Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 92a 2,5 TDI 85 kW - Ei käivitu pärast 9-kuist seismist (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2515)
jaanus.karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.10 13:09 Tsiteeri
Audi 100 92a 2,5 TDI 85 kW - Ei käivitu pärast 9-kuist seismist



Asi on nagu pealkirjas öeldud. Sooviks esimesi mõtteid, mis tekivad auto pikaajalise seismise järel mittekäivitumisega.

Lisaks sellele võin öelda, et laetud aku (ning lisaks ka traktori aku krokodillidega) jõuab vaevu mootorit ringi ajada ning mõne aeglase pöörde järel on täiesti kutu. Hetkel on mõtted otsas.

Paluks esimesi ideid, siis saab asja edasi arutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ando
huviline



Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.

postitati 14.06.10 13:45 Tsiteeri


Kui ei jaksa starter mootorit ringi vedada, ning nagu sa ütled, et tõmbab aku kohe tühjaks siis mina vaataks esmalt starteri puksid üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.10 17:31 Tsiteeri


See paneb kohe mõtlema.

Aga oletame, et starter pole kõige suurem prioriteet antud hetkel. Mis võiks olla veel põhjusi just mootori juures, kuidas kontrollida, mida teha kui halvasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 14.06.10 17:54 Tsiteeri


Kui starter vedada ei jõua ja selle kontrollimine prioriteet pole siis tõmba käima millegagi. Traktori aku oli, vahest on traktor ka. Ja siis vuta-vuta õli vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.06.10 20:42 Tsiteeri


Äkki aku õhtal ja käivitusjuhtmed ei anna läbi? Mis nende puksidega nii kiiretsi ikka juhtuda sai. Voolukaabli ühendused kuni starterini võid ka üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.10 20:50 Tsiteeri


Nu, aku õhtal või mitte, suur 140ne traktoriaku peaks ikka mingit vunki andma, kui minu oma ei jõua. Niiet ma arvan, et võib välistada aku probleemi. Sest traktori aku on ka vägagi töökorras - traktor (vana põka), mida pole aasta aega käivitatud, läks vahetult pärast autoga proovimist hetkeliselt tööle.

Millegi muuga käimatõmbamine oli juba plaanis ka. Täna proovisime väikesel kiirusel traktoriga, aga üks lukssepp soovitas mõni aeg tagasi, et maanteel kolmanda käiguga proovida - võib aidata. Eks näha, homme proovin järgi.

Ma olen üpris kindel, samas, et mootoriga otseselt ei saanud midagi juhtuda 9 kuuga. Sest enne seismajäämist oli sõiduk suve jooksul 8000km vägagi edukalt maha sõitnud pärast pooleteiseaastast seismist. Ei mingit viga mootori töös kogu aja jooksul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lepapriit
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.07
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Celica 2.0 '88

postitati 14.06.10 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.karlson
Lisaks sellele võin öelda, et laetud aku (ning lisaks ka traktori aku krokodillidega)...


Pikalt seisnud aku võib vabalt surnud olla. Endal mõne päeva tagune kogemus ühe pikalt seisnud masina käivitamisega. Sai ka proovitud krokodillidega - ketras mootorit ringi isegi, aga ei midagi rohkemat. Sai proovitud tõmbamisega - ei miskit. Tõstsin töökorras töös oleva aku peale - esimesest pöördest mürtsus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.06.10 21:09 Tsiteeri


Mina mingi diisli spets pole, kuid küsiks, et kas mure on selles, et miks starter ei jöua mootorit ringi vedada vöi selles, miks masin tööle ei lähe.
Kui aku nörk ja ringi ei vea, vöiks sellisel juhul öelda, et head surved mootoris.
Kuidas lood kütuse pealevooluga?

Lepariit: diisli puhul vast pole väga oluline tömbamise juures, kui tugev vool akus on.
Paagipump nöuab töesti tiba vurtsu, et körgsurve pumbale midagi ette kühveldada, kuid see pole teab mis suure mahutavusega number.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus.karlson
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.10 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mina mingi diisli spets pole, kuid küsiks, et kas mure on selles, et miks starter ei jöua mootorit ringi vedada vöi selles, miks masin tööle ei lähe.
Kui aku nörk ja ringi ei vea, vöiks sellisel juhul öelda, et head surved mootoris.
Kuidas lood kütuse pealevooluga?

Lepariit: diisli puhul vast pole väga oluline tömbamise juures, kui tugev vool akus on.
Paagipump nöuab töesti tiba vurtsu, et körgsurve pumbale midagi ette kühveldada, kuid see pole teab mis suure mahutavusega number.



Küsimus on selles, et miks mu masin käima ei lähe! :D

Hetkel üritan probleemi pikiti lahti lõigata ning aru saada, mis on sümptomid ning mis probleem ise. Ehk siis, esmane küsimus: miks masin tööle ei lähe ja mis seda põhjustab. Teine küsimus: kuidas probleemi lahendada.

Kütuse pealevool oli samuti küsimuseks. Aga hetkel on filter korralikku diislit täis valatud ning traktoriga tõmbamisega tõmbas diislit ka mootorisse. Filtris on vähemalt pool liitrit dislat, millega võib mootor päris jupp aega töötada, kui ka peaks mingi mure olema kütuse jõudmisega paagist filtrisse.

Aga hetkel aku laeb ning pagan - aku on eelmisel kevadel ostetud 74Ah-ne pill, millega polnud suve jooksul kordagi probleemi. See ei saa lihtsalt omadega läbi olla. Pean arvestama küll asjaolu, et aku seisis septembrist detsembri lõpuni külmas autos, aga selline väike külm ei saa morjendada. Lihtsalt ei saa. Või...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 17.06.10 17:57 Tsiteeri


No ma ei saa aru miks siin arvutis passida ja foorumis abi otsida kui võiks auto lihtsalt käima tõmmata? Kui käima läheb, siis oli akus viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.6% - SQL: 73.4%]