lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.05.10 19:09
|
|
|
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu lennuväli
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Fabulous-V8
huviline
Registreerunud 21.06.07
Asukoht: Leiden, NL - Tallinn, Est
Kasutaja on eemal
Auto: oli Audi V8 3.6 184kw
|
postitati 29.05.10 19:47
|
|
|
Niih minupoolne kokkuvõte.
Alustame sellega, et ommik enne seitset sai lennuväljal silmad lahti tehtud. Ja väljas oli mitte traditsiooniliselt tavaline ilm(vihmane) vaid oli
kena päikeseline. Egasmidagi, hakkas siis ka ommikused tegevused ja asjade ülesse panek. Poole hommikuses segaduses hakkas aga korraga vihma sadama.
Päris korralikult tuli maha seda. Esimeste saabujate ajal tuli seda märga ollust veel ka omajagu. Pikapeale tehn. kontr. tehes hakkas aga ilm oma
õiget müütu võtma. Kohal oli palju palju maisnaid ja üks oli kenam kui teine(eriline lemmik R8). Kahjuks aga kahel autol oli tehn.probleemid, mis aga
suutis üks need kõrvaldada ja päeva lõpus päris ilusad nr.id ette manada - Kiitus
Päev surus päris kenasti, kui mõningased tehn absakad välja arvata. Kokkuvõtteks võib öelda seda et oli kena kena laupäev. Minupoolsed pildid tulevad
nädala lõpuks, enne kahjuks ei olevõimalik neid teha
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.10 20:05
|
|
|
Kliki pildil.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.10 14:52
|
|
|
Vaatamata hommikul sadanud vihmale ja kogu päeva kimbutanud kõvale tuulele võib võistlusega enamvähem rahule jääda. Mõlemad voorud sai ära sõita ja
ilmataat avas taevaluugid alles autasustamist ette valmistades. Kõigepealt tahaksin tänada kõiki osalejaid, pealtvaatajaid ja
muidugi ka toetajaid. Lisaks tahan tänada klubilisi Maia, Tatjana, Fugitive, yanekk kes juba aastaid käivad ürituste
korraldamisel abiks ja seekord korraldusmeeskonnaga liitunuid: arro, Fabulous-V8, lorenzo ja weix.
Täielikud tulemused leiab selle lingi vahendusel.
A-Klass
I - Maris Logins, Honda CRX, 232km/h
II - Imre Paadik, Honda Civic Type-R, 232km/h
III - Valters Šulcs, Honda CRX, 228km/h
B-Klass
I - Reimo Pavelson, Audi S6, 284km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 272km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 251km/h
C-Klass
I - Aleksandr Tserjomuskin, Nissan GTR, 298km/h
II - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 293km/h
III - Juri Liske, Audi 80 B4, 285km/h
Kiireim naine oli seekord Marje Salumets tulemusega 251km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D mis saavutas kiiruseks 232km/h.
Loodetavasti jäid kõik rahule ja kohtumiseni juba 14. augustil AC Mile
2010 võistlusel.
Siis proovime OMC-l testimiseks olnud videolahendust edasi arendada ja sellega võistluse jälgimise huvitavamaks teha.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 30.05.10 16:47
|
|
|
Tahaks siis veelkord vabandada meeskonna ees, nende ärevate hetkede pärast enne sõitude algust finisis .
Hea et keegi oskas sellise olukorraga arvestada.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 30.05.10 18:21
|
|
|
Miks ei alistanud Pavelson esimesel sõidul 290km/h piiri? See jääb saladuseks ning järgmisel OMC-l saab see piir ilmselt alistatud.
Seniks aga katsume coupe kõrvalt aega tegeleda ka S6-ga, kus vaja hallika andur installida nuka rihmaratta ette.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 31.05.10 05:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Miks ei alistanud Pavelson esimesel sõidul 290km/h piiri? See jääb saladuseks ning järgmisel OMC-l saab see piir ilmselt alistatud.
|
Ma loodan, et nii kaua ikka ei lähe... augustis on tulemas ju AC Mile nimeline üritus
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.10 06:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Miks ei alistanud Pavelson esimesel sõidul 290km/h piiri? See jääb saladuseks ning järgmisel OMC-l saab see piir ilmselt alistatud.
| Tegelt lisaks sellele, mida sa silmas pead, võiks ka 235/40 18" rehvid paigaldada. Sellest võib järgmine kord sõltuda näiteks
esikoht. Aga see on juba Reimo prioriteetide ja rahakoti küsimus. Ma millegi pärast arvan, et mõni kiire auto seekord lihtsalt starti ei jõudnud,
kellega järgmine tuleb rinda pista.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 31.05.10 06:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Miks ei alistanud Pavelson esimesel sõidul 290km/h piiri? See jääb saladuseks ning järgmisel OMC-l saab see piir ilmselt alistatud.
| Tegelt lisaks sellele, mida sa silmas pead, võiks ka 235/40 18" rehvid paigaldada. Sellest võib järgmine kord sõltuda näiteks
esikoht. Aga see on juba Reimo prioriteetide ja rahakoti küsimus. Ma millegi pärast arvan, et mõni kiire auto seekord lihtsalt starti ei jõudnud,
kellega järgmine tuleb rinda pista. |
Asi ei olnud ei rehvi diameetris ega max pööretes. Päris kindlalt muidugi seda väita ei saa aga kui uskuda arvutusi (tänud ühele klubilisele), siis
küll.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.10 06:58
|
|
|
Tihane, viitasin sellele, et järgmine kord võib see vajalikuks osutuda.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.06.10 05:41
|
|
|
Vahelduseks kiireimast punktist kah mõni udune klõps. Suht käeharjutus, kuna seni peamiselt staatilisemat kraami pildistanud.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|