Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Komfort vs tavaline iste audi a6 c4. (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4076)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.04.10 18:25 Tsiteeri
Komfort vs tavaline iste audi a6 c4.



Küsimus siis siuke, et kas annab tavaliste istmete põhjale ehitada comfort iste? point selles, et praegu on comfordid aga manuaalselt liigutavad aga pakkuda on tavalised elektriliselt liigutatavad. Siit ka siis küsimus, et kas annab teha tavalised elektri istmed eletriliselt liigutatavateks comfort istmeteks? Otsing tulemusi ei andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.04.10 18:26 Tsiteeri


Mis vahe on sinujaoks tavalisel ja comfort istmel?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.04.10 18:27 Tsiteeri


Comfort on eest liikuva padjaga ja tavaline on see ilma padjata kõige tavalisem iste.

Need siis comfort.
http://albums.rate.ee/s3/1/8/2/18266390107.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.10 18:38 Tsiteeri


Mis seal comforti on,"sport" ise ju?

Need on comfort istmed :)
http://www.bmw.com.my/com/en/newvehicles/5series/sedan/2007/allfacts/equipment/_shared/img/equipment_int_comfortseat.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.04.10 18:39 Tsiteeri


Comfort iste on ikka see tavalise igatepidi sile taburet. Pildil pole mitte Confort iste vaid originaal sportiste(Recaro toodang muideks).

Confort istme põhja peale kahjuks sportistet ehitada ei saa, vähemalt ilma suurema ümbertegemiseta, sest sportistmel on esimene liigutatav padi, ning küljetugedel on toestuseks sees rauad.

Edit: Comfort iste on selline:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/615/17536615.jpg

Raigo pildil on üldse BMW...


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.10 18:44 Tsiteeri


On küll bmw, aga too on tõsine comfort iste.
Too plüüs iste on päris mugav aga sama profiiliga nahk oli kehvem - libe ja ei pakkunud külgtuge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 16.04.10 19:09 Tsiteeri


Zoig-i pildil on tõesti comfort iste nagu mu vanuril. Ülejäänud istmeid olen näinud ja tunda saanud, neid võib üheselt kokku võtta nimetusega "sportlik". Kahju et selliseid uuematele nt. C5 peale ei pandud :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 16.04.10 20:18 Tsiteeri


Kui sõidad koju ja tööle siis võid omada sportistmetega autot aga kui tahad vahel poolas ka käis siis kirud neid sporte nii et vähe pole. Kui sull ainult raame vaja siis peaks need vist leidma pärnust.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.04.10 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kui sõidad koju ja tööle siis võid omada sportistmetega autot aga kui tahad vahel poolas ka käis siis kirud neid sporte nii et vähe pole. Kui sull ainult raame vaja siis peaks need vist leidma pärnust.
Sport vs Comfort vähemalt B4 kerel oli vägatuntavalt sportistme kasuks, seda just mugavuse poolelt. Päris poola ei sõitnud, kuid valka ja võrusse sai mitmeid kordi sõidetud, ning võrreldes b4 comfort istmega olid spordid oluliselt mugavamad.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.10 21:58 Tsiteeri


B3-l peaks sama padi olema, mis B4-l, sportsisu siis. Ega nad suurt kõvemad ei olnudki kui originaal taburetid, aga selga toetasid ikka tunduvalt paremini. Ma oma vigase seljaga igatahes b3 tava istmega eriti pikka maid muretult sõita ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 17.04.10 00:32 Tsiteeri


Nagu ma aru saan siis pmst on võimalik ümber teha kui keevitada ja mässata? Või on kellegil normaalse raha eest pakkuda eletrilised esimesed istmed, vahet pole kui korras riie või muu peaasi, et eletrilised ja toimiks? Kellel pakkuda siis u2u või 56663195


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.04.10 10:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
B3-l peaks sama padi olema, mis B4-l, sportsisu siis. Ega nad suurt kõvemad ei olnudki kui originaal taburetid, aga selga toetasid ikka tunduvalt paremini. Ma oma vigase seljaga igatahes b3 tava istmega eriti pikka maid muretult sõita ei saanud.

