jaanus.karlson
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.10 13:09
|
|
|
Audi 100 92a 2,5 TDI 85 kW - Ei käivitu pärast 9-kuist seismist
Asi on nagu pealkirjas öeldud. Sooviks esimesi mõtteid, mis tekivad auto pikaajalise seismise järel mittekäivitumisega.
Lisaks sellele võin öelda, et laetud aku (ning lisaks ka traktori aku krokodillidega) jõuab vaevu mootorit ringi ajada ning mõne aeglase pöörde järel
on täiesti kutu. Hetkel on mõtted otsas.
Paluks esimesi ideid, siis saab asja edasi arutada.
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 14.06.10 13:45
|
|
|
Kui ei jaksa starter mootorit ringi vedada, ning nagu sa ütled, et tõmbab aku kohe tühjaks siis mina vaataks esmalt starteri puksid üle.
|
|
|
jaanus.karlson
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.10 17:31
|
|
|
See paneb kohe mõtlema.
Aga oletame, et starter pole kõige suurem prioriteet antud hetkel. Mis võiks olla veel põhjusi just mootori juures, kuidas kontrollida, mida teha kui
halvasti.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 14.06.10 17:54
|
|
|
Kui starter vedada ei jõua ja selle kontrollimine prioriteet pole siis tõmba käima millegagi. Traktori aku oli, vahest on traktor ka. Ja siis
vuta-vuta õli vahetama.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.06.10 20:42
|
|
|
Äkki aku õhtal ja käivitusjuhtmed ei anna läbi? Mis nende puksidega nii kiiretsi ikka juhtuda sai. Voolukaabli ühendused kuni starterini võid ka üle
vaadata.
|
|
|
jaanus.karlson
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.10 20:50
|
|
|
Nu, aku õhtal või mitte, suur 140ne traktoriaku peaks ikka mingit vunki andma, kui minu oma ei jõua. Niiet ma arvan, et võib välistada aku probleemi.
Sest traktori aku on ka vägagi töökorras - traktor (vana põka), mida pole aasta aega käivitatud, läks vahetult pärast autoga proovimist hetkeliselt
tööle.
Millegi muuga käimatõmbamine oli juba plaanis ka. Täna proovisime väikesel kiirusel traktoriga, aga üks lukssepp soovitas mõni aeg tagasi, et maanteel
kolmanda käiguga proovida - võib aidata. Eks näha, homme proovin järgi.
Ma olen üpris kindel, samas, et mootoriga otseselt ei saanud midagi juhtuda 9 kuuga. Sest enne seismajäämist oli sõiduk suve jooksul 8000km vägagi
edukalt maha sõitnud pärast pooleteiseaastast seismist. Ei mingit viga mootori töös kogu aja jooksul.
|
|
|
lepapriit
huviline
Registreerunud 06.09.07
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Celica 2.0 '88
|
postitati 14.06.10 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus.karlson
Lisaks sellele võin öelda, et laetud aku (ning lisaks ka traktori aku krokodillidega)... |
Pikalt seisnud aku võib vabalt surnud olla. Endal mõne päeva tagune kogemus ühe pikalt seisnud masina käivitamisega. Sai ka proovitud krokodillidega -
ketras mootorit ringi isegi, aga ei midagi rohkemat. Sai proovitud tõmbamisega - ei miskit. Tõstsin töökorras töös oleva aku peale - esimesest
pöördest mürtsus.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.06.10 21:09
|
|
|
Mina mingi diisli spets pole, kuid küsiks, et kas mure on selles, et miks starter ei jöua mootorit ringi vedada vöi selles, miks masin tööle ei
lähe.
Kui aku nörk ja ringi ei vea, vöiks sellisel juhul öelda, et head surved mootoris.
Kuidas lood kütuse pealevooluga?
Lepariit: diisli puhul vast pole väga oluline tömbamise juures, kui tugev vool akus on.
Paagipump nöuab töesti tiba vurtsu, et körgsurve pumbale midagi ette kühveldada, kuid see pole teab mis suure mahutavusega number.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jaanus.karlson
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.10 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Mina mingi diisli spets pole, kuid küsiks, et kas mure on selles, et miks starter ei jöua mootorit ringi vedada vöi selles, miks masin tööle ei
lähe.
Kui aku nörk ja ringi ei vea, vöiks sellisel juhul öelda, et head surved mootoris.
Kuidas lood kütuse pealevooluga?
Lepariit: diisli puhul vast pole väga oluline tömbamise juures, kui tugev vool akus on.
Paagipump nöuab töesti tiba vurtsu, et körgsurve pumbale midagi ette kühveldada, kuid see pole teab mis suure mahutavusega number.
|
Küsimus on selles, et miks mu masin käima ei lähe!
Hetkel üritan probleemi pikiti lahti lõigata ning aru saada, mis on sümptomid ning mis probleem ise. Ehk siis, esmane küsimus: miks masin tööle ei
lähe ja mis seda põhjustab. Teine küsimus: kuidas probleemi lahendada.
Kütuse pealevool oli samuti küsimuseks. Aga hetkel on filter korralikku diislit täis valatud ning traktoriga tõmbamisega tõmbas diislit ka mootorisse.
Filtris on vähemalt pool liitrit dislat, millega võib mootor päris jupp aega töötada, kui ka peaks mingi mure olema kütuse jõudmisega paagist
filtrisse.
Aga hetkel aku laeb ning pagan - aku on eelmisel kevadel ostetud 74Ah-ne pill, millega polnud suve jooksul kordagi probleemi. See ei saa lihtsalt
omadega läbi olla. Pean arvestama küll asjaolu, et aku seisis septembrist detsembri lõpuni külmas autos, aga selline väike külm ei saa morjendada.
Lihtsalt ei saa. Või...?
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 17.06.10 17:57
|
|
|
No ma ei saa aru miks siin arvutis passida ja foorumis abi otsida kui võiks auto lihtsalt käima tõmmata? Kui käima läheb, siis oli akus viga.
|
|
|
|