Lehekülgi: 1 2 3 4 |
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 13.05.10 17:16
|
|
|
Audi S4 - 1999 - badman
Tere.
Panen siis oma autost kah jutu kirja. Ostsin 2010 äkki veebruaris. (äkki just sellepärast, et paberimajandus venis kahtlastel põhjustel nädalaid).
Peaks olema Sveitsist tulnud millalgi 2009, sest sealse ja siinse olu vahel on miski pool aastat tühjust. Tegu siis s4 2.7BiT musta sisu ja valge
nahaga. Väidetavalt on peal ka chip ( väidetavalt, kuna mingeid pabereid ma mitmekordse küsimise peale ei saanud, aga sõbra istmikutunnetus ütles et
peaks olema). Katalüsaatorid on eemaldatud ja keskmine pütt puudub. Alguses olin autoga sigarahul. Enne omasin 2.8 30v b5 quattrot, seega eriti midagi
muud ei tahtnudki. Nädala sain sõita, siis andis sidur tunda ja teise nädala lõpuks oli see otsas, koos bypassidega. Paigaldasin uue siduri ja
asendasin bypassi väheke kõbusama vastu ning lõin eelkatid tühjaks, nii kui see tehtud oli suutsin stange ära lõhkuda. Mitte jäärajal sõites, vaid
sealt ära tulles. Mõnda aega siis autot erinevatel põhjustel ei kasutanud
ja kui Soome läksin, andsin auto sõbrale, et las teeb hoolduse ära. Hooldusraamat on täidetud kuni 180 tuh. ja eelmine omanik väitis, et lasi ka
vahetada 190 tuh kandis rihmad ja õlid. 210 tuh. peal siis vahetas sõber küünlad, õli (5w-50), kõik filtrid, asendas orig. bypassid compbrake omdaega
vahetas 4x kettad/klotsid ja tegi diagnosti... õhulugeja viga. Ahjaa silla reg. kah sai tehtud. Kuna tal enam aega ei olnud tegeleda, siis viisin
auto oskajamate juurde. Audihooldus: veermik esiotsa vahetus, taga enamus pukse, uus silla reg., renov. õhulugeja, avastati rõhuleke...lekkiv
vahejahuti ja tibatilluke õlileke tagareduktorist. Lasin siis kõik kenasti korda teha peale vahejahuti ja reduktori lekke. Jälle palju vaesem. Pilte saab siis, kui leian fotoka ülesse ja pesen auto puhtamaks.
Hetke seisuga plaanis veel siis: Vahetada antenn (kellelegi ohmoonile see ei meeldinud ja murdis seda)
Taastada orig. maki display
Kolida koonuselt tagasi originaal filtrikopsikusse (mille pean muretsema)
Rem. stange esinurgas olev pragu
Teha summuti natukese vaiksemaks.(hetkel siis ainult viimane pütt ja seegi tundub olevad 2.8 oma,
et paneks katalüsaatorite asukohale resonaatorid selliselt, et kui vaja saaks sinna ülevaatuse ajaks ka katalüsaatorid mingisugusedki
paigaldada). Väidetavalt eelmisel omanikul olid need olemas koos eelmainitud õhufiltrikopsikuga, kuid enam ei ole
Vahetada välja lekkiv vahejahuti. Sellega on nüüd lood segasemad, et võiks ju midagi
vähekene suuremat panna st jahedamat, aga mõistus ei võta hetkel. Kui keegi oskab midagi soovitada veel normaalse hinna/kvaliteedi suhtega? Kui midagi
ei tule siis panen originaalid.
Kontrollida kuidagi, kas see rihm ja muu on ikka vahetatud ja kuidagi peaks saama kontrollida ka
turbosid?
Mingeid anomaaliaid mootori töös kuulnud ei ole, seega loodan esialgu, et eelneva omaniku väited peavad vett.
Ahjaaa seda pean ikka mainima, et kui auto ostsin, siis pidurites oli vibra sees. Kiskusin rattad alt ja voilaaa: pidurikelgu peal/taga on miski
plekk (mitte see pea olematu kaitseplekk, vaid miski muu) ja see oli kenasti sinna liugade vahele käänatud ja vahetatud olid ainult välimised pid.
klotsid. tagumised klotsid olid ok, aga kettad olid olematud. Suureks üllatuseks olid tööd tehtud Revalis. Vähemalt omaniku jutu järgi ja miskil arvel
isegi olid klotside vahetus ja pidurite korrastus näha tehtud tööna.
