Lehekülgi: 1 2 |
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.03.10 20:50
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Tere.
Väike küsimus seoses küünalde vahetusega. Nimelt autoks on Audi a6 c5 1.8 Turbo 110kw. Kui suure välbaga peaks sellel mootoril vahetama küünlaid. Mõni
räägib, et 40 tuhat, teised 60. Kindel on see, et süütepool ei raatsiks vahetada, pidid maru tundlikud olema küünalde olukorra suhtes ju teised.
Eelmised küünlad, mis said sõita 40tuhat km tundusid korralikud, polnud tervaks kulunud ning ilusad pruunikad.
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 08.03.10 21:27
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Eks see vahetusvälp olene ju ka küünlast. Oleneb, mis küünla paned plaatinum küünaldel pikem välp samas nad ka palju kallimad.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 09.03.10 12:55
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Tegu, siis originaal NGK, mis tehas on määranud. Ühe elektroodiga olid vist. Maksavad umbes 180krooni.
Samuti sai googeldatud ja kuskil saidil väideti, et küünlajuhtmed võiks iga 100 000 tagant välja vahetad. Kas see on ka nii? Proovisin leida ka,
kuidas küünlajuhtmeid kontrollida, aga otsest vastust ei saanud. Täpsemalt, et mis takistus peab küünlajuhtmel olema. Väga üldist loba räägitakse
sellest.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.10 13:02
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Tere.
Väike küsimus seoses küünalde vahetusega. Nimelt autoks on Audi a6 c5 1.8 Turbo 110kw. Kui suure välbaga peaks sellel mootoril vahetama küünlaid. Mõni
räägib, et 40 tuhat, teised 60. Kindel on see, et süütepool ei raatsiks vahetada, pidid maru tundlikud olema küünalde olukorra suhtes ju teised.
Eelmised küünlad, mis said sõita 40tuhat km tundusid korralikud, polnud tervaks kulunud ning ilusad pruunikad. |
Sellel on välbaks 60 000km.
|
|
|
|
homer99
huviline
Registreerunud 02.04.09
Asukoht: pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: nissan bluebird
|
postitati 27.03.10 15:16
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Tegu, siis originaal NGK, mis tehas on määranud. Ühe elektroodiga olid vist. Maksavad umbes 180krooni.
Samuti sai googeldatud ja kuskil saidil väideti, et küünlajuhtmed võiks iga 100 000 tagant välja vahetad. Kas see on ka nii? Proovisin leida ka,
kuidas küünlajuhtmeid kontrollida, aga otsest vastust ei saanud. Täpsemalt, et mis takistus peab küünlajuhtmel olema. Väga üldist loba räägitakse
sellest. |
Muuseas, on Audil ettenähtud Bosch küünlad ja asendus küünaldeks on eimesena Champion teisena Beru ja siis alles NGK. Ise olen ka paraja partii NGKsid
ära põletanud. Põlevad kiiremini läbi ja töötavad kõige kehvemini nimetatud neljast. Soovitaks ikkagi Boschi kasutada sest kogu elektroonika Audidel
Boschilt ja sobib süsteemiga kõige paremini kokku. Jätke need NGKd riisirakettidele, eeskätt sinna nad mõeldud ka on.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.03.10 16:42
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
Muuseas, on Audil ettenähtud Bosch küünlad ja asendus küünaldeks on eimesena Champion teisena Beru ja siis alles NGK. Ise olen ka paraja partii NGKsid
ära põletanud. Põlevad kiiremini läbi ja töötavad kõige kehvemini nimetatud neljast. Soovitaks ikkagi Boschi kasutada sest kogu elektroonika Audidel
Boschilt ja sobib süsteemiga kõige paremini kokku. Jätke need NGKd riisirakettidele, eeskätt sinna nad mõeldud ka on. |
