kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.04.10 17:25
|
|
|
Komfort vs tavaline iste audi a6 c4.
Küsimus siis siuke, et kas annab tavaliste istmete põhjale ehitada comfort iste? point selles, et praegu on comfordid aga manuaalselt liigutavad aga
pakkuda on tavalised elektriliselt liigutatavad. Siit ka siis küsimus, et kas annab teha tavalised elektri istmed eletriliselt liigutatavateks comfort
istmeteks? Otsing tulemusi ei andnud.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 16.04.10 17:26
|
|
|
Mis vahe on sinujaoks tavalisel ja comfort istmel?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.04.10 17:27
|
|
|
Comfort on eest liikuva padjaga ja tavaline on see ilma padjata kõige tavalisem iste.
Need siis comfort.

|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.10 17:38
|
|
|
Mis seal comforti on,"sport" ise ju?
Need on comfort istmed

|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 16.04.10 17:39
|
|
|
Comfort iste on ikka see tavalise igatepidi sile taburet. Pildil pole mitte Confort iste vaid originaal sportiste(Recaro toodang muideks).
Confort istme põhja peale kahjuks sportistet ehitada ei saa, vähemalt ilma suurema ümbertegemiseta, sest sportistmel on esimene liigutatav padi, ning
küljetugedel on toestuseks sees rauad.
Edit: Comfort iste on selline:

