Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 1.9 Ei lae korralikult (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1116)
pro11
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 09.02.10 07:34 Tsiteeri
Audi 100 1.9 Ei lae korralikult



Mure siis selline, et auto koha peal käies imeb aku tühjaks. Kui süüte sisse panen ei tule armatuuri aku märki kah, genekas käis remondis. Tuttav ütles, et neil käib laadimine läbi spidoka, vastab see tõele? Äkki on kellegil olnud sama probleem siis saab äkki aidata;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 09.02.10 08:25 Tsiteeri


Kui kohapeal ei lae korralikult, kuid sõites laeb, siis panustaks pingeregulaatorit- minekul olevaid harjasid.
Kuid ega ta sul siis ka sõites KORRALIKULT ei lae, loeme seda piisavaks sõidu jätkamiseks.
Mis sul seal genekat remontides vahetati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 09.02.10 08:44 Tsiteeri


Kui armatuuris aku tulukese pirn läbi on siis ei lae tõesti. Ergutus käib läbi pirni ja ise olnud sama probleemiga korra.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 09.02.10 09:07 Tsiteeri


Kuid jutt oli, et tühikäigul ei lae(seotus pöörete muutumisega)? Pirn toimib kui kaitse ning kui see läbi, siis oleks laadimine täielikult kadunud.
Enda kunagisel skodal oli nii, et üle 5k rpm ei laadinud, sai pingeregulaator koos harjadega vahetatud ja asi korras.
Kuid mis mahutavusega akut kasutad? Ma mõõdaksin laadimis pinge ja aku pinge esmalt ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pro11
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 09.02.10 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: huljes
Kuid jutt oli, et tühikäigul ei lae(seotus pöörete muutumisega)? Pirn toimib kui kaitse ning kui see läbi, siis oleks laadimine täielikult kadunud.
Enda kunagisel skodal oli nii, et üle 5k rpm ei laadinud, sai pingeregulaator koos harjadega vahetatud ja asi korras.
Kuid mis mahutavusega akut kasutad? Ma mõõdaksin laadimis pinge ja aku pinge esmalt ära.

Aku on 62Ah ja pinge on kohapeal 12V ja kui gaasi anda läheb 13,8V peale. Paranduses vahetati harjad ja laagrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 09.02.10 09:35 Tsiteeri


Akust ei tohiks probleemi olla, kuid laadimis pinge 12v on madal, 13,8 on hea kui tarbijaid ka taga.
Kas sul harjad koos pinge regulaatoriga või ilma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pro11
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 09.02.10 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: huljes
Akust ei tohiks probleemi olla, kuid laadimis pinge 12v on madal, 13,8 on hea kui tarbijaid ka taga.
Kas sul harjad koos pinge regulaatoriga või ilma?


Ei oska seda õelda kas koos või mitte, kuid harjad tulevad lahti kahe kruviga koos mingi musta kestaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 09.02.10 17:15 Tsiteeri


Kui pirn läbi hakkabki ainult pööretel laadima. Proovi enda auto peal ja võta ergutus juhe lahti. Tühikäigul ei lae ja miski 3000 pöörde peal hakkab laadima. Vähemalt minu autol oli nii.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 10.02.10 08:53 Tsiteeri


Pirni võib tõesti profulaktika mõttes ära vahetada, kuid see ei ole kindel kas sellest tolku on.
Kui harjad koos nö tabletiga, siis jah koos pingeregulaatoriga(vaata harajade seisukord ka igaks juhuks üle.
Kas ka selline asi on võimalik, et mõne kehva ühenduse tõttu ei anna voolu läbi korralikult?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pro11
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 10.02.10 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: huljes
Pirni võib tõesti profulaktika mõttes ära vahetada, kuid see ei ole kindel kas sellest tolku on.
Kui harjad koos nö tabletiga, siis jah koos pingeregulaatoriga(vaata harajade seisukord ka igaks juhuks üle.
Kas ka selline asi on võimalik, et mõne kehva ühenduse tõttu ei anna voolu läbi korralikult?


Tänud kõikidele, nädalavahetusel vaatan üle. Ning annan teile teada kui toimima hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]