Muidugi see nimekiri on pm. pööratud tähtsuse järjekorras.
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 13.05.10 17:18
|
|
|
Eelnevast jutust võis jääda mulje, et kirun autot ja kõike muud, aga ei. Autoga olen rahul. Sain ju talve katsuda, tean kuhu hetkel vaba raha läheb,
seega ei joo seda maha ega kuluta tilulilule ja sõidurõõm maksab kah midagi
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 14.05.10 06:27
|
|
|
Seoses lekkiva vahejahutiga sooviks arvamusi ja kogemusi, millist lahendust kasutada, kui juba vahetama hakata? Kas kolida ühele üle või kaks vähe
paremat, kui originaalid?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.10 07:28
|
|
|
Meie "maailm" on jah sellise kerge arengupeetusega, et see, mis meil dollarimärgid silme ette toob, on mujal maailmas normaalne hind kvaliteetsele
kaubale. Seda muidugi ka arusaadavatel põhjusel.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 14.05.10 08:34
|
|
|
Kas tegemist on sedaan kerega ja sinist värvi isendiga mille number on midagi 8xx Bxx. Nägin eile ühte sellist ja murdsin pikalt pead, et kuidas see
isend mulle märkamatuks on jäänud.
Cooleritest niipalju, et kasutaja kaaperdaja paigaldas väidetavalt endale need. Hind peaks olema palju vastuvõetavam kui Wagneril.
|
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 14.05.10 14:44
|
|
|
Just seesama sinine avant 8xx Txx. Kohata võib kõikjal olenevalt sellest, kas sõidan ise või vend. Kui vend, siis ta vormi kandja ja kui ma ise, siis
see koheselt arusaadav. (loe: kalduvus raskele jalale)
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 14.05.10 15:04
|
|
|
Ma täna soetasin kasutatud cooleri endale, esialgu asenduseks lekkivale. Uurisin ja puurisin, käisin VKM-s ilma kuulamas ja kõikjalt tuli soovitus
pigem minna ette paigutatavale coolerile üle ja ratsida stanget, eriti kui tulevikus on plaan hakata vahetama turbosid kas siis K04 või gt28 seeria
vastu. Mitte et turbotel hetkel midagi viga oleks, aga see ju paratamatus, et nad kunagi otsa saavad. Tänud abi eest, panen teadmised kõrva taha.
Hetkel küll proovin auto ennem norm. sõidukonditsiooni viia ja pisiasjad korda teha. Täna maale krutin cooleri külge, orig. õhufiltri kopsiku jne
pudinad. Et hakkab juba looma. Tekkis ka küsimus seoses cooleriga? Need peavad ju seest puhtad olema, mitte õlised? mul vana lekib õli! Seega
karterituulutus? Olen seda klapi otsa uurinud mis on Y otsas kinni ja see tundub puhas olevat. Õli kuhugi ei kao ega tahma? Küsimus nr.2 S4 õhufiltri
kopsiku peal on kaks kommukat ja metall plaat. Kuna mul need kommukad on tõstetud parema amordikannu peale, kas on oluline need sinna tagasi viia? Ja
küsimus nr.3 Kuna ma juba stange maha kisun, et coolerit vahetada, siis kas on Tln. mõni osavkäpp kes lapiks kinni mu stange esimese nurga. Jookseb
pragu udutule juurest peaaegu et pesurini. Mingeid tükke puudu ei ole ja kokku pannes jääb välimus ok. st. ei jää punni ega lohku. Ise mõtlesin
lihtsalt, et kui juba maas, siis teen faasid sisemisele küljele, kergelt kuumutan plasti pehmemaks, kolviga lisan sama plasti (abs äkki kui leian vana
stange ülesse) ja voilaaa. Ei mingit värvi ega pahtlit. See pisike prigu, mis nähtavale tuleb lähemalt uurides, mind eriti ei morjenda.
