Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Project URQ 30vTT - Finland (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 15446)
Miku
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO

postitati 20.02.10 20:59 Tsiteeri
Project URQ 30vTT - Finland



Tere,

Tahan teiega jagada rõõmu endise auto kohta, mis rändas minu käest Soome, Jyrki Repo kätte.
Vanemad olijad ehk mäletavad seda autot.
Minu kätte sattus auto Lätist. Olin antud auto omanik 3 aastat ning autost on aastaid tagasi isegi TM artikkel avaldatud.
Kes veel ei tea, siis Jyrki Repo on tuntud "kiirete Audide veel kiiremaks" tegijana.

Jyrki ei ole auto omanik, vaid ehitab autot oma kliendile.
Antud teema on hea tõestus sellest, et osad autod saavad väga hea kohtlemise ning neist saavad unustamatud projektid!
Jyrki sõnul pidi saama sellest autost rahulik tänavaliikluseks kõlbulik mürsk!

Info auto kohta siin:
Auto ehitamine
pildid

Head lugemist!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.10 23:41 Tsiteeri


Piltide aadressi järgi otsustades tundub, et omanik/töö tellija võiks olla eestlane.. Kas on võimalik autot tulevikus Eestis sõitmas näha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 21.02.10 00:53 Tsiteeri


Pealkirja ja osade piltide järgi tuleb V6 30v aga osadel piltidel R5 (või on see eelmine mootor seal)?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.02.10 06:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Pealkirja ja osade piltide järgi tuleb V6 30v aga osadel piltidel R5 (või on see eelmine mootor seal)?!

:D vaata päevavalges pilte uuesti.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.02.10 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Piltide aadressi järgi otsustades tundub, et omanik/töö tellija võiks olla eestlane.. Kas on võimalik autot tulevikus Eestis sõitmas näha?


Kas "urmas" on see Eestlane ehk? :D
Võin öelda, et "urmas" - Urquattro

Ja no tänavaautost on asi vist kaugel siiski, kui tähelepanelik olla, siis on näha suruõhu silindreid auto üles tõstmiseks boxipeatusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 21.02.10 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Pealkirja ja osade piltide järgi tuleb V6 30v aga osadel piltidel R5 (või on see eelmine mootor seal)?!

:D vaata päevavalges pilte uuesti.


Vaatasin ja nägin, et see VÕIKS olla ikka R5 http://promo.pp.fi/temp/urmas/P1010017.JPG (ilmselt siis endine kone)
Ja see paistab kena V6 olema http://promo.pp.fi/temp/urmas/kones.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.02.10 08:31 Tsiteeri


Kui sa nüüd tähelepanelikult vaatad, siis on tegu täiesti erineva autoga, mille pilt on lihtsalt sattunud samasse kausta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 21.02.10 08:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kui sa nüüd tähelepanelikult vaatad, siis on tegu täiesti erineva autoga, mille pilt on lihtsalt sattunud samasse kausta.


Minu viga, vaatasin ainult motot ja jäi märkamatta, et 20v on ilmselt C4 S-i peal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 21.02.10 10:29 Tsiteeri


Aga iga mees võiks teada, et kui jutt on AGB mootorist, on see ju pesueht 30vTT S4B5 pealt. :D
Ma olen kõiksee aeg mõelnud, et lühike V6TT võiks passida vanade kandiliste peale, just oma madala väände poolest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.10 12:23 Tsiteeri


Jah, aga autost on kahju, see urr peaks originaalina säilima, mitte mingi V6-mootoriga ringi sõitma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 21.02.10 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Jah, aga autost on kahju, see urr peaks originaalina säilima, mitte mingi V6-mootoriga ringi sõitma.

Parem sellisena, kui lõpetaks oma elutee kellegi aianurgas maasisse vajununa.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 21.02.10 12:43 Tsiteeri


Isegi olen mõelnud, et kuubikutel oleks põnev kasutada kas v6 või v8, kuid ainuke asi mis isklikult mind riivab on mootorihääl. Kui on kuubik, siis ikka mõtled rida5 soundile. V8-l on ka väga hea hääl, aga kuubiku peal kuidagi võõras.

See on muidugi väike mure.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 22.02.10 07:22 Tsiteeri


Selle auto omamoodi ettevalmistus on kestnud juba hea mitu aastat :) Tundub, et lõpuks läheb action´iks.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 22.02.10 10:23 Tsiteeri


No V6 kone peaks oluliselt parema kaalujaotuse tagama, kui rida 5. Kahe "silindrijagu" metalli saab olema esirataste tsentrist oluliselt tagapool võrreldes rida 5-ga....ja jahutusradikaski tahaotsa installitud.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 22.02.10 16:08 Tsiteeri


Mootor mootoriks . Mind vaevab rohkem see, et miks üks inimene peaks müüma sellist autot :(


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.02.10 16:11 Tsiteeri


On teil ikka probleemid :D Müüakse ka sport quattroid.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.02.10 18:07 Tsiteeri


Põdras võib tänaval puuriga sõita või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 22.02.10 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Põdras võib tänaval puuriga sõita või?

Põdras ei ohusta sa oma puuriga kaasliiklejaid....meil küll jah. Vastus on seega jah.
Meil võib puuriga liigelda vaid punktist A punkti B "treeningule" minnes, kui omad vastavat litsentsi.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.10 06:20 Tsiteeri


Loen ja mõtlen, mida osa neist inimestest, kes siin sõna võtavad, ise teeksid, kui neil oleksid samasugused võimalused.. Ilmselt loeksid internetist teiste kommentaare ja mõtleksid, et jõudke kõige pealt sinna kuhu meie/tema ja siis vaatame edasi. See ei ole mitte paha pärast öeldud aga minu seisukoht on see, et seni kuni me pole ise "tegijate" kingades olnud, on ka meie seisukohad kitsendatud.

EDIT: Aga minule see jahutusradika tahaviimine meeldib, olen ka ise selle peale mõelnud (mitte küll sinist silmas pidades).


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 23.02.10 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Põdras võib tänaval puuriga sõita või?


Vaatasin ka ise seda - krt veab põtradel - enda coupe laksaks kohe täis mitte polditava puuri sisse, kui oleks linna pildis liiklemine lubatud.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.10 22:24 Tsiteeri


Eino kõik on kihvt, aga olete te minuga nõus, et neid urr-e on ikkagi väga piiratud kogus ja nad võiksid originaali või vähemalt originaali-lähedastena säilida ? Selliseks projektiks sobiks ju väga hästi mingi suvaline uuema kerega kupee quattro. Öelge veel üks V6-mootori eelis R5 ees peale kaalujaotuse, mida Vihane-Tihane mainis. Pole olemas. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.10 05:36 Tsiteeri


Epic, kui nüüd faktides täpne olla, siis urre on toodetud kaarega üle 10000, samas tavalisi neliveduseid coupesid on toodetud 7499tk. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 03.03.10 06:26 Tsiteeri


Tarmo kui neid nii palju on toodetud, siis kuhu nad kõik kadunud on?:) 10tuh isendit 11 aasta peale pole väga palju. Samas tavalist coupe quattrot toodetud 2 korda lühema aja jooksul.
Samas kui tahta selline kere siiski rajakõlbulikuks ja kiireks teha, siis pole siin ka mingisugust muud alternatiivi, ilma puurita ei kannata selle autoga rajale minna, kere on liiga pehme.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.10 06:30 Tsiteeri


Ramon, kui nüüd esitada küsimus sedasi, siis vastaksin sulle ka küsimusega: kuhu on kadunud kõik põrnikad ja golf I -d?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.10 07:31 Tsiteeri


Kui ma tavaliselt ei saa nendest "erilistest" autodest aru, siis UrQ-st mingil määral saan. Ikkagi esimene ja algupärane Quattro. Seda vast isegi on mõtet säilitada sellisena nagu ta on, erinevalt sellele järgnenud "erilistest" autodest. Selles suhtes, et kui masin on tänapäeva mõttes kiviajast, siis pole selle säilitamises minu arvates suurt mõtet. Aga keegi mainis, et mis mõtet on panna V6 sinna ninasse, kui selle eelis R5 ees on "ainult" kaalujaotus. You must be kidding me..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]