Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Pooltelje kaitsekumm pärast vahetust, kas normaalne? Pildid. (Vastuseid: 53 | Vaatamisi: 11345)
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 14:57 Tsiteeri
Pooltelje kaitsekumm pärast vahetust, kas normaalne? Pildid.



Lasin siis vahetada välimise pooltelje kaitsekummi kuna vana oli imelikult samuti harja tippudest muljutud ja vähe juba katki läinud. Kui ratas ühele ja teisele poole välja keerata tõmbab nagu (poolplast-kummi "lõõtsa" harjapunkti) mõlgi sisse, kas see on nii jätta normaalne või tuleks esimesel võimalusel lasta korda teha? Teiselpool kaitsekummiga sellist jama ei esine.

Vaade eestpoolt
http://img127.imageshack.us/img127/4715/pooltelgeest.th.jpg

vaade salongi poolt
http://img127.imageshack.us/img127/159/pooltelgtaga.th.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 13.03.10 14:59 Tsiteeri


Ei ole normaalne. Ääre vahele naaskel ja suruõhku. Siis võtab kuju ilusaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 15:00 Tsiteeri


Pigem äkki on liiga pingul sest kui ratas otse siis ei tõmba selliselt kortsu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 13.03.10 15:03 Tsiteeri


Proovi lihtsalt näpuga välja voltida need järgud. Võibolla jääga haiget saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 15:06 Tsiteeri


See millest praegu pildid on eile õhtul juba uus paigaldatud ja proovisin näpuga mudida kuidagi liiga pingul tundub olevat. Eks peab sinna ilmselt tagasi pöörduma, kus see töö tehti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.10 15:07 Tsiteeri


Ei ole sellel kummil viga midagi, poolteljel klamber maha, lükkad poolteljeotsale lähemale, klamber peale tagasi (pigem uus klamber) ja valmis. Näpuga võid akordioni voltida. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 15:34 Tsiteeri


Vaevalt jah, et kummil midagi viga pigem viga paigalduses. Igaksjuhuks tegin pildi ka kui rattad otse ja siis kõik lõõtsaga ok.

http://img362.imageshack.us/img362/4699/vaadesalongipoolt.th.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/9127/vaadeeest.th.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 13.03.10 15:56 Tsiteeri


Nagu lühike oleks ja ei oleks ka ? Sest visuaalselt ei ütleks otse asendi puhul paigalduse kohta midagi halba. Aga välja keeramisel jääb nagu lühikeseks?

Mis arvate kui tegemist mitte kõige kvaliteetsema kaitsekummiga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 16:05 Tsiteeri


No see kärakas mingi 215.- maksis arvata võib, et originaali selle raha eest ei saa
;)

Ma ise ei viitsinud kõrval ka vaadata kui vahetati kuid ilmselt kas on seal võllil seda ruumi, et seda (plasti taolist) kummi väiksemast otsast ettepoole(ratta suunas) lükata? Siis peaks ju pinge vähenema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 13.03.10 16:07 Tsiteeri


Sa soovitad inimesel uus veovõlli kumm ära lõhkuda ?


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Proovi lihtsalt näpuga välja voltida need järgud. Võibolla jääga haiget saanud?



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 13.03.10 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Sa soovitad inimesel uus veovõlli kumm ära lõhkuda ?


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Proovi lihtsalt näpuga välja voltida need järgud. Võibolla jääga haiget saanud?


Oh sa õrnake. Kui näpuga suudad pooltje kaitsekummi katki teha siis küll leedu vangid selle poolas näritud orbitist tootnud :P

215- pole midagi nii odav kaitsekumm, mul siin mingid 130 eeq tk. Need on odavad ja selle raha eest määre ja vitsad kaasas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 13.03.10 16:33 Tsiteeri


Oih natuke valet lõiku kommenteerisin ... jutt käis naaskliga augu tegemise kohta. Nüüd sa oled postitust muutud, aga enne soovitasid naaskliga augu teha, aga ok las olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 13.03.10 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Oih natuke valet lõiku kommenteerisin ... jutt käis naaskliga augu tegemise kohta. Nüüd sa oled postitust muutud, aga enne soovitasid naaskliga augu teha, aga ok las olla.


