ardiilves
huviline
Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.10 17:32
|
|
|
Audi A4 1.9TDI aastast 1996
Ma tean, et ma nüüd lähen kõige kergemat vastupanuteed postitades siia see teema kuid oleks vaja kiiret ostuabi. Nimelt on käsil endale esimese auto
ost. Silmapiirile on jäänud üks Audi A4 1.9 diiselmootoriga. Mootori poolest on see isend mulle väga meelpärane kuna olen sellisega kokku puutunud
ning edasi liigub ja selle juures on ka ökonoomne. Niisiis, sooviks häid ja halbu sõnu selle auto kohta. Mida ma peaksin kontrollima ja mida kartma.
Tuttav mainis midagi, et A4-l pidavat kuskil 300 000 juures käigukast läbi minema.
Isend ise on selline: Audi A4 1,9 TDI 1.9 66kW
Läbisõitu on tal 260 000 mis pani mind natukene selles ostus kahtlema kuigi mootor tundus okeilt töötavat ning omanik ise rääkis, et vahetatud on
roolilatt, esiveermik olevat korda tehtud ja mootorit regulaarselt hooldatud. Minu vaatenurgast (ja ma ei ole eriline teadja ega ütleja) tundus auto
igati OK. Nagu vanale autole omane olid tal kere peal pisikesed iluvead kuid nägi parem välja kui üks B6 kerega A4 mille läbisõit oli alla 100 000
kuid oli nii ära hooratud (vabandage väljenduse pärast), et vähe ei ole.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 27.06.10 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ardiilves
Ma tean, et ma nüüd lähen kõige kergemat vastupanuteed postitades siia see teema kuid oleks vaja kiiret ostuabi. Nimelt on käsil endale esimese auto
ost. Silmapiirile on jäänud üks Audi A4 1.9 diiselmootoriga. Mootori poolest on see isend mulle väga meelpärane kuna olen sellisega kokku puutunud
ning edasi liigub ja selle juures on ka ökonoomne. Niisiis, sooviks häid ja halbu sõnu selle auto kohta. Mida ma peaksin kontrollima ja mida kartma.
Tuttav mainis midagi, et A4-l pidavat kuskil 300 000 juures käigukast läbi minema.
Isend ise on selline: Audi A4 1,9 TDI 1.9 66kW
Läbisõitu on tal 260 000 mis pani mind natukene selles ostus kahtlema kuigi mootor tundus okeilt töötavat ning omanik ise rääkis, et vahetatud on
roolilatt, esiveermik olevat korda tehtud ja mootorit regulaarselt hooldatud. Minu vaatenurgast (ja ma ei ole eriline teadja ega ütleja) tundus auto
igati OK. Nagu vanale autole omane olid tal kere peal pisikesed iluvead kuid nägi parem välja kui üks B6 kerega A4 mille läbisõit oli alla 100 000
kuid oli nii ära hooratud (vabandage väljenduse pärast), et vähe ei ole. |
Käigukast ei tohiks küll 300000 kmi juures läbi minna kui seal õli sees on. Aga piltidel tundub auto igati viks olema ja veel sellise raha eest, kui
need asjad on korras, mis sa siin kirjutasin siis soovitaks küll osta. Lisavarustust tundub ka olema ja värvikriimustusest ei tasu küll probleemi
teha. Muidugi sa võid lasta kuskil üle vaadata ja veakoodid ka lugeda.
Üldiselt on 1,9 TDI lollikindel mootor kui teda on vähegi hooldatud.
Edit: Muidugi käetugi on omaette tase juba 
|
|
|
ardiilves
huviline
Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.10 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Tsitaat: | Algselt postitas: ardiilves
Ma tean, et ma nüüd lähen kõige kergemat vastupanuteed postitades siia see teema kuid oleks vaja kiiret ostuabi. Nimelt on käsil endale esimese auto
ost. Silmapiirile on jäänud üks Audi A4 1.9 diiselmootoriga. Mootori poolest on see isend mulle väga meelpärane kuna olen sellisega kokku puutunud
ning edasi liigub ja selle juures on ka ökonoomne. Niisiis, sooviks häid ja halbu sõnu selle auto kohta. Mida ma peaksin kontrollima ja mida kartma.