Selline megaüldistus ei pea paika. Mäletan, et mu eelmisel V6 2,6 mootoriga C4 kerega A6-l olid originaalid NGK kolme elektroodiga süüteküünlad. Samad
läksid ka asemele, kui vahetasin. Praegusel masinal on aga Bosch ette nähtud ja väga kindlalt määratud mudel. Hind on muide ka päris ilus .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
homer99
huviline
Registreerunud 02.04.09
Asukoht: pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: nissan bluebird
|
postitati 27.03.10 19:59
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
Muuseas, on Audil ettenähtud Bosch küünlad ja asendus küünaldeks on eimesena Champion teisena Beru ja siis alles NGK. Ise olen ka paraja partii NGKsid
ära põletanud. Põlevad kiiremini läbi ja töötavad kõige kehvemini nimetatud neljast. Soovitaks ikkagi Boschi kasutada sest kogu elektroonika Audidel
Boschilt ja sobib süsteemiga kõige paremini kokku. Jätke need NGKd riisirakettidele, eeskätt sinna nad mõeldud ka on. |
Selline megaüldistus ei pea paika. Mäletan, et mu eelmisel V6 2,6 mootoriga C4 kerega A6-l olid originaalid NGK kolme elektroodiga süüteküünlad. Samad
läksid ka asemele, kui vahetasin. Praegusel masinal on aga Bosch ette nähtud ja väga kindlalt määratud mudel. Hind on muide ka päris ilus . |
Kuidas originaalid? Ostsid esindusest Audi ja NGKd olid peal w. Vaevalt, ostsid kasutatud auto mille peal olid NGK küünlad ei tee see neid veel
originaaliks. Minu autol olid oster Beru küünlad peal kas peaksin ka kohe järeldama, et see originaal ja ainuõige. Mis sa arvad et ainult NGK teeb
kolme elektroodiga küünlaid w, see küll mingi näitaja pole. Ja see ei ole minu üldistus, Autodata ja Haynes näitavad sedasi. Ja loogiliselt võttes kui
kogu elektri ja kütusesüsteem on Boschilt siis miks peaks originaal küünlad olema NGKd.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.03.10 20:11
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Audidel kohtab originaal süüteküünlana nii Boschi kui NGK-d, olenevalt mootoritsest.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 28.03.10 05:06
|
|
|
Split teemast: audihooldus.ee soovitused - süüteküünlad ja vahetus.
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
Kuidas originaalid? Ostsid esindusest Audi ja NGKd olid peal w. Vaevalt, ostsid kasutatud auto mille peal olid NGK küünlad ei tee see neid veel
originaaliks. Minu autol olid oster Beru küünlad peal kas peaksin ka kohe järeldama, et see originaal ja ainuõige. Mis sa arvad et ainult NGK teeb
kolme elektroodiga küünlaid w, see küll mingi näitaja pole. Ja see ei ole minu üldistus, Autodata ja Haynes näitavad sedasi. Ja loogiliselt võttes kui
kogu elektri ja kütusesüsteem on Boschilt siis miks peaks originaal küünlad olema NGKd. | Oma nahal olen kogend sellist
varjanti.AAN-ile on tehase poolt ettenähtud Boschi küünlad aga peale originaal poolide vahetamist 1,8T poolide vastu need boschid enam ei toimind.Sai
veel juhtmestik uuesti tehtud aga ikka sama jama.Sai ka teist pooli proovitud. Peale NKG-de paigaldamist käis moto igas asendis Ei teagi,mis point oli.Müüja väitis muidugi,et keerasin ise need Bosch-id
peeti,kuna paigaldasin küünlad ilma momentvõtmeta
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 28.03.10 08:34
|
|
|
Pigem kui paigaldada ilma momentvõtmeta siis on oht rikkuda keere... huvitav mis siis neil küünaldel endil veel peeti läks ?
