Lehekülgi: 1 2 3 4 |
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 04.05.10 14:36
|
|
|
Aku jookseb tühjaks
Küsiks siis miks aku tühjaks jookseb kui auto on seisnud puutumata 1 päev. Signa on koguaeg aktiveeritud. Aku otsas siis? Aku oli niivõrd tühi et
isegi autocheck oli piksliline Samas kui autoga sõita siis ei ole mingit
probleemi, seega geneka võib välistada
C4 sedaan muidu.
Vedeliku tase akus normis.
Aku on mingi 60AH
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 04.05.10 16:34
|
|
|
Võta akuklemm maha, ühenda tester vahele ja mõõda tarbimist. Kui ma ei eksi oli 0,05A normaalne. Oli kunagi sama viga, viga oli makis, kui paneel ees
tõmbas paari päevaga aku tühjaks, kui paneel eest ära, on kõik korras.
NB! Kui mõõtma hakkad, pane auto lukku, ühesõnaga sellisesse olekusse nagu ta seisab.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 04.05.10 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauntz
Võta akuklemm maha, ühenda tester vahele ja mõõda tarbimist. Kui ma ei eksi oli 0,05A normaalne. Oli kunagi sama viga, viga oli makis, kui paneel ees
tõmbas paari päevaga aku tühjaks, kui paneel eest ära, on kõik korras.
NB! Kui mõõtma hakkad, pane auto lukku, ühesõnaga sellisesse olekusse nagu ta seisab. |
Mul pole makki peal autos
Ise kahtlustan et äkki mõni tuli jääb peale, nt pagasniku oma mida reaalselt ei näe. Aga kas see väike tuluke tõmbab nii kiirellt tühjaks?
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 04.05.10 17:05
|
|
|
Sellest on nõrkemiseni juttu olnud. Kasuta otsingut !!!
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 04.05.10 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
Sellest on nõrkemiseni juttu olnud. Kasuta otsingut !!! |
Lähen vaatan testriga üle.
Kas signa ei söö akut? Preagu vaatasin ,et puldist ei lähe uksed ka kinni, aku päris tühjakene
|
|
|
|
heix75
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.
|
postitati 04.05.10 18:30
|
|
|
Millal viimati akut vahetasid? Võibolla aku ise õhtal - oli ka minul autole müügiplatsil mingi fordi lahja ja oma elu ära elanud aku peale visatud -
hakkas ka külmade ilmadega sarnaseid trikke tegema, nüüd uus aku ja mitte ühtegi probleemi enam, tarbimine oli ka ok. Enne kui poodi uue järele lähed,
mõõda tarbimine üle, muidu jookseb see uus ka tühjaks.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 04.05.10 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heix75
Millal viimati akut vahetasid? Võibolla aku ise õhtal - oli ka minul autole müügiplatsil mingi fordi lahja ja oma elu ära elanud aku peale visatud -
hakkas ka külmade ilmadega sarnaseid trikke tegema, nüüd uus aku ja mitte ühtegi probleemi enam, tarbimine oli ka ok. Enne kui poodi uue järele lähed,
mõõda tarbimine üle, muidu jookseb see uus ka tühjaks. |
Aku väga vana pole. Endal on 1 versioon, et tagumised salongituled saavad voolu ikkagi kuigi ei põle, sest need lülitid seal natuke vigased. Mäletan,
et panin need ükskord peale ja siis tõmbas samamoodi aku tühjaks. Saan kahjuks testri homme nii, et siis saab selgusele.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 04.05.10 20:33
|
|
|
Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta. C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat
tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.
Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.
Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 04.05.10 21:14
|
|
|
Mul oli sama probla. Proovi kõigepealt aku korralikult (24h) täis laadida või ~100 km ring teha ja vaata kas ikka päevaga tühjaks tõmbab. Kui, siis
tõenäoliselt sul kas geneka tablett v siis juba harjad läbi, nende vahetamiseks peab küll teatud asju v6 eest ära koukima, kuid muud moodi ligi ei
pääse. Kui see ka ei aita, siis mõtted uue aku poole või proovid midagi muud . Minu spekulatsioon selline...
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 04.05.10 21:31
|
|
|
Ma oletan et jutt käib ikka c4 kerel olevast v6-st?
Geneka maha võtmiseks pole vaja mitte midagi "eest keerata". Lähene asjale põhja alt.
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 05.05.10 16:27
|
|
|
Mõõdad tarbimist nii, et võtad näiteks miinus klemmi maha, paned ühe testri otsa lahtise klemmi külge ja teise aku miinus klemmi külge. Tarbimist
mõõdetakse amprites.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.05.10 20:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauntz
Tarbimist mõõdetakse amprites. |
Tarbimist küll amprites ei mõõdeta.
