Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9 TDI - mootor soe, salong leige (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2105)
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 24.01.10 20:49 Tsiteeri
1,9 TDI - mootor soe, salong leige



Tere,

Häda nimelt 1,9 TDI A4-ga (81kW mootor). Mootor läheb ka suure külmaga suhteliselt ruttu 90 kraadini ja hoiab temperatuuri prefektselt, kuid salongi päris soojaks ei saa: kui salongi vent (ilma kliimaseadmeta mudel) keerata üle II astme, siis õhku küll puhub rohkem, kui see on leigem. Niipalju sooja, et klaasid puhtad hoiaks, tuleb. Häda ilmneb temperatuuridega alla ~ -15 C. Salongi õhufilter on suvel vahetatud ja kõik reguleerimisenupud nagu töötaks normaalselt. Jahutusvedelik ja tremostaat ka suvel vahetatud. Radiaatori ette papi paigaldamine erilist effekti ei andnud: 2,3 bensiinimootoriga A6 võrreldes on A4 endiselt külm kui hundilaut. On mingeid ideid, mida veel uurida või tuleks olukorraga leppida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zerro
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.09
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B6

postitati 24.01.10 20:54 Tsiteeri


Jahutusvedeliku taset võid kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 24.01.10 22:12 Tsiteeri


Jahutusvedeliku tase on normis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 25.01.10 13:05 Tsiteeri


Ma nüüd täpselt ei tea, kuidas R4 diisli puhul see on, aga ma usun, et plokivärk on sama. Mul oli vanal Audi 80'l saranne jama ning lahendus leidus siis, kui ära sai vahetatud veepump. Siis ütlesid targemat mehed, et pump ei jõua piisavalt vedelikku ringi lüüa. Nii oli see minul.
Võid seda katsetada nii, et kohapeal sooja mootoriga pane puhur II peale või edasi ja siis tõsta pöördeid, see paneb pumba kiiremini tööle. Kui siis tuleb sooja, siis on arvatavasti pump.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 25.01.10 13:19 Tsiteeri


Pakuks pigem umbes salongiradikat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.12 17:53 Tsiteeri
Sama jama



Tere

Mul sama autoga sama jama, vahe selles, et mul kliima.
Mootori temperatuur 90 kraadi peal, salongi tuleb aga ainult leiget.
Kas seal on mingi klapp mille rikke seda tekitada võib, ja kus se umbes asub?

Teine jama on see, et keskelt ei puhu õhku, kiskusin armatuuri alumise osa lahti ja
leidsin mootori mis ei liiguta nn. klappi kui kliimas nuppu vajutada.
Kiskusin antud mootori lahti ja ühendasin patarei külge, töötas.
Küsimus selles, et kuidas testida, kas probleem on antud mootori osas mis näitab
juhtplokkile mis asendis klapp on või on viga kliima plokkis.
Arvuti kliimaga ühendust ei saa: To many communication errors.

Parimat

Siim


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
artzik
huviline

Avatar


Registreerunud 21.08.07
Asukoht: kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: s4 c4

postitati 01.02.12 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simmmmmm
Tere

Mul sama autoga sama jama, vahe selles, et mul kliima.
Mootori temperatuur 90 kraadi peal, salongi tuleb aga ainult leiget.
Kas seal on mingi klapp mille rikke seda tekitada võib, ja kus se umbes asub?

Teine jama on see, et keskelt ei puhu õhku, kiskusin armatuuri alumise osa lahti ja
leidsin mootori mis ei liiguta nn. klappi kui kliimas nuppu vajutada.
Kiskusin antud mootori lahti ja ühendasin patarei külge, töötas.
Küsimus selles, et kuidas testida, kas probleem on antud mootori osas mis näitab
juhtplokkile mis asendis klapp on või on viga kliima plokkis.
Arvuti kliimaga ühendust ei saa: To many communication errors.

Parimat

Siim


Mul oli kunagi sama probleem, et mootor mis klappi liigutab töötas, aga klapp ei liikunud. Ma tegin niimoodi, et võtsin selle mehanismi lahti ja tõstsin teiselpoole üle, siis hakkas toimima. Proovi äkki on abi.

Tervitades:Artzik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.12 18:38 Tsiteeri


Suure tõenäosusega seal salongiradika probleem on.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]