Bemarivend
huviline
Registreerunud 26.05.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a8 d3 4.2
|
postitati 08.06.10 04:40
|
|
|
Audi 100 2.6 avant - 1994 - Bemarivend
Facelift S4
Värvus: tumeroheline met.
Reg. number: 007APX
VIN-kood: wauzzz4azrn019584
Varustus:
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi
signalisatsioon
immobilisaator
turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
katuseluuk (elektriline)
toonitud klaasid
kohtvalgustid
Sisustus
Sport S4 veluurpolster
sportistmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
käetugi taga
jalamatid
Audio, video, kommunikatsioon
Alpine stereo (CD, MP3)
Rehvid ja veljed
talverehvid (lamellrehvid)
valuveljed (15, Audi Orginaal)
Tuled
udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor
Muu varustus
katusereelingud
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
tagaklaasi puhasti
veokonks
Audi s4 tulede paneel ,Hella luuptuled.4 orig.võtit ja 2 pulti.Korralik alpine makk ja subwooferi juhtmed kaasa. 2004aastast olnud autol üks
omanik.All korralikud m+s rehvid 8 mm mustrit.
http://www.upload.ee/files/1924605/IMG_2133.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1924608/IMG_2134.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1924612/IMG_2135.jpg.html
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 08.06.10 14:38
|
|
|
Räägi mulle kuskohast sa roostet leidsid? Kas kerelt v muudelt detailidelt? Idee poolest tsinkkere ju ei tohiks roostetada (kui just sellega laksu
pole tehtud ja tsinki lahti põrutand) mis ka põhjus miks omale Audi soetasin.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.06.10 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Räägi mulle kuskohast sa roostet leidsid? Kas kerelt v muudelt detailidelt? Idee poolest tsinkkere ju ei tohiks roostetada (kui just sellega laksu
pole tehtud ja tsinki lahti põrutand) mis ka põhjus miks omale Audi soetasin. |
Idee poolest ei tohiks roostetada küll, kuid siiski möneti seda juhtub - ka oma masinal (esitiiva ääred).
Teemaalgataja masinal samuti tiivaääred, ukse ääred ja liistude ümbrused ning kipuks arvama ka, et tagaluugil vöib möni alge olla.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.06.10 14:44
|
|
|
Esitiivad pole tsingitud.
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 08.06.10 14:55
|
|
|
Mina leidsin enda omal juhiukse hinge pealt kerge pindmise rooste, ning esimene mõte oli noonii sellega on laksu pandud, aga loodame et siiski mitte.
Aga seda ma ei teadnud, et osad detailid on tsinkimata mis on kerge pettumus, aga loodame et mu oma siis roosteussi kaela ei saa
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.06.10 16:33
|
|
|
Tahate ennetada tiivade roostetamist või peatada, siis värvige õigeaegselt tiivaääred ära. Kasvõi krundiga või kivikaitsmega.
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 08.06.10 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Esitiivad pole tsingitud. |
Terve kere on, kui mõni detail pole, siis see on (avarii tagajärjel) vahetatud.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 09.06.10 00:06
|
|
|
Kivipalluri jutt kõlab loogiliselt, et teve kere peaks ikka tsingitud olema, vb jah b-kati varuosad ei ole tsingitud. Aga jah, abiks võiks ka tulla
kui kasutada topeltlogareid ja kabid alt mastiksiga õle tõmmata, sest see sool mis meie teedele laotatakse on suht kange kraam, pika peale sööbib
värvist läbi!
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.10 06:19
|
|
|
Aitan pilte siia üles riputada.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 10.06.10 06:37
|
|
|
Kas tsingiga nii pole, et kui rooste täpi leiad ja midagi ei tee, siis see hakkab levima nagu viirus ? Kuskilt olen niimoodi kuulunud. Masin ise kena,
essi tuled on (Y)
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 10.06.10 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kas tsingiga nii pole, et kui rooste täpi leiad ja midagi ei tee, siis see hakkab levima nagu viirus ? Kuskilt olen niimoodi kuulunud. Masin ise kena,
essi tuled on (Y) |
Ise olen midagi taolist kuulnud kui laksu tagajärgi on kehvasti likvideeritud, siis hakkab roostetama ja see levib tsingi all niiet lõpptulemusena
koorib tsingi maha ja roostetab täie kolinaga. Ei ole kahjuks 100% kuulikindlat masinat olemas. Aga vähemasti kestab Audi kere igal juhul kauem kui
ükski japside toodetav sara, nende plekk on sama paks kui meie printeri paber millele on kiht värvi peale tõmmatud.
Aga selle rooste teema kallal sauramauratades me oleme siiski põhiteemast väheke kõrvale kaldunud, jutt on sellest masinast siiski. Minule meeldib see
värv, ise tahtsin ka tumerohelist autot saada, aga ostmisel rakendasin kainet mõistust ja auto ostsin siiski tehnoseisundi mitte värvi järgi!
|
|
|
Bemarivend
huviline
Registreerunud 26.05.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a8 d3 4.2
|
postitati 10.06.10 19:24
|
|
|
Rooste
Autol roostetavad esitiiva ääred liistude juurest ja natuke tagaluugi juurest muu kõik okei,auto on 2002 aastast eestis olnud.Laksu minuteada pole
saanud sest olnud meil peres 8 aastat.auto eest pole hoolt kantud
|
|
|
Bemarivend
huviline
Registreerunud 26.05.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a8 d3 4.2
|
postitati 10.06.10 19:26
|
|
|
Rooste eemaldamine
lähi päevil teen rooste kohad ära ja vahetan amordid ja õli.hammasrihm vahetatud õnneks 20000 km tagasi
|
|
|
Bemarivend
huviline
Registreerunud 26.05.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a8 d3 4.2
|
postitati 10.06.10 19:27
|
|
|
Kümne tonni eest autot küll.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.06.10 19:31
|
|
|
Oot, kas masin oma perest pärit ja pole hoolt kantud?
Kummaline olukord.
Kui aga masina korda saad siis mönus kulgur!
Edu.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Bemarivend
huviline
Registreerunud 26.05.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a8 d3 4.2
|
postitati 10.06.10 19:36
|
|
|
Oma perest pärit jah ,oli tööauto millega veeti kõiki ehitusmaterjale jne.
plaan masin selle kuu jooksul täiesti korda saada ,olen arvestanud et mingi kümpar läheb alla umbes .
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 12.06.10 16:01
|
|
|
Kui sellega on ehitusmaterjale transporditud kuidas salongi seisukord ka on, istmeid on pidand palju alla klappima et asjad sisse mahuks? Mul vana
Primera oli ka taoline tööloom, millega sai suht palju ehitusmaterjale ise toodud ja transpordi pealt kõvasti plekki kokku hoitud, aga salong oli ikka
korralik hooramaja ka , tsemenditolm, saepuru (3.60 prussid mahtusid
isegi sisse, ainult esiistme seljatugi tuli maha keerata) liiva ja igast muud jama täis.
|
|
|
Bemarivend
huviline
Registreerunud 26.05.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a8 d3 4.2
|
postitati 27.12.11 11:08
|
|
|
Auto värvitud ja väljast perfektseks tehtud ja sai ka uued 17 tolli veljed.
|
|
|