Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
et siis eilsest miski imelik asi, see hitachi kliima kompuuter hakkas näitama välistemperatuuriks +13 kraadi, tglt oli ehk +1/+2. ja
lõppuks päeva peale jõudis see lausa +18 kraadini (tselsiuse järgi ikka), nagu suvi kohe.
ega see nüüd mingi hull probleem pole, aga äkkist keegi teab, milles võib jama olla.... |
Nii, üldiselt on neid variante n+1 nagu alati, minu saanil on andureid 2, yxs nagu tuumajurakas mainis on iluvõre taga enne
jahutusradikat, mingisugusel diagonaalselt asetseval plekiribal, teine asub seal kus välis õhk sisse kahmitakse e. siis esiakna
kõrvalistujapoolses alumises nurgas plastmasskatte all. Nii kuna minu jurakal oli sama probleem, et siis outsaid temp näitas
põõsaid siis otsisin lammareid pidi andurit ja selgus see, et paljudel isenditel on ainult üks ... ehk siis ainult seal
iluvõre taga. Niisiis vaata üle ühenduskontaktid, kipuvad nagu alati oksudeeruma, kuigi ma ei usu et selles viga on ... tavaliselt
takistuse suurenedes peaks toas näitama väiksemaid väärtusi ehk siis hulle miinuskraade. Tõenäoline võib olla
(kuna su auto kiirendab päris heasti), et see iluvõre tagune andur on pesast välja karanud ja vastu jahutusradikat või siis
selle lähedusse läinud.
Kui sul andureid on ikkagi kaks siis on asi imelihtne, tõmba mõlemil pistikud tagant ära ja mõõda testriga üle,
peaksid mõlemad yhte ja sama väärtust näitama +/- mõned üksikud oomid siia sinna. Kui väärtused on
väga erinevad siis on üks nendest läbi, kuna sul näitab temperatuuri rohkem kui tegelikult siis peaks väiksema takistusega
andur õhtal olema.
Abiks ka tabelid: http://www.20v.org/climate2.htm#temptables
|