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 28.03.10 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
Kuidas originaalid? Ostsid esindusest Audi ja NGKd olid peal w. Vaevalt, ostsid kasutatud auto mille peal olid NGK küünlad ei tee see neid veel
originaaliks. Minu autol olid oster Beru küünlad peal kas peaksin ka kohe järeldama, et see originaal ja ainuõige. Mis sa arvad et ainult NGK teeb
kolme elektroodiga küünlaid w, see küll mingi näitaja pole. Ja see ei ole minu üldistus, Autodata ja Haynes näitavad sedasi. Ja loogiliselt võttes kui
kogu elektri ja kütusesüsteem on Boschilt siis miks peaks originaal küünlad olema NGKd. | Oma nahal olen kogend sellist
varjanti.AAN-ile on tehase poolt ettenähtud Boschi küünlad aga peale originaal poolide vahetamist 1,8T poolide vastu need boschid enam ei toimind.Sai
veel juhtmestik uuesti tehtud aga ikka sama jama.Sai ka teist pooli proovitud. Peale NKG-de paigaldamist käis moto igas asendis Ei teagi,mis point oli.Müüja väitis muidugi,et keerasin ise need Bosch-id
peeti,kuna paigaldasin küünlad ilma momentvõtmeta |
Mäletamistmööda on tehasest 1.8t ja 2.2t Boschi koodid erinevad, seega päris nii ei saa võrrelda. Kuid üldiselt on tehase poolt Audidel mitmeid
küünlaid Bosch, Champion, Beru, NGK ja kui näiteks vaatada kataloogi järgi 92 aasta AAR 2.3 mootorit, siis sellele Boschi üldse ei annagi.
Ja kui väideti, et kõik süütesüsteemiosad on Boschi omad, siis nii sei ole sugugi. Näiteks v6 12v mootoritel on enamus jubinad Jaapani
toodang(kommutaator on Siemens, aju ja õhuligeja Hitachi) ja ometi on pea pool Audidest v6 mootoritega.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 28.03.10 10:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Kuid üldiselt on tehase poolt Audidel mitmeid küünlaid Bosch, Champion, Beru, NGK ja kui näiteks vaatada kataloogi järgi 92 aasta AAR 2.3 mootorit,
siis sellele Boschi üldse ei annagi. |
Iroonia - mul AAR ainult boschidega kestnud ongi
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.03.10 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
Kuidas originaalid? Ostsid esindusest Audi ja NGKd olid peal w. Vaevalt, ostsid kasutatud auto mille peal olid NGK küünlad ei tee see neid veel
originaaliks. Minu autol olid oster Beru küünlad peal kas peaksin ka kohe järeldama, et see originaal ja ainuõige. Mis sa arvad et ainult NGK teeb
kolme elektroodiga küünlaid w, see küll mingi näitaja pole. Ja see ei ole minu üldistus, Autodata ja Haynes näitavad sedasi. Ja loogiliselt võttes kui
kogu elektri ja kütusesüsteem on Boschilt siis miks peaks originaal küünlad olema NGKd. |
Võta nüüd oma Autodata lahti ja vaata uuesti, mis küünlad on näit. 96a. V6 2,6 ABC mootoril originaalosana peal. Vähemalt sellel mootoril on
originaalosana kasutusel NGK toodang, millele on ka Audi ja Volkari logod ilusti peale joonistatud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.03.10 17:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: homer99
Kuidas originaalid? Ostsid esindusest Audi ja NGKd olid peal w. Vaevalt, ostsid kasutatud auto mille peal olid NGK küünlad ei tee see neid veel
originaaliks. Minu autol olid oster Beru küünlad peal kas peaksin ka kohe järeldama, et see originaal ja ainuõige. Mis sa arvad et ainult NGK teeb
kolme elektroodiga küünlaid w, see küll mingi näitaja pole. Ja see ei ole minu üldistus, Autodata ja Haynes näitavad sedasi. Ja loogiliselt võttes kui
kogu elektri ja kütusesüsteem on Boschilt siis miks peaks originaal küünlad olema NGKd. |
Võta nüüd oma Autodata lahti ja vaata uuesti, mis küünlad on näit. 96a. V6 2,6 ABC mootoril originaalosana peal. Vähemalt sellel mootoril on
originaalosana kasutusel NGK toodang, millele on ka Audi ja Volkari logod ilusti peale joonistatud. |
Äkki Nissan muude küünaldega ei töötagi
Ei pea selleks tingimata just v6 olema, sest isegi 1.6 A80 omab NGK toodangut ja nagu jöuvanker mainis :
"Audidel kohtab originaal süüteküünlana nii Boschi kui NGK-d, olenevalt mootoritsest."
