Endal C4 ehitatud minicheck autocheckiks. Õlisurve signaali saab võtta ka näidikute enda juhtmestikust kus see juba olemas on, skeemi järgi lähevad
need nigunii kokku. Klaasipesuvedeliku taseme näitamiseks on tarvis klaasipesu mootor välja vahetada anduriga mootori vastu. Tasemeanduri juhe jookseb
mootori juurest pistikust üldjuhul kuhugi connecting stationisse, armaturi alla tavaliselt, välja, et selle signaali saab sealt üles otsida. Kolmas
probleem on tuledekontroll. Kuna minicheckil ei ole tuledekontrollmoodulit, hakkab autocheck kohe röökima, et ükski pirn ei põle mida ta kontrollima
peaks. Mina petsin selle kontrolli ära, lükates kontroll otsale massi peale. Kui aga tahad, et tulesid ka kontrolliks, peaks tuled ringi ehitama
kontrollmooduli releele.
Ülejäänud signaalidega probleeme ei tohiks tekkida. Suure osa signaalidest saab check juba näidikutest endast, et selle väikse 10-pin pistikusse
käivadki lisaõlisurve, klaasipesu tase, tuledekontroll. Mõningate originaalstereotega saab ka sinna raadiosageduse näitama panna.
|
|