Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Aku jookseb tühjaks (Vastuseid: 93 | Vaatamisi: 20274)
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 04.05.10 14:36 Tsiteeri
Aku jookseb tühjaks



Küsiks siis miks aku tühjaks jookseb kui auto on seisnud puutumata 1 päev. Signa on koguaeg aktiveeritud. Aku otsas siis? Aku oli niivõrd tühi et isegi autocheck oli piksliline :D Samas kui autoga sõita siis ei ole mingit probleemi, seega geneka võib välistada

C4 sedaan muidu.
Vedeliku tase akus normis.
Aku on mingi 60AH


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 04.05.10 16:34 Tsiteeri


Võta akuklemm maha, ühenda tester vahele ja mõõda tarbimist. Kui ma ei eksi oli 0,05A normaalne. Oli kunagi sama viga, viga oli makis, kui paneel ees tõmbas paari päevaga aku tühjaks, kui paneel eest ära, on kõik korras.

NB! Kui mõõtma hakkad, pane auto lukku, ühesõnaga sellisesse olekusse nagu ta seisab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 04.05.10 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauntz
Võta akuklemm maha, ühenda tester vahele ja mõõda tarbimist. Kui ma ei eksi oli 0,05A normaalne. Oli kunagi sama viga, viga oli makis, kui paneel ees tõmbas paari päevaga aku tühjaks, kui paneel eest ära, on kõik korras.

NB! Kui mõõtma hakkad, pane auto lukku, ühesõnaga sellisesse olekusse nagu ta seisab.

Mul pole makki peal autos :D
Ise kahtlustan et äkki mõni tuli jääb peale, nt pagasniku oma mida reaalselt ei näe. Aga kas see väike tuluke tõmbab nii kiirellt tühjaks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 04.05.10 17:05 Tsiteeri


Sellest on nõrkemiseni juttu olnud. Kasuta otsingut !!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 04.05.10 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Sellest on nõrkemiseni juttu olnud. Kasuta otsingut !!!

Lähen vaatan testriga üle.
Kas signa ei söö akut? Preagu vaatasin ,et puldist ei lähe uksed ka kinni, aku päris tühjakene :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 04.05.10 18:30 Tsiteeri


Millal viimati akut vahetasid? Võibolla aku ise õhtal - oli ka minul autole müügiplatsil mingi fordi lahja ja oma elu ära elanud aku peale visatud - hakkas ka külmade ilmadega sarnaseid trikke tegema, nüüd uus aku ja mitte ühtegi probleemi enam, tarbimine oli ka ok. Enne kui poodi uue järele lähed, mõõda tarbimine üle, muidu jookseb see uus ka tühjaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 04.05.10 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heix75
Millal viimati akut vahetasid? Võibolla aku ise õhtal - oli ka minul autole müügiplatsil mingi fordi lahja ja oma elu ära elanud aku peale visatud - hakkas ka külmade ilmadega sarnaseid trikke tegema, nüüd uus aku ja mitte ühtegi probleemi enam, tarbimine oli ka ok. Enne kui poodi uue järele lähed, mõõda tarbimine üle, muidu jookseb see uus ka tühjaks.

Aku väga vana pole. Endal on 1 versioon, et tagumised salongituled saavad voolu ikkagi kuigi ei põle, sest need lülitid seal natuke vigased. Mäletan, et panin need ükskord peale ja siis tõmbas samamoodi aku tühjaks. Saan kahjuks testri homme nii, et siis saab selgusele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.05.10 20:33 Tsiteeri


Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta.;) C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.

Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.

Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 04.05.10 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta.;) C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.

Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.

Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus.

Kus, mis diood :D? Võhik veel sellel alal.
Laen homme aku täis, puhastan tolmust, vaatan testriga tarbimist seistes ja loodan et asi normis. Siis saab vaid süüdistada väikseid otsi ja niisama autos asjade näppimist kui mootor ei tööta. :D

Kuidas ma täpselt selle testeri ühendama pean? Niisama ei saa seda mõõta kui akuklemmid akul peal ja testriga mõõdan?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
liito
huviline



Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: ceed xR

postitati 04.05.10 21:14 Tsiteeri


Mul oli sama probla. Proovi kõigepealt aku korralikult (24h) täis laadida või ~100 km ring teha ja vaata kas ikka päevaga tühjaks tõmbab. Kui, siis tõenäoliselt sul kas geneka tablett v siis juba harjad läbi, nende vahetamiseks peab küll teatud asju v6 eest ära koukima, kuid muud moodi ligi ei pääse. Kui see ka ei aita, siis mõtted uue aku poole või proovid midagi muud . Minu spekulatsioon selline...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 04.05.10 21:31 Tsiteeri


Ma oletan et jutt käib ikka c4 kerel olevast v6-st?
Geneka maha võtmiseks pole vaja mitte midagi "eest keerata". Lähene asjale põhja alt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 05.05.10 16:27 Tsiteeri


Mõõdad tarbimist nii, et võtad näiteks miinus klemmi maha, paned ühe testri otsa lahtise klemmi külge ja teise aku miinus klemmi külge. Tarbimist mõõdetakse amprites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.05.10 20:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauntz
Tarbimist mõõdetakse amprites.

