Skrewdriver
huviline
Registreerunud 20.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 72 1.7l, Audi 90 2.0l Quattro ,Audi V8 3.6l Quattro
|
postitati 16.04.10 14:49
|
|
|
Mis on Audi S6 4.2l manuaal tüüpvead ja kas auto laguneb kiiresti.
Autol mootoriks 4.2 V8 32 valve (213 kW) 1995 a,manuaal 6 käiku quattro,sedaan,190253 km,hooldusraamat,Et mida tasuks jälgida kõige rohkem ostmise
puhu.Autol mootoriks 4.2 V8 32 valve (213 kW)
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.04.10 15:15
|
|
|
Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata (reval, forss, audihooldus).
190000 läbisõit tundub suht ulme nii vana auto kohta ning hooldusraamatut ma ka väga tõsiselt ei võtaks.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.04.10 15:17
|
|
|
Ja muidugi on see samune foorum väääga informatiivne. Võtmesõnaks OTSING
|
|
|
Skrewdriver
huviline
Registreerunud 20.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 72 1.7l, Audi 90 2.0l Quattro ,Audi V8 3.6l Quattro
|
postitati 16.04.10 15:40
|
|
|
Mis on Audi S6 4.2l manuaal tüüpvead ja kas auto laguneb kiiresti.
Kas keegi on äkki seda isendit vaatamas käinud? http://www.auto24.ee/used/604567
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.04.10 15:46
|
|
|
Hind on mõnusalt langend. Aga see "õli ei võta" on veits kahtlane.
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.10 05:36
|
|
|
Piltide pealt paistab täitsa kobe pill olema, erinevalt paljudest rontidest, mis liikvel on. Olen ise sõitnud mõnda aega S4 4.2 manuaaliga ja
võrreldes minu vilepillidega on emotsioon teine. Vilepillidega on "tuleb, tuleb, tuleb - pauhti" aga 4.2-a kohe "pauhti". Lihtsalt see vastu selga
pauk on väiksem aga kindlasti sa tead, mis asi on vääne, siis mõtlegi, et ühel autol on oluliselt suurem tühikäigu vääne.
EDIT: Krt sorry, nüüd märkasin, et sa isegi V8 mees.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 17.04.10 11:28
|
|
|
Tehase õlikulunorm on jah kuni 1l/1000km, aga minul ta peale klapisääretihendite vahetust sisuliselt enam õli ei võtnud (max 1-1,5l kogu
õlivahetusvälba peale). Auto oli 5,5 aastat (küll automaat) ja selle aja jooksul ühtegi muud tüüpviga välja ei löönud peale kliimaseadme. See on C4
kere nõrgim lüli - elektriline lisavent on nikats, alumiiniumtorud oksüdeeruvad puruks, kliimapump väsib suht kiiresti, kliimaseadme luugid takerduvad
kinni ja luugimootorid kärssavad läbi jne. Kõik need sümptomid sain korduvalt läbi elada selle viie aasta jooksul. Samuti lappisin kliimaseadet S6'le
eelnenud C4 S4'l. Muus osas igati väärt auto. A-juppidest veermik kestab ka 18" veljega sisuliselt igavesti.
|
|
|
|