Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: a8 3.3 tdi ei tööta normaalselt (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2689)
stevu666
huviline



Registreerunud 24.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 24.03.10 19:49 Tsiteeri
a8 3.3 tdi ei tööta normaalselt



tere
viga on siis järgmine
kui sõita ühtlase kiirusega siis kõik ok, ja kui tahad natuke gaasi lisada siis hakkab suitsema (tundub musta) ja natuke väristama ja edasi eriti ei liigu. ja kui siis korraga rohkem gaasi anda siis lööb eriti suure pahmaka välja suitsu ja siis edasi toimib nagu peab, ka suits kaob.
aga kui ühtlasel kiirusel ennem kiirendust korra gaas maha lasta siis seda efekti ei teki.
on kellelgi sama viga olnud või teab mis võib viga olla.
ütleks veel et diagnost näitas midagi õhulugeja kohta. võtsin lugejad maha ja puhastasin CRC mass air sensor cleaneriga. peale seda tundus et on korras, kuid viga tuli kiirelt tagasi.
Sai vist keeruline jutt küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 25.03.10 06:45 Tsiteeri


Ära õhulugejaid vahetama kipu - need peaksid enamvähem korras olema. Viga on EGR klappides. Need mis seal õhulugejate kohal on - sellised hõbedased. Tõmba nendel vaakum tagant ja pane vaakumtorudele pimedad ette. Klappidele ära pane midagi. Siis proovi. Ei tohiks enam jama teha.

Jõudu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 25.03.10 12:17 Tsiteeri


Vaata, kas turbolõdvik-ud terved, et poleks pragu kuskil . Tundub nii sedamoodi olevat, et viga seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.10 15:41 Tsiteeri


enne kui midagi lammutama hakkad, lase autole juhe sappa panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stevu666
huviline



Registreerunud 24.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 25.03.10 15:55 Tsiteeri


panin juhtme
mainis õhulugejat midagi short ground või oli +


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.10 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stevu666
panin juhtme
mainis õhulugejat midagi short ground või oli +

Minu uuemal V8 diislil oli sama veakood ja tõesti-tõesti, viga oligi õhulugeja pistikus.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stevu666
huviline



Registreerunud 24.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 25.03.10 17:06 Tsiteeri
to maku



kuidas seda kindlaks teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.10 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stevu666
kuidas seda kindlaks teha

Mina sulle seda peast ei ütle, mida milline PIN tegema peaks. Ilmselt leiab selle netist.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 25.03.10 18:02 Tsiteeri


Mees, miks sa mind ei usu? Läbitud teema. Kui sa vaid teaksid, mis sul sisselaskekollektoris ees ootab! See tuleb ka puhtaks pesta ja egr-e mitte enam ühendada!
Mõni võiks ka teiste kogemustest õppida. Vaata suts foorumis ringi ja peaksid mu teema üles leidma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 25.03.10 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Mees, miks sa mind ei usu? Läbitud teema. Kui sa vaid teaksid, mis sul sisselaskekollektoris ees ootab! See tuleb ka puhtaks pesta ja egr-e mitte enam ühendada!
Mõni võiks ka teiste kogemustest õppida. Vaata suts foorumis ringi ja peaksid mu teema üles leidma.

Kinnitan seda juttu 100%. Kinni jäävad EGR-id jäävadki Su ajusid kottima, võid isegi uued osta, ikka ei kesta.Vaakum otsadele pimedad ette, nii et aju enam neid ei liiguta ja mured ongi murtud...

EDIT: kui õhulugeja viga(muidugi sõltub kas annab juhtmete või lugeja mõõte viga) peale kustutamist ka pidevalt tagasi tuleb siis tasub tõesti pistikud + juhtmed üle vaadata..vahest on miskit moodi läbi hõõrunud või lausa vastu egr toru kuidagi juhtmed kokku sulanud, seal mootori tagaotsas on kuradi kitsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stevu666
huviline



Registreerunud 24.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 26.03.10 16:41 Tsiteeri


nii tegin siis nii nagu ütlesid, võtsin vaakumid ära ja tõest tundub korras. tänud
aga tundub et kiirendades on nagu kergelt lainetab.
üks viga veel kui paagis on veerand paaki kütust siis sureb välja vahest ning käivitub pika ketramise peale. saab sada meetrit sõita ja sama jama. kahtlustan paagisisest pumpa, kuid keegi rääkis et seal neid mitu. oskab keegi öelda milline pump võib läbi olla ja kus ta täpselt asuda võib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stevu666
huviline



Registreerunud 24.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 26.03.10 18:30 Tsiteeri


ja veel ega see egr klapi lahti ühendamine ei riku midagi muud ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 27.03.10 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stevu666
ja veel ega see egr klapi lahti ühendamine ei riku midagi muud ära
Ideepoolest pikas perspektiivis pole ta katalüsaatoritele hea, seda siis kohapeal pikalt tiksudes, kuid kui korra või paar nädalas ikka korralikult lõõrid puhtaks lased maanteel ja niisama mõtetult kohapeal ei lase kaua käia, siis ei juhtu mitte kui midagi, proovitud värk. Aga nagu öeldud, siis uued EGR-id on ainult ajutine ravi asja vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stevu666
huviline



Registreerunud 24.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: a8

postitati 31.03.10 16:33 Tsiteeri


huvipärast küsiks mis nad maksavad muidu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 31.03.10 18:06 Tsiteeri


Üks EGR klapp maksab ca 2500 krooni. Kui sa näeksid, mis kinni kiilunud egr-d su sisselaskesse jätnud on, siis ei soovi sa neid töösse jätta. Endal pidasid tutikad klapid ca 20000 km vastu, siis tahamasid jälle kinni. Loobusin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]