Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 2,5tdi kütusepumba jama 2001 aasta (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 10604)
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 25.01.10 19:15 Tsiteeri
A6 2,5tdi kütusepumba jama 2001 aasta



Terv. Asi selles, et ükshommik ei läinud auto enam käima. Oli külm ja arvasin, et asi selles. Proovisin anda kahte erinevat täkku ja ikka ei läinud käima. Ostsin uue aku ja andsin ka eetrit, kuid ikka mitte midagi. Ketras küll aga küte üles ei tulnud. Tõmbasin siis slepis oma automaat quattro 3km eemal sooja garaazi. Loodan, et käigukast jäi terveks (30 km/h). Soojendasin autot 4 tundi ja ei muffigi. Ei tõmba kütet ülesse. Ühendasin vooliku mis läheb filtrisse lahti ja küte sinna ei jõudnud. Tirisin tagaistme üless ja pump välja. Vool jõudis kuni pumbani ilusti kohale. Panin pumba eraldi anumasse ja akult juhtmetega voolu. Kõik toimis, pump töötas korralikult.
Lasin siis uuesti pumba paaki ja ühendasin juhtmed ära. Jätsin lahti ainult selle vooliku, kust küte edasi läheb (kohe pumba peal jämedam voolik). Proovisin autot käivitada ja ei muffigi jälle. Küte sealt edasi ei lähe, kuigi pump oli ju korras. :o Kas on kellelgi mingit ideed? Kaane peal oli ka peenem voolik arvan, et see vast tagasivool. Kas tagasivoolu voolik peab ka ühendatud olema? Asi selles et pealtpoolt oli küll ühendatud, aga seal paagis sees on valged voolikud ja seal oli minuarust tagasivoolu ots lahti. :o Aga ei tea, see vast ei tohiks mõjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heiki232
huviline



Registreerunud 07.12.08
Asukoht: Põlva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI

postitati 25.01.10 19:19 Tsiteeri


Kõigi eelduste kohaselt kõrgsurvepumba elektroonika tuksis.Juhe taha ja kohe saad teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 25.01.10 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heiki232
Kõigi eelduste kohaselt kõrgsurvepumba elektroonika tuksis.Juhe taha ja kohe saad teada.

Kas peaks siis diagnosti tegema? Ja kas see tähendab kõrgsurvepumba vahetust??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 25.01.10 19:26 Tsiteeri


Iseenesest ei usu et asi kõrgsurve pumbas,kuna küte ju ei jõuagi sinnani. Isegi filtrini ei jõua. Kirjutasin ennist et pumbast küte enam edasi ei liigu!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 25.01.10 19:32 Tsiteeri


Äkki asi ikka nendes valgetes voolikutes,mis seal paagis on. Ei saanud neid sealt kätte kah, aga äkki mõni võib katki olla või midagi sellist. Kas mingit joonist pole sellest pumbast ja voolikutest ja kuidas nad sealt välja käivad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 25.01.10 19:42 Tsiteeri


Tundub et ise küsin ja ise ka vastan:) Mingi joonise vist isegi leidsin http://www1.carparts-cat.com/webdata/ImageData/artbild/83/220-801-005-006Z.JPG aga kas kellelgi midagi täpsemat pole ja kuda see krempel ikkagi paagist välja käib??? Minuarust on see auk paagis palju väiksem kui see kaaderwerk:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.10 20:59 Tsiteeri


Äkki kaevad paagis ilmaaegu.
Kõrgsurvepump imeb ise kütust paagist.
See pump mis paagis on pumpab ühest paagi poolest teise.

Mingid jamad filtritega, kellel ei lähe käima, kes on vaja ära vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 25.01.10 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Äkki kaevad paagis ilmaaegu.
Kõrgsurvepump imeb ise kütust paagist.
See pump mis paagis on pumpab ühest paagi poolest teise.

Mingid jamad filtritega, kellel ei lähe käima, kes on vaja ära vedada.


Kas oled ikka kindel selles? Minuarust see pump mis seal paagis on täidab kütusefiltrit ja sealt läheb kõrgsurvepumpa. On see ikka päris kindel et see paagisolev pump ei löö kütet üles vaid kõrgsurvepump ise imeb??? kõrgsurvepumbale peaks olema ikka ju etteande pump!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.01.10 21:58 Tsiteeri


Minu kogemuste põhjal pump imeb kütte ise. Kui kütte filtrit täis ei pane filtrit vahetades siis igatahes käima seda autot ei saa. Pane mingi trehtel pumpa mineva toru otsa ja vala kütet täis, et kõrgemal oleks ja proovi käivitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 26.01.10 12:17 Tsiteeri


Nüüd siis viga tuvastatud, nagu kartsin ongi kõrgsurvepump:mad::mad::mad: Kas äkki kellelgi vedeleb kuskil mõni mõistliku hinnaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MTK
huviline



Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 13:17 Tsiteeri


Kuidas vea tuvastasid? Arvuti järgi ja näitas ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 26.01.10 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MTK
Kuidas vea tuvastasid? Arvuti järgi ja näitas ära?

