timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.02.10 01:35
|
|
|
Tahhomeeter valetab.(korras)
Terv. Olen nüüdseks masuudipressi omanik.
A100 c4 85kw on paigaldanud keegi uue kellade ploki, ilmselt A6 oma, odomeeter on elektrooniline. Kui mootor tühikäigul käib, siis tahokas 0. Põõrdeid
tõstes ilusti näitab, aga vähem ja seda kuskil 700-800 põõrdejagu.
Äkki on kellelgi mõni hea mõte, mida vaadata või kontrollida.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.02.10 04:52
|
|
|
Ilmselt on kelladeplokk võetud mõne muu mootorikodeeringuga isendi pealt. Nagu praktika on näidanud siis Sinu masin ei lase nendele kelladele kaabliga
ligi, et saaks asi ringi kodeerida. Vaja oleks need kellad korra uuemale c4'jale külge pista, Sinu liikurile sobilikud seadistused kelladeplokis
paigaldada ja seejärel oleks asi ok. Edasi võid nüüd ise mõelda, kust sa kaabli ja uuema c4'jaga mehe/naise leiad, kes viitsiks sellise asjaga jamama
hakata .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 04.02.10 14:19
|
|
|
Võib olle on tahokat lahti võetud ja osuti ei ole õiges positsjoonis c3 saab seda vähealt suvaliselt tagasi panna. Võta keeladplok lahti nii et saad
tahomeetri osutile ligi, võtad osuti küljest ära seejärel süüde sisse siis osuti külge surnud seisu.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.02.10 15:05
|
|
|
Ma soovitaks siiski kps'i pakutud lahendust. Väga tõenäoline, et A6 kellad pärinevad 6-sil auto pealt.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.02.10 17:21
|
|
|
Kelladeploki klaas on jäetud vana, seal keskel, kus el. odomeeter pesitseb on klaasil nupu auk sees. Seda odomeetri näitu ei oska ka kuidagi nullida,
üks nupuke on vasakul pool. Seega oleks isegi loogiline, kui seier äratõmmatud ja lampi tagasi pandud.
Nii, aga kui ongi 6 sil. mootori oma, kas on vahet, kuna diisel peaks oma impulsi kuidagi generaatorist saama. vanematel bensukatel süütepoolist ja
oleks loogiline, et siis valetama hakkab
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 05.02.10 15:50
|
|
|
Vaatasin täna hoolikamalt seda asja ja seier on tükmaad alla 0. ehk esimest kriipsu.
Ilmselt seier paigast 
Ehk saab keegi oma tahhomeetrit vaadata, kas see osuti on täpselt esimese kriipsu peal või alla.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.02.10 16:04
|
|
|

|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 05.02.10 17:15
|
|
|
Tänan, nüüd asi selge ja saan korda teha.
|
|
|