Eks oleneb ka isteasendist. Ristluud ja turi peavad istudes olema vastu seljatuge. Istme kaugus ja seljatoe nurk selle järgi regullitud. Kui poolküürakil 45° all längus seljatoega istmes lösutada, siis väsib ära küll, jah. Mina ei oska 100 tavalise istme kohta küll midagi halba öelda. Eks sportistmed näe muidugi seksikamad välja ja paku agressiivsemal kurvisõidul paremat külgtuge, igapäevastel transportsõitudel pole aga erilist vahet. Pikakoivalised saavad ehk ainult põlvetuge paremini sättida. B kere puhul sedagi mitte (Porsche poolt RS2 sisse pandud istmed jätame hetkel jutust välja).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 17.04.10 10:21 Tsiteeri


C4 sportiste on minu selja jaoks pikema päeva lõpuks valus üldiselt. See seljatoe kuju pole eriti meeltmööda. Tavalise istmega pole proovinud.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Krooniline
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC; Volvo V70

postitati 17.04.10 11:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Comfort iste on ikka see tavalise igatepidi sile taburet. Pildil pole mitte Confort iste vaid originaal sportiste(Recaro toodang muideks).

Confort istme põhja peale kahjuks sportistet ehitada ei saa, vähemalt ilma suurema ümbertegemiseta, sest sportistmel on esimene liigutatav padi, ning küljetugedel on toestuseks sees rauad.

Edit: Comfort iste on selline:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/615/17536615.jpg


Oma masinal just sellisel istmel tõmbasin allt vedru pingsust juurde ja väga mugavaks sai :) Eks ajapikku väsinud jne. 80 b3, aga on mul need sportlikumad sees ja ka väga rahul :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 17.04.10 17:42 Tsiteeri


Keegi muidu kongreetselt midagi oskab rääkida mis neil erinev või mis tuleb ümber teha või on kellegil elektrilised üle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 17.04.10 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Keegi muidu kongreetselt midagi oskab rääkida mis neil erinev või mis tuleb ümber teha või on kellegil elektrilised üle?
Comfort istmel minuteada pole sees tugiraame külgmistele patjadele, sportistmel on. Väga ei usu, et lihtsalt vidinate ühelt tewisele lappamisega pääseb


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.10 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
B3-l peaks sama padi olema, mis B4-l, sportsisu siis. Ega nad suurt kõvemad ei olnudki kui originaal taburetid, aga selga toetasid ikka tunduvalt paremini. Ma oma vigase seljaga igatahes b3 tava istmega eriti pikka maid muretult sõita ei saanud.

Eks oleneb ka isteasendist. Ristluud ja turi peavad istudes olema vastu seljatuge. Istme kaugus ja seljatoe nurk selle järgi regullitud. Kui poolküürakil 45° all längus seljatoega istmes lösutada, siis väsib ära küll, jah. Mina ei oska 100 tavalise istme kohta küll midagi halba öelda. Eks sportistmed näe muidugi seksikamad välja ja paku agressiivsemal kurvisõidul paremat külgtuge, igapäevastel transportsõitudel pole aga erilist vahet. Pikakoivalised saavad ehk ainult põlvetuge paremini sättida. B kere puhul sedagi mitte (Porsche poolt RS2 sisse pandud istmed jätame hetkel jutust välja).


Isteasendist oleneb loomulikult kõvasti. Ise ma niimoodi lääpas ei sõitnud, lihtsalt tava istmel puudus alaselga toetav padi, sportistmel oli see rohkem esile tõstetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitS
huviline



Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.11 09:08 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema. A6 c4 kerega autol on sees sportistmed. Kuidas, ja kas on üldse võimalik nendel istmetel liigutada istmepõhja esimest osa (reietuge). Proovitud on igasugu kange ja rulle, aga miski seda nagu ei liiguta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.06.11 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitS
Ei hakanud uut teemat tegema. A6 c4 kerega autol on sees sportistmed. Kuidas, ja kas on üldse võimalik nendel istmetel liigutada istmepõhja esimest osa (reietuge). Proovitud on igasugu kange ja rulle, aga miski seda nagu ei liiguta.

Alt servast käega kinni ja tõmba otse ettepoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitS
huviline



Registreerunud 31.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.11 09:31 Tsiteeri


Ok, siis proovin uuesti. Võibolla on lihtsalt kinni kiilunud see süsteem seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.06.11 10:03 Tsiteeri


Kui pole eriti kasutatud, võib ta suht raskelt liikuda küll. Kõige parem on istudes tõmmata, siis saad seljaga teises suunas vastu toetada. Kõrvalt on raskem/ebamugavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]