Tsitaat: | Algselt postitas: raidos
Tsitaat: | Algselt postitas: qqopp
Kas originaalis need number ühega märgitud tetailid on teist sugused ilma konksuta stange kinnitamisel ? |
Nr 1 detailid on ilma konksuta autol teistsugused, kuid stange on sama. Konksuta B4 Avandil olid kinnitused mõlemal pool, mis ulatusid mingil määral
auto kere sisse, sinna, kuhu hiljem konks läheb. Westfalia konksul hiljem neid detaile enam vaja ei läinud, stange kinnitus otse veokonksu raami
külge. Stange ja konks tuligi esimesena omavahel kokku monteerida ja siis konks koos stangega kere külge installeerida.
Lisan mõned pildid ka enda segase jutu illustreerimiseks:
Pilt 1. Stange kinnitus konksuta autol
Pilt 2. Konksu ja stange ühildamine
Pilt 3. Kere sisse käiv abidetail
Pilt 4. Konksu kere külge montaa |
Tere.
Kirjutan ka oma mure siia. Ostsin kärukonksu, foorumist, asjad kõik pidid olmas olema millega kinnitada, pakki avades polnud peale kärukonksu midagi,
arvasin, et poldid ikka leiab ja pole hullu. Hakkasin siis täna asjaga tegelema, võtsin stange maha ja konksu külge kruttima. Nüüd aga mure selline,
et need augud kuhu kärukonksu raam sisse läheb on suured, tormasin tuppa foorumisse uurima mis värk on? Ja leidsingi raidose teema koos piltidega ja
just see kolmas pilt, kus on kujutatud kere sisse käivat abidetaili. Võibolla oletan valesti aga kui selliseid asju peab kärukonksu paigaldamisel
vaja minema kas siis ei peaks need kaasas olema? Või on neid võimalik saada ka eraldi kuskilt? Konks olemas ja meel mõru, et ei saa külge, või olen ma
ise valesti aru saanud. Auto millest jutt käib on 80 b4, sedaan, 92 aasta.
Tervitades,
Martin
|