rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 09.03.10 01:03
|
|
|
Kõrgsurve pump lekib
Tegu audi80 b4 1.9td.
Kõrgsurvepump lekib sealt kus pihustite torud kinnituvad.
See nagu mingi kaane laadne asi kuhu pihstitorud sisse lähevad.
Kas ise annab seal midagi teha või mitte?
Asi selles, et külmast peast käivitub poolest pöördest, aga kui mootor soe, siis masinat käima ei saagi.
Algul mõtlesin, et ülemise kaane vahelt ajab välja, sest siis oleks tiba hermeetikut pannud ning oleks leke peatatud.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.03.10 09:05
|
|
|
Seal neid lekkekohti on tegelikult rohkem ja tihtilugu ei saagi hästi aru kust täpselt lekib. Kaanel enesel on kummist rõngastihend ja selle
vahetamine ei ole teab mis keeruline sellisel masinal millel kaanele hästi ligi pääseb.
Käivitamise probleem ei ole suure tõenäosusega lekkega otseselt seotud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ahtii
huviline
Registreerunud 30.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.10 15:06
|
|
|
Kuna soojast peast käima ei lähe, lõhnab kulunud pumba pea järgi, .
Arvatavasti ka tihendid väsinud.
Kui sooja mootoriga ei käivitu, jahuta pumba pea külma veega maha. Kui aitab, siis tuleb pump asjatundjate kätte viia.
Edu!
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 11.03.10 21:09
|
|
|
Arvan ise sama, et pea kulunud, sest juhtus nii, et suutsin auto seisma jätta ja enam ei käivitunud.
Käiasin väga pikalt, aga ei midagi.
Viskasin pumba peale rohkesti lund ja auto käivitus jälle laksust.
|
|
|
kulla112
huviline
Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9TDi Quattro
|
postitati 21.03.10 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainerboy
Arvan ise sama, et pea kulunud, sest juhtus nii, et suutsin auto seisma jätta ja enam ei käivitunud.
Käiasin väga pikalt, aga ei midagi.
Viskasin pumba peale rohkesti lund ja auto käivitus jälle laksust. |
Kas said enda probleemile lahenduse see, et soojalt ei lähe käima?
Minul on praegu selline probleem.
Kui korda said, siis kuidas.
Varsti sulab lumi ära siis on jama
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 24.03.10 16:24
|
|
|
veel mitte ootan palgapäeva
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.10 16:20
|
|
|
1,9 TDI 66kw kütusepump hakkas lekkima kaane vahelt, noolega näidatud kohast.
Mida annaks teha?
Kas kodustes tingimustes vahetatav tihend või vajalik diiselspetside abi?
|
|
|
Karel87
huviline
Registreerunud 08.04.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.10 09:07
|
|
|
Koduse tihendivahetuse võimalikkus sõltub teie mehaanikuoskustest. Tähtis on teada, et mida täpselt teed ja hoida piinlikku puhtust! Stikkes maksab
selle pumba tihendikomplekt 200,- Pumba kaane tihendit sai vist ka eraldi osta!
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.10 11:07
|
|
|
Tänud Karel87.
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 30.03.10 02:54
|
|
|
Ostsin forssist tihendi remondikomplekti, mis maksis 150 krooni.
Võtsin kõrgsurvepumba maha, keerasin tagumise kaane maha kuhu pihustitorud sisse lähevad.
Vahetasin suure õmmarguse kummitihendi ära ja nüüd pump ilus kuiv, aga soojalt käivitamine ikka jama.
Arvan, et see lõhnab juba kulunud pumpapea järgi.
|
|
|
kulla112
huviline
Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9TDi Quattro
|
postitati 30.03.10 05:29
|
|
|
rainerboy kui sa autot tõmbad soojalt, kas siis auto käivitub koheselt?
