Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tere! Paluks abi / infot, Audi S4 1991 (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2000)
tanxpanx
huviline



Registreerunud 04.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.10 19:01 Tsiteeri
Tere! Paluks abi / infot, Audi S4 1991



Tere!

Esimene postitus siin foorumis.. :) On hakanud meeldima C4 kerega S4. Vahepeal oli nagu valikut rohkem, aga hetkel jäi silma selline isend:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=351759

Kuidas suhtuda just sellesse "RS2 väljalaske kollektor.RS 2 turbo.SMS aju" juttu. Kas keegi teab midagi auto kohta täpsemalt, või omanikul äkki teemagi siin?

Oleks väga tänulik! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 04.06.10 19:10 Tsiteeri


Mis siin ikka suhtuda, see on ju näha kas on mainitud jupid küljes või ei :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.06.10 22:06 Tsiteeri


194kW viitab rohkem MTM Stage 1 softile, SMSi oma peaks vähe kangem olema. Teiseks 194kW automaadi kohta on väga raske uskuda, et see 5.7 sekundiga sajani kerib, hea tulemus oleks, kui ilma kasti vägistamata saaks 7s sajani kätte. Selline tunne, et see müüja vist ise ka vägatäpselt ei tea mis ta kirja on pannud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tanxpanx
huviline



Registreerunud 04.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.10 19:07 Tsiteeri


Leidsin "entsüklopeediast" sellise klausli:

Audi's quattro four-wheel-drive system was standard on the C4 S4/S6; a first-generation Torsen-based system which used the "T-1" automatically biasing centre differential (ATB) was used on vehicles equipped with manual transmissions, while a transfer box based system was used on vehicles equipped with an automatic transmission

Ehk selle järgi oleks nagu automaatkastiga S4 autodel miskine vahekastiga süsteem? Oskab keegi UrS4 omanik kommenteerida asja? Mõtlesin et ikka see hea klassikaline "torsen koos esidiffriga käigukastis".. ?
Niipalju kui aru olen saanud, siis näiteks automaat Audi V8-l on torsen vaid taga, keskel avatud differ mida "juhitakse-aidatakse" vastavalt "electronically-controlled multi-plate locking clutch".

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 05.06.10 19:21 Tsiteeri


Tee või tina aga automaat ja 2.2T mootor ei sobi kuidagi kohe kokku:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 05.06.10 20:37 Tsiteeri


C4 S autodel on minu andmetel igal juhul keskel torsen, olenemata sellest kas on manuaal või automaat.

V8 oli minuteada esimene automaat quattro, ning sellepärast on tollel kasutusel mingi muu lahendus.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.06.10 21:20 Tsiteeri


Loe ka seda teemat: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33326


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanxpanx
huviline



Registreerunud 04.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.10 21:59 Tsiteeri


Ei tea ise ka, kust see info omanikul pärit, et just 194 kW. Käisin siis proovisõidul ära. Olin vaimselt end nii ette valmistanud, et automaadiga ei liigu ja 2.2T automaat ei sobi kokku, aga peale sõitu olid varbad rullis :P ..asi käis edasi mõnusamalt, kui üks stock 2.2T manuaal millega võrdlesin (mis liikus ka väga hästi), väga üllatunud olin. Ainult et.. väike pabla sellise "ehitatud" mootoriga. Pole niiväga "näpud õline" autokasutaja.. Kas oleks mõtekas selle motoga kuskilt garaa˛ist läbi käia, lasta katsuda-kaeda mõnel kogenumal silmal, audihooldus või mida oskate soovitada?

Tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.06.10 22:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanxpanx
Ei tea ise ka, kust see info omanikul pärit, et just 194 kW. Käisin siis proovisõidul ära. Olin vaimselt end nii ette valmistanud, et automaadiga ei liigu ja 2.2T automaat ei sobi kokku, aga peale sõitu olid varbad rullis :P ..asi käis edasi mõnusamalt, kui üks stock 2.2T manuaal millega võrdlesin (mis liikus ka väga hästi), väga üllatunud olin. Ainult et.. väike pabla sellise "ehitatud" mootoriga. Pole niiväga "näpud õline" autokasutaja.. Kas oleks mõtekas selle motoga kuskilt garaa˛ist läbi käia, lasta katsuda-kaeda mõnel kogenumal silmal, audihooldus või mida oskate soovitada?

Tänud :)

Kust alustada...
1. SMS soft (kui seal on SMS, sest 194kw ehk 264hj on väga levinud MTM soft) mõeldud stock turbost vaid pisut suuremale turbole. RS2 turbo on hoopis teine asi... antud softi ja raua kombinatsiooni puhul palju lagi ja vähe minekut...
2. Kui RS2 turbo seal normaalselt tööle panna, siis on vaja paremat bensiinipumpa, coolerit ja pihusteid (kuulutuses pole mainitud).
3. Kui cooler on stock, siis detonatsioon võib tulla koputama jne, kui rõhk on vale, siis stock bensiinipump ei pruugi hakkama saada...
4. See, et ta SMS softiga manuaalkastiga autost paremini edasi käib - olen üsna kindel, et korralikult chipitud, kuid muidu stock manuaalkastiga isend liigub paremini.
5. Automaatkast võib sul üsna lihtsalt laiali lennata, eriti RS2 turboga. Samuti võid saada RS2 turboga kõverad kepsud, kui valesti seadistada.

Antud auto puhul saaks natuke tehnikat juurde panna ja kapoti alla RS2 ehitada, kuid probleem on selles, et kast on selles kompotis nõrgim lüli.
Põhimõtteliselt, kui "näpud õliseks" ei meeldi, siis ei soovita antud autot osta. Mitte sellepärast, et halb auto, lihtsalt seal on sisuliselt poolik projekt ning vale kasti- ja softiga.
Üldse on see 4 käiguline automaatkast seal suhteliselt halb, kui kuuese või viiese manuaaliga võrrelda.

Kui nüüd lühidalt kokku võtta: Antud auto ei vasta mitte kuidagi sellele, mida sa ütled, et tahad saada. Kui sul on iga kuu kahekohalisi summasid selle auto peale panna, siis palun väga. Teisel juhul soovitan stock manuaalkastiga isendi otsida ja sinna lihtsalt MTM-i chipi panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
matt
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q '95

postitati 05.06.10 23:57 Tsiteeri


Ise küll vilega mootoriga ei sõida, aga kas selline asi on võimalik, et jah on küll RS2 turbo pandud autole aga sellises "safe" seades, et ta ei puhu sellist meeletut rõhku seal (nagu ta võiks muidugi oma optimaalses koosluses), vaid töötab tagasihoidlikumalt - ehk nii et toitesüsteemi (pump, pihustid, map jne) ja (no ammugi siis veel muu raua) näppimiseks pole vajadust olnud.

Ehk siis kokkuvõttes tehniliselt chipitud auto lihtsalt suurema turboga (paraku küll jah läheb sellisel juhtumil rohkem aega vile tuuride ülesvõtuks = lag).. Nõnda võiks isegi ka see kast seal hakkama saada kenasti (umbes sama, kui oleks V8 mootori otsas, nagu S6 puhul ta seda on).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 06.06.10 08:15 Tsiteeri


Mõtetu ressursi raiskamine. Rs2-e kola maha müüa ja stock asemele kruvida.Siis kestab kast vähemalt:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]