Rein
huviline
Registreerunud 29.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.04 17:40
|
|
|
Kas viga võib olla temperatuurianduris?
Kasutusel on 2 andurit: üks annab infot näidikule (täna vahetasin ära, enne näidik ei töötanud) ja teine süsteemile. Ma kahtlustan, et kas see teine
ikka annab edasi õiget infot või äkki ta üldse ei töötagi. Nimelt sooja mootoriga on pöörded 1400 juures, külmalt 900. Kas nad peavad olema nii kõrged
soojast peast ning kas/kus/kuidas selle teise anduri töösoleku õigsust kontrollida? See teine andur on siuke pisike julla, 2 klemmi oli vist seal kui
õieti mäletan. Mootor on 2,3 pritsung.
|
|
|
Riio12
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDI
|
postitati 08.07.04 17:35
|
|
|
Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see
prob. lahenes. Jõudu soojalt!
|
|
|
Rein
huviline
Registreerunud 29.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.04 08:46
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Riio12
Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see
prob. lahenes. Jõudu soojalt! |
See, mis ma vahetasin, oli 4-klemmine ja asemele läks 3-klemmine. Pöörded soojalt on endiselt 1400 juures. Salongis näitab sooja mootoriga peale
mõningast aega sõitmist 90 kraadi, mis on normaalne.
Teine pisem andur on 2-klemmiga. Niisama lampi ei tahaks ka vahetama hakata. Kui mingit paremat ideed ei leia, siis arvatavasti mingi aeg kuhugi
diagnostikasse.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.04 09:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Rein
Tsitaat: | Esialgne postitaja Riio12
Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see
prob. lahenes. Jõudu soojalt! |
See, mis ma vahetasin, oli 4-klemmine ja asemele läks 3-klemmine. Pöörded soojalt on endiselt 1400 juures. Salongis näitab sooja mootoriga peale
mõningast aega sõitmist 90 kraadi, mis on normaalne.
Teine pisem andur on 2-klemmiga. Niisama lampi ei tahaks ka vahetama hakata. Kui mingit paremat ideed ei leia, siis arvatavasti mingi aeg kuhugi
diagnostikasse. |
see pisem 2 otsaga seal samas kõrval on aju jaoks. Aga targem oleks tõesti diagnostikas ära käia. Võid küll proovida nii, et võtad selle aju
temperatuurianduri pistiku küljest ära ja vaatad, kas muutub midagi või ei töötava mootoriga. Minul igastahes kukuvad pöörded räigelt, auto vaevu
vaevu käib, segu läheb rikkaks ja auto sureb välja, ehk on tõesti andur pees ning aju nö "avarii-reźiimis" ?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.11.04 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MaQQu
Tsitaat: | Esialgne postitaja Rein
Tsitaat: | Esialgne postitaja Riio12
Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see
prob. lahenes. Jõudu soojalt! |
See, mis ma vahetasin, oli 4-klemmine ja asemele läks 3-klemmine. Pöörded soojalt on endiselt 1400 juures. Salongis näitab sooja mootoriga peale
mõningast aega sõitmist 90 kraadi, mis on normaalne.
Teine pisem andur on 2-klemmiga. Niisama lampi ei tahaks ka vahetama hakata. Kui mingit paremat ideed ei leia, siis arvatavasti mingi aeg kuhugi
diagnostikasse. |
see pisem 2 otsaga seal samas kõrval on aju jaoks. Aga targem oleks tõesti diagnostikas ära käia. Võid küll proovida nii, et võtad selle aju
temperatuurianduri pistiku küljest ära ja vaatad, kas muutub midagi või ei töötava mootoriga. Minul igastahes kukuvad pöörded räigelt, auto vaevu
vaevu käib, segu läheb rikkaks ja auto sureb välja, ehk on tõesti andur pees ning aju nö "avarii-reźiimis" ? |
Oskab keegi öelda kuidas seda andurit kontrollida õnnestub? Minu masinal ei muuda anduri otsast juhtmete eemaldamine midagi, samas sümptomid on
samasugused- segu on jube rikas ja mootor ei taha kuidagi käia. Saab neid andureid kuidagi kontrollida?
Tänud!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jasu
huviline
Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80
|
postitati 22.11.04 16:20
|
|
|
üks varjant on see,et mõõda ega see andur kerega massis ei ole.
tavaliselt kipub nii olema.Takistusi saab ka mõõta.
|
|
|
|