kassvassili
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 24.04.10 08:21
|
|
|
A6 99 110kw külma mootoriga kohalt minnes väga uimane
Audi A6 V6 99a, automaat
Nimelt probleem selline, et külma mootoriga on kohe väga pika toimega seismiselt liikuma hakates. Külma või kergelt sooja mootoriga peale foori taga
seismist näiteks võin gaasi põhja ka vajutada, läheb pikalt aega, kuni auto üldse liikuma hakkab ja siis venib nagu tigu mõne hetke ning siis äkitselt
hakkab liikuma.
Mootori soojenedes läheb asi paremaks. Jama algas nagu talvel nende hullude külmadega, ilmade soojenedes korra nagu läks asi paremaks, aga nüüd panen
tähele, et mitte oluliselt.
Pihustid sai kontrollitud eelmine suvi, need olid ok. Õhulugeja sügisel vahetatud. Nukkvõllikomplekt ka. Sügisel üks töökoda mainis, et kasti õli
natuke must, võiks varsti vahetada, pole veel teinud, kuna selle auto juures niipalju asju, mis koguaeg tegemist tahavad.
Head nõu?
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 01.05.10 19:06
|
|
|
Huvitav,et kellelgi pole midagi tarka öelda,saaks enda auati ka liikuma sama murega!
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 01.05.10 21:27
|
|
|
Nagu aru olen saanud, siis uuemad diislid ongi alguses (külma mootoriga) uimased.
Sama on minu -02a 1.9tdi`l, kui ka teistel.
Mina olen harjunud ja ju siis pole midagi katki.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
kassvassili
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.05.10 16:08
|
|
|
Tõsi-tõsi, natuke uimane oleks arusaadav, kuid see on liiast. Võrdluseks - mõne lühema foori tagant saan minema siis, kui tuli juba vilgub
Eelmisel aastal vahetati nukkvõllikomplekt Flamekos, reguleeriti süüdet jne, peale seda läks tõesti natuke uimaseks, nagu sa Big ütled. Hiljem
kontrolliti seal ja veel paaris kohas üle ning öeldi, et kõik on ja et ju siis enne oli natuke paigast ära, et nii lahedalt äkiline oli varem. Minul
võhikul ei jää muud üle, kui nõustuda.
Aga just see talv nüüd läkski eriti hulluks, ilmad on juba soojad, kuid iga päevaga aina viletsamaks jääb nagu vanainimese auto.
Ei taha huupi töökodades ka käima hakata, eelmine aasta tuvastasid mul tossava auto viga mitu töökoda ebaõnnestunult igaüks eri diagnoosiga, Testrem
oli siis vist neljas koht kuhu läksin ja nemad leidsid kohe üles et õhulugeja tuksis.
Terv
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 03.05.10 16:26
|
|
|
Tark oleks enne käia diagnostikas, võib kergelt vea teada saada. Mis õhulugeja peale läks ka, kas a-varuosa?
|
|
|
|
kassvassili
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 04.05.10 09:42
|
|
|
Krt ei mäleta, vist Boschist toodi ja hind koos tööga oli 2K või allapoole.
Terv
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 04.05.10 09:47
|
|
|
Pigem käigukasti probleemid. Kui gaas põhjas ka minema juba ei saa.
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 04.05.10 11:27
|
|
|
Kuna enda masinal (samad tehnilised andmed) esineb sarnane viga, siis otsutasin teemat ära kasutada. Samamoodi külma mootoriga on kohapealt liikuma
hakkamine väga tuim. Tundub, et nagu ei võtaks pöördeid ülesse piisavalt kiirelt, sest kui juba liikuma saab ja pöörded sinna üle 2 tuhande jõuab,
siis tõuseb tahokas päris kiirelt. Tuimasust võiks iseloomustada nii, et tegemist Quattro isendiga ja talvel pidi ikka kiilasjää olema, et kohepealt
põhjagaasiga rattad ringi saada (mitte, et see eesmärk oleks old) ning autol ei ole peal mingit veojõukontrolli ega midagi.
Kui õhulugeja pistik tagant ära võtta ja gaasi anda, siis ei tunneks nagu autot äragi (ulmeliselt ergas ja lausa hüppab kohapealt ära) ja siis muidugi
viskab kasti avariisse ja ainult kolmas käik sees.
Proovitud ka uut õhulugejat, millega on küll veidikene erksam (praegu peal olev õhulugeja loen natuke vähem, kui peaks), aga mitta sama, mis pistik
lahti.
Autol kallal käidud ka arvutiga mitmeid kordi, kuid ühtegi viga, mis antud probleemile viitaks, ei leia.
Edit: Uimasuse kohta veel niipalju, et täpselt samade andmetega isendit proovinud ei ole, kuid 1.9 96 kw automaat oli kordades erksam, millest
lähtuvalt ei usu, et seda uimasust lihtsalt ette kujutan.
|
|
|
kassvassili
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 05.05.10 14:30
|
|
|
Mul omal sama tähelepanek mis eelmisel postitajalgi - kuskil 2K pöörete juures on asi juba OK, kuid sinnani saada kohapealt on jama.
|
|
|
|