Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem B4 mootoriga. (2.0 85kw) (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 7730)
Feerer
huviline



Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.10 18:32 Tsiteeri
Probleem B4 mootoriga. (2.0 85kw)



Nimelt probleem siis selles ,et mootor ei taha korralikult käia. Tühikäigul selline kahtlane vibra sees. Täna sai lambda andurit uurida, kolme juhtmega, üks juhe oli eraldi, sealt sai testriga mõõta, on see normaalne kui süüde sees siis läheb lambda andurisse u. 4,7v ? Käima pannes hakkab tasapisi langema, kuni 0,65v-ni, sealt edasi kui pöördeid lisada ja koheselt maha võtta, siis korra langeb u. 0,15v-ni, muidu hoidis seal 0,65v peal.
Sai ka ilma lambdata proovida, siis läks asi veel halvemaks.
Lisaks panin täna tähele, et sumpsist viskab jube palju kondentsi välja, paras loik oli pärast järel.
Kellelgi ehk ideid kus viga peituda võiks?

Ahja, probleem ka ühe klemmiga mis tolknes üksikuna mootori ligidal, ei leidnud mina kohta kus ta käia võiks. Sai jällegi testriga mõõdetud, u. 9v oli temas voolu. Kuna ma ei osanud seda kuhugi sokutada, sai isoleer ümber tõmmatud ja sinna paika jäetud. Ehk keegi oskab öelda kus see klemm käib?
Pilt kah: http://www.upload.ee/thumb/614863/02062hj010019.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rau1
huviline



Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b5 Avant

postitati 03.06.10 20:54 Tsiteeri


Mul see lahtine klemm poldiga plokikaane küljes, aga mootoritöö ei olenenud sellest kas ta oli massis või mitte. Ei tea mis juhe too on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 04.06.10 19:54 Tsiteeri


Lambda peaks tekitama maximum 1v või nii. Vaata rihmamärgid üle. Tunne nagu süüde oleks vale.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Feerer
huviline



Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.10 08:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Lambda peaks tekitama maximum 1v või nii. Vaata rihmamärgid üle. Tunne nagu süüde oleks vale.

Rihmamärgid tundusid õiged olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 15.06.10 09:16 Tsiteeri


Niipalju kui olen lugenud, siis lambda peaks tühikäigul hästi kiirelt pendeldama 0,2-0,7 voldi vahel. kui ta umbes 0,5v juures seisab, siis pidavat õhtal olema. Selle eraldi juhtme(tvaliselt must) mõõdetaksegi lambda korrasolekut. Teised kaks on lambda soojenduse omad.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Feerer
huviline



Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.10 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Niipalju kui olen lugenud, siis lambda peaks tühikäigul hästi kiirelt pendeldama 0,2-0,7 voldi vahel. kui ta umbes 0,5v juures seisab, siis pidavat õhtal olema. Selle eraldi juhtme(tvaliselt must) mõõdetaksegi lambda korrasolekut. Teised kaks on lambda soojenduse omad.

Ju siis on lambda õhtal omadega, süüte sisse pannes viskab lambdale oma 8 volti peale, käivitades hakkab tasapisi langema, nüüd viimasel mõõtmisel jäi ta sinna 1,35 voldi juurde paigale, tühikäigul pendeldama ei hakka, samas kui pöördeid anda, siis korra langeb, viimasel mõõtmisel 0,8v kanti.

Täna sai vähe asisema joonise, ning tuli siiski välja, et alumine märk ei kattu, samas jagaja kaane all oli märgiga ilusti paigas kui nukkvõlli märk paigas oli.
http://www.upload.ee/thumb/639453/rarar.png
(punasega on märgitud nagu mul on)

Pilt jagajast:
http://www.upload.ee/thumb/639472/16062010027.jpg
ja nagu olema peaks:
http://www.upload.ee/thumb/639508/jagaja.png

Kas viga võib olla äkki selles, et mul võib olla teist tüüpi jagaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.06.10 21:05 Tsiteeri


Kui õhu-kütusesegu on lahja, siis on heitõhus umbes 2% jääkhapnikku. Selle tulemuseks on umbes 0,1 V
anduri signaal. Kui heitõhus on vähem jääkhapnikku, mis tähendab, et õhukütusesegu on rikas, siis hüppab anduri signaal pingele 0,9 V. Signaal kõigub nende kahe väärtuse vahelsagedusega 1-2 Hz (see tähendab 1-2
korda sekundis). See informeeribmootori juhtseadet pidevaltkõrvalekaldest ideaalsest stöhhiomeetrilisest suhtest ning järelikult säilitab õhu-kütusesuhet λ=1.
Ehk, siis lambda pinge peaks 0,1-0,9 voldi vahel pendeldama 1-2 korda sekundis.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.06.10 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Feerer
Nimelt probleem siis selles ,et mootor ei taha korralikult käia.
Ahja, probleem ka ühe klemmiga mis tolknes üksikuna mootori ligidal, ei leidnud mina kohta kus ta käia võiks. Sai jällegi testriga mõõdetud, u. 9v oli temas voolu. Kuna ma ei osanud seda kuhugi sokutada, sai isoleer ümber tõmmatud ja sinna paika jäetud. Ehk keegi oskab öelda kus see klemm käib?
Pilt kah: http://www.upload.ee/thumb/614863/02062hj010019.jpg