Tuttav mainis midagi, et A4-l pidavat kuskil 300 000 juures käigukast läbi minema.
Isend ise on selline: Audi A4 1,9 TDI 1.9 66kW
Läbisõitu on tal 260 000 mis pani mind natukene selles ostus kahtlema kuigi mootor tundus okeilt töötavat ning omanik ise rääkis, et vahetatud on
roolilatt, esiveermik olevat korda tehtud ja mootorit regulaarselt hooldatud. Minu vaatenurgast (ja ma ei ole eriline teadja ega ütleja) tundus auto
igati OK. Nagu vanale autole omane olid tal kere peal pisikesed iluvead kuid nägi parem välja kui üks B6 kerega A4 mille läbisõit oli alla 100 000
kuid oli nii ära hooratud (vabandage väljenduse pärast), et vähe ei ole. |
Käigukast ei tohiks küll 300000 kmi juures läbi minna kui seal õli sees on. Aga piltidel tundub auto igati viks olema ja veel sellise raha eest, kui
need asjad on korras, mis sa siin kirjutasin siis soovitaks küll osta. Lisavarustust tundub ka olema ja värvikriimustusest ei tasu küll probleemi
teha. Muidugi sa võid lasta kuskil üle vaadata ja veakoodid ka lugeda.
Üldiselt on 1,9 TDI lollikindel mootor kui teda on vähegi hooldatud.
Edit: Muidugi käetugi on omaette tase juba |
Käetugi on loomulikult vägavinge feature (sõita sellega nii mugav ei olnud, kui endal oleks siis teeksin madalamaks ja lükkaks kaugemale aga see
selleks). Kõlarid olid tal sees ära vahetatud, bassi juhtmed taha veetud, rulood tagaaknal ja tagumiste uste akendel. Kont sees. Igati tip top tundus
tõesti. Niiet ma ei peaks olema häiritud sellest läbisõidust?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.06.10 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ardiilves
Niiet ma ei peaks olema häiritud sellest läbisõidust? |
Arvan, et kindlasti mitte.
Tuttav laseb ringi C4 A6-ga(2.5), mil odol ilutseb 333 + tuhat ja edasi astub väga asiselt, tallates tema väidetavalt saanud keskmiseks 8L lähedale,
ökotades 2-3L kokkuhoidu.
Minule soovitas, et kui moto toimib viisakalt, ilma körvaliste helide ja häireteta, siis ülejäänu on suhtkoht nuusata.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ardiilves
huviline
Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.10 21:33
|
|
|
Aga on sellistel isenditel veel mingeid tüüpilisi asju mida peaks kontrollima, et kipuvad läbi minema ja varuosad eriti odavad ei ole? Ise olen
suhteliselt võhik sellepärast ka selline küsimus.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.06.10 21:45
|
|
|
Mootori poolelt jään vastuse völgu, kuna pole diislit omand ja hoian ka ise ennast antud valdkonnaga kuidagi kursis.
Ülejäänu kohta on foorumis juttu laialt, et kus ja mis kipub "käest" ära minema.
Tüüpiline on kuidagi laialdane möiste 
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 27.06.10 21:50
|
|
|
Mina ei muretseks üldse mitte sellise läbisõidu pärast, vaid pigem selle "ringitõstetud sisu" suhtes. Mis puhul on sinna uus sisu pandud? On äkki
odavalt Inglise variant pihku hakanud?, peale avariid istmed väändunud?, vms? Armatuurlaua otsa plate jõhkrate kruvidega kinnitatud (kaitsmed asusid
vist paremal pool?). Tagatuled vahetatud ka uuemate vastu - miks? (kui mälu ei peta, siis sellised tulid `97a.?)
