Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 2003a õhkvedrustus (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3436)
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.10 15:24 Tsiteeri
A8 2003a õhkvedrustus



Kes oskab arvata, miks õhvedrustus läheb iseenesest jäigaks, kui olen mingi 20-50 min sõitnud? Ja jäikus on siis selline, et kui sõita üle näiteks mingi risti üle tee lapitud kohast siis on tunne nagu sõidaks üle tollisest torust. Samas tee laineid silub mõnusalt pehmelt... Ja niipalju veel, et kui valida "comfort" ja "dynamic" seadistuse vahel sel hetkel siis ei muutu midagi. Niiet kui keegi targem on teadlik siis andke teada!

Ette tänades,

Aks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rakkim
huviline



Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4e

postitati 30.04.10 17:33 Tsiteeri


Aga auto kõrgust hoiab? dynamicul laseb madalaks ja ilmub roheline allapoole noolega märk kelladele ? Muidugi oleneb mis rehv all on (kõrgus) jne. Sõbral oli kunagi vedrustuse paketiks - SPORT , kõik muu oli sama aga asi oli igas reziimis jäigem (auto oli hall ja müüdi ida virusse, läbisõit oli ca 250 000km - äkki ongi sama masin)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.10 06:33 Tsiteeri


Kõrguses pole kindel aga armatuuris küll sel hetkel midagi ei näita. Ei ole sama, kuna läbisõit oli ostuhetkel 98000km ja pole olnud paberite järgi ka kahelda selles, kuigi pole kontrollinud... Auto ostsin 2a tagasi Tartust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.10 06:35 Tsiteeri


Ahjaa...rehv 235-50-R18. Talvel oli 245-45-R18 ja tegi täpselt sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 22.10.10 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rakkim
Aga auto kõrgust hoiab? dynamicul laseb madalaks ja ilmub roheline allapoole noolega märk kelladele ? Muidugi oleneb mis rehv all on (kõrgus) jne. Sõbral oli kunagi vedrustuse paketiks - SPORT , kõik muu oli sama aga asi oli igas reziimis jäigem (auto oli hall ja müüdi ida virusse, läbisõit oli ca 250 000km - äkki ongi sama masin)


Kuidas selles vedrustuse paketis veenduda saaks? Ma olen ka teistest foorumitest trehvanud seda Sport või SE vedrustuse juttu, aga pole siiani aru saanud.

Tsitaat:
Algselt postitas: mine....
Kes oskab arvata, miks õhvedrustus läheb iseenesest jäigaks, kui olen mingi 20-50 min sõitnud? Ja jäikus on siis selline, et kui sõita üle näiteks mingi risti üle tee lapitud kohast siis on tunne nagu sõidaks üle tollisest torust. Samas tee laineid silub mõnusalt pehmelt... Ja niipalju veel, et kui valida "comfort" ja "dynamic" seadistuse vahel sel hetkel siis ei muutu midagi. Niiet kui keegi targem on teadlik siis andke teada!

Ette tänades,

Aks


Ma nüüd väga kindel ei ole, aga "automatic" peaks vastavalt kiirusele ja tee oludele jäikust muutma, mis asjaoludel see jäikus seal ilmneb. Samas pole võimatu, et su auto on "segadusse" aetud, tahab nn uuesti adapteerimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.10 13:05 Tsiteeri


seitsmene:
Kuidas selles vedrustuse paketis veenduda saaks? Ma olen ka teistest foorumitest trehvanud seda Sport või SE vedrustuse juttu, aga pole siiani aru saanud.

mine....:
Minul CAR menüüs kirjas SPORT suspension küll...

seitsmene:
Ma nüüd väga kindel ei ole, aga "automatic" peaks vastavalt kiirusele ja tee oludele jäikust muutma, mis asjaoludel see jäikus seal ilmneb. Samas pole võimatu, et su auto on "segadusse" aetud, tahab nn uuesti adapteerimist.

mine....:
See ilmneb täiesti iseenesest, ei vajuta kuskile ega muuda meenüüs midagi! Menüüs koguaeg comfort asendis ja tee laineid silub pehmelt. Ja vahel on tõesti mõnus pehme, peaaegu ei tunnegi tee konarusi. Samas kui vahetan dynamic ja sport vahel(ei tule mingit märgutuld kuskile!) siis on tunda, et läheb jäigemaks(ka siis kui on juba iseenesest jäigem) aga see on teistmoodi jäikus, see selline rohkem tee laineid jälgiv jäikus. Segane jutt tuli ehk aga seda ka üsna raske seletada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.10 21:20 Tsiteeri


Välja mõtlesin kuidas seda jäikust kõige paremini seletada: nagu sõidaks kõva(siis ilma õhuta, nagu mõnedel laotõstukitel) rehvi või koguni palja veljega...:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.10 12:41 Tsiteeri


Selle seletuse peale kah keegi midagi arvata ei oska?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.10.10 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mine....
Selle seletuse peale kah keegi midagi arvata ei oska?!


