b4 55kw tdi'l mootor kohvi, mida edasi teha?
Auto käis siis täna pädevas kohas mootori diagnostikas, põhjuseks siis hirmus õlikadu.
Ja selgus siis kurb tõsiasi, silindris rõhukadu 80% ehk kolvikrupp kulunud, sealt ka õli plehku paneb. Ja nüüd on küsimus, et mida oleks targem edasi
teha? Kas teha mootorile korralik remont, hankida teine mootor või mootori plokk?
Korraliku remondi all mõtlen siis seda, et uued rem. kolvid-rõngad. samas olen kuulnud ka varianti, et jäetakse vanad kolvid ja installitakse kuidagi
uus hülss sinna plokki.
Teise mootori leiaks ka suht mõistliku hinnaga, aga kuidas oleks võimalik kindlaks teha, et teine mootor samasugune lõõts pole. Omanik võib ju
õelda küll, et käis ilusti jne. Praegune mootor käib ka. Samas huvitaks ka, et kas 66kw mootori plokk on sama 55kw.
Igasugune info teretulnud.
|