Samas on selle aasta kohta kliimaautomaatik suht kõva sõna ja kui see ka veel töötab, siis ok ja kui sisu puhtalt väärtuse tõstmiseks vahetatud
(milles kahtlen), siis selle raha eest on seda autot (piltide järgi) küll.
|
|
|
ardiilves
huviline
Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.10 23:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Mina ei muretseks üldse mitte sellise läbisõidu pärast, vaid pigem selle "ringitõstetud sisu" suhtes. Mis puhul on sinna uus sisu pandud? On äkki
odavalt Inglise variant pihku hakanud?, peale avariid istmed väändunud?, vms? Armatuurlaua otsa plate jõhkrate kruvidega kinnitatud (kaitsmed asusid
vist paremal pool?). Tagatuled vahetatud ka uuemate vastu - miks? (kui mälu ei peta, siis sellised tulid `97a.?)
Samas on selle aasta kohta kliimaautomaatik suht kõva sõna ja kui see ka veel töötab, siis ok ja kui sisu puhtalt väärtuse tõstmiseks vahetatud
(milles kahtlen), siis selle raha eest on seda autot (piltide järgi) küll. |
Kliima töötab. Käisin täna seda vaatamas ja tundus ka minu jaoks igati ok. Ei kolisenud ega logisenud. Sõbrad üritavad mind siin ümber veenda, et osta
SELLINE masin mis on ka suhteliselt okei ja tiptop, aga mulle ikkagi meeldib audi
rohkem ning see mootor on parem ning ökom.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.06.10 07:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ardiilves
Kliima töötab. Käisin täna seda vaatamas ja tundus ka minu jaoks igati ok. Ei kolisenud ega logisenud. Sõbrad üritavad mind siin ümber veenda, et osta
SELLINE masin mis on ka suhteliselt okei ja tiptop, aga mulle ikkagi meeldib audi
rohkem ning see mootor on parem ning ökom. |
Mazdaari jäta välja, kuna tollega söidad nagu kitse otsas, A4 hulka pehmema olekuga ja astub paremini edasi kui too 84kw jaapanlane.
Lisaks mazdaari roostealgele on see arvatavasti talve möödudes suuremaks muutunud, lisaks tagaklaasi vars jube kahtlase kohapeal.
Vaatates veel aastakäiku ning küsitavat hinda, siis ilmselgelt näha, mis oma hinda vähekenegi kindlamalt hoiab.
Söbrad vöivad ka soovitada H2-te, kuid pead ka endale kindlaks jääma
Eks rahakott teeb omad korrektiivid!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.06.10 16:07
|
|
|
Sõbrad soovitavad üldse bensukat ju? Mida sa ise siis soovid? Ma lugesin
välja, et väga ökot masinat otsid? Mina omasin oma A4 B5 1,9tdi Quattrot ca. 3,5 aastat ja peale silla (mõlema seejuures) vahetuse mul moto juures
küll midagi tegema ei pidanud...ok, ühekorra sai õhulugeja vahetatud, kuid moto poolest on see 1,9 tdi küll suht lollikindel (väga loll ei tasu ka
muidgi olla ja väga solki paaki panna). Samas soovitaksin juba 81KW-list isendit piiluda. Hinnavahet polegi, kuid minek p*rsega tuntav.
P.s kui korralikku 81kw-list A4 Avanti `96 a. (kliimaautom., manuaal) soovid, siis sõbral täitsa pakkuda ja võid kontakteeruda.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 28.06.10 17:58
|
|
|
1,9 TDI puhul tasuks kontrollida kolme asja, mis on selle mootori juures kõige kallimad: kõrgsurvepump (ca 6000-), turbo (ca 10000-) ja
kaksmasshooratas (ca 6000- ). See viimane võib mingil määral ka üldse diislite tüüpviga, eriti uuemate. Kui tühikäigul väriseb tugevalt, eriti kohalt
minnes ja välja suretades teeb kolinat, siis võib kaksmasshooratas jamada. Üks asi veel, mis võib ära väsida on genekarihma pingutusrullik ja ka
genekarullik, seda siis kui genekarihm jookseb viltu.
Ise soovitaks ka 1,9 TDI 81 kw, mis on geomeetrilise turboga ja vist 1,9 TDI-dest kõige ökonoomsem, vähemalt tehase andmete järgi (linn 6,9 ja maantee
(90 km/h) ca 3,7 l/100 km).
Enda masinal on ees ca 337 000 km, millest ise sõitnud ca 70000 km. Õli võtab 10000 km-i kohta alla liitri ja keskmine kütusekulu 5 l/100 km.
