Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Starteri tõmbereleel vool kadunud. Mis võis maha põleda? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2250)
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 27.01.10 14:28 Tsiteeri
Starteri tõmbereleel vool kadunud. Mis võis maha põleda?



Autoks V8 abh mootoriga ja automaat kastiga. Täna hommikul oli käre külm ja seismisest aku nõrgake. Vedas mootorit vaevu ringi ja peaaegu oleks isegi käima läinud, kuid ennem lõpes aku otsa. Midagi hakkas nagu plõksuma, kui akus vool otsa sai ja starter enam vedada ei jõudnud. Tõin teise aku krokodillidega kuid oligi korras, enam starterit järgi ei võtnud. Kontroll lambiga vaatasin, starteri tõmbereleele (punane-must juhe) ei tule enam voolu peale. Proovisin kruvikeerajaga otse, siis võtab ilusti järgi, seega starter korras. Sammuti nagu kõik muud tuled-viled toimivad.
Et midagi pidi otsad andma ja mis võiks olla see kõige tõenäolisem koht kust viga otsima hakata. Või on sellel vooluahelal kaitse kuskil?
Igasugune abi teretulnud.
Timmo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 27.01.10 15:01 Tsiteeri


Süüteluku põhja võid ka kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 27.01.10 15:32 Tsiteeri


Ühe teist marki autoga oli sama juhus. Ühel hetkel enam starterit ringi ei ajanud. Kostis ainult klõps kapotialt. Sai see starter maha võetud ja korpus asendatud kuna sellel 1 neljast magnetist oli omalt kohalt lahkunud. Kuid ka uuega ei läinud käima. Kontrollisime massiühendused jne ära kuid ei miskit. Huvitav lugu oli aga nii, et peale soojas olemist auto käivitus. Aitas ka starteri juurde suunatud puhur. Ehk siis kui sooja anda, siis töötas kõik. Praegu aga uurides, siis pingereleed eraldi ei saa ning mõistlikum on vahetusena uus osta.

Edu.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 28.01.10 13:35 Tsiteeri


Hakkasin siis täna asja vaatama. Kõigepealt vedasin pika juhtme starteri tõmerelee ergutusest salongi ja panin kontroll lambi vahele sinna. Võtit keerates :o oli kõva üllatus, tuluke põles. Sammuti mingi relee hakkas käigukasti peal tööle, on selle plõksu tugevalt salongi kuulda. Peaks seal vist mingi käigukangi asendi andur olema, et D või R autot käivitada ei saaks. Artavasti seal see kala ka on ning siit ka uus küsimus. Kas seal on midagi korrastada, et selline jama enam ei korduks? Mis seal üldse jamama hakkab, ilma asjata ei taha ka lammutada ja siis samatarkalt kokku tagasi laduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 28.01.10 14:44 Tsiteeri


Ma oma lolli peaga pakuks, et kui starter plõksib, siis viga hoidemähises, või nõrgas akus, mis ei suuda hoidemähise jaoks piisavalt voolu anda. Või oskab keegi targem täpsustada, milles viga?


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 28.01.10 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Ma oma lolli peaga pakuks, et kui starter plõksib, siis viga hoidemähises, või nõrgas akus, mis ei suuda hoidemähise jaoks piisavalt voolu anda. Või oskab keegi targem täpsustada, milles viga?

Ei, ma arvan et said minust valesti aru. Starter on korras, selle proovisin otse kruvikeerajaga järgi. Ühendasin tõmberelee ergutus juhtme lahti ja panin sinna vahele kontroll lambi. Eile proovides oli vaikus, ei tulnud sinna voolu peale. Täna hakksin viga otsima ja proovisin uuesti ja siis tuli sinna juhtmesse vool ja kostus ka plõks käigukangi juurest, eile ei kostunud seda plõksu. Midagi ärkas ellu ööjooksul, kuid arvan et hauast tõusnu kukub sinna varsti tagasi ja üritan seda viga üles leida, esialgsed tunded ja eeldusaed on sellised et peaksin selle käigukangi ümbrise laiali lõõma, kuid tekib küsimus, kas seal midagi tarka on mis pekki võiks minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 28.01.10 18:11 Tsiteeri


Ega ma ei väitnudki et starter on katki. Ma siiski usun, et viga hoidemähises, kuna võti start asendisse keerates tuleb vool süütelukust nii tõmbe-, kui ka hoidemähisele. Tõmbemähis lülitub siis välja kui lülitusrelee kontaktplaat on ühendunud ja tõmbemähisele tuleb kahelt poolt peale + pinge. Nüüd peakski lülitusreleed paigal hoidma hoidemähis aga kui vool jääb nõrgaks või on mähis katki siis lülitusrelee liigub tagasi ja starteri mootorini vool ei jõuagi. Kruvikaga surkides lasedki sa ju otse voolu peale ja lülitusrelee ei töötagi. Parandage kui eksin või tekst keeruline.:D


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.2% - SQL: 80.8%]