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 07.07.10 14:55
|
|
|
Ostsin siis täna oma 1.8T kah uued küünlad forsist ja sealt anti mulle NGK LASER PLATIUM premium küünlad
Mis on ühe elektroodiga.Minu teada on enamus audidel 3 elektroodiga.
Kas mulle siis anti ikka õiged süüteküünlad?
Maksid kah parasjagu.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.07.10 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Ostsin siis täna oma 1.8T kah uued küünlad forsist ja sealt anti mulle NGK LASER PLATIUM premium küünlad
Mis on ühe elektroodiga.Minu teada on enamus audidel 3 elektroodiga.
Kas mulle siis anti ikka õiged süüteküünlad?
Maksid kah parasjagu. |
Väga OK valik. Rohkem jalgu on s*ta küünla tunnus, olen mina omal nahal aru saanud .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 08.07.10 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Ostsin siis täna oma 1.8T kah uued küünlad forsist ja sealt anti mulle NGK LASER PLATIUM premium küünlad
Mis on ühe elektroodiga.Minu teada on enamus audidel 3 elektroodiga.
Kas mulle siis anti ikka õiged süüteküünlad?
Maksid kah parasjagu. |
Väga OK valik. Rohkem jalgu on s*ta küünla tunnus, olen mina omal nahal aru saanud . |
Egas siis midagi kruttin täna peale.
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.07.10 00:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Mõni räägib, et 40 tuhat, teised 60. Kindel on see, et süütepool ei raatsiks vahetada, pidid maru tundlikud olema küünalde olukorra suhtes ju teised.
|
Vanadel headel aegadel kontrolliti kaliibriga aegajalt küünlavahesid. Täpselt sama soovitus ka tänapäevaks- süütepool kooleb maha ainult siis kui
kõrgepingel kuhugi minna ei ole, st küünlavahe on liiga suureks põlenud. Pmst ei ole tavakasutuses mitte mingit vahet mis küünal autol peal on kui
jälgida, et elektroodide vahe normipiires on. Või nagu legendaarne autoelektrik hr. Vanapagan kliendi küsimusele vastas, et millal peaks küünlaid
vahetama- "siis kui kirjad pealt maha kuluvad".
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 09.07.10 03:07
|
|
|
Nii imelik kui see ka pole, siis kipuvad vanad poolid eelkõige uute küünaldega saba andma.
Samas kui küünal on juba väsinud, siis võib see ka uue pooli enneaegselt lõpetada.
Seega pole miskit teha, iga 60tuh takka tuleb ikkagi küünlaid vahetada ja kui poolide eluiga läbi saab, siis ka need. Mingeid imeskeeme siin leiutada
pole mõtet. Kindlasti ei meeldi ka poolidele õli küünla pesades(st, lekkiv klapikambri kaane tihend)
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 09.07.10 22:21
|
|
|
Ma olen küünlaid vahetamata sõitnud üle 100 tuhande, olen siis vist lootusetult hiljaks jäänud küünalde vahetamisega Ei vahetanud ka peale auto ostmist.
Mootor tiksub hästi, kütusekulu on normis, ei saa aru küll, et vajaks vahetust.
Milles see väljendub, et on vahetuseaeg?
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.10 09:49
|
|
|
Minu arvates antakse pea igast poest kataloogi järgi sobivad küünlad. Minul abk mootor ja olen saanud 3elektroodiga a 75 eek tükk. Mida ma tahan
ütelda, on originaalis kolme elektroodiga, siis peab ka nii olema. Hüper super nahhaalid ei anna mingit heaolu.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.07.10 17:02
|
|
|
Kui küünlavahetus jätta tegemata, läheb sädevahe ajapikku suureks ja tekivad ülepinged ning süütepool põleb läbi. Sul on vedanud, et küünlad pole
järgi annud lihtsalt.
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 12.08.17 01:49
|
|
|
Millised küünlad (Bosch) 2.6 ABC mootorile? Tuhat tänu heale inimesele oskaks õige tootekoodi anda.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |