Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mida on veakoodide lugemiseks vaja (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3854)
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 21.02.10 15:13 Tsiteeri
mida on veakoodide lugemiseks vaja



Tere oleks huvi oma autol (Audi100 92.a 2,8 Quatro) veakoode lugeda.
Aga oleks vaja teada mis kablit ja mis programmi ma selleks vajan.
http://fotoalbum.ee/photos/simona/65402037
Ootan asjakohaseid vastuseid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 21.02.10 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Tere oleks huvi oma autol (Audi100 92.a 2,8 Quatro) veakoode lugeda.
Aga oleks vaja teada mis kablit ja mis programmi ma selleks vajan.
http://fotoalbum.ee/photos/simona/65402037
Ootan asjakohaseid vastuseid.


http://tehnonet.ee/index.php?c=vcds ja http://tehnonet.ee/index.php?c=35 Vag 2+2 üleminek OBD-le

Või siis http://tehnonet.ee/index.php?c=vag2


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 21.02.10 16:16 Tsiteeri


No kas OBD-2/VAG-COM teeb sama töö ära nagu VCDS (VAG-COM)
kui ja siis on küll mega hinna vahe.
KUI TEEB? Kui sellele ka vastuse saan siis oleks kindel,et tõtan kaablit ostma.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 21.02.10 16:43 Tsiteeri


Miks neil nii suur hinna vahe on.
http://tehnonet.ee/index.php?c=vcds
http://tehnonet.ee/index.php?c=vag2
Kas ainult tarkvaralitsensi pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.02.10 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
No kas OBD-2/VAG-COM teeb sama töö ära nagu VCDS (VAG-COM)
kui ja siis on küll mega hinna vahe.
KUI TEEB? Kui sellele ka vastuse saan siis oleks kindel,et tõtan kaablit ostma.:)

Osta kasutaja jyrisoo käest 350.- Tarkvara tõmbad seltsamast ros tehchi lehelt 311-2 versiooni. Veakoodide lugemiseks pole litsensi vajagi kuid selle saad ka kui natuke nuputad ja netis ringi vaatad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.02.10 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Miks neil nii suur hinna vahe on.
http://tehnonet.ee/index.php?c=vcds
http://tehnonet.ee/index.php?c=vag2
Kas ainult tarkvaralitsensi pärast.

Esimene on piraat ja vanematele masinatele teine on originaal ja can toeaga ehk uusimad autod + tarkvaralitsents. Kui raha on siis on mõistlik esimene osta saad kunagi uuemaid autosid ka näppida. Kuid kui mõnekorra lugeda vaja siis osta siitsamast foorumist kaabel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 21.02.10 18:12 Tsiteeri


No lugesin siin foorumis ainult jama,et ei kesta kaua ei tea ju
paljud seda piraat kaablit kasutavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 21.02.10 19:00 Tsiteeri


No nii tellitud jyrisoo käest no näeb millal kätte saab.
Ja tänud kõigile kes võtsid vaevaks kriblada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 22.02.10 23:36 Tsiteeri


On kellegil kogemusi selle 350.- kaabliga,et saab normaalselt kasutada ja kestab ka? Siin foorumist lugeda siis see nii ja naa,kord töötab ja siis vb järgminekord enam ei töötagi,et no response...on siis probleem juhtmes või ikka arvuti ühendamisega,et valed pordid jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.02.10 05:31 Tsiteeri


Mul on see odav kaabel ( klubiline Kivialune käest u. aasta tagasi ostetud 500 krooniga) koostöös 311.2 programmi versiooniga väga hästi toiminud. Asi tuleb kohe algul õigesti "häälestada" (loe ridade vahelt) ja käib küll. Kuna sai endale soetatud orig. HEX-CAN kaabel, võin korralikult töötava hiinaka lähitulevikus maha müüa. Kel huvi, leiab andmed profiilist.
Jann.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.02.10 11:39 Tsiteeri


Mina pole veel surnult seda dumb kaablit näinud. Kasutajalt kivialune juba jupimat aega tagasi soetatud ja ka eelnevalt oluliselt vanemal ajal soetatud kaablid tuttavatel kõik siiani toimivad. Enamjaolt on ikkagi surm lihtne tulema kui 2x2 vana ots valesti sisse topitakse omast lohakusest, vat selliseid olen küll ühte näinud, kus toiteosa oli lihtsalt silmaga nähtavalt 'kaane maha visanud'.
Koos 3112 versiooniga suht pommikindel kooslus ja toimib mul isegi win 7 all.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 23.02.10 14:14 Tsiteeri


