Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Jõud on kadunud / enam ei lähe käima ka [korras] (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 4725)
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 01.08.04 16:44 Tsiteeri
Jõud on kadunud / enam ei lähe käima ka [korras]



Jama siis selline et läksin liiga suure hooga veelompi ja nüüd nagu mõni pütt ei löö ja jõudu pole üldse mootoril - kogub maru aeglaselt pöördeid jms... Et mida see vesi peale jagaja märjutamise veel teha sai et selline tagajärg on? Jagaja tundus tegelikult ikkagi kuiv... Ja kui ei olnudki, siis nüüdseks peaks küll olema, 4h möödas juba ju...
Vahepeal on tunne nagu ei saaks bena kätte korralikult... Äkki rikkus pumpa? Või on nii, et kui pump läheb siis täielikult? Ise seda pumba varianti ei usu eriti.. sest undab ju samamoodi kui ennegi :P
Kas see loeb kui küünaldel on keerme osa märg? Elektroodid olid küll kuivad aga keermed olid vist kõik märjad :P


PS! saan aru jah et olin loll ja lasin hooga lompi, seda juttu ma ei viitsi siit lugeda rohkem ;)


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.08.04 16:51 Tsiteeri


:D:D No mis sa siis sõitsid hooga lompi?:D:D

Tegelikult see niiskus mootori tööd tavaliselt ei sega mis väljastpoolt näha on. Võta jagajakaan maha ja tee seestpoolt kuivaks, samuti vaata üle süütepooli pealne. Bensiinipumbaga ei juhtunud miskit, sellepärast ei ole mõtet muretseda.
Minul on kohe suur kiusatus võimalikult suurtest lompidest võimalikult suure hooga läbi sõita, ei saa kohe muidu. PS Jalakäijaid mina ei pritsi!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 01.08.04 16:54 Tsiteeri


No mul ka jalakäijaid polnud kõrval, nii jobu ma ka nüüd pole :D


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 01.08.04 18:25 Tsiteeri


Krt puhastasin jagajakaane ja küünlad ära, panin tagasi ja nüüd on vabsee nii et kohe kui võtit keerad, korra lubab nagu ja siis käia palju tahad.. Käima ei lähe :(


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrka
huviline



Registreerunud 10.07.03
Kasutaja on eemal


wink.gif postitati 01.08.04 19:40 Tsiteeri


las seisab rahulikult ja proovi homme uuesti peale mootori pesu tegi ta alati nii


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 02.08.04 07:52 Tsiteeri


No nüüd hommik käes, läks isegi paariks sekundiks lausa käima aga suri ikka välja ja rohkem ei lähe :S


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 02.08.04 07:56 Tsiteeri


Selliste ilmadega tasuks oma elektrisüsteem üle pihustada kaitsva aerosooliga...

Kuid ega sedagi Sulle vist pole vaja öelda, kuna Sa tead seda niikuinii :P


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 02.08.04 08:13 Tsiteeri


Nojahh.. oleks võind ju ennetada küll.. Praegu pole sellest aerosoolist tolku vist :P


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrka
huviline



Registreerunud 10.07.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.04 16:29 Tsiteeri


vaata igaks juhuks bensupump ka üle lase pumbale aku pealt otse vool peale ja kuula kas teeb ühtlast surinat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 02.08.04 17:26 Tsiteeri


kui süüdet keeran siis teeb ühtlast surinat ju..


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 02.08.04 17:45 Tsiteeri


kui su autol on siis sellist pulli tegi mul tuksis kondensaator... kontrolli sädet


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
atss
huviline



Registreerunud 24.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 avant 1.9TDI,A6 Avant 110 kw

postitati 02.08.04 17:53 Tsiteeri


Vaata ega sa juhuslikult läbi õhupuhasti omale vett mootorisse ei saanud ,kui filter tilgub siis asi suht jama. Kuidas õli, kas seal vett pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 02.08.04 18:35 Tsiteeri


Õlivarras vett ei näidand.. õhufiltrit võiks vaadata jah aga see raisk on kuskil pritsungi all :P
Krt ma ei näind jagaja küljes kondekat, kus see olema peab? Säde oli olemas küll aga J6uvanker rääkis et kui säde on siuke kollane siis on ta lahja... Seega võib viga olla ka süütepoolis...

EDIT: vaatasin õhufiltrit, kuiv on... Ja jälle läks mingi sekundiks käima ja siis kustus ära :(


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrka
huviline



Registreerunud 10.07.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.04 19:33 Tsiteeri


kangesti on bensupuba kammi moodi. süütega ta teebki ühtlast surinat aga korraks siis lülitab välja aga proovi aku pealt korra juhtmed otse peale panna ja lase tal umbes 15 sek ringi käia ja kuula kas on ühtlane surin. pump võib ju ringi käia aga ei löö õiget survet üles. bensupumpadel ongi selline komme paugust katki minna. ei taha hästi uskuda et see vesi talle midagi tegi eriti kui õhufilter kuiv on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 02.08.04 20:02 Tsiteeri


OK, homme katsun proovida seda... Krt tegelt oligi nii algul selline tunne, nagu ei saaks bena kätte... Ja kui nüüd süütega üles pumpab korra, siis läheb ka korra käima...


