Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi b3 siduriga väga imelik jama (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1797)
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 25.07.04 13:38 Tsiteeri
audi b3 siduriga väga imelik jama



1.6 TD aastast 91. Probleem järgmine:
täiesti ilma igasuguse ettehoiatuseta sõidu pealt ja siduri lahutusel on pedaal juba 2 korda lupsti põhja vajunud ja sinna ka jäänud ning õlist süsteem tühjaks voolama hakanud. Sai asi kanali peale aetud ning lahti lammutatud. Ainuke koht kust lekkis oli silindri otsas tolmumütsi juurest (ühesõnaga õli pääses kuidagi silindri ja kolvi vahelt välja), ülejäänd torustiku juurest ja igaltpoolt mujalt leket pole. Nii kolvi kui silindri pinnad nagu peegel, ilma igasuguse kahjustuseta ja mansett ise korras, mitte kulunud, väsinud ega puru midagi. Ühesõnaga küsimus selline et mismoodi saab juhtuda nii et sidur üles ütleb täielikult ühe hetkega??:o Ei mingit eelnevat leket või immitsemist ega midagi. Peale esimest lahti-kokku võtmist ja uuesti ideaalselt toimima saamist funkas asi tükk aega ja nüüd üleeile juhtus sama asi. See on selge, et mingi detail nüüd sellest süsteemist ikkagi väsinud on ja selle tulemusena õli vahelt tulema hakkab, aga väga imelik on lihtsalt see et silmaga pole absoluutselt mingeid defekte kuskil näha (pärast süsteemi kokkupanekut asi täielikult vaakumis ja toimib ideaalselt) ja siis ühel hetkel plaksti enam üldse ei lahuta. Midagi ma vahetanud pole kuna pole midagi vahetada :) Kas on kellelgi taolise juhtumiga kogemusi või kuidas on see võimalik? Paps mul ka autolukksepa töödega igati sinapeal ja tema ka aru ei saa, kuda nii ootamatult saab selline asi juhtuda. Kommentaarid, ettepanekud? :(


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 25.07.04 13:51 Tsiteeri


vaheta ikka mansett sees ära....kas töösilndri kolb on ikka otsast stoperdatud, et liiga välja ei saaks tulla?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 25.07.04 14:07 Tsiteeri


jah ega see mansett just varandust ei maksa ja võib ära vahetada küll, aga kahtlen kas sellest tolku on. Nii järsku ei saa ju kuidagi selline viga juhtuda. Stopper on ok ja käte vahel absoluutselt kõik toimib ilusti ning külge ühendades ja sõites samuti mingi aja.


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 25.07.04 14:12 Tsiteeri


ega peale manseti miski eriti õli välja lasta saa sealtpoolt otsast, kindluse mõttes võid ju terve töösilindri välja vahetada


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 25.07.04 14:18 Tsiteeri


jah......olen nõus Sinuga, kuid kuidas ikkagi on võimalik et sadu kordi peab süsteem ilusti vastu ja siis pauhti ühel hetkel ütleb üles?? Lihtsalt puht huvi pärast uurin, et kuda sellist asja kommenteeritakse.


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 25.07.04 14:21 Tsiteeri


kuna audil on selline naljakas siduri pedaal mis poole käigupealt hakkab vedruga kaasa aitama et pedaal kergem tunduks siis ühest hetkest kus süsteemis juba piisavalt õhku sees ja õli vastusurve ei suuda enam pedaali üles lükata jääbki ta põhja. pakun et see mansett laseb sul tasapisi läbi ja täna sellele vedrule tundub et ühthäkki pauhti on pedaal kadunud


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 25.07.04 14:43 Tsiteeri


nojah, aga see vedru värk ei seleta ikkagi seda miks sidur enam üldse ei toimi. Et kui ma käega pedaali üles tõmban ja uuesti süsteemi nagu õliga täidan, siis uuesti vajutades ei lahuta absoluutselt enam. Ja õli on totsikus ka piisavalt, st õhku süsteem täis olla ei saa ja nii suurt õlikadu pole. Tasapisi manseti läbilaskmine tähendab seda et see jama peaks nagu juba varem ette hoiatama juba sellega et kerget immitsemist peaks näha olema enne täielikult üles ütlemist. Seda hoiatust aga pole üldse.


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 25.07.04 15:00 Tsiteeri


no kui ta alt õli välja laseb siis võtab säält kohe õhu sisse ka ja ei saagi lahutama hakata....kui on väga väike õlikadu siis algul õhutades võib isegi rõhu üles võtta..ja kuna käigukasti poolne töösilder läheb oma otsaga sidurikotta siis ei saagi kapotialla vaadates otsustada kas silinder lekib või mitte


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sigma80
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.8 quattro

postitati 25.07.04 15:11 Tsiteeri


õhu süsteemi sisse tulek väikese välja immitsemise korral ei ole võimalik kuna paagis on õli külluses ja sealt vajub uus ports koguaeg peale. kapoti alla pealiskaudselt vaadates pole muidugi leket näha aga mingi ajamöödudes juba kanalist näeb kui sealt tolmumütsi juurest välja immitseb. probleem ongi selles et süsteem ütleb ülesse paugust nagu oleks mansett üldse minema vahelt lennanud või toru lõhkenud või midagi taolist. Ja ma on selles et silmaga pole lähemalt uurimisel mingit defekti näha.


Ärge ainult kihutage!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.07.04 18:47 Tsiteeri


Kas pole sul äkki silinder kulunud liiga või kolb äkki või on kusagil pragu?
Sellega on aga nii, et kui pedaal põhja vajub ja sa ta käega tagasi tõmbad, siis õli ei vaju nii kiiresti peale ja algul ongi pedaal tühi, kuid vajutades ja mingi aeg vahepeal oodates, vajutad uuesti ja ootad jälle, peaks
sidur mingi aja pärast tagasi tulema. Sama efekt ka õhutamisel, sest toru ju peenike ja silindrisse mahub õli ju päris palju.
Sa kontrolli seda silindrit veel, sest nii järsku ei kao sidur, kui õli ei pääseks kambrist korraga väja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.4% - SQL: 75.6%]