A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 19.04.10 19:00
|
|
|
A6 2,6 V6 C4 "motor check" tuli põleb.
Mure järgmine A6 C4 2,6 V6 et põleb "motor check" tuli. Viimaste külmadega üleöö hakkas põlema. Käisin ära diagnostikas- mootori ja automaatkasti
ajud puhtad, veateateid pole. Auto sõidab korralikult, nii nagu alati, ilma viperusteta. Kuid tuli põleb ikka. Diagnostis ära ei suudetud kustutada.
Peale viite minutit sõitu kustub ise.
On kellegil sama probleemi olnud, äkki mõni tüüpviga, mida kontrollida?
Kas on võimalik ka kliimaplokist veateadet välja lugeda, mis põhjustaks "motor checki" põlemist? Paluks eestikeelselt .
Tänud...
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...

|
|
|
|
heix75
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.
|
postitati 19.04.10 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A6-dasker
Mure järgmine A6 C4 2,6 V6 et põleb "motor check" tuli. Viimaste külmadega üleöö hakkas põlema. Käisin ära diagnostikas- mootori ja automaatkasti
ajud puhtad, veateateid pole. Auto sõidab korralikult, nii nagu alati, ilma viperusteta. Kuid tuli põleb ikka. Diagnostis ära ei suudetud kustutada.
Peale viite minutit sõitu kustub ise.
On kellegil sama probleemi olnud, äkki mõni tüüpviga, mida kontrollida?
Kas on võimalik ka kliimaplokist veateadet välja lugeda, mis põhjustaks "motor checki" põlemist? Paluks eestikeelselt .
Tänud... |
Midagi peaks diagnostika (VAG-com vms.) ikka selle kohta näitama. Kas see ehk miskine intervall ei ole nt. mootori hooldusvälp, võiks olla mingi
100000km äkki? Siis peaks seda diagnostikatarkvara ja kaabliga ikka nullida ka saama.
Kus diagnostikas käisid? Mina just sõidaks autoga ringi läppar kõrvalistmel ja vaataks milliseid vigu sõiduajal näitab(kui näitab). Ja kui ei näita
siis prooviks nullida motorchecki intervalli, minu 95. aasta autol on selleks In0 ja In1 mis odomeetril põlema hakkavad kui teatav kilometraa˛ täis
saab.
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 20.04.10 06:03
|
|
|
Käisin kohaliku diagnostiku-autoelektriku juures, keda siinsed Jõgeva inimesed kõik käivad. Käiva mootoriga tegime diagnosti. "Motor check" tuli
põles diagnostika ajal, kuid viga ikka ei leidnud-ei kasti ega mootoriajust... See hoolduse IN1 põleb ka, kuid tühja temast, kustuma on vaja saada
"Motor check".
Oskab keegi Eesti keeles selgeks teha, kuidas veateadet kliimaplokist välja lugeda?
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...

|
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 20.04.10 08:38
|
|
|
Kliima näitab ainult kliimaga seotud vigasid, "Motor Checkiga" pole mitte midagi kliimaga pistmist, sest mootorist ei tea kliima halligi.
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 20.04.10 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Kliima näitab ainult kliimaga seotud vigasid, "Motor Checkiga" pole mitte midagi kliimaga pistmist, sest mootorist ei tea kliima halligi.
|
Ega vist ei ole jah Audi kliimaplokil miskit ühist veateadetega (tean et osadel masinatel on see funkt.). Kuid kas mingit muud kodust ja lihtsat
viisi ei ole, et teada saada, miks see "motor check" põleb?
On kellegil olnud sama probleemi? Lahendus?
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...

|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 30.04.10 19:26
|
|
|
Täna just tekkis sama probleem 95' A6 2.8-ga. Sõitsin, seejärel ~20 min auto seisis ja uuesti käivitades check engine tuluke enam ei kustunud.
Pistsin ka VAG-COM-i külge ja ei leidnud mitte ühtegi viga.
Mootori töös mingit erinevust tunda, kuulda ega näha pole.
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 01.05.10 15:45
|
|
|
Sama jama minul, siiani... Ja põleb ja põleb, kuid kõik ok ja veataetaeid pole. Oskab keegi midagi tarka ette võtta?
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...

|
|
|
|
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 03.05.10 15:29
|
|
|
Sain eile Audi A6 omanikuks. Siis 2001.a 2.4 v6 mootoriga sedaan kere. Kõik oli hea , sain u-100km sõita hakkas lampist check engine tuli põlema ja
samamoodi pole mingit vahet sõitus.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 03.05.10 15:35
|
|
|
Lamdad ei või näidata see tuli ? Kuigi tegelt lambda peaks Vag-Com ära näitama.
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 04.05.10 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Lamdad ei või näidata see tuli ? Kuigi tegelt lambda peaks Vag-Com ära näitama. |
Võib ikka lambdat näidata, kuid diagnostis olid lambda näidud kõik OK ja küttekulu pole ka teab mis suurenenud ega vähenenud. Auto liigub nii nagu
peab. Järjekordne AUDI ANOMAALIA!
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...

|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 04.05.10 12:07
|
|
|
Mul kustus see tuli ära. Sorisin vag-comiga nii palju kui võimalik, katsetasin erinevaid sõiduvõtteid, et ehk miski annab vea sisse, aga midagi ei
tulnud. Ühel hetkel aga, kui vag-com veel taga oli, kustus check engine tuli ja siiani(300km sõitu) pole tagasi tulnud. Tõepoolest anomaalia.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 05.05.10 23:01
|
|
|
Nii, tuli läks jälle põlema. Seekord näitab ka viga:
16516 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High
P0132 - 35-10 - - - Intermittent
Peale kustutamist ei tule tagasi. Ka mitte peale korduvaid taaskäivitamisi ega sõitu. CEL tuli aga põleb endiselt.
Lambda väsinud ja paneb segast või probleem mujal?
|
|
|
A6-dasker
huviline
Registreerunud 20.02.08
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6, 2,6l, V6, 96a
|
postitati 15.05.10 17:34
|
|
|
Eila sai käidud uuesti diagnostis, ikka tuli põleb ja ühtegi veateadet ei ole. Elektrik arvas, et viga ajus, midagi muud peale aju vahetamist ei
osatud soovitada.
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- MODERAATOR, mõtleb Sterliz...

|
|
|
|