Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: b4 55kw tdi'l mootor kohvi, mida edasi teha? (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1692)
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 03.03.10 16:29 Tsiteeri
b4 55kw tdi'l mootor kohvi, mida edasi teha?



Auto käis siis täna pädevas kohas mootori diagnostikas, põhjuseks siis hirmus õlikadu.
Ja selgus siis kurb tõsiasi, silindris rõhukadu 80% ehk kolvikrupp kulunud, sealt ka õli plehku paneb. Ja nüüd on küsimus, et mida oleks targem edasi teha? Kas teha mootorile korralik remont, hankida teine mootor või mootori plokk?
Korraliku remondi all mõtlen siis seda, et uued rem. kolvid-rõngad. samas olen kuulnud ka varianti, et jäetakse vanad kolvid ja installitakse kuidagi uus hülss sinna plokki.
Teise mootori leiaks ka suht mõistliku hinnaga, aga kuidas oleks võimalik kindlaks teha, et teine mootor samasugune lõõts pole. Omanik võib ju õelda küll, et käis ilusti jne. Praegune mootor käib ka. Samas huvitaks ka, et kas 66kw mootori plokk on sama 55kw.
Igasugune info teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 03.03.10 16:46 Tsiteeri


Hiljuti tegin venna golf 2 1,6 tdi mootori remondi ära. Uusi kolbe ei pannud vaid hoonisime silindrid ära panime uued rõngad. Samuti sai pandud uued saaled jne. Hetkeseisuga mootor töötab ilusti ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andreskahu
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw

postitati 04.03.10 11:29 Tsiteeri


Nonii.

Endal just sama jama selja taga ja remont maksis 9000.-(silindrite puurmine ja väntvõlli lihvimine). See oli ainult töömehe palk. Kolvid koos rõngastega kokku 6000.- oli vist. Sinna lisandus mul veel uus turbo jne. Ühesõnaga, kui on plaanis auto pikemaks perioodiks endale hoida, siis võid kappremondi peale mõelda, aga muidu suht raha raiskamine(mul see eelarve läks sinna 20000-30000 vahele). Kui teed kappremondi, siis seda raha sa müügi pealt enam selle auto puhul tagasi ei saa, ma sõidan enda autoga arvatavasti seni, kuni tõesti ei kannata enam sõita:D.

Kokkuvõteks see kappremont ikkagi suht raha ja närvikulu on. Otsustad ikkagi ise, mis õigemaks pead enda puhul:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 0.3% - SQL: 99.7%]