mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.10 15:24
|
|
|
A8 2003a õhkvedrustus
Kes oskab arvata, miks õhvedrustus läheb iseenesest jäigaks, kui olen mingi 20-50 min sõitnud? Ja jäikus on siis selline, et kui sõita üle näiteks
mingi risti üle tee lapitud kohast siis on tunne nagu sõidaks üle tollisest torust. Samas tee laineid silub mõnusalt pehmelt... Ja niipalju veel, et
kui valida "comfort" ja "dynamic" seadistuse vahel sel hetkel siis ei muutu midagi. Niiet kui keegi targem on teadlik siis andke teada!
Ette tänades,
Aks
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 30.04.10 17:33
|
|
|
Aga auto kõrgust hoiab? dynamicul laseb madalaks ja ilmub roheline allapoole noolega märk kelladele ? Muidugi oleneb mis rehv all on (kõrgus) jne.
Sõbral oli kunagi vedrustuse paketiks - SPORT , kõik muu oli sama aga asi oli igas reziimis jäigem (auto oli hall ja müüdi ida virusse, läbisõit oli
ca 250 000km - äkki ongi sama masin)
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.10 06:33
|
|
|
Kõrguses pole kindel aga armatuuris küll sel hetkel midagi ei näita. Ei ole sama, kuna läbisõit oli ostuhetkel 98000km ja pole olnud paberite järgi ka
kahelda selles, kuigi pole kontrollinud... Auto ostsin 2a tagasi Tartust.
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.10 06:35
|
|
|
Ahjaa...rehv 235-50-R18. Talvel oli 245-45-R18 ja tegi täpselt sama.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 22.10.10 10:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rakkim
Aga auto kõrgust hoiab? dynamicul laseb madalaks ja ilmub roheline allapoole noolega märk kelladele ? Muidugi oleneb mis rehv all on (kõrgus) jne.
Sõbral oli kunagi vedrustuse paketiks - SPORT , kõik muu oli sama aga asi oli igas reziimis jäigem (auto oli hall ja müüdi ida virusse, läbisõit oli
ca 250 000km - äkki ongi sama masin) |
Kuidas selles vedrustuse paketis veenduda saaks? Ma olen ka teistest foorumitest trehvanud seda Sport või SE vedrustuse juttu, aga pole siiani aru
saanud.
Tsitaat: | Algselt postitas: mine....
Kes oskab arvata, miks õhvedrustus läheb iseenesest jäigaks, kui olen mingi 20-50 min sõitnud? Ja jäikus on siis selline, et kui sõita üle näiteks
mingi risti üle tee lapitud kohast siis on tunne nagu sõidaks üle tollisest torust. Samas tee laineid silub mõnusalt pehmelt... Ja niipalju veel, et
kui valida "comfort" ja "dynamic" seadistuse vahel sel hetkel siis ei muutu midagi. Niiet kui keegi targem on teadlik siis andke teada!
Ette tänades,
Aks |
Ma nüüd väga kindel ei ole, aga "automatic" peaks vastavalt kiirusele ja tee oludele jäikust muutma, mis asjaoludel see jäikus seal ilmneb. Samas
pole võimatu, et su auto on "segadusse" aetud, tahab nn uuesti adapteerimist.
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.10 13:05
|
|
|
seitsmene:
Kuidas selles vedrustuse paketis veenduda saaks? Ma olen ka teistest foorumitest trehvanud seda Sport või SE vedrustuse juttu, aga pole siiani aru
saanud.
mine....:
Minul CAR menüüs kirjas SPORT suspension küll...
seitsmene:
Ma nüüd väga kindel ei ole, aga "automatic" peaks vastavalt kiirusele ja tee oludele jäikust muutma, mis asjaoludel see jäikus seal ilmneb. Samas
pole võimatu, et su auto on "segadusse" aetud, tahab nn uuesti adapteerimist.
mine....:
See ilmneb täiesti iseenesest, ei vajuta kuskile ega muuda meenüüs midagi! Menüüs koguaeg comfort asendis ja tee laineid silub pehmelt. Ja vahel on
tõesti mõnus pehme, peaaegu ei tunnegi tee konarusi. Samas kui vahetan dynamic ja sport vahel(ei tule mingit märgutuld kuskile!) siis on tunda, et
läheb jäigemaks(ka siis kui on juba iseenesest jäigem) aga see on teistmoodi jäikus, see selline rohkem tee laineid jälgiv jäikus. Segane jutt tuli
ehk aga seda ka üsna raske seletada...
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.10 21:20
|
|
|
Välja mõtlesin kuidas seda jäikust kõige paremini seletada: nagu sõidaks kõva(siis ilma õhuta, nagu mõnedel laotõstukitel) rehvi või koguni palja
veljega...
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.10 12:41
|
|
|
Selle seletuse peale kah keegi midagi arvata ei oska?!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.10.10 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mine....