Tarbimist küll amprites ei mõõdeta.
Antud kontekstis pole küll ju suurt vahet, kuid natuke häirib ikka kui elementaarsed ühikud ja terminid segi aetakse nagu pudru ja ...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 06.05.10 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: Rauntz
Tarbimist mõõdetakse amprites.

Tarbimist küll amprites ei mõõdeta.
Antud kontekstis pole küll ju suurt vahet, kuid natuke häirib ikka kui elementaarsed ühikud ja terminid segi aetakse nagu pudru ja ...


Mis ühikutes siis voolutarbimist mõõdetakse?
Või siis mA polegi amper:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
totu
huviline



Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,6 V6

postitati 06.05.10 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta.;) C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.

Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.

Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus.


Vabandan OT pärast,aga c4-l on sujuv tulede kustutamine täiesti olemas.Kui on el.aknad siis mina vaataks selle relee üle,sest endal oli sama mure ja viga peituski el.akende relees.Teaduapärast ei tohiks el.aknad peale süüte väljakeeramist mingi aja möödudes enam toimida.Minul võis auto kasvõi kuu aega seista ja aknad olid ikka aktiivsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 06.05.10 19:16 Tsiteeri


C4 100-l oli mul 0,02...0.03 A, olenevalt kas signa peal või maas. Muuseas, ei soovita sel ajal uksi kesklukuga sulgeda kui tester ühendatud on. ma tegin nii, et istusin ise autos ja panin testri peale ning siis uksed puldist lukku ja signa peale... tarbimine hüppas hetkeks vist isegi 10 A ligi, õnneks oli tester 10A piirkonnas, kui oleks mA mõõtmise piirkonnas (milles tegelikult peaks olema kui tahad täpset tarbitavat voolu mõõta), siis oleks testri kaitse kohe läbi põlenud. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 06.05.10 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: totu
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta.;) C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.

Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.

Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus.


Vabandan OT pärast,aga c4-l on sujuv tulede kustutamine täiesti olemas.Kui on el.aknad siis mina vaataks selle relee üle,sest endal oli sama mure ja viga peituski el.akende relees.Teaduapärast ei tohiks el.aknad peale süüte väljakeeramist mingi aja möödudes enam toimida.Minul võis auto kasvõi kuu aega seista ja aknad olid ikka aktiivsed.

Kui süüde pole sees siis ei tohiks el.aknad toimida? Kui ei tohiks siis seal kala peitubki :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.05.10 20:28 Tsiteeri


Juhul kui akende relee peaks valel ajal ülemääraselt "voolu" tarbima;) siis võib ta ju prooviks eemaldada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 06.05.10 20:42 Tsiteeri


Ega sa sellele teise aku pealt "täkku" pole andnud? Mul bemmiga oli sama pull, murutraktorilt andsin täkku, läks käima igatepidi tipptopp, aga järgmiseks hommikuks oli iseenesest tühjaks koolend. :D Viisin küll laadimisse, et laeks korralikult täis. ei si**agi. Vahepeal kui käivitasin siis polnd probleemi aga ööga jooksis tühjaks. Mina panustaks et aku on omadega õhtul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 09.05.10 18:06 Tsiteeri


Ise pole täkku andnud.
Laadimispinge ilma ühegi tarbijata tühikäigul on 12,43. Kas see on normaalne?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 09.05.10 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ise pole täkku andnud.
Laadimispinge ilma ühegi tarbijata tühikäigul on 12,43. Kas see on normaalne?


Seda on vähe. Koos tarbijatega tühikäigul võiks jääda isegi üle 13V.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 09.05.10 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ise pole täkku andnud.
Laadimispinge ilma ühegi tarbijata tühikäigul on 12,43. Kas see on normaalne?

Ei laadine puudub! Norm on tarbijatega mingi peagu 14v bensukal piisab ka 13,5.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 09.05.10 18:15 Tsiteeri


Mul polnud ühtegi tarbijat taga sellel ajal (mõtlen tulesid ja asju)
Kas laadimist mõjutab ka geneka rihm? Tundub kuidagi lõdva olevat see. Äkki mõjutab ka hüppav tühikäik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kristo80
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester

postitati 09.05.10 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: totu
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta.;) C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.

Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.

Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus.


Vabandan OT pärast,aga c4-l on sujuv tulede kustutamine täiesti olemas.Kui on el.aknad siis mina vaataks selle relee üle,sest endal oli sama mure ja viga peituski el.akende relees.Teaduapärast ei tohiks el.aknad peale süüte väljakeeramist mingi aja möödudes enam toimida.Minul võis auto kasvõi kuu aega seista ja aknad olid ikka aktiivsed.


Mis numbri all el.akna relee asub?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
liito
huviline



Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: ceed xR

postitati 09.05.10 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Mul polnud ühtegi tarbijat taga sellel ajal (mõtlen tulesid ja asju)
Kas laadimist mõjutab ka geneka rihm? Tundub kuidagi lõdva olevat see. Äkki mõjutab ka hüppav tühikäik.

Geneka tableti/harjade vahetus peaks probleemile lahendi tooma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]