Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi B3 1991a 1,8 66kw või 2,0 85 kw? (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 1895)
maix21
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.10
Asukoht: tartu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80b3 1,8 66kw 1991a.

postitati 04.03.10 00:46 Tsiteeri
Audi B3 1991a 1,8 66kw või 2,0 85 kw?



Küsimus siis selline kumb on targem soetada,kas Audi b3 1,8 66kw 1991a. või Audi b3 2,0 85 kw 1991a.
Kumb neist paremini vastu peab jne.
Kummal kütuse kulu väiksem ja kumba odavam ülal pidada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 04.03.10 01:03 Tsiteeri


Targem on soetada paremas seisukorras olev auto.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maix21
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.10
Asukoht: tartu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80b3 1,8 66kw 1991a.

postitati 04.03.10 01:11 Tsiteeri


Ma tahangi teada kumb neist paremini vastu peab ja odavam üleval pidada on.
Ja ütleme siis nii,et mõlemad heas seisukorras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 04.03.10 05:44 Tsiteeri


Võtaks isiklikult 2,0 85kw Astub paremini edasi - remondikuludes ma küll mingit erilist vahet ei näe ja kindlustus jääb kah normi piiresse 85 kw juures. Iseasi muidugi kui heas seisukorras nad teineteisega võrreldes on. Minu 100-l on 2,0 85 kw mootor ... nende käredate külmadega ja soojendamistega oli keskmine kütusekulu nii Tallinnas kui maantel pooleks 9,5l 100-le. Suvel jääb sinna 7,5l kanti.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rannooo
huviline

Avatar


Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.10 06:10 Tsiteeri


Endal Audi 80 1991 2.0 85kw b3. Ühtegi halba sõna pole öelda, võrdluseks nii palju et see 1.8 ju mono (või üldse karbuss???) ehk sealt pole nii palju minekut loota. Enda 2.0-ga on tunda, et pedaali vajutades läheb ikka edasi. Möödasõitudel probleeme pole ega midagi. Olen ka 1.8s roolis istunud, pisut lahjem tundub ikkagi. 19kw ka ikkagi aga jah. Muidu kere on neil sama, niiet seal vaata juba paremat seisukorda pigem. Muideks 2.0 85kw on pisut erilisem auto, kui ma ei eksi tehti neid vaid 1991 ehk vahetult enne b4 kere peale minekut. Ülejäänud on 2.0 83kw. Mulle sattus kätte veel "Trend Edition", s.t veidi seksikam sisu kui tavaliselt ja kindalaeka kohal monotoonilise "audi 80" märgi asemel on ilus läiklev märk "Trend Edition". Vot nii palju. Aga edu ostuga ja viska siia siis infot ostust.

Parimat, Ranno.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.03.10 08:28 Tsiteeri


66 ja 85 kW mootorid ongi tehtud nii täpselt kindlustusklasse arvestades. B4 peal on ju 2.0 saadaval nii 66 kui 85-ga. Väiksem on odavam pidada. Poes ja tööl saab mõlemaga käidud.

Tüüpilised kindlustusklassid on kuni 33, 44, 55, 66, 85, 142. Tuleb tuttav ette autode tüüpilistest võimsusnumbritest? Paljud mootorid on kunstlikult nendesse piiridesse deforsseeritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 04.03.10 08:52 Tsiteeri


2.0 85kw on peris hea. Naisel sellise mootoriga b3 ja ei kurda kui ikka labida põhja lööd siis on ikka tunda et läheb edasi.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.03.10 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Po18
2.0 85kw on peris hea. Naisel sellise mootoriga b3 ja ei kurda kui ikka labida põhja lööd siis on ikka tunda et läheb edasi.

Kas ka just essiga sõitmast tulnuna? :P Ehk kõik taandub tegelikult taustsüsteemile. 66 kW-ne on ka ilge püss, kui seda mõne liitrise mootoriga 33 kW ostukäruga võrrelda (muidugi oleneb ka massist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 04.03.10 09:15 Tsiteeri


Black olen kulgenud viimasel ajal 2.0d mersuga ja eks see seal tuli et püss.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.03.10 09:20 Tsiteeri


Arusaadav. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hb4avant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.06.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 avant 2.0

postitati 04.03.10 11:24 Tsiteeri


Osta pigem b4 siis juba.
b3 on juba väsinud ilmega ju. Mõni tuhat juurde ja ongi olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.03.10 17:31 Tsiteeri


Ilme ilmeks - kui B8 kerega A4 kõrvale ajada, on B4 ka ikka juba väga vana. :) Minu jaoks oleks hoopis olulisem see, et kui võrrelda B3 ja B4 pagasiruume, et ole enam mingit tahtmist B3 osta... Kui see eriti tähtis pole (ei vea kuigi tihti midagi), siis pole B4-l siiski omajagu kallimana olulisi eeliseid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 04.03.10 19:50 Tsiteeri


Kindlasti 2.0 85 kw. Endal on taoline mootor ning mineku osas on täitsa nitsevoo, igatahes 66kw võrrelda ei saa. Niipalju kui mina nende 1.8 66kw monodega sõitnud olen, siis sealt mingit erksust ei leia, jõle tuimad. Samas sugulasel b3 1.8 karbuss, see on kohe teine tera, väga reipalt astub edasi.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maix21
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.10
Asukoht: tartu.
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80b3 1,8 66kw 1991a.

postitati 04.03.10 22:09 Tsiteeri


Tänud kõigile nõuannete eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.10 13:33 Tsiteeri


B3-l peaks olema 2.0 85kw endiselt mehaanilise pritsega. Sellega võib olla rohkem probleeme. Samamoodi on ka 1.8-d osad mehaanilise pritsega, paljud siiski ka monopritsega. Isiklikult arvan, et kui võtta b3, siis monopritsega on probleeme vähem.

Üldse hinnad nii kukkunud B4-del, et B3 ost on selline kahtlane. B4 on B3-ga võrreldes normaalse pagasiruumiga ning vedrustus ja heliisolatsioon on veidi paremad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.03.10 15:04 Tsiteeri


Pikk jutt ja kõik muudkui jahuvad 85kw kallal, mis väidetavalt b3'l istub :). B3 peal olev 3A on 83kw ja hoopis midagi muud, mis B4 peal olev digifant pritsega 85kw. Endal hooldada suguvõsa masinad, millest üks on 1,8 66kw ja teine 2.0 83kw (mõlemad b3'd) ja no mina seda 1,8'st küll väga ei poolda, pole ta ei siga ega kägu, minupärast olgu ta filigraanselt hooldatud või surnud :D. 2.0 on tõmbe kohta ikka peajagu üle ja küttekulu on tal sama olematu. Kui kapoti all õlilekkeid pole ja salong ning kere kannatavad kriitikat, siis see on pigem tähtsam nii vanal masinal. Kui veel selline lisa nagu põhi kah autol all püsib, siis on juba täiega äss diil :D. B4'jale pole väiksemat kui 2.0 tehtud ja tollel on tõesti see kööbakas 66kw moto mingil muul põhjusel kui asi ise peale tõstetud, mina pole selle mootori eksisteerimisest millekski muuks põhjust näinud kui eelpool mainitud kindlustusmakse. 1.6 siksiga oli muhedam prsetunne, kui selle 2.0 nuditud b4'ga :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 08.03.10 15:24 Tsiteeri


kps ei ole sinuga nõus kuna meil 91 aasta audi 80 b3 ja mootoriks 2.0 85kw ja meh pritse. Väga tore mootor on, ainult jupsis vähe aga sellega korras.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 08.03.10 16:24 Tsiteeri


Mis vahe on b4 2,0 85kw ja c4 2,0 85kw mootoritel?
C4 omal ei ole tühikäigumootorit ja seda musta "lätakat" vaakumlõõri küljes.
Mis erinevused veel?
b4
c4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.03.10 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Po18
kps ei ole sinuga nõus kuna meil 91 aasta audi 80 b3 ja mootoriks 2.0 85kw ja meh pritse. Väga tore mootor on, ainult jupsis vähe aga sellega korras.

No olgu see uuem paar kilowatti rohkem passi järgi, jutt käib ikka 3A motost. Kuni 88ni pandi b3 kere 90le peale ka 2.0 85kw rida5 motot, mis on nende kahega võrreldes jälle omaette klass vahet pole siis, et passi järgi kilowatid samad :)
PS! Kas 91.a. pandi enam 1.8id b3 kerele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 08.03.10 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
Mis vahe on b4 2,0 85kw ja c4 2,0 85kw mootoritel?
C4 omal ei ole tühikäigumootorit ja seda musta "lätakat" vaakumlõõri küljes.
Mis erinevused veel?
b4
c4



Pildi järgi on need mootorid juba elektroonilise pritsega.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 08.03.10 21:07 Tsiteeri


Audi c4 on ka 2.0 85kw mootorit pakkuda pritsepeaga.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.10 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Po18
kps ei ole sinuga nõus kuna meil 91 aasta audi 80 b3 ja mootoriks 2.0 85kw ja meh pritse. Väga tore mootor on, ainult jupsis vähe aga sellega korras.

No olgu see uuem paar kilowatti rohkem passi järgi, jutt käib ikka 3A motost. Kuni 88ni pandi b3 kere 90le peale ka 2.0 85kw rida5 motot, mis on nende kahega võrreldes jälle omaette klass vahet pole siis, et passi järgi kilowatid samad :)
PS! Kas 91.a. pandi enam 1.8id b3 kerele?


91 aastal oli saada 1.8-t, samamoodi oli kuni 91. aastani saada 90 peal 2.0 r5-t.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]