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 03.08.04 09:12 Tsiteeri


Krt, benapump töötab, proovisin otse aku pealt. Proovisin ka nii et keerasin bena vooliku lahti ja lasin starterit anda - bensiini tuli sealt ja mitte vähe :P Puhusin ka seda pisikest filtrit läbi, mis sinna pritsungisse läheb, kuigi see tundus puhas ennegi... Sädeme vaatasin ka kõigil küünaldel üle - ikka sinine on... Nüüd proovin kas hooga tõmamtes läheb - kui ei lähe siis mu mõistus on otsas :P
BTW hommikul läks jälle sekundiks käima ja vsjohh...


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 03.08.04 09:26 Tsiteeri


kui võimalik siis võiksid ka jagaja rootorit proovida vahetada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 03.08.04 09:59 Tsiteeri


Võtsin sisselaskekollektori küljest selle pihusti välja ja andsin starterit... Ei pihustand midagi...
EDIT: võtsin pritsepea küljest lahti vooliku, mis silindrisse läheb... Sealt ei tule välja tilkagi kui starterit anda...
EDIT2: millisel pildil võib olla kala sees siis? :P pritse


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrka
huviline



Registreerunud 10.07.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.04 12:14 Tsiteeri


siis on ilmselt paagist mingi saasta lahti leotanud ja nüüd on ubes. vaata kas saad põhjaall oleva filtri lahti ja proovi see läbi pesta või puhuda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 03.08.04 15:45 Tsiteeri


Mehhaniline pihusti lööb ainult vastusurve all bensiini silindrisse, st kui sa ta välja tõmbad, siis ei tulegi sealt midagi. Kontrolli kas sul bena trass on puhas, paagist filtrini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 03.08.04 15:51 Tsiteeri


Aga kui ma pritsepea poolt selle vooliku lahti võtan, ksa siis peaks ikka tulema äkki? Sealt ka ei tulnud...
Ja jõuab ju bena pritsungini ja veel survega, näpuga kinni ei jõua hoida... ja see väike pealevoolu filter oli ka puhas...


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.08.04 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Mehhaniline pihusti lööb ainult vastusurve all bensiini silindrisse, st kui sa ta välja tõmbad, siis ei tulegi sealt midagi. Kontrolli kas sul bena trass on puhas, paagist filtrini.


mehaanilisel pritsel ei lähe pihustid silindrisse vaid sisselaske kollektorisse ja seal nüüd küll mingit vastusurvet ei teki. Pensu peab pihustist tulema kui starterit anda ainult enne tuleb pihusti auk kollektoris korgi/näpuga sulgeda, et tekiks hõrendus, mis õhukulumõõtja lapaka üles tõstaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 03.08.04 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Mehhaniline pihusti lööb ainult vastusurve all bensiini silindrisse, st kui sa ta välja tõmbad, siis ei tulegi sealt midagi. Kontrolli kas sul bena trass on puhas, paagist filtrini.


mehaanilisel pritsel ei lähe pihustid silindrisse vaid sisselaske kollektorisse ja seal nüüd küll mingit vastusurvet ei teki. Pensu peab pihustist tulema kui starterit anda ainult enne tuleb pihusti auk kollektoris korgi/näpuga sulgeda, et tekiks hõrendus, mis õhukulumõõtja lapaka üles tõstaks.


Minu viga, nii ongi ju:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.08.04 19:35 Tsiteeri


Parem on seda õhukulumõõtja lapakat ise liigutada, süüde peab muidugi sees olema ja pump töötama. Mida rohkem lapakat tõsta seda rohkem peab ka pritsima. Kui see "lapakas" kinni siis pihustitest ei tohigi midagi tulla. Mõtlen ja mõtlen kuidas see viga veelombiga saab seotud olla? Ehk on mõne toru või vooliku kusagilt lahti löönud? Näiteks mõni jäme õhuvõtuvoolik ribadeks? Vaata need hoolega üle. Ma ei taha kohe mitte uskuda, et viga kütusejauturis vms peitub. Kontrollida tasub muidugi kõike võimalikku. Oled ikka kindel, et säde on korralik? Kas kontrollisid sädet süütepooli otsast tuleval juhtmel või küünlajuhtmel? Samas kui ta mõneks sekundiks käivitub siis tundub ikkagi rohkem nagu kütuseprobleemi moodi olema.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 03.08.04 20:49 Tsiteeri


Vaadake ma pritsungi osas loll nigu lauajalg ja seega tahan teada kas õhukulumõõturi lapaka all mõeldakse seda mingi u 8cm läbimõõduga asjandust, pilt :P


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.8% - SQL: 61.2%]