Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas viga võib olla temperatuurianduris? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1832)
Rein
huviline



Registreerunud 29.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.04 18:40 Tsiteeri
Kas viga võib olla temperatuurianduris?



Kasutusel on 2 andurit: üks annab infot näidikule (täna vahetasin ära, enne näidik ei töötanud) ja teine süsteemile. Ma kahtlustan, et kas see teine ikka annab edasi õiget infot või äkki ta üldse ei töötagi. Nimelt sooja mootoriga on pöörded 1400 juures, külmalt 900. Kas nad peavad olema nii kõrged soojast peast ning kas/kus/kuidas selle teise anduri töösoleku õigsust kontrollida? See teine andur on siuke pisike julla, 2 klemmi oli vist seal kui õieti mäletan. Mootor on 2,3 pritsung.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Riio12
huviline



Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDI

postitati 08.07.04 18:35 Tsiteeri


Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see prob. lahenes. Jõudu soojalt! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rein
huviline



Registreerunud 29.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.04 09:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Riio12
Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see prob. lahenes. Jõudu soojalt! :)


See, mis ma vahetasin, oli 4-klemmine ja asemele läks 3-klemmine. Pöörded soojalt on endiselt 1400 juures. Salongis näitab sooja mootoriga peale mõningast aega sõitmist 90 kraadi, mis on normaalne.
Teine pisem andur on 2-klemmiga. Niisama lampi ei tahaks ka vahetama hakata. Kui mingit paremat ideed ei leia, siis arvatavasti mingi aeg kuhugi diagnostikasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.04 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Rein
Tsitaat:
Esialgne postitaja Riio12
Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see prob. lahenes. Jõudu soojalt! :)


See, mis ma vahetasin, oli 4-klemmine ja asemele läks 3-klemmine. Pöörded soojalt on endiselt 1400 juures. Salongis näitab sooja mootoriga peale mõningast aega sõitmist 90 kraadi, mis on normaalne.
Teine pisem andur on 2-klemmiga. Niisama lampi ei tahaks ka vahetama hakata. Kui mingit paremat ideed ei leia, siis arvatavasti mingi aeg kuhugi diagnostikasse.


see pisem 2 otsaga seal samas kõrval on aju jaoks. Aga targem oleks tõesti diagnostikas ära käia. Võid küll proovida nii, et võtad selle aju temperatuurianduri pistiku küljest ära ja vaatad, kas muutub midagi või ei töötava mootoriga. Minul igastahes kukuvad pöörded räigelt, auto vaevu vaevu käib, segu läheb rikkaks ja auto sureb välja, ehk on tõesti andur pees ning aju nö "avarii-reźiimis" ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.11.04 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MaQQu
Tsitaat:
Esialgne postitaja Rein
Tsitaat:
Esialgne postitaja Riio12
Mul oli 2,5TDI -l vastupidi, külmalt kõikus ermsasti kuni 1400-- soojalt 650, näidik oli OK. Vahetati nn. kaksik andur 4-kont. a` 256.- kr. Nii see prob. lahenes. Jõudu soojalt! :)


See, mis ma vahetasin, oli 4-klemmine ja asemele läks 3-klemmine. Pöörded soojalt on endiselt 1400 juures. Salongis näitab sooja mootoriga peale mõningast aega sõitmist 90 kraadi, mis on normaalne.
Teine pisem andur on 2-klemmiga. Niisama lampi ei tahaks ka vahetama hakata. Kui mingit paremat ideed ei leia, siis arvatavasti mingi aeg kuhugi diagnostikasse.


see pisem 2 otsaga seal samas kõrval on aju jaoks. Aga targem oleks tõesti diagnostikas ära käia. Võid küll proovida nii, et võtad selle aju temperatuurianduri pistiku küljest ära ja vaatad, kas muutub midagi või ei töötava mootoriga. Minul igastahes kukuvad pöörded räigelt, auto vaevu vaevu käib, segu läheb rikkaks ja auto sureb välja, ehk on tõesti andur pees ning aju nö "avarii-reźiimis" ?

Oskab keegi öelda kuidas seda andurit kontrollida õnnestub? Minu masinal ei muuda anduri otsast juhtmete eemaldamine midagi, samas sümptomid on samasugused- segu on jube rikas ja mootor ei taha kuidagi käia. Saab neid andureid kuidagi kontrollida?
Tänud!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jasu
huviline



Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 22.11.04 17:20 Tsiteeri


üks varjant on see,et mõõda ega see andur kerega massis ei ole.
tavaliselt kipub nii olema.Takistusi saab ka mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]