Raigo pildil on üldse BMW...
Et oleks raskem!
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.10 17:44
|
|
|
On küll bmw, aga too on tõsine comfort iste.
Too plüüs iste on päris mugav aga sama profiiliga nahk oli kehvem - libe ja ei pakkunud külgtuge.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 16.04.10 18:09
|
|
|
Zoig-i pildil on tõesti comfort iste nagu mu vanuril. Ülejäänud istmeid olen näinud ja tunda saanud, neid võib üheselt kokku võtta nimetusega
"sportlik". Kahju et selliseid uuematele nt. C5 peale ei pandud 
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 16.04.10 19:18
|
|
|
Kui sõidad koju ja tööle siis võid omada sportistmetega autot aga kui tahad vahel poolas ka käis siis kirud neid sporte nii et vähe pole. Kui sull
ainult raame vaja siis peaks need vist leidma pärnust.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 16.04.10 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Kui sõidad koju ja tööle siis võid omada sportistmetega autot aga kui tahad vahel poolas ka käis siis kirud neid sporte nii et vähe pole. Kui sull
ainult raame vaja siis peaks need vist leidma pärnust. | Sport vs Comfort vähemalt B4 kerel oli vägatuntavalt sportistme kasuks, seda
just mugavuse poolelt. Päris poola ei sõitnud, kuid valka ja võrusse sai mitmeid kordi sõidetud, ning võrreldes b4 comfort istmega olid spordid
oluliselt mugavamad.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.10 20:58
|
|
|
B3-l peaks sama padi olema, mis B4-l, sportsisu siis. Ega nad suurt kõvemad ei olnudki kui originaal taburetid, aga selga toetasid ikka tunduvalt
paremini. Ma oma vigase seljaga igatahes b3 tava istmega eriti pikka maid muretult sõita ei saanud.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.04.10 23:32
|
|
|
Nagu ma aru saan siis pmst on võimalik ümber teha kui keevitada ja mässata? Või on kellegil normaalse raha eest pakkuda eletrilised esimesed istmed,
vahet pole kui korras riie või muu peaasi, et eletrilised ja toimiks? Kellel pakkuda siis u2u või 56663195
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.04.10 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tryku
B3-l peaks sama padi olema, mis B4-l, sportsisu siis. Ega nad suurt kõvemad ei olnudki kui originaal taburetid, aga selga toetasid ikka tunduvalt
paremini. Ma oma vigase seljaga igatahes b3 tava istmega eriti pikka maid muretult sõita ei saanud. |
Eks oleneb ka isteasendist. Ristluud ja turi peavad istudes olema vastu seljatuge. Istme kaugus ja seljatoe nurk selle järgi regullitud. Kui
poolküürakil 45° all längus seljatoega istmes lösutada, siis väsib ära küll, jah. Mina ei oska 100 tavalise istme kohta küll midagi halba öelda. Eks
sportistmed näe muidugi seksikamad välja ja paku agressiivsemal kurvisõidul paremat külgtuge, igapäevastel transportsõitudel pole aga erilist vahet.
Pikakoivalised saavad ehk ainult põlvetuge paremini sättida. B kere puhul sedagi mitte (Porsche poolt RS2 sisse pandud istmed jätame hetkel jutust
välja).
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 17.04.10 09:21
|
|
|
C4 sportiste on minu selja jaoks pikema päeva lõpuks valus üldiselt. See seljatoe kuju pole eriti meeltmööda. Tavalise istmega pole proovinud.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Krooniline
huviline
Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC; Volvo V70
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 17.04.10 16:42
|
|
|
Keegi muidu kongreetselt midagi oskab rääkida mis neil erinev või mis tuleb ümber teha või on kellegil elektrilised üle?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 17.04.10 16:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Keegi muidu kongreetselt midagi oskab rääkida mis neil erinev või mis tuleb ümber teha või on kellegil elektrilised üle? | Comfort
istmel minuteada pole sees tugiraame külgmistele patjadele, sportistmel on. Väga ei usu, et lihtsalt vidinate ühelt tewisele lappamisega pääseb
Et oleks raskem!
|
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.10 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: tryku
B3-l peaks sama padi olema, mis B4-l, sportsisu siis. Ega nad suurt kõvemad ei olnudki kui originaal taburetid, aga selga toetasid ikka tunduvalt
paremini. Ma oma vigase seljaga igatahes b3 tava istmega eriti pikka maid muretult sõita ei saanud. |
Eks oleneb ka isteasendist. Ristluud ja turi peavad istudes olema vastu seljatuge. Istme kaugus ja seljatoe nurk selle järgi regullitud. Kui
poolküürakil 45° all längus seljatoega istmes lösutada, siis väsib ära küll, jah. Mina ei oska 100 tavalise istme kohta küll midagi halba öelda. Eks
sportistmed näe muidugi seksikamad välja ja paku agressiivsemal kurvisõidul paremat külgtuge, igapäevastel transportsõitudel pole aga erilist vahet.
Pikakoivalised saavad ehk ainult põlvetuge paremini sättida. B kere puhul sedagi mitte (Porsche poolt RS2 sisse pandud istmed jätame hetkel jutust
välja). |
Isteasendist oleneb loomulikult kõvasti. Ise ma niimoodi lääpas ei sõitnud, lihtsalt tava istmel puudus alaselga toetav padi, sportistmel oli see
rohkem esile tõstetud.
|
|
|
TiitS
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.11 08:08
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema. A6 c4 kerega autol on sees sportistmed. Kuidas, ja kas on üldse võimalik nendel istmetel liigutada istmepõhja esimest
osa (reietuge). Proovitud on igasugu kange ja rulle, aga miski seda nagu ei liiguta.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.06.11 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitS
Ei hakanud uut teemat tegema. A6 c4 kerega autol on sees sportistmed. Kuidas, ja kas on üldse võimalik nendel istmetel liigutada istmepõhja esimest
osa (reietuge). Proovitud on igasugu kange ja rulle, aga miski seda nagu ei liiguta. |
Alt servast käega kinni ja tõmba otse ettepoole.
|
|
|
|
TiitS
huviline
Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.11 08:31
|
|
|
Ok, siis proovin uuesti. Võibolla on lihtsalt kinni kiilunud see süsteem seal.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.06.11 09:03
|
|
|
Kui pole eriti kasutatud, võib ta suht raskelt liikuda küll. Kõige parem on istudes tõmmata, siis saad seljaga teises suunas vastu toetada. Kõrvalt on
raskem/ebamugavam.
|
|
|
|