Turbost alla minev õhutoru, selle liidese tihendi ja turbo ees õhuvõtu torus asuva õli küsimus
Ükspäev maal õlle kõrvele sai maha kistud turbo külge kinnituv õhutoru mis teise suure otsaga läheb õhufiltri külge. Selle sama toru mille
puhastamiseks eemaldasin kõige madalamasse kohta(turbo enda õhuvõtu ava ees) oli kogunenud õli ja kondentsi segu. Ilmselt oli see "möks" tulnud
sinna peenemast karterituulutuse torust mis klapikambrikaane külge kinnitub. Kas see on normaalne nähe?
Pildilt ka paistab, et ega palju pole puudu kuniks see otsaga turbosse oleks jõudnud.
Samas pildilt turbo külest läheb kiirliitega ühendatud toru allasuunas ilmselt hiljem otsaga coolerisse.
Kuna või kuidas saab aru, et see torude ühendus tihend lekib või vahetust vajaks?
Või äkki keegi arvab, et mõistlik ei oleks seda tihendit seal turboall näppida, kuna midagi võib laiali "pudeneda" siis paluks asjakohaseid
kommentaare!
Pildilt paistab ka, et see sama turbo toruotsa "krae" kuhu ära käiv osa sisse läheb on küljelt justkui kaarega vähe õliga koos. Väidetavalt käib
sinna liitesse rohelisest kummist tihend mida vahetada annab ja sama tihend käib ka nt. egr otsa liideses(see tihend sealt samuti nüüdseks vahetatud)
ja teiseltpoolt pikka plasttoru samuti. Oli ka näha,et need tiehndid olid vanad ning vahetus oli mõistlik otsus.
1.9 96kw AVF
|