V_V
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.02.10 20:49
|
|
|
Osta 1,9 TDi 81kw igatahes parem valik ökonoomne ja töökindel! Loe diisli teemat ja sa ei taha seda mootorit enam. 
|
|
|
V_V
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.10 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Osta 1,9 TDi 81kw igatahes parem valik ökonoomne ja töökindel! Loe diisli teemat ja sa ei taha seda mootorit enam. |
Diisli teema läbi loetud , tahtsin teada äkki keegi on käinud seda vaatamas või on
see kellegi oma ennem olnud?
|
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
postitati 02.02.10 21:29
|
|
|
Oleks Quattro näeks selle 2.5td pidamisel mõtet. Parem tõesti 1.9td. Chip vahele kui vattidest puudu jääb.
S
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 02.02.10 21:46
|
|
|
Et oled selle teema läbi lugenud ja ikka tahad 2.5 V6 TDI-d?
Eriti veel nii vanat. Julge oled, et mitte öelda rumal.
Sarnases hinnaklassis on ju terve hunnik A4 universaale müügis, isegi nelikveolisi on nii palju, et seda võib nimetada valikuks. Kui diisel kindel
soov, siis 1.9TDI, mille puhul tuleb diisli eelis - madal kütusekulu - ka ilmekalt esile, erinevalt tüüpilisest 2.5 V6 TDI-st. Suhteliselt ökonoomseid
bensukaid 1.8T mootoriga on ka palju.
Milleks riskida selle õnnetu 2.5 TDI-ga?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.02.10 21:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivipallur
Et oled selle teema läbi lugenud ja ikka tahad 2.5 V6 TDI-d?
Eriti veel nii vanat. Julge oled, et mitte öelda rumal.
Sarnases hinnaklassis on ju terve hunnik A4 universaale müügis, isegi nelikveolisi on nii palju, et seda võib nimetada valikuks. Kui diisel kindel
soov, siis 1.9TDI, mille puhul tuleb diisli eelis - madal kütusekulu - ka ilmekalt esile, erinevalt tüüpilisest 2.5 V6 TDI-st. Suhteliselt ökonoomseid
bensukaid 1.8T mootoriga on ka palju.
Milleks riskida selle õnnetu 2.5 TDI-ga? |
No eks keegi peab neid mootoreid ka elus hoidma. Aga jah kui joppab siis
teine auto hind sinna sisse panna pole eriline probleem.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 03.02.10 08:53
|
|
|
Pigem siis juba 1.8T, kütust võtab sama palju või isegi vähem.
Eelistada tasub Quattrot, igati vastupidav ja hooldus pole märkimisväärselt kallim, kui esiveolisel.
Ühesõnaga, ideaalsed valikud oleks 1.9tdi Quattro või 1.8T Quattro.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
V_V
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.10 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivipallur
Et oled selle teema läbi lugenud ja ikka tahad 2.5 V6 TDI-d?
Eriti veel nii vanat. Julge oled, et mitte öelda rumal.
Sarnases hinnaklassis on ju terve hunnik A4 universaale müügis, isegi nelikveolisi on nii palju, et seda võib nimetada valikuks. Kui diisel kindel
soov, siis 1.9TDI, mille puhul tuleb diisli eelis - madal kütusekulu - ka ilmekalt esile, erinevalt tüüpilisest 2.5 V6 TDI-st. Suhteliselt ökonoomseid
bensukaid 1.8T mootoriga on ka palju.
Milleks riskida selle õnnetu 2.5 TDI-ga? |
Jah lugesin selle teema läbi, aga tänud ikkagi nõuannete eest
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 03.02.10 18:39
|
|
|
Põhimõtteliselt kui tahad kindlalt 2,5 TDI V6 siis parem võta A6 ning juurde quattro ja võimsus võiks olla 132 kw, siis tasuks see raha sisse
tampimine ka ära. Minu arust on 65 k selle A4 eest palju.
|
|
|
advanti
huviline
Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.10 20:26
|
|
|
Ma ei ostaks seda autot 45 000 eest ka mitte (päris kindlasti)
Asi selles, et kui 65tuhat maksta, siis 20tuhat on minimaalne summa, mis varem või hiljem vaja investeerida. Aga see summa on minimaalne, halval juhul
läheb palju kallimaks.
Kahjuks omal selle mootoriga kogemus olemas.
PS: Miks peab piltide pealt reg.nr ära kaotama? Ja miks ei või läbisõitu kirja panna ? Miks auto asukoht on Eesti (kas on raske ära märkida linna/vms
nime)? Mis nendel inimestel viga on . . .
|
|
|
V_V
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.10 20:26
|
|
|
Siis on hind vahepeal tõusnud alles oli 55K soodus hind.
|
|
|