Mul oli kunagi täpselt selline tunne, kui tagumised padjad ei pidanud õhku. Põhimõtteliselt oli auto pukside peal. Teine äärmus on jällegi ülerõhk patjades mingil põhjusel. Võib olla kalab asendiandur, mis ei suuda adekvaatset signaali anda ja lööb padjad liiga täis. Vedrustuse basic settingut äkki proovida? Pole uuema A8-ga niiväga kursis. Veidi uurimist: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.10 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: mine....
Selle seletuse peale kah keegi midagi arvata ei oska?!


Mul oli kunagi täpselt selline tunne, kui tagumised padjad ei pidanud õhku. Põhimõtteliselt oli auto pukside peal. Teine äärmus on jällegi ülerõhk patjades mingil põhjusel. Võib olla kalab asendiandur, mis ei suuda adekvaatset signaali anda ja lööb padjad liiga täis. Vedrustuse basic settingut äkki proovida? Pole uuema A8-ga niiväga kursis. Veidi uurimist: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html


Aga kui padjad õhku ei pea siis peaks ju ka auto alla vajuma? Ja siis peaks kõik korraga läbi laskma, kuna seda pole küll täheldanud, et ainult üks ratas jäigem oleks...
Aga vot see, et ülerõhk...vot see nüüd küll, kui mainisid, siis täitsa variant. Olen vahel kuulnud, et pump nagu vuraks liiga palju aga samas see nii lühikest aega, et pole põhjust selles probleemi näha. Samas jällegi selle jäikusega pole midagi ühist pumba töötamisel ja jäikuse tekkimisel. Eks vist peab ikka audihooldusesse viima mingil hetkel, las vaatavad nemad ja kontrollivad...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rakkim
huviline



Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4e

postitati 23.10.10 17:24 Tsiteeri


Aga kui pump tekitaks ülerõhku, siis kas ei peaks auto koguaeg LIFT asendis olema, kõrge?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.10 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rakkim
Aga kui pump tekitaks ülerõhku, siis kas ei peaks auto koguaeg LIFT asendis olema, kõrge?


Loogiline ju oleks, kuna peaks toimima ju see süsteem nii, et pumpab õhku juurde kui tõstad ja laseb välja kui madalamale lased...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 23.10.10 20:13 Tsiteeri


Kas see jäikus esineb linnakiirusel ja väga ebatasast teed mööda sõites? Valikuks "automatic"?
Samas asendis siledat maanteed mööda sõites auto alla ka vajub, rohelise noolega märk siis ka ei tule armatuurile?
Tutvusringkonnas on sarnase auto vastav "aju" suudetud ilma seesugust funktsiooni valimata rehvivahetuse tõstmistega segaseks ajada. Aitas ka "restart" teha, muidu auto kergitas ja langetas ennast arusaamatutel aegadel ja kohtades. Sõites oli samamoodi veider, kange ja puine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 23.10.10 20:15 Tsiteeri


Kui menüüst "Jacking mode" ei pane rehvivahetuse ajaks, on tulemuseks see, et aju läheb lolliks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 23.10.10 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Kui menüüst "Jacking mode" ei pane rehvivahetuse ajaks, on tulemuseks see, et aju läheb lolliks?


Minu auto ei ole läinud, olen ka ikka vahel ära unustanud selle.
Aga selline juhus on olnud küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.10 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Kas see jäikus esineb linnakiirusel ja väga ebatasast teed mööda sõites? Valikuks "automatic"?
Samas asendis siledat maanteed mööda sõites auto alla ka vajub, rohelise noolega märk siis ka ei tule armatuurile?
Tutvusringkonnas on sarnase auto vastav "aju" suudetud ilma seesugust funktsiooni valimata rehvivahetuse tõstmistega segaseks ajada. Aitas ka "restart" teha, muidu auto kergitas ja langetas ennast arusaamatutel aegadel ja kohtades. Sõites oli samamoodi veider, kange ja puine.


See esineb täiesti suvalt ja valikuks "comfort", sama ka maanteel. Mingit märki iseenesest armatuurile ei ilmu, kõrgust ei muuda. Rehvivahetuses pole kordagi "jacking mode" asendit kasutanud...ehk tõesti sellest... Samas "jacking mode" ju tegelikult järelhaagise vedamiseks?! Või oli see hoopis "towing mode"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.10 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Aitas ka "restart" teha, muidu auto kergitas ja langetas ennast arusaamatutel aegadel ja kohtades. Sõites oli samamoodi veider, kange ja puine.


Ja kuidas seda "restarti" tehakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 25.10.10 07:25 Tsiteeri


Kangem cable guy peaks asjaga toime saama. Esimene kättejuhtuv sidusteema hakkas näppu siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.10 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Kangem cable guy peaks asjaga toime saama. Esimene kättejuhtuv sidusteema hakkas näppu siit.


Äkki oleks soovitada kellegil või äkki keegi ise on nii kange cable guy?
Sidusteemat juba uurinud aga tänud ikka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 29.10.10 17:01 Tsiteeri


Audi A8 õhkvedrustus! Ehk on abiks?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.10 06:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Audi A8 õhkvedrustus! Ehk on abiks?:)


Tänud!:) Uurin asja...:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]