Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi 100 2,5 tdi õlileke (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1773)
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 07.03.10 14:03 Tsiteeri
audi 100 2,5 tdi õlileke



Tere

Kas keegi teab kus asub audi 100 2,5 tdi karteri tuulutus klapp, probleem selles et pressis õli klapikambri kaane vahelt välja
ja küsimus veel turbo lõtku kohta, ega turbo võllil ei tohi vist pikilütku olla....et siis varsti siis turbo remondiks, et siis küsimus et Tallinna kandis head töökoda või meistrimeest kes asjaga tegeleb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 07.03.10 15:49 Tsiteeri


Tuulutusklapp asub ees esimese rihmaratta all kui eest vaatad siis vasakul pool klapikaanest tulevad sinna voolikud sisse, turbol kerge pikilõtk, sellega pole hullu kuid ristilõtk on juba natukene küsitavam. Tallinas teeb turbosid kodanik Jaak Kuul remont ca 3 kilo ringis, selle sees puhastus uued puksid ja tihendid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 07.03.10 16:42 Tsiteeri


Tere

Kas see tuulutuse klapp siis plastmassist topsik ja kuidas see klapp seal töötab, et kas siis surve seal sees liigub ülevalt alla või alt ülesse.

ja turbol ikka lõtk edasi tagasi liigutades siis turbo võlli, aga mis kõige imelikum õli tilgub läbi seal kõrval oleval klapi vahelt mida avab siis vaakumi või survega , vot siis selle valtsitud kopsiku vahelt.....,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 07.03.10 17:37 Tsiteeri


Ma arvan et lihtsam sul kellegi pädevama kätte enda auto viia ja las ta vaatab üle nii turbo kui ka klapikambrikaane. Klapikambrikaas ongi selle mootoriga selline et jube hästi tahab sealt õli läbi tulla. Endal teine tihend juba ja ikka tuleb ja tean veel kellel sama mootor ja immitseb, ei tea kas klapikambrikaas kõver või mis.. ühesõnaga- mina sellepärast pead ei vaeva vana mootor ja seda hui teab mismoodi seda kaant peale on sikutatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.03.10 21:06 Tsiteeri


Sain isegi siit teemast uut ja huvitavat infot :D Kuulsin esimest korda, et turbo pikilõtk ei tee hullu midagi, aga ristilõtku ei tohi olla. Minu meelest on asjad siiani ikka vastupidi olnud. Turbol ei tohiks olla sõrmega tuntavat pikilõtku, kuid ristilõtk peab olema. Õlikile tsentreerib võlli. Kui ristilõtku ei oleks, siis õli ju võlli vahele ei mahukski. Muidugi selge see, et ristilõtk ei tohi liiga suur olla. Samas kui pikilõtku juba sõrmega katsudes tunned, siis on tõesti turbo mineku peal.

Rääkides klapikambrikaanest, siis minul on ka sama mootoriga auto. Ei leki ta ilma põhjuseta ühtegi. Tähele tuleb panna, et tihendi paigaldusel tuleb teravate nurkade vahele hermeetikut panna, isegi uue tihendiga. Siis jääb 100% pidama. Kui enda mootorit remontisin, siis lammutasin klapikambrikaane täiesti juppideks. Ka seal sees on mingi karteri tuulutuse membraan. Seda ma täpselt ei tea, mis eesmärki see täidab, kuid järele soovitaksin siiski kontrollida. Kui sellel auk sees, siis ei pruugigi tuulutus õigesti töötada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 08.03.10 18:38 Tsiteeri


Eile õhtu ei olnud kõige adekvaatsem enam:D-MY BAD.
Aga klapikambrikaane kohapealt mul ei jookse kolinal vaid immitseb. Ning kui kunagi piisavalt viitsimist on siis võtan asja ette aga praegu ei näe sellel mõtet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 08.03.10 19:41 Tsiteeri


Sellest klapist või mis iganes ta seal on klapikambrikaane sees ei saanid ka mina sotti , 2 kuuese poldiga kinnitatud, aga mul viskas kohe päris mehise lurtsu sealt välja ja ainuke põhjus, mis mina leidsin et ühelt tuulutuse torult mootoripesu käigus eemaldus väike voolik arvan et see kuidafi liigutab midagi selle tuulutusklapi sees aga see minu arvamus ja turbol ikka mehine pikilõtk sees aga ei saanud kuidagi veel laiali lammutadud, leegitoru ja sumpa vahelised poldid nii kõvasti kinni põlenud et midagi kogutavat ja sellele lisaks ka keeerasin ühel sisselalke kollektori poldil kandid maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]