Kui veel ei ole aju maha küpsetanud, siis pane see juhe korralikult plokikaane külge kinni. Selle jaoks on generaatori piirkonnas ka keere keeratud plokikaande.
Järgmisena kisu akujuhe maha vähemalt 30 minutiks ja siis proovi autot uuesti käivitada ilma mingeid pedaale ja asju näppimata.
Kui see juhe ei ole korralikult keres, siis on pea kõikide andurite väärtused puu taga. See testriga mõõdetud 9v on ka selline nonamepower. Proovi kontroll lampi teinekord lisaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Feerer
huviline



Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.10 11:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui veel ei ole aju maha küpsetanud, siis pane see juhe korralikult plokikaane külge kinni. Selle jaoks on generaatori piirkonnas ka keere keeratud plokikaande.
Järgmisena kisu akujuhe maha vähemalt 30 minutiks ja siis proovi autot uuesti käivitada ilma mingeid pedaale ja asju näppimata.
Kui see juhe ei ole korralikult keres, siis on pea kõikide andurite väärtused puu taga. See testriga mõõdetud 9v on ka selline nonamepower. Proovi kontroll lampi teinekord lisaks.

Tänan, antud juhe on nüüd (juba pikemat aega) ilusti omas kohas.
Kuna vahepeal polnud eriti aega, siis suurt midagi teinud ei ole. Võtsin nüüd asja käsile, ning leidsin 3 veakoodi. (algselt oli 4, need sai ära kustutatud, tiba sõidetud ning ilmusid uuesti need 3)
Tsitaat:

Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent

00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
Mida antud vigadega ette võtta? (selge see et korda, kuid täpsemalt kuidas) :)
Esimesel ja kolmandal veal on tegu vigase ühendusega? Ning teise veaga tuleb lihtsalt temp. andur ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar3k
huviline

Avatar


Registreerunud 01.06.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.10 16:02 Tsiteeri


Veidi teemast välja aga kuhu see lambda pistik tuleb 2.0 Abk 85 kw mootoril. Auto alt vaadates hakkas kaabel andurist pihta ja kadus kuhugi vahele ära ja ei tea kust ta välja tuleb:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo33
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.10 23:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mar3k
Veidi teemast välja aga kuhu see lambda pistik tuleb 2.0 Abk 85 kw mootoril. Auto alt vaadates hakkas kaabel andurist pihta ja kadus kuhugi vahele ära ja ei tea kust ta välja tuleb:o



Peaks jooksma käigukasti pealt läbi piduri õlikopsiku juurde .Seal peaks ühendus olema .Üks kahene pistik ja üks eraldi juhe millel kummi kate peal.Ehk siis 2valget üks must.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 04.02.11 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:

Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent

00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
Mida antud vigadega ette võtta? (selge see et korda, kuid täpsemalt kuidas) :)
Esimesel ja kolmandal veal on tegu vigase ühendusega? Ning teise veaga tuleb lihtsalt temp. andur ära vahetada?


Minul samad vead. Aga püsiveaks on intake air temperature sensor. Kus see antud mootoril asub? mEraldi andurit pole, kas see asub siis õhulugeja sees?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Feerer
huviline



Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.11 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Tsitaat:

Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
34-10 - No Malfunction Detected - Intermittent

00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
Mida antud vigadega ette võtta? (selge see et korda, kuid täpsemalt kuidas) :)
Esimesel ja kolmandal veal on tegu vigase ühendusega? Ning teise veaga tuleb lihtsalt temp. andur ära vahetada?


Minul samad vead. Aga püsiveaks on intake air temperature sensor. Kus see antud mootoril asub? mEraldi andurit pole, kas see asub siis õhulugeja sees?
Oled antud vead korda saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 20.03.11 14:47 Tsiteeri


Olen teada saanud, et see andur õhulugeja sees. Auto hakkas nüüd hullemini jamam ka. Homme vahetan lugeja ära, siis anna teada.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.04.11 16:01 Tsiteeri


Lambda läbi mul


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Feerer
huviline



Registreerunud 19.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.12 10:02 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema, kuna endiselt sama mootoriga tegu.
Võibolla totter küsimus, kuid kas arvuti peabki süütenurka negatiivse nurgana näitama?
Nimelt BTDC näitab -6,0 , kuigi Autodatas mainitud, et õige peaks olema 6±1/2250.
Pilt kah mis ta kuvas kui mootor töötas, lihtsalt süüde sees olles oli BTDC koguaeg -6,0.
http://www.upload.ee/image/2389290/btdc.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kusma
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.0 85kW 1992.a

postitati 01.06.12 21:39 Tsiteeri


Mul sama mootor ning andur näitab mootori töötades 0,38 volti. Teise anduriga 0,4 voldi kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]