Sigma80
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.8 quattro
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.07.04 13:51
|
|
|
vaheta ikka mansett sees ära....kas töösilndri kolb on ikka otsast stoperdatud, et liiga välja ei saaks tulla?
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Sigma80
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.8 quattro
|
postitati 25.07.04 14:07
|
|
|
jah ega see mansett just varandust ei maksa ja võib ära vahetada küll, aga kahtlen kas sellest tolku on. Nii järsku ei saa ju kuidagi selline viga
juhtuda. Stopper on ok ja käte vahel absoluutselt kõik toimib ilusti ning külge ühendades ja sõites samuti mingi aja.
Ärge ainult kihutage!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.07.04 14:12
|
|
|
ega peale manseti miski eriti õli välja lasta saa sealtpoolt otsast, kindluse mõttes võid ju terve töösilindri välja vahetada
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Sigma80
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.8 quattro
|
postitati 25.07.04 14:18
|
|
|
jah......olen nõus Sinuga, kuid kuidas ikkagi on võimalik et sadu kordi peab süsteem ilusti vastu ja siis pauhti ühel hetkel ütleb üles?? Lihtsalt
puht huvi pärast uurin, et kuda sellist asja kommenteeritakse.
Ärge ainult kihutage!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.07.04 14:21
|
|
|
kuna audil on selline naljakas siduri pedaal mis poole käigupealt hakkab vedruga kaasa aitama et pedaal kergem tunduks siis ühest hetkest kus
süsteemis juba piisavalt õhku sees ja õli vastusurve ei suuda enam pedaali üles lükata jääbki ta põhja. pakun et see mansett laseb sul tasapisi läbi
ja täna sellele vedrule tundub et ühthäkki pauhti on pedaal kadunud
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Sigma80
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.8 quattro
|
postitati 25.07.04 14:43
|
|
|
nojah, aga see vedru värk ei seleta ikkagi seda miks sidur enam üldse ei toimi. Et kui ma käega pedaali üles tõmban ja uuesti süsteemi nagu õliga
täidan, siis uuesti vajutades ei lahuta absoluutselt enam. Ja õli on totsikus ka piisavalt, st õhku süsteem täis olla ei saa ja nii suurt õlikadu
pole. Tasapisi manseti läbilaskmine tähendab seda et see jama peaks nagu juba varem ette hoiatama juba sellega et kerget immitsemist peaks näha olema
enne täielikult üles ütlemist. Seda hoiatust aga pole üldse.
Ärge ainult kihutage!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.07.04 15:00
|
|
|
no kui ta alt õli välja laseb siis võtab säält kohe õhu sisse ka ja ei saagi lahutama hakata....kui on väga väike õlikadu siis algul õhutades võib
isegi rõhu üles võtta..ja kuna käigukasti poolne töösilder läheb oma otsaga sidurikotta siis ei saagi kapotialla vaadates otsustada kas silinder lekib
või mitte
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Sigma80
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.8 quattro
|
postitati 25.07.04 15:11
|
|
|
õhu süsteemi sisse tulek väikese välja immitsemise korral ei ole võimalik kuna paagis on õli külluses ja sealt vajub uus ports koguaeg peale. kapoti
alla pealiskaudselt vaadates pole muidugi leket näha aga mingi ajamöödudes juba kanalist näeb kui sealt tolmumütsi juurest välja immitseb. probleem
ongi selles et süsteem ütleb ülesse paugust nagu oleks mansett üldse minema vahelt lennanud või toru lõhkenud või midagi taolist. Ja ma on selles et
silmaga pole lähemalt uurimisel mingit defekti näha.
Ärge ainult kihutage!
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 25.07.04 18:47
|
|
|
Kas pole sul äkki silinder kulunud liiga või kolb äkki või on kusagil pragu?
Sellega on aga nii, et kui pedaal põhja vajub ja sa ta käega tagasi tõmbad, siis õli ei vaju nii kiiresti peale ja algul ongi pedaal tühi, kuid
vajutades ja mingi aeg vahepeal oodates, vajutad uuesti ja ootad jälle, peaks
sidur mingi aja pärast tagasi tulema. Sama efekt ka õhutamisel, sest toru ju peenike ja silindrisse mahub õli ju päris palju.
Sa kontrolli seda silindrit veel, sest nii järsku ei kao sidur, kui õli ei pääseks kambrist korraga väja.
|
|
|