Selle seletuse peale kah keegi midagi arvata ei oska?! |
Mul oli kunagi täpselt selline tunne, kui tagumised padjad ei pidanud õhku. Põhimõtteliselt oli auto pukside peal. Teine äärmus on jällegi ülerõhk
patjades mingil põhjusel. Võib olla kalab asendiandur, mis ei suuda adekvaatset signaali anda ja lööb padjad liiga täis. Vedrustuse basic settingut
äkki proovida? Pole uuema A8-ga niiväga kursis. Veidi uurimist: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.10 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: mine....
Selle seletuse peale kah keegi midagi arvata ei oska?! |
Mul oli kunagi täpselt selline tunne, kui tagumised padjad ei pidanud õhku. Põhimõtteliselt oli auto pukside peal. Teine äärmus on jällegi ülerõhk
patjades mingil põhjusel. Võib olla kalab asendiandur, mis ei suuda adekvaatset signaali anda ja lööb padjad liiga täis. Vedrustuse basic settingut
äkki proovida? Pole uuema A8-ga niiväga kursis. Veidi uurimist: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html |
Aga kui padjad õhku ei pea siis peaks ju ka auto alla vajuma? Ja siis peaks kõik korraga läbi laskma, kuna seda pole küll täheldanud, et ainult üks
ratas jäigem oleks...
Aga vot see, et ülerõhk...vot see nüüd küll, kui mainisid, siis täitsa variant. Olen vahel kuulnud, et pump nagu vuraks liiga palju aga samas see nii
lühikest aega, et pole põhjust selles probleemi näha. Samas jällegi selle jäikusega pole midagi ühist pumba töötamisel ja jäikuse tekkimisel. Eks vist
peab ikka audihooldusesse viima mingil hetkel, las vaatavad nemad ja kontrollivad...
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 23.10.10 17:24
|
|
|
Aga kui pump tekitaks ülerõhku, siis kas ei peaks auto koguaeg LIFT asendis olema, kõrge?
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.10 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rakkim
Aga kui pump tekitaks ülerõhku, siis kas ei peaks auto koguaeg LIFT asendis olema, kõrge? |
Loogiline ju oleks, kuna peaks toimima ju see süsteem nii, et pumpab õhku juurde kui tõstad ja laseb välja kui madalamale lased...
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 23.10.10 20:13
|
|
|
Kas see jäikus esineb linnakiirusel ja väga ebatasast teed mööda sõites? Valikuks "automatic"?
Samas asendis siledat maanteed mööda sõites auto alla ka vajub, rohelise noolega märk siis ka ei tule armatuurile?
Tutvusringkonnas on sarnase auto vastav "aju" suudetud ilma seesugust funktsiooni valimata rehvivahetuse tõstmistega segaseks ajada. Aitas ka
"restart" teha, muidu auto kergitas ja langetas ennast arusaamatutel aegadel ja kohtades. Sõites oli samamoodi veider, kange ja puine.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 23.10.10 20:15
|
|
|
Kui menüüst "Jacking mode" ei pane rehvivahetuse ajaks, on tulemuseks see, et aju läheb lolliks?
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 23.10.10 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Kui menüüst "Jacking mode" ei pane rehvivahetuse ajaks, on tulemuseks see, et aju läheb lolliks? |
Minu auto ei ole läinud, olen ka ikka vahel ära unustanud selle.
Aga selline juhus on olnud küll.
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.10 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Kas see jäikus esineb linnakiirusel ja väga ebatasast teed mööda sõites? Valikuks "automatic"?
Samas asendis siledat maanteed mööda sõites auto alla ka vajub, rohelise noolega märk siis ka ei tule armatuurile?
Tutvusringkonnas on sarnase auto vastav "aju" suudetud ilma seesugust funktsiooni valimata rehvivahetuse tõstmistega segaseks ajada. Aitas ka
"restart" teha, muidu auto kergitas ja langetas ennast arusaamatutel aegadel ja kohtades. Sõites oli samamoodi veider, kange ja puine.
|
See esineb täiesti suvalt ja valikuks "comfort", sama ka maanteel. Mingit märki iseenesest armatuurile ei ilmu, kõrgust ei muuda. Rehvivahetuses
pole kordagi "jacking mode" asendit kasutanud...ehk tõesti sellest... Samas "jacking mode" ju tegelikult järelhaagise vedamiseks?! Või oli see
hoopis "towing mode"?
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.10 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Aitas ka "restart" teha, muidu auto kergitas ja langetas ennast arusaamatutel aegadel ja kohtades. Sõites oli samamoodi
veider, kange ja puine. |
Ja kuidas seda "restarti" tehakse?
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 25.10.10 07:25
|
|
|
Kangem cable guy peaks asjaga toime saama. Esimene kättejuhtuv sidusteema hakkas näppu siit.
|
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.10 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Kangem cable guy peaks asjaga toime saama. Esimene kättejuhtuv sidusteema hakkas näppu siit. |
Äkki oleks soovitada kellegil või äkki keegi ise on nii kange cable guy?
Sidusteemat juba uurinud aga tänud ikka!
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
|
mine....
huviline
Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.10 06:55
|
|
|
Tänud! Uurin asja...
|
|
|