Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A8 4.2 Quattro - 1996 - seitsmene (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 10077)
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 31.03.10 09:35 Tsiteeri
A8 4.2 Quattro - 1996 - seitsmene



Minu kaheksa on siis minu mure ja rõõm olnud kauem, kui ma siin klubiline olen. Et meeled muutuvad ja asjaolud on segasevõitu, siis mingi märgi maha jätmiseks otsustasin sõidukist siia teema teha.

Auto ise siis 1996 aasta 4,2-ne bensukas. Automaadi otsas mõnus laisa inimese lösutamise auto. Hetkel ca 250 000 kellas, Hooldusvälpadest pean siiani piinlikult kinni.
Hooldusajalugu siis Revalis, Audihoolduses ja Priidu juures, summasid kokku lüües mitte just odav.
Algselt oli autos (nagu reeglina tumedas kaheksas) hele nahk, mille ma suutsin kuidagi kulunuks trööbata. Selle siis asendasin recaro mustaga.
Muusikat tundus alumise otsa kohalt ka nappima - seda aitasin siis ka järgi (Ghost).
Proovin mõne pildi ka üles saada, eks siis ole selgem ettekujutus, mida ja kuidas siis panna.


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAPOm6J-EUJ23yemG4NVi2WSfF045f5PW07tNbULc0ihr9A6LjAVLhQQOvEHw5jLSh3EMuxn4LuwmHvxidcHarJEAm1T1UIT0aR2jVjK
eXBrIzwWj5ogkkXmO.jpg

S8 peeglid tundusid kohustusliku lisana.


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAMGwh_N2sNg_rJ8r1HLA0J_1EbCFoWNZwTQ0p46WDaFc3f75H2eqBq5B7SGooPBGgvym546qFFjbmURJtFwnV9kAm1T1UKHrnu9BW3u
xVYc56Dnt4hSITqPp.jpg

Tagumiste vedrude kurnaja on siin, seda proovin tänase seisuga S-i vedrudega kompenseerida.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAGYvlHhDPDVWX1XTAAARv3iAqGIKS297QWqIOocHe76vXK_4HWCm2XHusqK-IeSsObp4m3AtRW95F-VCH15vkgkAm1T1UHL4qO1Wmnf
r6LYHK4BzVqtgGu8Z.jpg

Originaalis on velg ikka D2-l väga sügaval. Taamal "uus armastus".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.03.10 09:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Originaalis on velg ikka D2-l väga sügaval. Taamal "uus armastus".

Jep, 25mm flantsi paluks! :) Enda sama auto ja samade velgedega oli sama mõte... Allroad'i ET25 18" orig. oleks vist ilus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 31.03.10 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Originaalis on velg ikka D2-l väga sügaval. Taamal "uus armastus".

Jep, 25mm flantsi paluks! :) Enda sama auto ja samade velgedega oli sama mõte... Allroad'i ET25 18" orig. oleks vist ilus.

Ma arvan ,et ET25 jääb juba paljuks originaal vist ET46...omal on ET35 R18 veljed ja tagastange loobib pidevalt si*aseks, kuna stange nö ei kata ära rehvi. Muidu välimuselt on täpselt paras imo. Lahendus oleks porikummid aga noh....:)
Mis tast muidu saab? Tuleb SC või TT projekt?;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 01.04.10 12:38 Tsiteeri


Sellised sügavale peituvad rattad on mul kasutusel ainult talvel, suveks on tegelikkuses teine ring olemas. See nii jube ei ole.


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAFyIV9APGXNpRF94kTRiYfq5BP-HwrCg1a0Sw4CSXYt4LXUu4-Y8Pjx9ggriCNlpKUGUUrbIn60fguD3l4P-jaIAm1T1UG25Ln3THW8
7UJEwofzaK3QQU-Ht.jpg

Mis autost üldse edasi saab, on ka kaunis lahtine.
Ühe sellesisulise msn-i vestluse tsitaat on selline:

"rääkisin martiniga hoolega täna
arvas teine, et mida rohkem masinat uurida seda hullemaks see tuunmise idee läheb, et ei pea vastu mootor, käimar, sillad ja muu selline
seega tekkis selline idee..et võiks panna v8 mis on usa maal tehtud..
näiteks 6.3liitrit..

siis veel selline asi nagu th700 käimar ja tagasild tugevdatud diffriga
saaksid dragsteri"

Tsitaadi lõpp.
Pole just liiga innustav. Väljanägemise asjus olen siin mõnd inspireerivat mudelit näinud, aga kindlaid otsuseid ei kipu tekkima. Laisaks jäänud vist.
Nägu ja tegupidi võiks midagi niisugust juhtuda:




http://i25.photobucket.com/albums/c74/radius_/IMG_2374.jpg

Eile proovisin siis pisut lääbakilevajunud tagumist otsa korrigeerida. Ilmselt suurem osa teismelisi tuuningu-kunne saaks kõnehalvatuse, madaldussarja asemel tahtsin tõsta tagaotsa kõrgemale.
Et mul essi vedrud pagasiruumis valmis ja elevus hinges, siis sõitsin kohe aga tõstukile ja lahtikakkumine algas:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAKya-PUxvIIj5f3psqP320ILZ5ycJkroWixSR-OwXMR0J1xQlcLg-nsMTyYMawev7FKO-N28qvOc7adQhi4u6woAm1T1UPp0xzSsQkP
JoNYl6ihwGo-5_6kv.jpg

Nüüd sai siis olemasoleva vedru kätte ja kaasasolnud vedruga võrrelda:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAN09bzGd_jN3Ipjv6LNX1-gtWd2B4J3TDE-dI5XIH9d_m-ElfMSYvDJjS1y425Mft53ehv1maUXuqmPS41aJaHkAm1T1UHmm3BKIeNg
JYV8_PaZ6WqgErWr9.jpg

Nojah, ka relvastamata silmaga on näha, et need on samasugused vedrud...


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAClcSPTEQidyAECmDvZE5lq9RZNq78YBGnpppRmMRaAQzs6ZMaIDIRZkBnvrtA2PjUeXU3NwubhPR-wH2MC2KBkAm1T1UF7q8IEriG0
ZFwghHlC4PzN3UJZ1.jpg

Siis ei jäänudki muud üle, kui enda sõidukil aparell lahti, siis Priidu dislasse ja vedrukapluse manu. Seal muidu üsna sõbraliku olemisega inimesed, olid siiski üsna kitsa silmaringiga. Ühe kolmetähelise saksa sõiduki lammutus ise. Igipõline rögin saatis mind sealviibimise ajal igal sekundil. Väidetavasti ainuke Audi varuosadega kauplev meesterahvas pidada ka isiklikuks autoks baierlast kasutama...
Noh, nii vänge argumendi vastu polnud mul mõistagi midagi seada, katsusin ilma näopeksuta siis tulema saada.
Ja ennäe - vedru oligi eelnevatest tunduvalt asisem. Et minu varem hangitud "essi" vedru polnud ka nagu päris essi oma. Ja minu auto all olev siis ka mitte. Segane värk. Kuigi essi alt võetud.


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAACseBR2XKbeJvmlvReIe24vqZNI90qOS_nyuvDgWadYSzBAQXNf8KJ0RN_4T6AMxkw5F-0ZwOTyPE3UFI0-DMckAm1T1ULUQjtUvqwY
GM-mwxnqtS00_jN3v.jpg

Igaljuhul jäi mulle eelnimetatud operatsioonist üle kaks komplekti kaheksa tagumisi vedrusid. Mis pole kõige kõrgemad...
Saabudes oli siis tagumine ots visuaalselt selline:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OAAAAHwsNjNB7N5_cXgZi61jWwu9rgQiUGqU9O0RBAzZeN07VmmhsEVEu4aMtlqTWTrbf2KHDqS4YZIi3yH_fH-FT-YAm1T1UBkzfMPrejA
EtkglF41oSdiXbNwa.jpg

Ära minnes siiski mõningane vahe ju on:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAKdCCzY9u33oI3awcZ7i69zRkHptXXJebNI9zw9e2OvKAYH6KlnC17xxzNOI2dNWAB3JGkZNMsDQWO4TKl9O9MgAm1T1UJFLJLk_yW5
RTtAUNmlTkoiGSkTZ.jpg

Eelmisel suvel pole tegelikult ka justkui märgata, et väga madal see ots oleks:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAH9dkNyHjRv5w8-_nUUvan3ToP4pcTxFY6797vsIKxU0fi4JGh6OqxxihOdjjKfEZbnLQBwMBzYUNaFOxgeiQcMAm1T1UILmhxpv6Bc
0HcP3mHarbo1bqaj6.jpg

Lasin veel väljatrüki teha Revalis olevast ajaloost, teised hooldepunktid on veel sama küsimusega läbi käimata.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAAsbOswbuIe8CjlLi5dGLVTHgSiUm-c6XuPTRKz0x6SzyXNNFQ55knTkJFjCBJlAKbKYwHvJI0yud8SgzeHQ_A0Am1T1UFFy_-Ylcb1
QICNtwHEtaCjcXYm_.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAKB67_OoHgomibiLd7sKD8dMdvHjBAVuyxmejtqY4jxnCxlLxayftLAiT7Z0_DcdQM2kwtNE0iR-25jssfjV9IoAm1T1UEf_3roQq57
LPsDzmjz2J5wvdDDA.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAPdKvJWvFWQqs8XFkAVb5GdyuMJMqKSvQ1uZv4-Sc5pDGnSDciBoJ3UPVTgV-c7f8HTAARVFXtFMq81TZ3Lf6BQAm1T1UPzu6CmElhd
XnLpNaAizGcsMvVQk.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAC5jYnpmSEHr1eHOQbk68yPHserD400cSIyrjRe3-eYR1Izefp6H7lYRiUzINSCx2EcH9zirgkCMA59IzPKwSBcAm1T1UGEz0lp2dN8
DOYoLQvvrJ1-rhNFW.jpg
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAIftmvkDzVpT3UsVG5CW7nSknReDAbWwPPCe-dqk44e1D3yt_0RnwN6XlB6APvfpn0Butj_M0eegOIcvc5XmE8cAm1T1UEC7JfbDQ6x
qAoTmj-gIjm0gpKzK.jpg


Viimane mõte, mis mind kaheksat vaadates on tabanud kannab pealkirja "matte black". Midagi niisugust.
Olen jõudumööda katsunud uurida, kes ja millise raha eest Eestis teeks, aga pole lukku löönud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 05.04.10 13:51 Tsiteeri


Et mulle justkui tundub, et auto on lahjemaks jäänud, siis sellest teemast ajendatuna hakkasin täna uurima, kuidas minu autol selle klapimajandusega on. Selgus, et pöördesse lastes hakkab vaakum sikutama küll, samas oli käega suht lihtne hooba liigutada, mingit eriti tugevat survet ma justkui ei täheldanud...
Pole võrrelda ka hetkel kellegagi, kui kangelt see peab käima.

Samuti hakkas silma, et jahutusventikas oli tiirlemiseks suht ellipsi trajektoori valinud, vastiku ulgumise ja kolinaga. Õnneks pole selle vahetamine väga keerukas, välja arvata erakordselt totaka koha peale tekitatud juhtmete ühendus. Vähemalt lõppes see karlsoni seljapropelleri taoline ebavajalik põrin ära kaane all.
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAEFILCWoZ_bJUan2nNarqpilCVgRoktnA75DVn0reDUKiWhhjGhIRDlj-1om9YIBMDWjHBGGtrPL6AqnHiYDMfcAm1T1UL0aUxNMT6N
bzktg9Z0OpiIwxeMg.jpg

Uus käib vaikselt ja mure tundub muretud.
Kliima tuleb veel ära täita vastu suve, see on ehk järgmine tegevus, mis plaanis. Ja pole ka väheoluline selgust saada, kas ma ise ei saa enam aru või on auto siiski uimasemaks jäänud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.10 17:19 Tsiteeri


Matt mustaks saamiseks ka selline alternatiiv nagu kleepimine. Kodukalt leiad tehtud tööde alt selliseid projekte, koos maksumusega.
LINK

Sai ise uuritud vastupidavuse ja eeltööde kohta. Vastus oli selline:

Tsitaat:

Kui kaua see kile reaalselt vastu peab ilusana sõltub ekspluatatsiooni harjumustest. Kui pesta käsipesulates ja mitte puhastada abrasiive sisaldavate vahenditega siis 8 aastat on reaalne kasutusperiood. Kui näiteks mõne eessõitva auto ratta alt lendab kivi kapotti, siis tavaliselt midagi hullu ei juhtu. Mõned kohad võib alati läbipaistva kilega kaitsta, nt. tiivaääred. Enne kleepimist, et saada hea tulemus, auto vana värvkate ei pea olema ideaalne. Kas peab ettevalmistust tegema või ei pea sõltub ka auto seisundist, rooste peale küll pole mõtet kilet kleepida ning samal ajal väiksed kriimud ei ole takistuseks. Sellised kohad kus kivi on löönud värvi metallini minema võib alati vajadusel pahtliga siledaks teha.



Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 07.04.10 12:43 Tsiteeri


Kuulasin täna sõltumatute kileasjatundjate :P arvamusi matt mustaks kiletamisest. Ei olnud positiivsed arvamused. Mina pole oma käega mõnd selliselt kiletatud matt-musta katsuda saanud, ehk seetõttu tundub reklaamklippides tehtu üsna talutav. Kileinimestele endale tuli huulile sõna, mis iseloomustab loomalikku suguakti.
Ehk mõtisklen edasi, võibolla saab kusagil ise oma silmaga ka tehtu kvaliteeti takseerida. Siis oleks lihtsam otsustada, muidu aitan niisama ähkida ja ohkida.
Lisaks vahetasin täna ära kütusefiltri, pisut tekkis autole rammu juurde. Aga lõpuni ei oska siiani arvata, kas ootuspäraselt peaks mootor isukamalt sikutama...

Sealsamas sain siis ka silmitseda vastsoetatud D3 diiselkaheksat, 3,0. Ma olen samasuguse ostmiseks kuulutanud, kontakteerunud ja mida veel. Tulemus on null, pole keegi tahnud mulle sellist müüa. Aga mõnel õnnestub selline hange paremini. Meenutab nõukogude aega. Defitisiidiajastu. Ametiühingu poolt eraldatud auto-ostuluba ja puha. Aga uuem tegu, uuem nägu, eks peab uue hooga vaatama.

Inspiratsiooniks:

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAHgFxh1A5W5_LwCGtjFxYIwu6lcqMmXHcW7sMXQtGPgYmPe6vb1TsY-wWnYElj3em8rdhvR5YBNPKuUJSz5BhfsAm1T1UDrbMjuWf61
wbzE8RoicsFuIawPq.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 07.04.10 12:49 Tsiteeri


Ja mina olen saksas katsunud autot, mis oli täielik filigraanne töö @ kiletamine.
Otsisin ja otsisin aga mitte ainsamatki viga ei leidnud.
Tegemist oli Foliateci demoautoga.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pprz
klubiliige



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.10 14:32 Tsiteeri


Aasta tagasi katsusin Tallinnas ka oma käega üht 6.seeria BMW-d, mis mattmustaks kleebitud. Minu esimene küsimus selle täiesti veavaba kerepinna puhul(ja ma olen näinud mattmustaks värvitud ja kleebitud autosid omajagu): kes värvimist teostas? Mille peale omanik muigas ja ütles, et värskelt kleebitud. Tegu oli Mr.Cap demoautoga. Töö hinnad on, ma arvan, neil ka vähe kõrgemad, kui eelnevalt toodud lingilt. Numbrit saaksin ka telefonist otsida, aga usun, et leiad nende kodulehelt kontakte kiiremini.
Mattmust auto nõuab väga filigraanset lähenemist muule disainile ja minu arust kõrged vedrud, kõrge profiiliga rehvid ja replica veljed sinna hästi ei istu.


foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / @zju / facebook
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 07.04.10 15:04 Tsiteeri


Mattmust auto on minuarvates ennekõke enda kvaliteedi osas nõudlik, kõik muu on juba sisemise äratundmise küsimus. Isiklikus plaanis ma kasutamiskõlbmatult vastu maad lohisevat autot stiilseks ei pea. Ehk et ghetto ja sädemepilv cadillaci põrkerauast järgi, kullast kett sulejope peal... Aga see pole tingimata stiil, mida ma se tahaksin ennast ümbritsema.
Ma pole ühemõtteliselt kvaliteetseks nimetatud tööd ei siin ega ka mujal tegelikult lähedalt näinud, seetõttu on pilt tehtava osas suhteliselt hägune. Eks ma katsetan otsida, päike käib juba kõrgelt, suviseid mõtisklusi kutsub esile küll.

Kojusõites avastasin siis ikka tuntava vahe, enne ja peale bensufiltri vahetamist. Kihutasin siis täiesti ebasoliidselt nagu hilisteismeline metsavaras peale vanadekodu tammiku mahamüümist kodu poole, hambad irvis.
A great success!


http://blog.sallarp.com/wp-content/uploads/2009/01/borat2_01.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 11.04.10 20:32 Tsiteeri


Nice pictures :)
Väga hea et minusuguse paabli jaoks ka teema siin loetav. Vägapalju A8 D2 kasutajaid siin lihtinimeste hulgas ei ole. Enamus vist suletud alas. Samas ma nii Audi fänn ka ei ole, et hakkaks endale raha eest interneti sees bittide ja baitide sees oma pesa ostma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rebane22
huviline



Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi

postitati 11.04.10 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
Nice pictures :)
Väga hea et minusuguse paabli jaoks ka teema siin loetav. Vägapalju A8 D2 kasutajaid siin lihtinimeste hulgas ei ole. Enamus vist suletud alas. Samas ma nii Audi fänn ka ei ole, et hakkaks endale raha eest interneti sees bittide ja baitide sees oma pesa ostma.

Seitsmene on vähemalt oma asja eest väljas, teab mida tahab oma autost saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 11.04.10 20:54 Tsiteeri


Kui seda Revali reasummat vaadata siis on arusaadav miks selliseid vähe on ja ilmselt mitte palju ka "suletud alas" aga mine tea, karm :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rebane22
huviline



Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi

postitati 11.04.10 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Kui seda Revali reasummat vaadata siis on arusaadav miks selliseid vähe on ja ilmselt mitte palju ka "suletud alas" aga mine tea, karm :o

Inimene teab mis on Audiga sõitmine ja teab mis see tähendab,kulutused käivad mugavuse juurde
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.04.10 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
Nice pictures :)
Väga hea et minusuguse paabli jaoks ka teema siin loetav. Vägapalju A8 D2 kasutajaid siin lihtinimeste hulgas ei ole. Enamus vist suletud alas. Samas ma nii Audi fänn ka ei ole, et hakkaks endale raha eest interneti sees bittide ja baitide sees oma pesa ostma.


Selle ostmisega on ka mitut moodi - teisalt saad sa klubiliikmena kaardiga siit ja sealt soodukat, mis temale kulutatud summa mitmekordselt tagasi toob.

Nädalavahetusel pusisin salongi pisut, pildimaterjal on mingil põhjusel eeskujuliku "enne ja pärast" näituseks sassis.
Tellisin brittidelt mingid imepeent plöginat, millega nahka siis värskemaks teha saaks. Et minu auto salong on suuresti parempoolse rooliga eksemplari pealt, siis väsimuse märgid on rohkem kunde toolil, nagu sel puhul ikka.


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAPubempmWb4qHozQdNgcTDN5NfrpAeB1uoDdiaYoL1E2jX037miLB9_Btw0ITg-quAP4UjLVSly-fHd_iibIU7YAm1T1UGA98iHQwly
wQo4Xpv3zZXFfIp7y.jpg

Parklas oli vaatamata päikeselisele päevale suhteliselt pime, välguga läikis iste vastikult. Nii ei jäänudki muud üle hetkel, kui selline pilt panna:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAALbHLA_Yd5e2V6FVeKGfHAHDZ2puWmNGU2kCPpJcNKaMMn70TRT-3gpx6TMk3bP5kIesYfSXgEBLFwHdsaDKCPMAm1T1UC3JJkhlk0z
YRw1g8sI153eYlrst.jpg

Juhiiste enne:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAKiIxgN8BQphaYI2nPh_NYiQ2lM2Oz91I3GYMIACxUSYPRdpXspQ8WhwCiTUU0pyPrGc9Q_S-4Nxje_WNbQTUPwAm1T1UBlAG5icVnH
zkMrkOGM7-PNfcb6u.jpg

Ja pärast:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAACs3JR9sdFs_ucdehedBrPHDTYy7dnCnS2ZDOltnnz8vwUlEsTMQ-R1TFGrtXCCOena4iNKWn6GNvbKUYYJk7PMAm1T1UCdZ1VWF45Q
TD38EQ39DPCj6Y-nV.jpg

Ilmselt pean katsuma pisut paremaid pilte teha, muidu ei saagi täpselt sotti, mis siis teisiti on. Mäkerdamist oli sellega üks jagu, kummikindad oleks kindlasti marjaks kulunud.
Siin siis komplekt ise:


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAANKfrLdba54DNEHbvjtPclYiadH96E1piasZbPcdthbH8IcXSlEhFaUvk7x2acuI9J6WdDQYxI9EYIGho3Vm29AAm1T1UNASfobhCvV
SdTZq_w04uZ7p5eJl.jpg

Inspiratsiooni, mida ja kuidas teha, sain SIIT TEEMAST.

Matt musta BMW jälgede ajamine viis SELLENI


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 12.04.10 07:29 Tsiteeri


Ilusad laiad käetoed. Olen ka oma heledale otsinud kuid pole nagu eestis taskukohase hinnaga leidnud. Kena sisu muide.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 12.04.10 08:49 Tsiteeri


Väga hea tulemus kodustes tingimiustes :o. Palju kokku see lõbu maksma läks, et toode siia riiki jõuaks.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 12.04.10 08:55 Tsiteeri


64 naela paistab arvelt.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.04.10 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Väga hea tulemus kodustes tingimiustes :o. Palju kokku see lõbu maksma läks, et toode siia riiki jõuaks.


Koos saatmiskuludega oli natuke alla 65 briti naela. Midagi 1200 krooni kanti vist meie rahas. Kohalikul turul pakutakse sellist teenust mäletamise järgi ca 1500 eeki üks istekoht. Seda ma pidasin natuke kalliks. Smartservice on üks asutus, kus sedasorti asju tehakse.

Edit: jäin aeglaseks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.04.10 09:02 Tsiteeri


Arve peal on number ~63.
On need naelad või eurod - eriti vahet pole, summa jääb kuskile 1k kanti.
EDIT: krt jäin ka hiljaks.

Aga päris huvitav... peaks vist endale ka tellima. Saaksid website anda, kust võtsid?
http://www.woolies-trim.co.uk/c-117-leather-renovation.aspx?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.04.10 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Arve peal on number ~63.
On need naelad või eurod - eriti vahet pole, summa jääb kuskile 1k kanti.
EDIT: krt jäin ka hiljaks.

Aga päris huvitav... peaks vist endale ka tellima. Saaksid website anda, kust võtsid?
http://www.woolies-trim.co.uk/c-117-leather-renovation.aspx?


Jah, seesama lehekülg. Kohale tuli natuke üle nädala.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 12.04.10 09:18 Tsiteeri


Liqui molyl on ka väga head nahahooldusvahendid pakkuda. Sisaldavad mesilasvaha ning teevad naha ilusaks puhtaks ja säravaks.
Toote lisainfo siis selline (Kaitseb siledat nahka hapraks muutmise eest, puhastab ja hooldab. Silmapaistev nahahooldussegu autodele, mootoratastele ja majapidamiseks. Sisaldab mesilasvaha ja teisi hoolikalt valitud hooldusaineid. Kasutamine: Enne tarvitamist loksutada seejärel pehme lapiga peale kanda ja sisse hõõruda. Mitte kasutada toornahale)

250 ml hind siis 180,00 eek koos km. Ning sellest piisas ka limusiini istmete korrastamiseks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.10 10:19 Tsiteeri


Juhi käetoe laekas punane valgustus ka põleb ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.04.10 10:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
Juhi käetoe laekas punane valgustus ka põleb ?


Jah, põleb küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 13.04.10 15:10 Tsiteeri


Tänase päeva olin üsna mõttes. Selle auto pidamine on midagi niisugust, mida ma justkui kogu aeg teinud olen. Et midagi peaks muutma. Vahtisin kontoris siis erinevaid sõidukeid ja mõtisklesin, kas mulle meeldiks ja millist ma välja kannataks. Ega lõpuks palju sõelale ei jäänudki. Mõne aasta eest olen jõudnud ka teisi saksa premiumautosid pidada, seega ei peaks ma väga silmaklappidega olema sel teemal. Aga praegu best bang diili otsides ei olegi see valik kuigi rikas.
Eks mõistagi see hinnaklass ka olulise tähtusega tegur on, enam ei oleks ma nõus ka samapalju raha auto eest välja andma, kui 20-e aastasena.
Njah, ma olen ka kehv autoärikas, ei tea õigupoolest isegi seda, mis oma auto eest küsima peaks.
Kardetavasti ei ole sel kaheksal lihtsalt hobiautona siiski tulevikku - ta ei armasta seista, paar korda aastas kiirendamiseks käivitatava autona ta pikalt ei kesta...


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAJKIIUPoNVzlCR8rvC3h-id_Gl-L11JezV8OKsonM0xAdA1EBpkO1BybhI37WGYSSu4s4o2GZ98apW9hQKwXpv0Am1T1UHGnJyD7Uk-
2iG_RQ-2pk3zzrQ5p.jpg

Ei viitsinud "seda" kohta otsima minna, tegin õuepeal veel mõned ülesvõtted. See värv on koguaeg kummaline olnud, ma ei saagi aru, mis tooni ta õigupoolest on. Registreerimistunnitusel on ta tumehall, no minuarvates pole seal halli ollagi...


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAKFWADmvHn9lQQCWSbYkeL4dGkxm4lBusQ3I9hn3TedvMpPdphMFf8l5eHO3TGmxWO3uzw_TEpKxMJIuSLb0TiEAm1T1UEt70N03-_r
1F6sqfmknGzzMx-CN.jpg

See siinkajastatud vedruvahetus on loonud olukorra, kus tagumine ots on jäigem, sõita konkreetsem. Mingit erilist bodyrolli see kaasa ei toonud.


http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAKvCyMfpFrg8Pbx1p44hbv3OEl3CRYJibIgqgIWp3efKpGAwOduPQo4Lwb2xhgurvJE-rCPYpd1VKZV38g93g5cAm1T1UDz7viUFRCj
RbYsU5TJlohWtOLef.jpg

Midagi selles D2-s ikkagi on, mis kuidagi nostalgiliseks teeb... Siin foorumiski sõna võtnud härrad on omadele kogemustele tuginedes sedasama väitnud. Et uuemas mingit seletamatut "seda" enam ei ole...
Nostalgia, mis muud :P




http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAANR-zuA5ytj-MedaDgukt49TX21AX7iww-rpnoRQHf9z0wp4Z1H9W_mI7y-TePAsj5RhsAjsQuzN1tWVCqNcGgwAm1T1UOqs6chkAvZ
CorIG3lZ-PvsuVdjZ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]