Foorumi avarustes kollates jäi silma jutt, et essi kapotialune on liiga kuum. Tekkis uudishimu, et miks ei ole mingeid scoope vms keegi paigaldanud,
kas ainult sellepärast, et välimus ei kannataks või on asjal ka mingi muu tagamaa. Ise proovin yhel vanal kapotil eest serva natsa lõigata, tuua
ülesse poole u. 2 cm ja servad kumera lahendusega kinni katta e siis tekitaks kapotile nö ramair süsteemi. Ja kui jõuan süüvida, siis ka leian äkki
lahenduse, kuidas kuum õhk kuskilt amordikannude juurest õue suunata. Kritiseerige või avaldage arvamusi
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 14.05.10 23:15
|
|
|
Just sain vigase cooleri vahetatud, kuid teist veel maha ja pesta pole jõudnud. Panin asjad kokku (peale stange) ja käisin paugutamas. 1 käik kruvib
rõhu kuskile 1 bar. peale, 2 käik 1.4 kopikatega, proovisin siis 4 käik kuskilt 2500 pm põhjas hoida (pimeduse tõttu päris põhja ei julgenud lasta) ja
rõhk oli alguses 1.4 kopikatega, siis kukkus mingil maal 1.1 peale ja tundus, et hoidis. Kui valgemaks läheb, siis püüan ka teise jahuti puhtamaks
pesta. Kuid peaksin kellegi essiga kokku saama, kellel puuduksi kah nt. katalüsaatorid, kuna mulle tundub ikkagi, et kuskil summutis on downpipede
juures miski leke. Selline iseloomulik podin ja pahin kostub eriti vasakult rattakoopast. Ja sooviks lihtsalt kellegi korras mootori häält kuulatada.
Just pihustite tööd. Parem rida mul kuidagi lärmakam nagu (see ei ole ainult minu luulu)
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 15.05.10 09:52
|
|
|
Nii. Käisin uuesti valges paugutamas. 4. käik 60 km/h ja gaas põhja. Tulemuseks rõhk 1.3, kuskil 4000 pöörde juures viskas rõhu maha korraks 0.6, siis
jälle kruttis ülesse ja kuni 1.7bar (kella järgi):Q, siis kukkus jälle ära. 5 käigu jätsin vahelt ära ja 6 käik sisse. Tulemus: rõhk ~1.3 ja siis
gaasi põhjas hoides hakkas katkuma. Kord on 0.8 siis 1.3 ja kuskil 220 juures jäi hoidma 0.9 bar.
Keegi samu asju kogenud on? Lahendused? Mida kontrollida? Enne kui uuesti diagnosti viia. Või on kedagi juhtmega liikumas haapsalu kandis või keila
pool, kuna ise hetkel maal Padise kandis. Ei anna rahu ja kärsitus ei lase tööpäeva oodata (lisaks võimalus, et pean Soome tagasi mineama pikemaks
ajaks)
Ette tänades Lauri
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 16.05.10 19:22
|
|
|
Päeval uurisin aju asja, et teada saada, kelle chip võiks peal olla. Aga ei leidnud mitte ühtegi märget selle kohta, et üldse midagi oleks
paigaldatud. Aju korpusel oli ainult orig. kleeps, kaante all sama asi. Kivide peal olid kas mingid H-tägisega kirjad, toshiba või siemens.
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 16.05.10 20:57
|
|
|
Seda tean jah, et õhulugejaid on rohkem kui 3 eelnevalt juba + nüüd minu käes üks. Chipist rääkis eelmine omanik (täpsustan siis: mees kes mulle müüs
seda autot nimega renee, sealt ka paberimajanduse jama, kuna auto ei olnud tema nimel), et tellis saksast ise. Kui see on Autohai oma, siis kas neil
mingeid kirju peal pole? Kummaline on see lühitest st. vigade mälus peale õhulugeja vigu ei olnud ja eeldatavasti sai ka nüüd lekkiv cooler terve
vastu vahetatud, aga ikka katkub rõhku sinna tänna ja vahest puhub LIIGA palju. Äkki sa oskad veel midagi selle auto kohta kosta. Äkki tuleb veel
midagi huvitavat välja
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.05.10 08:02
|
|
|
Muide, 2.7 BiT saab minu teada ka läbi OBD flashida (galletto abil näiteks).