Juhipoolsel külje peal karbis on kaitsmed ja kruvidega seepärast kinni pandud, et kaanel on kõrvad ära murtud, kuna need on nii õrnad. Ja tagumised
tuled on välja vahetatud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.06.10 18:33
|
|
|
Kuidagi väga suva jutt...
Ole hea, pane kuskil VAG autode peale spetsialiseerunud teeninduses (Reval, Audihooldus, Forss, Arupo, ... ) ostueelsele kontrollile aeg kinni ning
lase korralikult üle vaadata. Maksma läheb 300-500 krooni, kuid säästa võib selline asi kümneid tuhandeid.
Samuti võiksid kirjutada auto VIN koodi või kasvõi numbri, saaks avariisid uurida LKF-i baasist.
Läbisõidu vaatamine on ka naeruväärne. Kas sa tõesti usud seda numbrit seal? Kas sa ostaksid auto meelsamini, kui seal oleks ees 140000? Või näiteks
80000? Selle korraldamine on viie minuti küsimus.
Sa ostad viisteist aastat vana autot, ainus mis seal loeb, ei ole mitte omaniku kommentaarid (sest tema kommentaaride järgi on muidugi kõik super ja
parim auto maailmas (aga ikkagi vaja kiirelt maha müüa)), vaid auto hetkeseisukord.
TiitR postitas sulle väga palju kasulikku informatsiooni. Ära kunagi usu sinisilmselt, mis sulle automüüja räägib... See ei tähenda, et kõik valetavad
või määrivad s***a kaela. Vene keeles on selle kohta üks hea ütlus - "usalda, aga kontrolli".
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 28.06.10 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Mina ei muretseks üldse mitte sellise läbisõidu pärast, vaid pigem selle "ringitõstetud sisu" suhtes. Mis puhul on sinna uus sisu pandud? On äkki
odavalt Inglise variant pihku hakanud?, peale avariid istmed väändunud?, vms? Armatuurlaua otsa plate jõhkrate kruvidega kinnitatud (kaitsmed asusid
vist paremal pool?). Tagatuled vahetatud ka uuemate vastu - miks? (kui mälu ei peta, siis sellised tulid `97a.?)
|
Inglise variandi sisul pole selle aasta autodel mitte mingisugust vahet. Ainus vahe mis tuleb, et juhiiste muutub kõrvalistmeks Ja sisu vahetatud vast kuna orig. sisu kattematerjal ei kesta kuigi kaua, läheb
lihtsalt katki. Igati esteetilisem on sisu vahetada kui sõita katkise sisuga või siis mingi Prisma-katted peale tõmmata.
Tagatuled tulid juba 96a lõpus sellised. Või siis sama teema - mõne saja krooniga autole paar aastat uuema välimus 
Küll aga on tagaluugile pandud face-lift stiilist kirjad, mis asetsevad keskel, mitte üleval.
EDIT: LS kohapealt jõudis "prj" juba ette
|
|
|
ardiilves
huviline
Registreerunud 27.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.10 18:55
|
|
|
SUURED SUURED TÄNUD TEILE! Sellesmõttes, et ma ei oodanud nii kiiret ja head tagasisidet kui päris aus olla kartsin pigem midagi sarnast mida teistes foorumites näinud olen "kasuta otsingut" vms. Eks ma siis vaikselt
võtan siit loetud nõuaanded kokku ja helistan jällegi müüjale et välja uurida VIN kood (see oli mul endal ka mõttes, et uurida kindlustusest avariide
kohta) ja kontrolli viin ma ta ka kindlasti.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 29.06.10 19:48
|
|
|
Käisin vaatamas seda http://www.auto24.ee/used/710592 isendit. Minu hinnangul on
see täielik raibe. Siit-sealt ära lapitud, kokse ka omajagu saanud. Kapote alune rääbakas. Uuest sisust on vaid istmed, seest ikka räbal. Arvuti andis
ka hulgaliselt veakoode. Ka kliima andis veakoodi, oli see vist 13.5
Tulime kiirelt tulema, heaskorras autost on asi kaugel. Sildasi ja muud jura ei hakanud vaatamagi.
Timmo
|
|
|
|