Lehekülgi: 1 2 |
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 17.06.10 12:50
|
|
|
A6 C4 2.5 103 kw - jõuetu.
Tere
Mure siis selline, et mingi kuu tagasi kadus masinal jõud ära, peale 3000rpm läks vanasti masin meeletuks ära, aga nüüd poob hoopis kinni. Hakkasin
siis ükspäev kapoti all lammutama ja avastasin et cooleri ja sisselaske vaheline lõdvik katki. Sai too asi remonditud ja korralikult kokku pandud, aga
miskit ei muutunud Peale jõu kadumist avastasin ka sellise asja, et õhufiltri
korpuse küljes olev pisike vaakumpump jääb peale mootori seiskamist veel u minutiks tööle (urisema).
Keskmine kütusekulu on endine 6.2 L/100km.
Mida teha? Tahaks masinale endist liikumist tagasi.
Auto on Audi A6 2.5 TDI 103 kw -96a.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 17.06.10 16:34
|
|
|
Kütusefilter pole umbes? Endaoma tegi samat pulli ja peale filtri vahetust töötab jälle ilusti.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.10 16:56
|
|
|
KAT umbes, õhufilter umbes, küttefilter umbes, turbo küljes peenike ja lühike metalltoru umbes (ei tea nimetust). Nagu oleks umbes midagi mulle tundub.
Huvitav jutt sul et peale 3000rpm läheb loomaks ära. Selle aja peale peaks trakatsitel jõud juba raugema hakkama.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 17.06.10 18:58
|
|
|
Kui on sõites jube tahmapilv taga siis diisli puhul tavaliselt ei saa piisavalt õhku peale ja pole ka jõudu.
Kontrolli kas õhulugeja ikka toimetab - selle külles pistik, mis mu kunagisel 2,5TDi-l oli sõitmisega kuidagi lahti tulnud ja oli sama lugu.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.06.10 06:42
|
|
|
Turbo juures, on mingisugune pisike toru, mis aegajalt tahmaga ummistub. Kui see umbes, kaobki kiirendus ja jõud ära. Siin teemas kasutaja paranormaalne näitas seda toru isegi joonisel.
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
JannA6
huviline
Registreerunud 17.02.08
Asukoht: Raasiku
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2,8q 142kw
|
postitati 23.06.10 15:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Turbo juures, on mingisugune pisike toru, mis aegajalt tahmaga ummistub. Kui see umbes, kaobki kiirendus ja jõud ära. Siin teemas kasutaja paranormaalne näitas seda toru isegi joonisel.
|
Selles torus oligi probleem, sai lahti võetud ja ära puhastatud ja oligi ok. Autol hoopis teine elu.
Tänud kõigile vastajatele. |
Räägi, kuidas sa toru niimoodi lahti said, et sa toru hoidvaid õõnespolte puruks ei keeranud?
Jann @ ühe auto poldid purunesid juba seda avades ning enne teise auto kallale minekut tahaks täpsemalt midagi teada...
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 27.06.10 19:00
|
|
|
Tsitaat: |
Räägi, kuidas sa toru niimoodi lahti said, et sa toru hoidvaid õõnespolte puruks ei keeranud?
Jann @ ühe auto poldid purunesid juba seda avades ning enne teise auto kallale minekut tahaks täpsemalt midagi teada... |
Nende "stutsi" poltide purunemine on tingitud varasemast liiga tugevast pingutamisest. Järgmise korra hõlbustamiseks kasuta näiteks vasemääret nende
keermete juures.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.10 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Peale jõu kadumist avastasin ka sellise asja, et õhufiltri korpuse küljes olev pisike vaakumpump jääb peale mootori seiskamist veel u minutiks tööle
(urisema).
|
Kas oled selles osas lahenduse leidnud ? Endal teeb nüüd samamoodi. Mismoodi see üldse töötab - tõmbasin õhulugeja ppistiku ja selle teise väikese kah
kopsiku küljest ära aga ikka käis edasi misiis et voolu pole. Seisma jääb
siis kui voolik korraks lahti ühendada või näpuga korraks kinni pigistada.
Muide kumba pidi peab olema see tagasivoolu klapp sama vooliku küljes vahetult enne piduripommi ?
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 07.07.10 10:39
|
|
|
No mina võin nüüd öelda et mina olen audile mineku täielikult tagasi saanud, täna panin uue wg juhtimis toru (too pisike mis umbes oli, oli täna jälle
kinni ) ja tegin sisselaske lõdviku ümber - otsetoru coolerist
sisselaskesse ja silikoonidega mõlemast otsast kinni ja läheb nagu muiste, tahmab küll, aga arvan et see on sellest, et pikka aega pole korralikku rõhku taga olnud, aga iga kiirendusega jääb tahma vähemaks. See vanade
torude puhastamine ei tasu ära.
