Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Põleb mootorielektroonika märgutuli. KIIRE! (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1434)
Erkki-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 19:36 Tsiteeri
Põleb mootorielektroonika märgutuli. KIIRE!



Tere!
Asi siis selline, et täna lõi põlema mootorielektroonika märgutule. Kasutasin siin foorumi otsingut ja sain vasteks, et viga võib olla elektronsüütes, heitgaasides, katalüsaatorites jpms. asjades. Üks kasutaja kirjutas, et tal oli süütepool ära olnud ja kadunud oli ka tõmme ja sees vibra. Samas enda autol tõmme olemas ja ei saaks öelda, et süütepool ära. Või äkki hakkab minema siis?

Igatahes minu mõte on selles, et äkki oskab keegi midagi soovitada kontrollida. Lihtsad vead suudan ka ise sel masu ajal kõrvaldada. Kui ei, eks ma toimetan ta siis kunagi diagnosti.

Lugup,
Erkki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 27.01.10 19:45 Tsiteeri


No asi nagu selles ongi, et see üks tuli võib tähendada päris mitut viga. Selleks diagnostiga ongi mis loeb veakoodid ja saad teada mis viga on. Pole väga mõtet siin neti teel leiutada ju. Paned kaabli külge ja asi selge, võtab 5 minutit aega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 19:45 Tsiteeri


Isegi see kui kirjutaksid mis autoga tegu ei annaks asisemaid vastuseid.

Vigu võib olla sadu ja õigele veale aitavad jälile saada pädevad isikud pädevate aparaatidega ja seda ka alles siis kui nad autoga tegeleda saavad


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Erkki-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 19:57 Tsiteeri


Ai jah, maru kiire tegutsemise käigus unustasin mainida kõige tähtsama:
A6, 2002, 125 kW, V6, quattro.

Kuna auto hetkel Viljandis ja ise Otepääl, siis natukene peale netis soramist leidsin ühe Viljandi firma, mis tegeleb auto diagnostikaga jms. (Autec Diagnostika OÜ) Eks pöördun homme nende poole!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rakkim
huviline



Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4e

postitati 27.01.10 20:30 Tsiteeri


Mul just äsja oli samasugune olukord. Võib olla õhulugejast kuni lamdani . Mul 8 silindrist 1 ei töötanud - viga oli rikkis süütepool... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Erkki-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rakkim
Mul just äsja oli samasugune olukord. Võib olla õhulugejast kuni lamdani . Mul 8 silindrist 1 ei töötanud - viga oli rikkis süütepool... ;)


Oli sul tunda ka, et üks silinder tagant ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rakkim
huviline



Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4e

postitati 27.01.10 20:53 Tsiteeri


no selles suhtes ikka sain aru, et väristas madalatel pööretel (1800-2000rpm)ja puudus nö. harmoonia . Kõrvaga kuulates siis oli selline tirin sees vaikselt.. Kiirendusel eriti aru ei saanud kõrgematel pööretel. Aga kui juhtme taha paned, näitab ära kohe kus kalab..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Erkki-
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.10 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rakkim
no selles suhtes ikka sain aru, et väristas madalatel pööretel (1800-2000rpm)ja puudus nö. harmoonia . Kõrvaga kuulates siis oli selline tirin sees vaikselt.. Kiirendusel eriti aru ei saanud kõrgematel pööretel. Aga kui juhtme taha paned, näitab ära kohe kus kalab..


Selge, süütepooli ma välistaks ise ka, sest olen 520i peal tunda saanud süütepooli surma, alguses ehmatas ikka päris ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Cool_d
huviline



Registreerunud 23.07.05
Asukoht: Märjamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 2.6 110kw/ audi S6 4.2 manuaal

postitati 29.01.10 18:25 Tsiteeri


kui süütepool on läbi, siis peaks see mootori tuli vilkuma mitte lihtsalt põlema! Vähemalt minu a4 oli nii. Autoks a4 3.0 162kw. Mulle tehti revalis selgeks, et kui tõsisem viga siis hakkab vilkuma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.10 18:32 Tsiteeri


Aga mis peamine sellel 2,4 mootoril ei olegi neid süütepoole millest siin juttu on...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.4% - SQL: 74.6%]