Feerer
huviline
Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.10 18:32
|
|
|
Probleem B4 mootoriga. (2.0 85kw)
Nimelt probleem siis selles ,et mootor ei taha korralikult käia. Tühikäigul selline kahtlane vibra sees. Täna sai lambda andurit uurida, kolme
juhtmega, üks juhe oli eraldi, sealt sai testriga mõõta, on see normaalne kui süüde sees siis läheb lambda andurisse u. 4,7v ? Käima pannes hakkab
tasapisi langema, kuni 0,65v-ni, sealt edasi kui pöördeid lisada ja koheselt maha võtta, siis korra langeb u. 0,15v-ni, muidu hoidis seal 0,65v
peal.
Sai ka ilma lambdata proovida, siis läks asi veel halvemaks.
Lisaks panin täna tähele, et sumpsist viskab jube palju kondentsi välja, paras loik oli pärast järel.
Kellelgi ehk ideid kus viga peituda võiks?
Ahja, probleem ka ühe klemmiga mis tolknes üksikuna mootori ligidal, ei leidnud mina kohta kus ta käia võiks. Sai jällegi testriga mõõdetud, u. 9v oli
temas voolu. Kuna ma ei osanud seda kuhugi sokutada, sai isoleer ümber tõmmatud ja sinna paika jäetud. Ehk keegi oskab öelda kus see klemm käib?
Pilt kah: 
|
|
|
rau1
huviline
Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b5 Avant
|
postitati 03.06.10 20:54
|
|
|
Mul see lahtine klemm poldiga plokikaane küljes, aga mootoritöö ei olenenud sellest kas ta oli massis või mitte. Ei tea mis juhe too on.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 04.06.10 19:54
|
|
|
Lambda peaks tekitama maximum 1v või nii. Vaata rihmamärgid üle. Tunne nagu süüde oleks vale.
|
|
|
|
Feerer
huviline
Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.10 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Lambda peaks tekitama maximum 1v või nii. Vaata rihmamärgid üle. Tunne nagu süüde oleks vale. |
Rihmamärgid tundusid õiged olema.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 15.06.10 09:16
|
|
|
Niipalju kui olen lugenud, siis lambda peaks tühikäigul hästi kiirelt pendeldama 0,2-0,7 voldi vahel. kui ta umbes 0,5v juures seisab, siis pidavat
õhtal olema. Selle eraldi juhtme(tvaliselt must) mõõdetaksegi lambda korrasolekut. Teised kaks on lambda soojenduse omad.
|
|
|
|
Feerer
huviline
Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.10 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Niipalju kui olen lugenud, siis lambda peaks tühikäigul hästi kiirelt pendeldama 0,2-0,7 voldi vahel. kui ta umbes 0,5v juures seisab, siis pidavat
õhtal olema. Selle eraldi juhtme(tvaliselt must) mõõdetaksegi lambda korrasolekut. Teised kaks on lambda soojenduse omad. |
Ju siis on lambda õhtal omadega, süüte sisse pannes viskab lambdale oma 8 volti peale, käivitades hakkab tasapisi langema, nüüd viimasel mõõtmisel jäi
ta sinna 1,35 voldi juurde paigale, tühikäigul pendeldama ei hakka, samas kui pöördeid anda, siis korra langeb, viimasel mõõtmisel 0,8v kanti.
Täna sai vähe asisema joonise, ning tuli siiski välja, et alumine märk ei kattu, samas jagaja kaane all oli märgiga ilusti paigas kui nukkvõlli märk
paigas oli.

(punasega on märgitud nagu mul on)
Pilt jagajast:

ja nagu olema peaks:

Kas viga võib olla äkki selles, et mul võib olla teist tüüpi jagaja?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 16.06.10 21:05
|
|
|
Kui õhu-kütusesegu on lahja, siis on heitõhus umbes 2% jääkhapnikku. Selle tulemuseks on umbes 0,1 V
anduri signaal. Kui heitõhus on vähem jääkhapnikku, mis tähendab, et õhukütusesegu on rikas, siis hüppab anduri signaal pingele 0,9 V. Signaal kõigub
nende kahe väärtuse vahelsagedusega 1-2 Hz (see tähendab 1-2
korda sekundis). See informeeribmootori juhtseadet pidevaltkõrvalekaldest ideaalsest stöhhiomeetrilisest suhtest ning järelikult säilitab
õhu-kütusesuhet λ=1.
Ehk, siis lambda pinge peaks 0,1-0,9 voldi vahel pendeldama 1-2 korda sekundis.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.06.10 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Feerer
Nimelt probleem siis selles ,et mootor ei taha korralikult käia.
Ahja, probleem ka ühe klemmiga mis tolknes üksikuna mootori ligidal, ei leidnud mina kohta kus ta käia võiks. Sai jällegi testriga mõõdetud, u. 9v oli
temas voolu. Kuna ma ei osanud seda kuhugi sokutada, sai isoleer ümber tõmmatud ja sinna paika jäetud. Ehk keegi oskab öelda kus see klemm käib?
Pilt kah:
|
Kui veel ei ole aju maha küpsetanud, siis pane see juhe korralikult plokikaane külge kinni. Selle jaoks on generaatori piirkonnas ka keere keeratud
plokikaande.
Järgmisena kisu akujuhe maha vähemalt 30 minutiks ja siis proovi autot uuesti käivitada ilma mingeid pedaale ja asju näppimata.
Kui see juhe ei ole korralikult keres, siis on pea kõikide andurite väärtused puu taga. See testriga mõõdetud 9v on ka selline nonamepower. Proovi
kontroll lampi teinekord lisaks.
|
|
|
|
Feerer
huviline
Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.10 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kui veel ei ole aju maha küpsetanud, siis pane see juhe korralikult plokikaane külge kinni. Selle jaoks on generaatori piirkonnas ka keere keeratud
plokikaande.
Järgmisena kisu akujuhe maha vähemalt 30 minutiks ja siis proovi autot uuesti käivitada ilma mingeid pedaale ja asju näppimata.
Kui see juhe ei ole korralikult keres, siis on pea kõikide andurite väärtused puu taga. See testriga mõõdetud 9v on ka selline nonamepower. Proovi
kontroll lampi teinekord lisaks. |
Tänan, antud juhe on nüüd (juba pikemat aega) ilusti omas kohas.
Kuna vahepeal polnud eriti aega, siis suurt midagi teinud ei ole. Võtsin nüüd asja käsile, ning leidsin 3 veakoodi. (algselt oli 4, need sai ära
kustutatud, tiba sõidetud ning ilmusid uuesti need 3)
Tsitaat: |
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
| Mida antud vigadega ette võtta? (selge see et korda, kuid täpsemalt kuidas) 
Esimesel ja kolmandal veal on tegu vigase ühendusega? Ning teise veaga tuleb lihtsalt temp. andur ära vahetada?
|
|
|
mar3k
huviline
Registreerunud 01.06.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.10 16:02
|
|
|
Veidi teemast välja aga kuhu see lambda pistik tuleb 2.0 Abk 85 kw mootoril. Auto alt vaadates hakkas kaabel andurist pihta ja kadus kuhugi vahele ära
ja ei tea kust ta välja tuleb
|
|
|
|
raivo33
huviline
Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.10 23:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mar3k
Veidi teemast välja aga kuhu see lambda pistik tuleb 2.0 Abk 85 kw mootoril. Auto alt vaadates hakkas kaabel andurist pihta ja kadus kuhugi vahele ära
ja ei tea kust ta välja tuleb |
Peaks jooksma käigukasti pealt läbi piduri õlikopsiku juurde .Seal peaks ühendus olema .Üks kahene pistik ja üks eraldi juhe millel kummi kate
peal.Ehk siis 2valget üks must.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 04.02.11 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: |
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
| Mida antud vigadega ette võtta? (selge see et korda, kuid täpsemalt kuidas) 
Esimesel ja kolmandal veal on tegu vigase ühendusega? Ning teise veaga tuleb lihtsalt temp. andur ära vahetada? |
Minul samad vead. Aga püsiveaks on intake air temperature sensor. Kus see antud mootoril asub? mEraldi andurit pole, kas see asub siis õhulugeja sees?
|
|
|
|
Feerer
huviline
Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.11 14:22
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Tsitaat: |
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
| Mida antud vigadega ette võtta? (selge see et korda, kuid täpsemalt kuidas) 
Esimesel ja kolmandal veal on tegu vigase ühendusega? Ning teise veaga tuleb lihtsalt temp. andur ära vahetada? |
Minul samad vead. Aga püsiveaks on intake air temperature sensor. Kus see antud mootoril asub? mEraldi andurit pole, kas see asub siis õhulugeja sees?
| Oled antud vead korda saanud?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.03.11 14:47
|
|
|
Olen teada saanud, et see andur õhulugeja sees. Auto hakkas nüüd hullemini jamam ka. Homme vahetan lugeja ära, siis anna teada.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 19.04.11 16:01
|
|
|
Lambda läbi mul
|
|
|
|
Feerer
huviline
Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.12 10:02
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna endiselt sama mootoriga tegu.
Võibolla totter küsimus, kuid kas arvuti peabki süütenurka negatiivse nurgana näitama?
Nimelt BTDC näitab -6,0 , kuigi Autodatas mainitud, et õige peaks olema 6±1/2250.
Pilt kah mis ta kuvas kui mootor töötas, lihtsalt süüde sees olles oli BTDC koguaeg -6,0.

|
|
|
Kusma
huviline
Registreerunud 03.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.0 85kW 1992.a
|
postitati 01.06.12 21:39
|
|
|
Mul sama mootor ning andur näitab mootori töötades 0,38 volti. Teise anduriga 0,4 voldi kanti.
|
|
|