Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A6 2,5td probleem kiirendusega. (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 11979)
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 05.03.10 17:05 Tsiteeri
A6 2,5td probleem kiirendusega.



mootoriks siis 2,5td 103kw

Probleem algas paar päeva tagasi. Enne seda oli kõik korras.
Tallinnast Tartu sõites mingi hetk hakkas tunduma, et kiirendus on lahja. Sõitsin koju ära ja läksin uuesti sõitu. Kiirendus oli lahja kindlasti.
Mõtlesin, et okei. Võib-olla kütusefilter umbes või halb küte. Uus filter külhe ja uus küte sisse. Täiesti sama seis. Täna kammisin kõik voolikud ja asjad üle, ei leidnud viga.

Probleemist siis lähemalt:
Kiirendus on lahja, kuid samas vahest on jumala korras. Löön madalama käigu, siis vahest on kiirendus aga vahest mitte. Hoiad pöördeid seal 3000 juures natuke ja siis vajutades läheb ilusti. Täna katsetades oli ka korra nii, et esimesega tõmme puudus, kui teise sisse lõin siis käis nagu jõnks läbi ja olin istmes kinni.

Muidu alati ilusti käima läinud aga peale seda probleemi ei tahtnud ka hommikul hästi käima minna.

Vahest on kiirendus, vahest pole. õhulugeja?


Kellelgi ideid? Soovitusi?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 05.03.10 17:22 Tsiteeri


Õhulugeja täiesti potensiaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 05.03.10 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Õhulugeja täiesti potensiaalne.


Nii palju proovisin, et võtsin pistku tagant ära... siis kadus üldse kiirendus.

Vb ongi viga selles, et kohati annab infot kohati mitte ja kohati valet.

Homme saan ühte korras õhulugejat katsetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 05.03.10 17:55 Tsiteeri


Passatiga oli mul sama jama. Vahetasin õhulugeja ära, ei muutunud midagi, voolikuid sai ka kontrollitud ja lõpuks selgus, et viga oli turborõhu anduris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.03.10 21:15 Tsiteeri


Vahel on kalduvus ka rõhupoole lõdvikutel mittenähtavast kohast katki minna. Esimeseks tunnuseks on sellisel juhul oluliselt suurem tahmamine. Samas käivitumisele sihuke asi mõju ei avalda.
Kuid loomulikult on võimalusi rohkem.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 06.03.10 16:54 Tsiteeri


täna sain teise õhulugeja peale.. aga enne seda vahetust eriti ei jamanud. Oli nagu koik korras. Nüüd sõidan paar päeva uue õhulugejaga ja vaatan mis toimub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.03.10 07:42 Tsiteeri


Õhulugeja ei tohiks midagi lugeda. Diislil on täiesti ükskõik kas see pistik on seal küljes või mitte. Vähemalt selle audi diislil on nii. Kui pistikut küljes ei ole, siis on mootor isegi natukene erksam, tahmab rohkem ja tõenäoliselt võtab ka rohkem kütet, kuid sõita on täiesti võimalik ja minek õhulugeja pärast ära ei kao. Võib küll kaduda, aga siis kui õhulugeja on tõesti tuksis ja pistik on küljes. Kui pistik ära võtta, peaks kõik normaalseks minema. Kui ei lähe, siis tasub viga mujalt otsida. kahtlustaksin isegi pigem turborõhuandurit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 07.03.10 08:17 Tsiteeri


Hetkel on sõites igatahes kõik korras olnud. Aga kus see turborõhu andur asub? Oskab keegi öelda? :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattro617
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant 3.0tdi quattro

postitati 07.03.10 08:48 Tsiteeri


A8 sama mootoriga isendil asus see turbo rõhuandur turbo jahuti lõdviku küljes, juhipool ees.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 07.03.10 08:51 Tsiteeri


Plast voolik tuleb 5silindri juurde plokikaane otsa juures pistikute reas. Hea kui siit nüüd keegi midagi aru saab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.03.10 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattro617
A8 sama mootoriga isendil asus see turbo rõhuandur turbo jahuti lõdviku küljes, juhipool ees.

A8'sal ei ole sellist mootorit.;) Minu mäletamistmööda oli ka plokikaane tagaotsas, kas mitte mingi üles tõmmatava plastkatte all?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.10 15:30 Tsiteeri


C4 2.5TDI mootoritel asub turborõhuandur mootori ja tulemüüri vahel, sisselaske kollektori EGR poolsest otsast läheb sinna näpujämedune kummilõdvik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 10.03.10 11:59 Tsiteeri


Nii nüüd mõned päevad uue õhulugejaga sõidetud ja ikkagist vahest esineb probleemi.
Sõber käis ka täna sõitmas ja ütles, et see mootor peaks veel erksam olema.
Vahest on ikka täielik uimerdis, siis samas jälle läheb.
Kontrollisime ka voolikuid igasuguseid ja probleemi pole leidnud veel.
Samuti vaatasin seda turborõhu andurit.

Tundub et probleem on mingi turbo juhtimisega, sest minu arvates võisk turbo natuke rohkem puhuda. Käega pigisab ilusti kokku lõdviku, alles seal 4000 pöörde juures lööb nii kõvaks et ei pigista.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.10 12:32 Tsiteeri


Kohapeal tuuritades katsusid lõdvikut ikka jah ? Ise pole nii kunagi küll teinud aga tundub kahtlane, sest kui kohapeal tuuritades rõhukella järgin, ei näita see midagi. Kohapeal ei tohikski minu arusaamade järgi erilist rõhku ollagi.

Kontrolli igaksjuhuks need peenikesed rõhuvoolikud üle mis jooksevad N75 juurde, samuti üks mis tuleb cooleri põhjast nukaratta juurde kopsikusse, äkki mõni lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 10.03.10 12:38 Tsiteeri


Kohapeal kontrollisime jah. Cooleri pisikesed voolikud kontrollisime ka üle. Tuleb vist mingi aeg täiesti laiali tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 10.03.10 14:24 Tsiteeri


Olen kuulnud, et turbo juures on mingine pisike toru, mis pidi aegajalt tahmaga ummistuma. Ehk mõned kogenumad seletavad täpsemalt. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 10.03.10 14:35 Tsiteeri


Intercooleri küljes samuti pisike voolik mis kergelt puruneb kui ilma põhjaplaadita hangedes käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 10.03.10 15:35 Tsiteeri


Pidasid silmas ilmselt seda toru:
http://www.sa.ee/AEL_turbo.png

Peale selle puhastamist (maha keerates tegin katki ja pidin otsikud uue toru külge jootma :P) langes kütuse kulu, tekkis jõud ja kadus tahm, mis peeglisse päise päeva ajal ööd emuleeris.;)

__
Andres


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Olen kuulnud, et turbo juures on mingine pisike toru, mis pidi aegajalt tahmaga ummistuma. Ehk mõned kogenumad seletavad täpsemalt. :)



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 10.03.10 15:51 Tsiteeri


Kõik ütlevad, et need mootorid tavaliselt tahmavad, aga minu oma ei tahma. Homme lammutan lahti ja hakkan seda toru puhastama!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 10.03.10 19:00 Tsiteeri


Ennem kui sa miskit hullemat laialikiskumis projekti plaanis on, mine ja osta rõhukell, saad ca 150 krooniga kätte, mõõta ära rõhk saad teada kas on normis. Endal on kogemus täitsa olemas kus n75-st tulev voolik oli just enne wg otsa jõudmist puruks, seal läheb plastikust üle kummivoolikuks ja kuna seal kuum siis oli minul see kummivooliku osa ära mõranenud ja õhk tuli läbi ja tänu sellele ka polnud rõhku-wg ju jumala lahti:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 10.03.10 19:17 Tsiteeri


võib ka olla pumba enda kala


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 10.03.10 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reisser
Ennem kui sa miskit hullemat laialikiskumis projekti plaanis on, mine ja osta rõhukell, saad ca 150 krooniga kätte, mõõta ära rõhk saad teada kas on normis. Endal on kogemus täitsa olemas kus n75-st tulev voolik oli just enne wg otsa jõudmist puruks, seal läheb plastikust üle kummivoolikuks ja kuna seal kuum siis oli minul see kummivooliku osa ära mõranenud ja õhk tuli läbi ja tänu sellele ka polnud rõhku-wg ju jumala lahti:D



olemas rõhukell. Siit tekib aga küsimus.. kui palju rõhku ja mis pöördel?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.10 21:05 Tsiteeri


Stockis 0.9-1 bar @ ~2700rpm (man. AEL), varieerub olenevalt kas on AAT või AEL, man. või aut. kast. Kusagil peale 3000rpm kukub ~0.6 bar peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 10.03.10 21:08 Tsiteeri


AEL ja manuaal kast.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 11.03.10 14:25 Tsiteeri


Kontrollisin turborõhku. Kohapeal üle 0,5 ei läinud. Sõites viskas ilusti üle 1. Seal 2700 pöörde juures oli tõesti 1 kandis.

Võtsin ka soovitatud toru lahti ja sealt küll midagi läbi ei käinud, nii umbes oli. Auto kokku pandud ja esimeste sõitudega probleemi ei esinenud. Sõidan paar päeva ja vaatan mis toimub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]