rallikas
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 E -90
|
postitati 08.08.04 09:51
|
|
|
Kleepsude eemaldus auto kerelt
Mure siis järgmine, et olex vaja eemaldada kulunud kleepsud auto kere pealt. Millega siis oleks soovitav seda teha ja kuidas saax niiöelda pehmendada
seda toonivahet, mis kleepsu alt välja tuleb.Tänud)
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 08.08.04 10:12
|
|
|
Kindlasti võta abiks kuumaföön aga toonivahet pehmendada on suht raske...
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.08.04 11:45
|
|
|
Poleerid auto ära ja ...
Mina igatahes sain ideaalselt oma eelmisel autol kleepsualuse tooni ülejäänud värviga ühte.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 08.08.04 11:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mulk
Poleerid auto ära ja ...
Mina igatahes sain ideaalselt oma eelmisel autol kleepsualuse tooni ülejäänud värviga ühte. |
Äkki soovitad siinkohal mõnda head poleerimispastat, või millega iganes sa omal värvi ühtlaseks said
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.08.04 13:26
|
|
|
Ise kasutasin "Armashell"i vanavärvi taastajat, kuid kindlasti sobivad selleks ka teised poleerimispastad ja ... kleepsu alt tuleb välja
auto tegelik toon, seega kui on väga kahjustunud värv siis tuleks esmalt kasutada "jämedamat" poleerimispastat.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.08.04 13:35
|
|
|
Ja veel ... "föönitamisega" tuleb kah ettevaatlik olla, kuumutada just niipalju et kleeps "pehmeks" läheb, üleliia lased siis
keedad värvi kah lahti
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 08.08.04 14:39
|
|
|
kleepsu / liistu liimijääkide eemaldamiseks olemas spets lihvkettad mis trelli otsa panna...kasvõi Würthi toodangust.
|
|
|
rallikas
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 E -90
|
postitati 09.08.04 07:39
|
|
|
Suured tänud vastuste eest. Nüüd siis siis föön soojax ajada ja tegutsema varsti
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 09.08.04 20:32
|
|
|
aga,kui kleeps on toonklaasi peal.kas ei võta siis föönitamine klaasi kilet lahti?
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.08.04 23:24
|
|
|
Võimalik on jah et liigselt kuumutades hakkab kile mullitama ... aga ammu enne seda on juba kleeps kõrbend
|
|
|
|