Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õlirõhk mängib... (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2303)
andreskahu
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw

postitati 25.03.10 20:47 Tsiteeri
Õlirõhk mängib...



Tervist.

Sain enda masina siis üle pika aja jälle sõidukorda (hiljem tuleb ka pikem teema selle auto kohta). Nüüd kui sõidetud on nii 600 km on hakanud muret tegema õlirõhk. Kõik on nagu normis kui niisama tiksub koha peal, aga kui mingit pikemat otsa sõita, näiteks maanteel, siis kui vajutada sidur järsku alla, hakkab õlituli koos märgutooniga närve sööma. Nii see tuluke põleb seal paar sekundit ja siis kustub ära ja jääbki vait.

Küsimus ongi siis selline, et kas õlirõhk võib siis tõesti niimoodi mängida? Olen kuulnud, et peale kappremonti peaks mingi aja pärast õlifiltri välja vahetama, kuna sinna võib koguneda remondist mingit tolmu ja jama. Igasugune info on abiks, sest ei taha varsti jälle mootorit maha katkuma hakata.

Ah jaa, ük asi veel. Keegi äkki oskab öelda, miks on seal õlifiltri juures 2 andurit?

Mootoriks 1,9 td 55kw AAZ 1994.a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.03.10 20:53 Tsiteeri


Peale kapremonti tuleb umbes 2-3 tuh sõita(võibolla võib isegi rohkem) ja siis õli ja filter vahetada. Uued jupid kuluvad sisse ja sellest jääb metallipuru üle.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.10 20:58 Tsiteeri


Mõlemad on õlirõhu andurid ainult erinevate mõõte vahemikega. Enda masinal oli ka sama mure. Vahetasin mõlemad andurid ära ja probleem lahenes.
Need ei maksa ka midagi.
Muidugi veendu et õlisurve on ikkagi normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andreskahu
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw

postitati 25.03.10 21:07 Tsiteeri


No selge. Vahetan andurid ära ja eks siis paistab, mis saab.

Tänud vastajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kulla112
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9TDi Quattro

postitati 29.03.10 10:52 Tsiteeri


Mul umbes sama mure ja ei hakka uut teemat tegema.

Sõidan maanteel või siis seisan kohapeal ja kui pöörded tõstan kõrgemale, kui 2050rpm
siis süttib õlituli ja kui lase pöörded alla tagasi siis kustub ära.
Aasat alguse sai vahetatud kolvirõnga ja plokikaanetihend, õlid ja filter sai ka vahetatud, andurid sai vahetatud eelmise aasta suvel.

See jama kestab umbes 40kilomeetrit, siis ei sütti enam 2050 rpmi juures põlema.

Milles võib viga seisneda?

Auto on Audi B4 1.9TD 66kw 1992.a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 29.03.10 11:07 Tsiteeri


Õuntepealt ütleks et pane mehaniline kell sappa.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kulla112
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9TDi Quattro

postitati 29.03.10 11:25 Tsiteeri


Proovin, kui kusgilt sellise kella leian.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
elmut
huviline



Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 100c3 avant

postitati 28.12.12 14:57 Tsiteeri


1.8 tühikäigul ja üle 6 pööretel. Seega andurite viga.
Kuigi endal mõlemad juhtmed lahti, siis peaks õlituli ju põlema? Kuid ei, ikka sama värk, et pööretel hakkab, kuigi andurit pole küljes ja surve ok.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]