Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Auto kõrgemaks aga mitte väga pehmeks (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2153)
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 12.07.04 18:43 Tsiteeri
Auto kõrgemaks aga mitte väga pehmeks



Tervitus,
et siis selline mure, et praegu on autol sport vedru all, mis teeb auto ka madalaks. Oleks nüüd selline soov, et auto tõsta samale kõrgusele kui ta seda oleks originaalvedruga, aga päris nii pehmeks ei tahaks, kuna sõidustiil on selline äkilisem. Seega mis kooslust soovitatakse? Tava vedru ja mingi jäik amort?

Autoks siis '89 aasta 90Q


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 12.07.04 18:52 Tsiteeri


ka sportvedrusid on orig. kõrgusega, arvan et koos sport amortidega oleks see parem variant kui orig. vedrud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 12.07.04 19:01 Tsiteeri


Originaalvedru ja näiteks Koni Sport amort töötavad väga hästi koos ja teevad vajadusel olemise vägagi jäigaks - keskmisest settingust jäigemaks ei tasugi meite maal keerata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 12.07.04 20:25 Tsiteeri


Peres praegu 89a Audi 80 Quattro sportversioon, millele samal põhjusel sai sportvedrude asemele orig vedrud ning kummitaldrekud vedrude alla ja peale. Jäik on endiselt, kuid kõrgem ka. Enda 87a Audi 80-l tegin sama nalja kunagi, et panin vedrude alla/peale/vahele kummipuhvrid ning läks ikka päris kõrgeks, kuid jäi ka mugavalt pehme (diisel ei jooksnud niipalju väljagi, et see pehmus häirivaks oleks muutunud:)) Samas olid all ka täiskõrged (185C ehk 185/80/14";) rehvid, mis tegid ka auklikud Tallinna tänavad päris siledaks. Ei ole kindel, kas sellised porikummid seal all ka ringi mahuks käima, kuid minul olnud mustriga mahtusid kenasti ära.
Traktortuuning rules:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 13.07.04 11:57 Tsiteeri


Selge-selge, praegu tundub Joeli pakutud variant kõige mõistlikum olevat. Eks uurib veel natuke maad ja siis tegudele...


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.07.04 12:07 Tsiteeri


Ja mina pidasin enda autot madalaks. Nagu maastur seisis kõrval :P


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 13.07.04 13:09 Tsiteeri


see kummi seibide variant on vast kõige mõistlikum lahendus ja odavam ka ma arvan. kunagi sai ühele scorpale pandud need taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 13.07.04 14:56 Tsiteeri


Krt, olen igast pahasid asju kuulnud nende kummiseibide kohta. Sellise lahenduse peale ei julge püsivalt välja minna. Leian, et see nagu rohkem selline hädaabi ajutine lahendus...:P


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.04 15:10 Tsiteeri


Mul on Bilsteini amort + kõrge vedru ja arvasin, et päris jäik on, sest linnas raputab piisavalt :), aga nagu selgus, rajal kaldub ikka rõvedalt. Nüüd kaalun vedruvahetust, aga ei teagi, mida teha, auto kasutuskõlblikkust madala vedruga minetada ei tahaks, aga jäigemaks küll... No natuke võiks ju madalam ka olla. Kas mingeid vahepealseid variante on üldse olemas, või on ainult valik jeep või kõht vastu maad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 13.07.04 15:19 Tsiteeri


Lorrapile: räägi meile kah, mida halba Sa nende kummiasjanduste kohta kuulnud oled! Ise ei ole nende kohta midagi halba jällegi kuulnud, ning maal on praegu vana mosse, millel need kummiasjandused juba ca 30a all olnud ja pole kuhugi kadunud. Samuti olnud need kummijullad enamikul mu autodest, seni 100% muredevabalt. Sellega samas täiesti nõus, et kui autoga kauemaks sõitma jääda ,võiks vahetada ka vedrud. Kuid ise paneks ikkagi ka kummilätakad vähemalt vedrude alla/peale, kuna see teeb igasuguseid auke kere jaoks pehmemaks. Vedrude vahele kummi toppimine on küll odav (25kr/tk) ja kiire meetod (paar minutit per ratas), kuid AINULT nendega vaevalt et soovitud tulemust üldse saaksid...
Küll aga hirmutati mind Soomes nende Biltemas müüdavate metallist jubinatega, mida samuti auto kõrgemakssaamise nimel vedrude vahele pannakse - nendega murduvat vedrud õige pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 13.07.04 15:20 Tsiteeri


Madaldusi on ju igasuguseid erinevaid. -35mm madalduse puhul on kõht maast veel täiesti normaalsel kõrgusel. -45mm ja rohkema puhul juba hakkavad off-road-omadused:P kannatama, kui suurema diameetriga rattaid ei kasuta. Sinul oleks targem vast pealtregullitav amort panna ja rahu majas. Ma ei tea kas C4-le selliseid pakutakse ainult. Muidu, sellise amordiga saab auto olenemata vedrudest ülijäigaks keerata. Abi oleks ka jäigemast stabilisaatorvardast. Kinnitamata andmetel peaks 4,2 S6 oma olema jämedam kui turbo-S4'l, täpselt ei tea kah. Tasub uurida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]