Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 2.2t Rõhk jahutussüsteemis (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4153)
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 26.01.10 20:46 Tsiteeri
S4 2.2t Rõhk jahutussüsteemis



Tere, tulin autoga sõitmas ja ajasin garaazi. Tõmbasin kapoti lahti ,et vaadata jahutusvedeliku ja õli taset. Nimelt tekkis kohe üks küsimus. Jahutusvedeliku paaki tulev ülevoolu toru oli rõhu all, nimelt terve jahutussüsteem. Keerasin jahutuspaagilt(paisupaagilt) korgi maha ja tuli kuuldavale sisin, jahutusvedeliku paagis tase tõusis ja lõdvik vabanes rõhu alt. Kas jahutussüsteemis peab olema selline rõhk sees, mis lõdviku punni lööb ? Kas mitte paagi kork ei peaks õhu läbi laskma (ise eeldan ,et kork enda aja ära elanud ja ei lase läbi) ? Või ongi see normaalne nähtus ?

Lisaks, mis on S4 2.2t normaalne mootori töö temperatuur ? 90 peaks olema selline temperatuur, kus mootor kulub kõige vähem. Endal on 45 ja sealt üle ei lähe, isegi mitte linnas paarutades. Termostaadi vahetan ära, kuid mis temperatuuriga termostaat sinna käib ?

Minu esimene S4 ja ei ole asjadega sina peal. Vaikselt nokitsenud.

Rait


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.01.10 20:50 Tsiteeri


Jahutussüsteemi normaalne töörõhk on ca 1bar. Võid väljavahetada paisupaagikorgi, paha see ei tee. Kui on jahutusvedeliku näidikuseir 45C peal, siis ilmselt, kas andur valetab, näidik paneb puusse või on ikkagi termostaadiviga. Kas salongi sooja tuleb, mootori jahutusradikas on kuum terves ulatuses?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.01.10 20:53 Tsiteeri


Sooja mootoriga EI KEERATA KUNAGI paisupaagi ega radika korki maha. Kehvemal juhul leiate ennast reanimatsioonist, kus teil pee pealt nahka mujale siirdatakse.
Jah, seal peabki rõhk olema ja kõigil autodel on. Kui kunagi koolis füüsikast ka miskit kõrva taha jäi, siis ilmselt saad aru.
Termostaat tavaline 87c´ ja mitte kõige odavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 26.01.10 20:53 Tsiteeri


Salongi hakkab suhteliselt kiiresti sooja puhuma. Kui -15 kraadiga väljas seisnud ja käima panna, siis 5min jooksul hakkab kliima juba sooja viskama. Radikat ma katsunud veel pole. Kui ma ta endale sain, siis näitas algul ikka sinna 90mne juurde ja törts alla. Kuid nüüd 45 peal ja üle ei tule. Suure külmaga aga trassil isegi langeb suts.

Füüsikas käin siiani, kuid see rõhk tundus ikka suurem. (e36-l ei olnud see rõhk nii suur). Ja ega ma seda kohe maha ei keeranud ja hooga. Nii palju ikka mõistust on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.01.10 21:04 Tsiteeri


Omal olnud juhus, kus juba kergel paisupaagi korgi päästmisel viskas korgi keermelt maha ja tuline dušš oli olemas.
Päästsid vaid nokamüts ja nahast tsikliriided.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 26.01.10 21:07 Tsiteeri


Aga seda rõhku reguleerib siis paisupaagi kork ? Sest öeldud ,et neil ise õhutav süsteem, kui näiteks õhk sees.(jäi kellegi postitusest silma) Seega kuskilt peab üleliigne õhk/rõhk ju välja pääsema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.01.10 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Aga seda rõhku reguleerib siis paisupaagi kork ? Sest öeldud ,et neil ise õhutav süsteem, kui näiteks õhk sees.(jäi kellegi postitusest silma) Seega kuskilt peab üleliigne õhk/rõhk ju välja pääsema.


Sulle on korduvalt öeldud, et peab olema rõhk jahutussüsteemis. Kui on liigne rõhk, siis hakkab lõdvikuid laiali peksma vms. Endiselt, kas: andur, näidik, termostaat.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 26.01.10 21:46 Tsiteeri


Sain aru jah ,et peab olema. Kuid rõhul ja rõhul on kaa vahe. Lihtsalt kui on liigne rõhk siis lööb lõdvikud minema. Selge, seega suletud süsteem, midagi muud kuskilt järele ei pea andma. Sain natuke targemaks, tänud.

Homme kisun termostaadi välja ja keedan seda. Kui see ok, saab järgmised asjad käsile võtta.
Ise kaldun nüüd arvama anduri veale, trassil saab kütuse kulu ökotades 9,2l sajale. Kuid linn ikkagi 15-16. Seega peaks mootor soe olema. Poole normaal soojusega oleks kütusekulu suurem.

Mingi küsimus kripeldas veel, mis hetkel ei meenu. Aa, valget suitsu tuleb tagant. Päris hea londi viskab välja kui tallata. Selline lumivalge suits. Õli ei võta, see on normis kogu aeg. Jahutusvedelik kaa märgatavalt ei kao.
Andke andeks, et lollid küsimused. Kuid esimene S ja asjad häirivad silma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 26.01.10 21:54 Tsiteeri


Kui termostaati keedad, siis kindlasti eelenevalt läbi keedetud vees. Aga termostaadi võid korraga uue vastu ka avhetada. Wahler toodang hea, end audil maksis ta 160kr.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 27.01.10 08:21 Tsiteeri


Kui mootori temperatuur mada siis on termostaat kogu aeg avatud nii et milleks teda keeta?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 31.01.10 23:31 Tsiteeri


Vanad paisupaagikorgid pidavatki nii tuksi minema, et rõhk ületab normaalse piirid, nii et vana kork võibolla tasukski välja vahetada. Andur ja termostaat on vanal autol mõlemad potentsiaalsed probleemiallikad - termostaadil ei ole vaja enamat kui millimeetri-paari jagu irvakile jääda, kui talvekülmas jääbki mootor päris jahedaks.

Põhimõtteliselt ilmnevad anduri- ja termostaadiviga veidi erinevalt - vigase termostaadiga soojeneb mootor kohapeal töötemperatuurini ja sõitma hakates jahtub kohe maha (mida külmem ilm, seda kiiremini). Vigase anduri puhul võib näit jäädagi valeks või seier ei liigu algasendist üldse edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 01.02.10 16:30 Tsiteeri


Tehase manualis on muidu sooja mootoriga korgi avamise kohta lause, et aseta riie paagile peale ja ettevaatlikult ava kork. Kahjuks ei mäleta kas see oli nüüd mitsu või audi manualis. Igatahes soovitus on hea.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]