Aga hakkab uus mure kummitama - turbol on suht arvestatav ristlõtk, teda
vist kauaks pole, tegemist on audi originaal turboga K14. Mis uus maksta võiks või millisega seda kasulik asendada oleks (vb mingi nats suurema
tootlikkusega turbo), ilma et külma koda vahetama ei peaks või siis, et väljalaset ümber tegema ei peaks. Kõik soovitused teretulnud.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 16.07.10 20:28
|
|
|
Sai mõni aeg tagasi turborõhu kell külge poogitud, et näha mis siis puhub, aga 3000 rpm tuli näiduks ainult 0.5 bar, teadupärast peaks 2800 peal olema juba 0.9-1 bar... Kas äkki
vaakumregulaator ei toimi? Turbo nii läbi veel ei ole. Äkki sellepärast jääb ka õhulugeja juures see pisike vaakummootor peale mootori seiskamist nii
minutiks urisema?
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.10 12:23
|
|
|
Niipalju kui minul audi diisleid old on jäävad kõigil need vaakumi asjad peale seiskumist surisema. Ju on siis normaalne
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 20.07.10 07:33
|
|
|
Kas ka 1.9 tdi mootoril on sul selline kogemus? Ma siiski proovin selle vaakumregulaatori ära vahetada, äkki tuleb boost tagasi ja jääb see urisemine
ära.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.10 18:22
|
|
|
1.9 jah see värk. Ja enne oli Galaxy sama mootoriga ja see tegi sama moodi. Imelik on see, et mootori töötades see plõgiseb tüütult
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 22.07.10 10:57
|
|
|
Imelik, vennal mul 1.9 81 kw ja peale regulaatori vahetust vaikus kapotiall, ei mingit urisemist. Ja uue regulaatoriga hoopis teisest puust minek.
Proovin ja vahetan omal ka ära. Vast näeb siis rõhukellal ka 1 bar-i
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.10 11:22
|
|
|
Võibolla siis minu autodel ka need pekkis olnud. Mis see lulla maksta ka võib?
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 23.07.10 06:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Võibolla siis minu autodel ka need pekkis olnud. Mis see lulla maksta ka võib? |
Mingi 1000-1500 eeku. Oleneb kust vaadata - autoeksperdis 1200.- forsis 1500.-
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 25.07.10 19:41
|
|
|
Noh, vahetasin täna selle vaakumregulaatori ära ja ei miskit - rõhk endiselt max 0.55 bar-i, ja see regulaator jääb peale mootori seiskamist
urisema!!! Uurime edasi!!! kes oskab nõu anda, siis igasugune nõu on
teretulnud!!!
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 26.07.10 17:13
|
|
|
Kontrolli järgi N75 solenoid. K14 turbol on kahe kambriga wastegate. Kui N75 ülemisse kambrisse rõhku ei lase, siis avanebki wastegate liiga vara.
Katsetasin enda masinal seda solenoidi nii, et lasin mootori pöördesse ja vaatasin palju rõhku tuli, siis võtsin N75-lt pistiku tagant ja kontrollisin
uuesti rõhku. Kui N75-l pistikut taga ei olnud, siis oli rõhk tunduvalt väiksem kui pistikuga.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.10 17:57
|
|
|
Ei tea kas mina nüüd loll või mis, kuid kas n75 ja see nn. vaakumregulaator samad asjad ei ole. Päris ahvi tunne tekib.
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 26.07.10 20:17
|
|
|
Võru Autoeksperdis maksis see julla üle 1600 krooni. Jüri tänava autopoest sain täpselt sama tootja varuosa väikse soodusega 1480 krooni eest. Aga
tasus ära, kuigi arvuti ühtegi viga ei näidanud, oli viga siiski olemas: see vaakumi reguleerija lasi läbi ja WG peale jõudis seda liiga vähe. Auto
käitumine muutus sedavõrd, et kui varem pidi pedal koguaeg põhjas olema siis nüüd piisab varbaotsaga vajutamisest.
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Võibolla siis minu autodel ka need pekkis olnud. Mis see lulla maksta ka võib? |
Mingi 1000-1500 eeku. Oleneb kust vaadata - autoeksperdis 1200.- forsis 1500.- |
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 26.07.10 20:24
|
|
|
Huvitav oli ka see, kui 1,9 tdi vaakumregulaatori pistikusse tuli 5V, kui süüde sisse panna, siis 2,5tdi pistikusse tuli 12V, kuigi see regulaator
paistis samasugune olevat?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.07.10 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catmar
Huvitav oli ka see, kui 1,9 tdi vaakumregulaatori pistikusse tuli 5V, kui süüde sisse panna, siis 2,5tdi pistikusse tuli 12V, kuigi see regulaator
paistis samasugune olevat? |
2,5 tdi l peabki akupinge tulema see otse läbi kaitsme. Tööd juhitakse massiga ajust.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 26.07.10 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Ei tea kas mina nüüd loll või mis, kuid kas n75 ja see nn. vaakumregulaator samad asjad ei ole. Päris ahvi tunne tekib. |
Vot ei oska nüüd öelda, mida te siin täpselt silmas pidasite. N75 kohta võin nii palju öelda, et selle klapi puhul pole vaakumiga midagi pistmist.
N75 juhib turbo enda rõhku wastegate'i ülemisse kambrisse. Samuti tasub ära märkida et wastegate töötab ülerõhuga, mitte vaakumiga. Rääkisite siin
mingist vaakumi asjast, mis asub õhupuhasti korpuse küljes, N75 asub aga tulemüüril, pm siis kohe kõrgsurvepumpa käitava rihmaratta taga.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |