pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 30.03.10 19:04
|
|
|
Piduriõli roheline nagu LHM???
On keegi kunagi rohelist piduriõli kohand??? Auto peres olnud aastast 2005 nii et see õli on seal juba eelmisest omanikust. Tegemist A6 C4 1994a
Keerasin sinna sisse rahulikult Dot 4 ja kui õhutama hakkasin siis tuli roheline vedelik välja kuni vana veel jätkus.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 30.03.10 19:13
|
|
|
Castrol SRF on heleroheline pidurivedelik mis on kasutusel mootorispordis.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 30.03.10 19:15
|
|
|
Märk hoolsast omanikust on see, et auto on 5 aastat käes olnud ja vedelik veel eelmisest omanikust sees - mõnel juhul peetakse märgiks regulaarsest
hooldusest pidurivedeliku vahetust iga 2 aasta tagant.
BRAVO !
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 30.03.10 19:30
|
|
|
Tead mees ma küsisin siin seda et mis piduri vedelikuga võib tegemist olla aga mitte seda kas tegemist on hoolsa omanikuga või mitte. Teadmiseks siis
kõigile et meil peres on auto olnud viis aastat aga selle ajajooksul kolm omaniku pere siseselt kes igaõks remondib ja hooldab ise oma autot. Nüüd ma
võtsin kätte ostsin taha uued supordid ette rem komplektid vahetasin asjad ära ja ühtlasi otsustasin ka piduri õli ära vahetada.
Kui midagi tarka õelda ei ole siis ei mölise siin
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Märk hoolsast omanikust on see, et auto on 5 aastat käes olnud ja vedelik veel eelmisest omanikust sees - mõnel juhul peetakse märgiks regulaarsest
hooldusest pidurivedeliku vahetust iga 2 aasta tagant.
BRAVO ! |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 30.03.10 19:35
|
|
|
Oskad sa öelda kas se sobib ka DOT4`ga segamiseks? Segamise all pean silmas seda et pumpasin vana õli välja esimesed supordid said kõik uued mansetid
tolmukad ja muud värgid, taga uued supordid. Vahetamata jäid piduri peasilindris asjad ja siduri silindreid ka ei puutund muidugi ka piduri vooliud
vanad.
Leidsin ise ka juba http://www.raceshopper.com/castrol_srf_brake_fluid.shtml
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Castrol SRF on heleroheline pidurivedelik mis on kasutusel mootorispordis. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 31.03.10 07:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Märk hoolsast omanikust on see, et auto on 5 aastat käes olnud ja vedelik veel eelmisest omanikust sees - mõnel juhul peetakse märgiks regulaarsest
hooldusest pidurivedeliku vahetust iga 2 aasta tagant.
BRAVO ! |
Samas mõnel juhul peetakse märgiks auto säilitamise nimel mitte jamaga tegeleda.
See piduriõli vahetamise vajaduse jutt on täpselt samasugune turundusstrateegia nagu marsimehikeste vitamiinid, kalgonit jne, st reaalset vajadust
sellisel tegevusel ei ole.
Sry teema risustamise pärast.
Üldjuhul peaks kõik tänapäevased pidurivedelikud omavahel segatavad olema, kuigi üübersuperrallihvormulagigarace õlide kohta ei oska muidugi ütelda.
Vanasti sai kooskasutamise võimalust proovitud lihtsalt segades, kui omavahel segunevad siis ok.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 31.03.10 08:00
|
|
|
Teemaalgatajal ei maksaks nii palju kärkida - rikud oma maksa ära ei enamat.
|
|
|
|
Siim5
klubiliige
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 31.03.10 09:14
|
|
|
DOT 5 ainuke piduriõli mida ei tohi muu õliga segada - silikonibaasil. Muid õlisi kaasaarvatud DOT 5.1 võib omavahel segada.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 31.03.10 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Samas mõnel juhul peetakse märgiks auto säilitamise nimel mitte jamaga tegeleda.
See piduriõli vahetamise vajaduse jutt on täpselt samasugune turundusstrateegia nagu marsimehikeste vitamiinid, kalgonit jne, st reaalset vajadust
sellisel tegevusel ei ole.
|
Ma olen selles osas nõus, et minnes pisikese sillakolksuga kontrolli, siis öeldakse kohe, et issand jumal, kuidas sa sellega üldse sõita oled saanud,
sa võid surma saada ju nii (kuigi eelmisel kuul läks ÜV-lt puhtalt läbi). KINDLASTI peab terve silla uueks laduma, muud varianti pole. Eks see ole
mõne mehe leib ja teise mehe hobi. Ja selles osas ma ei süüdista inimesi, kes ise enda autosid hooldavad ja remondivad, et kott tõmmatakse igal pool
osaliseltki pähe, kui ise asja ei jaga. Oma auto puhul mõtlen ise ja ei põe liigapalju, eiran poolt hala mis remondikojast tuleb, vana auto ka ja
garantii sada aastat läbi juba, samas kokku liialt ei hoia. Ema ja õe auto saadan margiesindusse kus tehakse siis see KÕIK, kogu see jura alates
ülikohustuslikust 500 eekisest klaasipesuvee kontrollist jne. Ent sa parem vali sõnu, sinu jutust järeldatakse ilmselt kohe, et sa vahetasid
mootoriõli 90ndatel, istme asemel on taburett, autot oli viimati puhas kui tehasest välja veeres jne
Mul selle kohta oma termin ka. Mazdainimesed. Need on need liisingu 3-dega tegelased, kes nädalas 2 korda autoga pesus käivad ja mustamäelt õismäele
GPS-ga sõidavad ja õhtuti netis bodykitte uurivad, aga kunagi ei osta sest pere on. Ja kui uus 3 tuleb välja, siis vana enam ei kõlba automaatselt ja
peab püksirihma pingutades hambad ristis uue ostma, 5 aastase liisinguga kindlalt.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 31.03.10 10:38
|
|
|
Nii asi toimetab praegu endiselt. Olen kunagi näind mis juhtub siis kui piduriõli asemel lhm kallatakse, minul ilmselt siis oli see ikkagi mingi
piduriõli ja mitte LHM mida ma kõige rohkem kartsin.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 31.03.10 10:59
|
|
|
Ma tavaliselt ikka köigutan autot, siis näeb vedeliku taset.
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Nii asi toimetab praegu endiselt. Olen kunagi näind mis juhtub siis kui piduriõli asemel lhm kallatakse, minul ilmselt siis oli see ikkagi mingi
piduriõli ja mitte LHM mida ma kõige rohkem kartsin. |
Eeh, ma olen kah mitu korda ehmatanud, et piduriõli pole üldse, aga sinna on kallatud seda neetud peaaegu läbipaistvat ja imeõrnalt kollakat tooni
dot-4'ja . See raip ei näita ju potilt kah väljast, mismaani see parasjagu
täis on . |
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.03.10 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Eeh, ma olen kah mitu korda ehmatanud, et piduriõli pole üldse, aga sinna on kallatud seda neetud peaaegu läbipaistvat ja
imeõrnalt kollakat tooni dot-4'ja . See raip ei näita ju potilt kah väljast,
mismaani see parasjagu täis on . |
See dot-4 muutub ajapikku tumedamaks olluseks siis on paras väljavahetada ca 2-3 aastat.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 02.04.10 14:03
|
|
|
Just vaatasin, heleroheline jah, hiljuti esinduses vahetati. Ja täitsa korgini pea välja on tase. Ja LHM ikka tumedam ja viskoossus teine.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 03.04.10 05:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Samas mõnel juhul peetakse märgiks auto säilitamise nimel mitte jamaga tegeleda.
See piduriõli vahetamise vajaduse jutt on täpselt samasugune turundusstrateegia nagu marsimehikeste vitamiinid, kalgonit jne, st reaalset vajadust
sellisel tegevusel ei ole.
Sry teema risustamise pärast.
|
Täiesti lamba jutt. Piduriõli peab vahetama meie kliimas iga 2a. tagant.
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 03.04.10 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Samas mõnel juhul peetakse märgiks auto säilitamise nimel mitte jamaga tegeleda.
See piduriõli vahetamise vajaduse jutt on täpselt samasugune turundusstrateegia nagu marsimehikeste vitamiinid, kalgonit jne, st reaalset vajadust
sellisel tegevusel ei ole.
Sry teema risustamise pärast.
|
Täiesti lamba jutt. Piduriõli peab vahetama meie kliimas iga 2a. tagant. |
Aastate jooksul kogub pidurivedelik endasse niiskust ja saasta, mis halvendab tööomadusi. Lisaks roostetavad torud ja silindreid seestpoolt. Selle
tulemusena lakkavad pidurisilindrid töötamast ja vedelik ei kannata enam kuuma ega külma, ning pidurid enam ei pidurda. Pidurivedelikku on soovitatav
vahetada 2 kuni 4 aasta tagant.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.04.10 12:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
Aastate jooksul kogub pidurivedelik endasse niiskust... |
Just seepärast peabki vahetama, et pidurivedelik on hügroskoopne ja sisseimendunud õhuniiskus koguneb vaikselt veena alumistesse piduriosadesse
(töösilindritesse), hakates seal roostet tekitama. Lisaks tekivad sellest veest pidureid kuumaks lastes silindritesse/torustikku kergesti
kokkusurutavad aurukorgid. Pidurivedeliku enda aurustumistemp on üle 200°C.
|
|
|