Ikka juhtub. Aga naaskliga auku küll ei tohi teha, kui on vaakumis siis lõõtsa väiksema otsa vahele naaskel või väike kruvikas ja natuke õhku anda ning kuju jälle ilus. Atv`ga mööda mülkaid kolades tuleb seda üsna tihti teha. Okstega vahest keerab ka krussi siis kullinokkadega sisemisest klambrist saab uuesti sirgu keerata ja kestavad. Autol kui õõtsad lumised ja ööga ära jäätub see siis samuti keerab krussi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 17:00 Tsiteeri


No eks paistab millega see jama lõppeb, sai tegijale piltidega meil saadetud. :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
valdot
huviline

Avatar


Registreerunud 20.12.09
Asukoht: Särevere
Kasutaja on eemal

Auto: 'Tallatakso'

postitati 13.03.10 17:26 Tsiteeri


Klamber tuleks korraks lahti lasta,siis tõmbab õhku juurde ja siis klamber uuesti pingutada ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 13.03.10 17:32 Tsiteeri


See kumm ilmselt ei ole päris õiges mõõdus.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 13.03.10 18:16 Tsiteeri


Mind jäi häirima hoopis plastiga võrdlev jutt kaitsekummiga seoses...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 13.03.10 19:54 Tsiteeri


Ise eelistan välimistele otsadele kummist mitte vinüülist kotte. Mõlgid tulevad tavaliselt siis kui pikkus õige pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 20:13 Tsiteeri


No peaks nagu olema sellele autole mõledud, miks siis õige pikkus ei peaks olema ?

Plast öelduna oli suhteline, tundub selline mitte päris kumm olevat vaid midagi tugevamat.


Praegu tekkis selline küsimus, kuna need kaitsekummi otstes asuvad klambrid üldse tangidega kokku pigistatakse millal on õige hetk, kas enne kui ratta keskel asuv sisekuuskant polt kinni keeratud või kõige viimasena kui kõik asjad juba viimseni kinni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
oss30
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.08
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant quattro 142kw 97a

postitati 13.03.10 20:28 Tsiteeri


Sellele pole vahet. Aga lohutusex võin öelaa et mul läheb neid kumme aastas umbes 5-6 tk. See lihtsalt varuosade kvaliteet.Ajab kurjax aga midagi teha pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.03.10 21:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oss30
Sellele pole vahet. Aga lohutusex võin öelaa et mul läheb neid kumme aastas umbes 5-6 tk. See lihtsalt varuosade kvaliteet.Ajab kurjax aga midagi teha pole.


Klambrid kinnitatakse ikkagi siis, kui veovöll on oma asendisse korralikult fikseeritud .

5-6 tk aastas?
See pole küll normaalne ja sellist asja ei saa kvaliteedi kaela ka vast ajada.

Raemees: lase tegutseda vöi tee seda nii nagu Tarmo mainis.
Pildilt vaadates (ratad otseasendis) tegelikult lausa nähagi, et kattekumm on liialt pingesse venitatud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 13.03.10 22:03 Tsiteeri


Pigem olen pildi vist natuke halvasti teinud. Ilmselt ei ole rattad 100% otse, peab homme valges uuesti üle vaatama aga point jääb ikka sama, nii jätta ei saa

;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.03.10 23:58 Tsiteeri


Katsu käega, kas veovõllil on soon sees seespool sisemist väikest klambrit, kui pole, siis klamber lahti, natuke kokkupoole ja klamber uuesti kinni. Kui rattad sirgelt pilti vaadata, siis see kate on pisut väike küll, aga ega midagi teha kah pole kui on "kataloogi järgi pandud".

Ja erki.t'le - kas sa pole sellest poolplastist poolteljekatet näinud? Mina esialgse laksuga imestasin, et mis krdi moodi see asi vastu saab pidada, aga võta näpust - kestavad kuradid :o.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 14.03.10 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
erki.t'le - kas sa pole sellest poolplastist poolteljekatet näinud? Mina esialgse laksuga imestasin, et mis krdi moodi see asi vastu saab pidada, aga võta näpust - kestavad kuradid :o.



Näedsiis, jälle targem - mina pooleldi plastist kaitsekummi mittenäinuna olin just imestusfaasis asja kestvuse seisukohalt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 14.03.10 10:43 Tsiteeri


Njah, ega kui kanalit ei ole siis ei tee ikka midagi. Üritasin lume sees püherdades ka soont tuvastada kuid see on kuidagi ikka päris tugev materjal aga võibolla oli midagi kohe vastas, et pigistada ei õnnestunud, krt teab on seal üldse lähemale lükkamise ruumi või mitte aga eks peab klambri ikka lahti laskma :o

Neid piltide peal olevaid pressitavaid klambreid, kas neid üldse saab kaks korda kasutada ja kas neid kruvikeerajaga pingutatavaid klambreid tohib sellises kohas kasutada???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]