Küsimus mida mõeldakse selle ueentuste tegemise all.
Kas programmile ei või uuendusi teha või kaablile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.02.10 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Küsimus mida mõeldakse selle ueentuste tegemise all.
Kas programmile ei või uuendusi teha või kaablile.
Installi kaabel ära nende driveritega mis kaasa saad ja Vag-Comi kasuta 3112-te. Kui niimodi asja tööle saad, siis ära tarkvarapoolt rohkem näpi.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.02.10 14:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mul on see odav kaabel ( klubiline Kivialune käest u. aasta tagasi ostetud 500 krooniga) koostöös 311.2 programmi versiooniga väga hästi toiminud. Asi tuleb kohe algul õigesti "häälestada" (loe ridade vahelt) ja käib küll. Kuna sai endale soetatud orig. HEX-CAN kaabel, võin korralikult töötava hiinaka lähitulevikus maha müüa. Kel huvi, leiab andmed profiilist.
Jann.

Sama siin äkki need vanemad olid tõesti vähe töökindlamad. Kuid pigem on viga arvatavasti kasutaja arvutis ja vales seadistuses. Viitsid äkki u2u rääkida kust ja mis hinnaga selle HEX-Can kaabli said. Usast tellides tuleb tollimaks pärsi kõva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 01.03.10 18:58 Tsiteeri


Tere jälle sai auto kontrollitud vajaks tõlkimisega abi mida need
konkreetselt tähendavad.

2 Faults Found:
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground
00260 - Solenoid Valve 2 (N89)
31-00 - Open or Short to Ground


Address 01
Protocol: KW1281
Controller: 4A0 906 266 AB
Component: 2,8l V6 MPI 2Ventil D0D
Coding: PMC 1000

Address 02
Protocol: KW1281
Controller: 4A0 927 156 B
Component: AG4 GETRIEBE 01D D53
Coding: PMC 0
Shop #: 0260002249

Skipping Address 15-Airbags


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.03.10 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Tere jälle sai auto kontrollitud vajaks tõlkimisega abi mida need
konkreetselt tähendavad.

2 Faults Found:
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground
00260 - Solenoid Valve 2 (N89)
31-00 - Open or Short to Ground

Piduritulede lüliti on massis.
Solenoid N89 on mingisse asendisse kinni jäänud. Peaks kasti küljes olema.

Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Address 01
Protocol: KW1281
Controller: 4A0 906 266 AB
Component: 2,8l V6 MPI 2Ventil D0D
Coding: PMC 1000

Mootori andmed.

Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Address 02
Protocol: KW1281
Controller: 4A0 927 156 B
Component: AG4 GETRIEBE 01D D53
Coding: PMC 0
Shop #: 0260002249

Kasti (A/T) andmed.

Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Skipping Address 15-Airbags

Turvapatjade kontroll jäeti vahele (olid liiga arg, et "yes" vajutada ühes dialoogikastis :P).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 02.03.10 15:37 Tsiteeri


Aitäh asjaliku vastuse eest Black.
Kas on kelegil äkki joonist,et kus see solenoid seal kastis konkreetselt asub.
Ja see pidurituledeüliti samuti.
Oleks õutsalt tänulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 03.03.10 06:11 Tsiteeri


Nagu ma uurinud olen siis see solenoid on käigukasti sees ja selleks ,et
seda kinni jäänud solenoidi kontrollida tuleks kast maha võtta.
Või saab ka alt sinna ligi kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.03.10 07:56 Tsiteeri


Uuematel kastidel saab solenoide kaabli ja tarkvara abil "Auto trans" - "Output test" alt liigutada, 92 a. masina kohta ei oska öelda. Valve body koos solenoididega tuleb nähtavale, kui kasti karter alt ära võtta. Teoreetiliselt peaks nad sealt kätte saama, kindel pole, kuna ise pole lammutanud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 07.03.10 21:19 Tsiteeri


Nii sai ära proovitud solenoidide test Auto trans alt aga tööle ei hakanud
midagi ta seal kastis klõbistas kuid tulutult.
Äkki on kelelgi pilt selle kohta kui automaat kastil on karteri kaan maas,et
oleks selge pilt kus solenioid asub.
Või mõni pilt miuksed ned solenoidid on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.03.10 05:35 Tsiteeri


Siin http://www.centralvalvebodies.com/catalog/BMW/1038%20-%20ZF-5HP24.jpg on pilt 5HP24 kastist solenoid valve body.
Ehk siis klappide korpus koos klappidega. Sinu autol peaks vähem keerukas olema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 08.03.10 20:21 Tsiteeri


Suur tänu Jann sa oled tegija.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 10.05.10 21:37 Tsiteeri


Kuna abs ei tööta sai tehtud diagnostika ja näitab mingit viga, 00287 abs speed sensor rear right g44 30-00 open or short to b+ ja mootori alt 00550 start of injection regulation 17-10 difference intermittent, mida need vead tähendavad? Võib asi olla selles, et absi aju läbi põlend?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]