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 30.03.10 08:36
|
|
|
Kahjuks nii see on., tõmmates läheb kohe.
|
|
|
kulla112
huviline
Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9TDi Quattro
|
postitati 30.03.10 11:42
|
|
|
Täpselt sama viga nagu minulgi.
Ära tuleks sul vahetada pumpa pea, ku asub see kõik elektrooniline osa
Sellest tihendist üless poole, mis pildipeal on märgitud.
Mul on isegi sellist tüüpi pump olemas nagu sul seal pildi peal on.
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.10 08:00
|
|
|
Lisaks pumba tihendi lekkele ja käivitusprobleemidele tuli välja, et peasüüdlane oli väntvõlli otsas olev hammasrihmaratas, mis oli lahti tulnud ja
kahe hamba võrra nihkes (süüde siis hiline).
Väntvõlli ots õnneks suurt viga selle tagajärjel ei ole saanud. Oleks võinud hullemini minna ja klapid pähe saanud.
Hetkel auto remondis ja loodan, et asi laabub.
Tihendi lekke poolest oleks mootor veel töötanud aga juhtusid 2 halba asja ühel ajal.
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 03.04.10 12:24
|
|
|
Aga see hammasrattal on ainul üks asend kuidas ta väntvõlli otsa läheb, kuidas siis sai ta üle joosta.
Saan aru, et rattas loperdas ja seetõttu kuidagi viskas rihm üle vms.
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.10 14:58
|
|
|
Hammasrihm oli rihmaratta peal kahe hamba võrra üle visanud. Plastikkatte alune oli rihma sodi ja puru täis.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.10 18:28
|
|
|
Rainerboy miks see audi niiviisi tossab sul, sõitsin täna hetke su taga ja vedas, et end täis ei ropsinud( muidugi oli pohmakal oma osa).
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.04.10 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KMA4
Lisaks pumba tihendi lekkele ja käivitusprobleemidele tuli välja, et peasüüdlane oli väntvõlli otsas olev hammasrihmaratas, mis oli lahti tulnud ja
kahe hamba võrra nihkes (süüde siis hiline).
Väntvõlli ots õnneks suurt viga selle tagajärjel ei ole saanud. Oleks võinud hullemini minna ja klapid pähe saanud.
Hetkel auto remondis ja loodan, et asi laabub.
Tihendi lekke poolest oleks mootor veel töötanud aga juhtusid 2 halba asja ühel ajal. |
Ilma otsa lihvimatta uue ratta panek on enesepetmine!
|
|
|
rainerboy
huviline
Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d
|
postitati 04.04.10 06:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Rainerboy miks see audi niiviisi tossab sul, sõitsin täna hetke su taga ja vedas, et end täis ei ropsinud( muidugi oli pohmakal oma osa).
|
Uus kolmas mootor, mille suure otsimise peale leidsin võtab õli. Mingi aeg tuleb õlirõngad ära vahetada.
Aga las ilmad lähevad soojemaks.
Audiga käin praegalt ainult tööle, sõidan lühikesi otsi.
Muudeks sõitudeks olemas teine auto.
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.10 18:49
|
|
|
Auto nüüdseks korras ja sõidab, lekked kõrvaldatud.
Panen pildi ka väntvõlli otsas olevast loksuvast h.rihmarattast, mis oleks kurvalt võinud lõppeda.
|
|
|
Diislikeskus
huviline
Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.10 14:28
|
|
|
Väntvõlli ots tuleb ka siledaks freesida muidu tuleb uuesti lahti. teeme seda tööd
http://www.diislikeskus.ee/vantvolliotsaremont.html
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39
|
postitati 29.05.13 14:59
|
|
|
Endal ka samasugune probleem, et kütust tilgub kõrgsurvepumba vahelt välja. Kas keegi oskab soovitada Tartus, kuhu pöörduda, et lasta tihendid ära
vahetada ja odavalt. Probleemiks on ainult suurenenud kütusekulu ja külmalt ei käivitu väga hästi.
|
|
|