Ise ei leidnudki viga , aga viisin auto diislikeskusesse ja seal öeldi et näitab pumba viga. Täpsemalt ei tea ,kuna pole veel järgi läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 26.01.10 13:43 Tsiteeri


Pump imeb ise paagist. Sellel autol ei ole veel etteande pumpa. Oli korra ühel autol sama jama - analoogne. Paagis oli liiga vähe kütet ja elektroonika ei lubanud auto käima minna. Valasime kütet juurde ja kõik korras.

Jõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MTK
huviline



Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 14:21 Tsiteeri


Enda masinal vist sama viga. Anna teada mis täpselt, kui oled kätte saand ja palju läks diagnostika maksma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 26.01.10 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MTK
Enda masinal vist sama viga. Anna teada mis täpselt, kui oled kätte saand ja palju läks diagnostika maksma?

Niipalju öeldi et veatuvastamine on 500.- ja pumbavahetus (peale-maha) 2000.- Aga vahetus on liiga kallis ja ma vahetan kindlalt kohta! Eks ma siis informeerin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
saviants
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 19:45 Tsiteeri


nagu ütleb reklaam " ma tean, mida sa tunned .."; endal olid samad pumbajamad täpselt sama konega ja finaal oli ikka pumbavahetus ja 24 tuh väljaminek. Poolteist aastat ennem seda käis kast 3x alla-maha , mille mille käigus loovutasin kokku ligu 40 tuh; siis oli vahepeal korralised hooldused, kuhu kuulus ka suur 120 tuh hooldus ja
järgmised 17 tuh jäid Revalisse. Mõned kuud ennem auto müüki , ka talvisel ajal , lõpetas üks genekarihma rullik lepingu , mille tulemusena jätsin ligi 10 tuh Audihooldusse. Ja see nimekiri pole lõplik, sest õlivahetuste, piduriklotside- sharniiriotste jms vahetuste vahele jäid ka mõned kojameeste mehhanismide puhastused ja rooli Airbagi anduri vahetus ..:)
Aga , vaatamata absurdselt suurtele summadele ja kulutatud närvidele oli sõidumõnu 100% eest , nii et jõudu ja jaksu !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 26.01.10 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saviants
nagu ütleb reklaam " ma tean, mida sa tunned .."; endal olid samad pumbajamad täpselt sama konega ja finaal oli ikka pumbavahetus ja 24 tuh väljaminek. Poolteist aastat ennem seda käis kast 3x alla-maha , mille mille käigus loovutasin kokku ligu 40 tuh; siis oli vahepeal korralised hooldused, kuhu kuulus ka suur 120 tuh hooldus ja
järgmised 17 tuh jäid Revalisse. Mõned kuud ennem auto müüki , ka talvisel ajal , lõpetas üks genekarihma rullik lepingu , mille tulemusena jätsin ligi 10 tuh Audihooldusse. Ja see nimekiri pole lõplik, sest õlivahetuste, piduriklotside- sharniiriotste jms vahetuste vahele jäid ka mõned kojameeste mehhanismide puhastused ja rooli Airbagi anduri vahetus ..:)
Aga , vaatamata absurdselt suurtele summadele ja kulutatud närvidele oli sõidumõnu 100% eest , nii et jõudu ja jaksu !

Sry, aga neid numbreid kokku liites tuli selline s*ta maitse suhu, et sõna "sõidumõnu" kaotas paraku oma algse tähenduse!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saviants
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 20:23 Tsiteeri


Ei valeta, kui ütlen, et kui masin tips-tops sõidukorras oli, ja neid hetki oli ka küllaga :) , siis oli tegu väga mugava , vaikse ja hea minekuga pilliga. Ennem C5 kerega A6-te oli mul C4 A6 , bensukas ja noh, praegu ei meenu, et midagi tõsist viga oleks olnud...rattalaager, tagumised amordid, aku ...tavahooldused..üldjoontes kõik. Seega oli Audi minu jaoks nii arhitektuuriliselt kui ka usalduselt esmane valik ja loogiline jätk oli C5 kere....kuid kahjuks jah algas sellega ka kenake kannatuste jada.
Ah jaa, eelmise kirja täienduseks, läks meelest, roolilatt ja roolivõimupump sai ka vahetatud , kokku vist ka mingi 10 tuh,
nii et tegelikult kõik probleemsed kohad sai korda tehtud va. nukkade vahetus, mis ilmselt jäi järgmise õnneliku omaniku kanda.
Nüüd sõidan juba 2 aastat neljakäpaveolise jaapanlasega ja nägu naerab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 26.01.10 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saviants
Ei valeta, kui ütlen, et kui masin tips-tops sõidukorras oli, ja neid hetki oli ka küllaga :) , siis oli tegu väga mugava , vaikse ja hea minekuga pilliga. Ennem C5 kerega A6-te oli mul C4 A6 , bensukas ja noh, praegu ei meenu, et midagi tõsist viga oleks olnud...rattalaager, tagumised amordid, aku ...tavahooldused..üldjoontes kõik. Seega oli Audi minu jaoks nii arhitektuuriliselt kui ka usalduselt esmane valik ja loogiline jätk oli C5 kere....kuid kahjuks jah algas sellega ka kenake kannatuste jada.
Ah jaa, eelmise kirja täienduseks, läks meelest, roolilatt ja roolivõimupump sai ka vahetatud , kokku vist ka mingi 10 tuh,
nii et tegelikult kõik probleemsed kohad sai korda tehtud va. nukkade vahetus, mis ilmselt jäi järgmise õnneliku omaniku kanda.
Nüüd sõidan juba 2 aastat neljakäpaveolise jaapanlasega ja nägu naerab :)

Sa kohe oskad tuju tõsta:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 26.01.10 21:57 Tsiteeri


Üks võimalus on paak täis panna ja siis proovida,aga ega see kütuse üles saamine kerge ei saa olema kui juba õhk sees.Enda pillil olen ikka sel juhul pumba rihma maha võtnud, trelliga kütte ülesse ajanud ja keerad käima ilma suurema peavaluta,süüde muidugi väljas muidu läheb aju lolliks ja vaja arvuti järgi toppida.
Ja veel mul juba kolmas pump peal v:D ja ka veel ei nuta:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 28.01.10 10:35 Tsiteeri
Tere



Ei hakanud uut teemat tegema. Probleem siis järgmine, et sõites akkab midagi mootorit järsku pooma, jõud kaob, akkab tagant tohutult sinist viskama ja viskab kasti avariireziimi. Lükkates kasti neutraali peale ja gaasi andes pöörded üle kolme tuhande ei tõuse (peksab pöördeid tagasi) ja moto väriseb peal jubedalt ning viskab tagant sinist ja ajab vingu lõhna sisse. Jään seisma gaasitan natuke, siis järsku nagu kaob poomine ära ja pöörded tõusevad jälle nii nagu vaja ning sinist ka enam ei viska. Korraks süüde välja ja ja kast ka jälle tavareziimis ja sõit võib jätkuda.

Enamast teeb seda siis, kui mootor on juba oma töötemperatuuri saavutanud ning soojaks sõidetud. Tunne on nagu selline, et pumbas midagi kiilub kinni või ei oskagi öelda. Õhulugeja autol kontrollitud ja loeb küll pisut vähem kui peaks, aga selle süü välistaks.

Diagnost näitas siis kastil seda, et ei saa vahepeal õiget kiirusesignaali motolt ja pumbal mingit käivitus viga. Autoks siis c5 2.5 tdi 110 kw

Hetkel on probleem ka see, et pump saab koos küttega peale päris suurel hulgal õhumulle, kuid filtri vahetus plaanis, kuna enne filtrit mulle ei ole, ning tagasivooluklapp samuti kontrollitud ning muid võimalusi pole, et odav filter laseb ise kusagilt õhku vahele. Kas see, et pumb koos küttega õhumulle peale saab, võib selliseid sümtomeid põhjustada?

Lisaks veel seda, et auto käivitub nii külmalt kui ka soojalt koheselt (külmalt küll natuke kehvemini, kui see juba mittetöötavate eelsüüteküünalde probleem)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 28.01.10 11:34 Tsiteeri


Kuna paljud mulle näevad, kas kütusetorud on siis pandud läbipaistvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MTK
huviline



Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.10 11:38 Tsiteeri


Jah, peale filtrit läbipaistev voolik, näeb kui õhumullid sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Andres80
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta

postitati 30.01.10 17:57 Tsiteeri


Nii, tundub et mul hakkab audidest juba kõrini saama:mad: Diislikeskuses (Katel diisel) öeldi et on kõrgsurvepump õhtal (mingi nurga reg viga) ja seepärast ei käivitu. Kuna nad aga lasid aku täiesti tühjaks võis sealt igasugu vigasid tulla.Läksin siis teise teenindusse kus lasti voolikust kütuse paaki surveõhku ja keerati auto paugust käima:o Võtsin siis jalgealla uuesti teekonna sinna diislikeskusesse, kus nõudsin oma 510.- tagasi. Saingi tagasi! Tundus et nüüd kõik korras ja tuju hea. Sain sõita paar päeva ja täna jahilt kodu sõites hakkas vilkuma eelsüüteküünla tuli (nii umbes 10 korda). sama aeg hakkas auto jõnksutama ja oli selge et kütet enam kätte ei saanud. Mootor suri välja ja enam käima ei lähe!!!!!! Ketrab küll aga kütet üless ei tõmba. Kas on kellelgi ideid mida peaks uurima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MTK
huviline



Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.10 20:03 Tsiteeri


Mina sain sama süsteemiga käima ja sõitsin diislikeskusesse, et diagnost teha. Vahetati ära filter ja tagasivoolu voolik. Praegu on küll muredeta käivitunud, aga samas on ka ilm soojem. Mul õnneks sellist pulli veel ette pole tulnud, aga edu igaljuhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]