Antud kontekstis pole küll ju suurt vahet, kuid natuke häirib ikka kui elementaarsed ühikud ja terminid segi aetakse nagu pudru ja ...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 06.05.10 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauntz
Tarbimist mõõdetakse amprites. |
Tarbimist küll amprites ei mõõdeta.
Antud kontekstis pole küll ju suurt vahet, kuid natuke häirib ikka kui elementaarsed ühikud ja terminid segi aetakse nagu pudru ja ...
|
Mis ühikutes siis voolutarbimist mõõdetakse?
Või siis mA polegi amper
|
|
|
totu
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,6 V6
|
postitati 06.05.10 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta. C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat
tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.
Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.
Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus. |
Vabandan OT pärast,aga c4-l on sujuv tulede kustutamine täiesti olemas.Kui on el.aknad siis mina vaataks selle relee üle,sest endal oli sama mure ja
viga peituski el.akende relees.Teaduapärast ei tohiks el.aknad peale süüte väljakeeramist mingi aja möödudes enam toimida.Minul võis auto kasvõi kuu
aega seista ja aknad olid ikka aktiivsed.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 06.05.10 19:16
|
|
|
C4 100-l oli mul 0,02...0.03 A, olenevalt kas signa peal või maas. Muuseas, ei soovita sel ajal uksi kesklukuga sulgeda kui tester ühendatud on. ma
tegin nii, et istusin ise autos ja panin testri peale ning siis uksed puldist lukku ja signa peale... tarbimine hüppas hetkeks vist isegi 10 A ligi,
õnneks oli tester 10A piirkonnas, kui oleks mA mõõtmise piirkonnas (milles tegelikult peaks olema kui tahad täpset tarbitavat voolu mõõta), siis oleks
testri kaitse kohe läbi põlenud.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.05.10 20:28
|
|
|
Juhul kui akende relee peaks valel ajal ülemääraselt "voolu" tarbima siis
võib ta ju prooviks eemaldada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 06.05.10 20:42
|
|
|
Ega sa sellele teise aku pealt "täkku" pole andnud? Mul bemmiga oli sama pull, murutraktorilt andsin täkku, läks käima igatepidi tipptopp, aga
järgmiseks hommikuks oli iseenesest tühjaks koolend. Viisin küll
laadimisse, et laeks korralikult täis. ei si**agi. Vahepeal kui käivitasin siis polnd probleemi aga ööga jooksis tühjaks. Mina panustaks et aku on
omadega õhtul.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.05.10 18:06
|
|
|
Ise pole täkku andnud.
Laadimispinge ilma ühegi tarbijata tühikäigul on 12,43. Kas see on normaalne?
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 09.05.10 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Ise pole täkku andnud.
Laadimispinge ilma ühegi tarbijata tühikäigul on 12,43. Kas see on normaalne? |
Seda on vähe. Koos tarbijatega tühikäigul võiks jääda isegi üle 13V.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.05.10 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Ise pole täkku andnud.
Laadimispinge ilma ühegi tarbijata tühikäigul on 12,43. Kas see on normaalne? |
Ei laadine puudub! Norm on tarbijatega mingi peagu 14v bensukal piisab ka 13,5.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 09.05.10 18:15
|
|
|
Mul polnud ühtegi tarbijat taga sellel ajal (mõtlen tulesid ja asju)
Kas laadimist mõjutab ka geneka rihm? Tundub kuidagi lõdva olevat see. Äkki mõjutab ka hüppav tühikäik.
|
|
|
|
kristo80
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1.8TQ Hoehnester
|
postitati 09.05.10 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: totu
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Mittepõlev tuli reeglina voolu ei võta. C4 ei ole ka seda tüüpilist sujuvat
tulede kustutamist mis pmst rikke korral mingi lekke saaks korraldada.
Aku mahutavust on kõige lihtsam ilma lisavahenditeta kontrollida starterit käiates.
Genekat välistada kindlasti ei saa kuna lekkiv diood on üsna tõenäoline vea põhjus. |
Vabandan OT pärast,aga c4-l on sujuv tulede kustutamine täiesti olemas.Kui on el.aknad siis mina vaataks selle relee üle,sest endal oli sama mure ja
viga peituski el.akende relees.Teaduapärast ei tohiks el.aknad peale süüte väljakeeramist mingi aja möödudes enam toimida.Minul võis auto kasvõi kuu
aega seista ja aknad olid ikka aktiivsed. |
Mis numbri all el.akna relee asub?
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 09.05.10 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Mul polnud ühtegi tarbijat taga sellel ajal (mõtlen tulesid ja asju)
Kas laadimist mõjutab ka geneka rihm? Tundub kuidagi lõdva olevat see. Äkki mõjutab ka hüppav tühikäik. |
Geneka tableti/harjade vahetus peaks probleemile lahendi tooma.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |