Anduuu
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2
|
postitati 10.04.10 16:50
|
|
|
Rõhu tõstmine
Wastegate kaane ja vedru vahele sai korralik mingi 1-1,5cm seib vahele pandud aga sõites on rõhk compu järgi ikka 2.1max ja edasi ka paremini ei
liigu. Milles võib viga olla et rõhk ei tõuse? Auto aan ja kõik on stock
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 10.04.10 16:52
|
|
|
Palju sa sealt siis seda rõhku tahad saada? Lihtsam ei oleks chippida ehk?
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Anduuu
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2
|
postitati 10.04.10 17:02
|
|
|
Ärme räägi praegu chippimisest. Mul on lihtsalt küsimus miks rõhk jääb samaks ja ei tõuse?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.04.10 17:24
|
|
|
Selle pärast et sul pole tsippi.mis laseks rohkem rõhku. Ja paljast õhust loodetud jõudu ei tule
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 10.04.10 18:11
|
|
|
Ma selline algaja vend, aga järsku ei jõua turbo toota lihtsalt rohkem, mootor tarbib õhu ära.
Aga kuula laurtsi tema ikka targem tüüp, (pane cipp peale ja rõhk tõuseb koheselt)
|
|
|
sink
huviline
Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Uue otsingul
|
postitati 10.04.10 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jippy1
Ma selline algaja vend, aga järsku ei jõua turbo toota lihtsalt rohkem, mootor tarbib õhu ära.
Aga kuula laurtsi tema ikka targem tüüp, (pane cipp peale ja rõhk tõuseb koheselt) |
Küll see turbo toota suudab 1.1 bar'i boost'i ei ole mitte ta limiit,
eks see ole kordades rohkem, aga olgem ausad, karta on et siis pole erilist "tõulooma" asjast järgi ka enam Ning teatud piirist kaob antud turbo effektiivsus lihtsalt ära.
Originaal soft lihtsalt piirab seda rõhku, chip peale ja olemas. MTM'i chip'iga pole isegi vaja WG'd näppida
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.04.10 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jippy1
Ma selline algaja vend, aga järsku ei jõua turbo toota lihtsalt rohkem, mootor tarbib õhu ära.
Aga kuula laurtsi tema ikka targem tüüp, (pane cipp peale ja rõhk tõuseb koheselt) | Nii imelik kui see tundub aga rõhk tõuseb Teema algatajale- võta WG kÜljest hall voolik lahti ja naudi boosti.Ise vastutad tagajärgede eest
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 10.04.10 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Nii imelik kui see tundub aga rõhk tõuseb Teema algatajale- võta WG kÜljest hall voolik lahti ja naudi boosti.Ise vastutad tagajärgede eest |
Voolikule tee pime ka ette.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.04.10 18:30
|
|
|
Käib ilma selleta kah
|
|
|
sink
huviline
Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Uue otsingul
|
postitati 10.04.10 18:48
|
|
|
Julmad naljad
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.04.10 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sink
Julmad naljad | Oojaa.Ega muidu ei õpi,kui kolvid oma
algset kuju ei muuda
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 10.04.10 21:53
|
|
|
Mis kasu on rõhu tõstmisest, kui solenoid laseb ikkagi rõhu maha ning aju sätib vastavalt süütenurka?
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
Anduuu
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2
|
postitati 10.04.10 23:11
|
|
|
seda vastust ootasingi, aitäh selgituste eest.
|
|
|