Einman1
huviline
Registreerunud 09.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.10 19:26
|
|
|
Küsimus auto värvimisega kokkupuutunutele
Tervist! Mure siis selline,et sai ette võetud auto üle värvimine, olen ka enne selle tööga kokku puutunud,kuid seekord jäi tulemus lainetav ( Kuskilt
ei voola,ka krunt sai vesilihviga ilusti tasandatud ) Kuid pind on nagu apelsini koore struktuuriga. Milles võib viga olla,et tulemus peegelsile ei
jäänud?
Ette tänades.
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 20.06.10 21:50
|
|
|
Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.
|
|
|
|
portos76
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.10 22:00
|
|
|
Lakk liiga paks või surve liiga madal.
|
|
|
|
erki87
huviline
Registreerunud 13.05.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1,8t quattro
|
postitati 21.06.10 17:39
|
|
|
Liiga kiiresti kuivas lakk ära, laki kinniti tuleb vastavalt oludele valida. Nimelt lakk vajab natuke valgumisaega. Samas kui liiga aeglane kinniti
siis läheb jooksma. Ja krunti ära lihvi vesilihviga, krunt on poorne ja imab vee sisse.
|
|
|
erik32
klubiliige
Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b2
|
postitati 05.07.10 18:43
|
|
|
Seal võib nii palju põhuseid olla.Vale düüsi suurus, liiga kaugelt lasid lakki, pask lakk ja igast muid asju veel. Mingit värvi lihvi pole küll vaja
teha enne kui lakkima hakkad. Foorumi kaudu sa kindlat põhjust küll teada ei saa, pigem näita mõnele sellisele kes tegeleb autovärvimisega ja las tema
ütleb mis teha saab või ei saa.
|
|
|
kuuzik
huviline
Registreerunud 06.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.10 13:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.
|
Seletad äkki lähemalt? Iga järgnevvvärvi- ja lakikuht vesilihvida? Et siis lased ühe kihi värvi kuivab ära ja lihvid vesilihviga üle ja siis lased
teise kihi ja kordad seda vesilihvi ja siis veel korra sama tegevus ja siis hakkad lakkima? Ja laki kihil lased ära kuivada ja lendad jälle
vesilihviga üle ja lakid teistkorda?
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 19.07.10 14:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuuzik
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.
|
Seletad äkki lähemalt? Iga järgnevvvärvi- ja lakikuht vesilihvida? Et siis lased ühe kihi värvi kuivab ära ja lihvid vesilihviga üle ja siis lased
teise kihi ja kordad seda vesilihvi ja siis veel korra sama tegevus ja siis hakkad lakkima? Ja laki kihil lased ära kuivada ja lendad jälle
vesilihviga üle ja lakid teistkorda? |
Ilmselgelt on tegu professionaaliga Krt selline lollus tuleks lausa ära
kustutada siit.
Aga jah, foorumi kaudu sa kindlasti targemaks ei saa. Ala see kui sa oma garaasis mingeid ronte värvid ei tee veel inimesest erilist maalrit.
Põhjuseid on väga palju ja enne oma silmaga nägemist ei saa midagi konkreetset öelda. Ja see ka jah, et vesilihv krundile on mõttetu. Algul P400 ja
pärast P500 pehme tallaga, pole mingeid probleeme. Seda siis vibraga ja kuivalt ikka.
Huvipärast küsiks et mis värvi ja lakki kasutasid üldse?
|
|
|
kuuzik
huviline
Registreerunud 06.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.10 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Tsitaat: | Algselt postitas: kuuzik
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Lisaks krundile tuleks ka iga järgnev värvi- ja lakikiht vesilihvida, peale viimast lihvimist poleerida ja siis veel püsivaha kõige tipuks.
|
Seletad äkki lähemalt? Iga järgnevvvärvi- ja lakikuht vesilihvida? Et siis lased ühe kihi värvi kuivab ära ja lihvid vesilihviga üle ja siis lased
teise kihi ja kordad seda vesilihvi ja siis veel korra sama tegevus ja siis hakkad lakkima? Ja laki kihil lased ära kuivada ja lendad jälle
vesilihviga üle ja lakid teistkorda? |
Ilmselgelt on tegu professionaaliga Krt selline lollus tuleks lausa ära
kustutada siit.
Aga jah, foorumi kaudu sa kindlasti targemaks ei saa. Ala see kui sa oma garaasis mingeid ronte värvid ei tee veel inimesest erilist maalrit.
Põhjuseid on väga palju ja enne oma silmaga nägemist ei saa midagi konkreetset öelda. Ja see ka jah, et vesilihv krundile on mõttetu. Algul P400 ja
pärast P500 pehme tallaga, pole mingeid probleeme. Seda siis vibraga ja kuivalt ikka.
Huvipärast küsiks et mis värvi ja lakki kasutasid üldse? |
Ma ise tegelen ka autode värvimisega ja see tuleks jah ära kustutada!!!
Mõni loeb ja proovibki nii teha seda jama ei ole küll vaja!!! 
|
|
|