Ei ole vaja aju lahti võtta, seepärast ei saa seal kividel ka mitte midagi peal olla.
|
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 17.05.10 11:54
|
|
|
Selge. Püüan vaikselt uurida, millal ja kas on autohai chip ja tänud jõuvankrile, püüan need piibud ära vahetada ja küünlaid kontrollida, et äkki
saaks rõhu püsima. Nüüd, aga jälle Soome ära.
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
|
Reimo2
huviline
Registreerunud 15.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.10 09:37
|
|
|
Lihtsalt infoks niipalju, et minu S4-l on 2 erinevat chippi proovitud ja tulemused järgmised (stock väljalase):
Autohai, peak boost 1,4 bar, aga lõpus kukkus 0,7-le.
Soomest saadud chipi boost 1,1 bar ja lõpus 0,9 bar.
Graafik näha siin (punane joon Autohai):
http://picasaweb.google.com/reimomeister/S4#5321939133506976274
1,4 bar originaalturobodele veits liiga palju.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 19.05.10 10:41
|
|
|
Mul on samuti Autohai-s chipitud. Mul võeti ka aju lahti, kivi välja, ja kirjutati sinna peale uus programm lihtsalt, muu ajukoodiga autol oleks
saanud jah kaabli kaudu ka asi ära lahendada. Ühesõnaga ei peakski jääma sul kusagile mingit märget. Ja mul tundub ka kuidagi probleemne olevat see
asi, Dan-i auto on nagu ainuke, mis sõidab korralikult Autohai chipiga
Muidugi pead ma ei anna, et mul muud asjad kõik OK on, aga siiski selline nõksutamine ja muud väiksed anomaaliad tekkisid küll peale chippimist.
Muidugi olen lohakas ka, ja boostikella ei ole siiamaani suutnud paigaldada. P.S. need veljed on ikka jubedad küll, sõitis auto ühekorra samal tänaval
minuga, ja ma kohe vaatasin, peas mõte, et äkki vend läheb just uusi velgi ostma
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 19.05.10 10:50
|
|
|
Ja infoks niipalju, et Autohais on pakkuda vähemalt 2 erinevat chipi ja minu oma hoiab 1,1 bari.
|
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 22.05.10 16:57
|
|
|
Eks kui ma soomest tagasi saan, vahetan süütepoolid ära ja uurinseda chipi asja. Peaks miski korraliku asja soetama või laskma uue panna ja madalamate
rõhkudega (kui see võimalik on muidugi) Ja velgede kohapealt mul ses suhtes kama kaks mis seal all on. Liigun palju mööda kruusa ja metsateid, seega midagi blingi sinna hetkel veel pole plaanis osta. Saaks enne
tehnika korda ja ja nippet-näpet, siis alles visual. All go- no show
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 21.06.10 17:14
|
|
|
Nii Soomest tagasi ja cooleri vahetus läks ikkagi asja ette. Rõhu kadu enam ei ole, aga avastati, et üsna suure tõenäosusega on wastegate kerge
rikkega, et põhjagaasiga kord on tõmme ja siis ei ole ja rõhk jukerdab. Seega pääsesin poolide vahetusest ja leidsin endale uue väljundi Vahepeal tegi vend ka pisikese rihtimise ja seegi peaks saama lahendatud
järgmisel nädalal kasutaja "võõba" abiga äkki Õnneks pole midagi hullu.
Tagatuli vahetusse ja tiiva serva natukese vaja pintseldada.
|
|
|
badman
huviline
Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tallinn Merivälja
Kasutaja on eemal
Auto: a4 30v Q; s4 1999; 90 coupe 20v
|
postitati 21.06.10 19:55
|
|
|
Tekkis nüüd pisike küsimus seoses wastgatega. Kui seal on nüüd membraan või midagi muud vigane, kas see keelab ka autoga liiklemist normaalsetel
kiirustel. Pean silmas, et Jaan ees ja jalamees just olla ei tahaks ja tööks läheks alles uuel kuul vast. Senimaani kuni need probleemid on olnud,
pole nagu midagi uut juurde tekkinud ega mingeid tulesid sütitanud.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 21.06.10 20:04
|
|
|
Wastegate on turbo kuuma osa küljes. Seega 2 tk sul neid!
Turbo sees on klapp ja klappi juhib aktuaator klapp. Üldjuhul kipuvad turbo sisesed klapid tuksi minema. Jäävad kinni või lendavad üldse minema.
Jõudu vea otsingul!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |