Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.2 FSI quattro Tiptronic ostmine (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 11408)
Sõidujuht
huviline



Registreerunud 24.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.10 01:26 Tsiteeri
Audi A6 3.2 FSI quattro Tiptronic ostmine



Head Audi klubi liikmed!
Üle 10 aastase vaheaja on mul tekkinud huvi Audi-auto osta, seekord on õnnelik väljavalitu mõned aastad vana Audi A6 3.2 FSI quattro Tiptronic. Minu huvi on teada saada selle auto võimalikest tüüpvigadest ning kuludest nende kontrolli all hoidmisel, lisaks sellele ka muud auto omamise ja kasutamisega seotud kulutused- bensiinikulu, hooldused jne. Kõik asjatundlikud postitused on oodatud, eriti ootaks nende isikute käest infot, kes selle mudeliga on lähemalt seotud.
Tervitustega
Sõidujuht


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.01.10 03:03 Tsiteeri


Antud mootoril on ketipingutitega probleem. Keegi ehk valgustab, kui palju see lõbu 3.2 FSI mootori puhul maksma läheb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Mikkc
huviline



Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q

postitati 24.01.10 21:14 Tsiteeri


Umbes 15000 eek, koos tööga Revalis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 24.01.10 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mikkc
Umbes 15000 eek, koos tööga Revalis?


Kas 1 või 4 pingutit ?? Mina vahetasin Revalis esimese pinguti ja arve oli pea 7 raha, teise Audihoolduses ja poole soodsamalt;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sõidujuht
huviline



Registreerunud 24.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.10 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Mikkc
Umbes 15000 eek, koos tööga Revalis?


Kas 1 või 4 pingutit ?? Mina vahetasin Revalis esimese pinguti ja arve oli pea 7 raha, teise Audihoolduses ja poole soodsamalt;)


Millise läbisõidu pealt hakkab see ketipinguti probleem tekkima? Minu väljavalitud sõidukil on spido näit 75 000 km. Kas (eelmise) omaniku sõidustiil seda probleemi ka süvendab või on rohkem viga osade väsimises ja õlituse ebapiisavuses?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 24.01.10 21:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sõidujuht
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Mikkc
Umbes 15000 eek , koos tööga revalis?


Kas 1 või 4 pingutit ?? Mina vahetasin Revalis esimese pinguti ja arve oli pea 7 raha, teise Audihoolduses ja poole soodsamalt;)


Millise läbisõidu pealt hakkab see ketipinguti probleem tekkima? Minu väljavalitud sõidukil on spido näit 75 000 km. Kas (eelmise) omaniku sõidustiil seda probleemi ka süvendab või on rohkem viga osade väsimises ja õlituse ebapiisavuses?


Kuskil 100-150 tuhande pealt, kui käivitamisel kuulda, tuleks vahetama hakata, eks ta ka varieerub, sõidustiil jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 25.01.10 07:46 Tsiteeri


Ketipinguti probleem sõltub auto loomise aastast. Esimestel oli tõepoolest see probleem, kuid uuematel (alates 2006) seda nii massiliselt enam esinema ei pidanud. Kui minul kunagi selline auto oli, siis sellel sain pinguteid vahetada u 60 000km läbisõidu juures.

Edit: Sõidustiil vaevalt et seda mõjutab, küll aga mõjutab hooldamine. Kuna sellele mootorile on ette nähtud longlife õli ja vahetusvälp 30 tuh km, siis meie kliimas ei tohiks seda kindlasti nii pikaks lasta. Ise vahetasin iga 10 tuh km järelt.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sõidujuht
huviline



Registreerunud 24.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.10 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Ketipinguti probleem sõltub auto loomise aastast. Esimestel oli tõepoolest see probleem, kuid uuematel (alates 2006) seda nii massiliselt enam esinema ei pidanud. Kui minul kunagi selline auto oli, siis sellel sain pinguteid vahetada u 60 000km läbisõidu juures.

Edit: Sõidustiil vaevalt et seda mõjutab, küll aga mõjutab hooldamine. Kuna sellele mootorile on ette nähtud longlife õli ja vahetusvälp 30 tuh km, siis meie kliimas ei tohiks seda kindlasti nii pikaks lasta. Ise vahetasin iga 10 tuh km järelt.


Tänan kõiki vastuste eest!
Kas peale selle ketipinguti probleemi on veel midagi sellist, mis võib peavalu valmistama hakata? Millised on üldised hoolduskulud ning kus soovitate hooldusi/remonditöid teha peale ametliku esinduse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 26.01.10 05:13 Tsiteeri


Sõidan sellise masinaga eelmise aasta jaanipäevast. Masin 2005a ja hetkel läbisõit 175tuh. Eelmine omanik polnud hooldustele erilist rõhku pannud seega hetkeseisuga tehtud järgnevad asjad:
*Ketid ja pingutid kogu komplekt(algul vahetasin üks haaval ülemised ja kui alumine hakkas häält tegema läksid ka ketid vahetusse kuna töö suht mahukas, kast vaja maha võtta)
*küünlad, süütepoolid
*esi ja taga piduri klotsid
*taga amordid
*esimesed stabika kondid(ülejäänud esisild org. siiani)
*generaatori laagrid
*generaatori rihm koos ühe rulliga
*kasti õli koos filtriga(õli liiter maksab ca 800.- ja filtri vahetusega läks seda ca 5-6l)
*termostaat(eelmise omaniku ersatsi tõttu)
*loomulikult korrapäraselt õlid, filtrid
*tagaluugi lisa piduri tule
*kojameeste hoovastiku
Seega midagi eriskummalist pole. Hindu siia lisama ei hakka kuna kõik vajalikud hooldus ja remondi tööd(va silla regull) olen teinud ise. Teadmiseks ise ehitajatele, et ilma spets tööriistateta kette ja pinguteid ei vaheta.
*tegemist hetkel vajavad veel: veepump, cd-box, vasaku esitule kurvi mootor ja salongi soojenduse klapid.
Ikkagi tegemist hea mugava masinaga. Ja ei maksa karta 3.2FSI kütuse kulu. Suvel oli linna maante keskime 50:50 11.5l/100km ja hetkel suurte külmadega 14l/100km


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 26.01.10 07:36 Tsiteeri


Eints, sa oled saanud siis mõnuga juba oma autoga tegeleda. Minul oli 2004 aasta auto ja kui ostsin oli ls 40 000km ja kui ta minu käest ära läks oli ls 120 000. Selle ajaga läks ketipingutite ring (Revalis koos tööga 25k), õlid, filtrid, üks esimene rattalaager ja üks kont esisillas. Autoga sõitsin 3 aastat. Esimesi piduriklotse kulus mõnuga, mitte et ma eriline pidur oleksin. Seda on ka teised A6 omanikud tunnistanud, et klots kulub siva. Pole nii probleemivaba autot olnudki.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.10 07:42 Tsiteeri


Me teeme kuskil paar C6 kerega autot päevas. Põhiliselt tavahooldus või siis näiteks piduriklotside vahetus. õõtsasid pole me vist kordagi vahetanud.

Ketiprobleeme pole samuti eriti esinenud, ehk mingi 5 kuni 10 autot selle ajaga.

Nii palju probleeme nagi Eintsil pole sellise autoga meil olnud. Diidli poolelt on probleemidega vaieldamatult esikoht Vedrul.

Ma ei tea kas Eintsil oli kasti õlivahetusel mingid muud tagamaad aga siin teemas loetu põhjal on asi veits nihu läinud...

Üldiselt soovitan C6'te kinnisilmi ning ostaks isegi kui peaks vajadus tekkima.

Kahjuks on aeg ja endised omalikud teinud ka oma töö ja tänu sellele on liikumas ka osad suht halvas seisukorras isendid, seega ostueelne kontroll ja ajaloo uurimine tuleks kindlasti teha.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.01.10 07:49 Tsiteeri


Arupo´s praegu sees üks 3,2FSI C6 millel vasak ülemine ketipingutus puruks ja klapid peas.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 26.01.10 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Me teeme kuskil paar C6 kerega autot päevas. Põhiliselt tavahooldus või siis näiteks piduriklotside vahetus. õõtsasid pole me vist kordagi vahetanud.

Ketiprobleeme pole samuti eriti esinenud, ehk mingi 5 kuni 10 autot selle ajaga.

Nii palju probleeme nagi Eintsil pole sellise autoga meil olnud. Diidli poolelt on probleemidega vaieldamatult esikoht Vedrul.

Ma ei tea kas Eintsil oli kasti õlivahetusel mingid muud tagamaad aga siin teemas loetu põhjal on asi veits nihu läinud...

Üldiselt soovitan C6'te kinnisilmi ning ostaks isegi kui peaks vajadus tekkima.

Kahjuks on aeg ja endised omalikud teinud ka oma töö ja tänu sellele on liikumas ka osad suht halvas seisukorras isendid, seega ostueelne kontroll ja ajaloo uurimine tuleks kindlasti teha.


Kuna masinal on olnud esiosa avarii ja mootor maha käinud siis sai igaks juhuks ka kasti filter ja õli ära vahetatud. ei enne seda ega ka peale seda pole kastiga probleeme olnud. Arvestades seda, et kõik jupid mis autoküljes vahetanud olen on olnud org. siis arvestades 170tuh läbisõitu pole ime, et nad väsima hakkavad. Pealegi on eelmine omanik sõitnud ja hooldusest kõrvale hiilinud.
Pealegi olen üritanud likvideerida probleemid jubna eos, vältimaks suuremaid probleeme. Kindlasti paljud sõidaksid siiani nende jubinatega ringi mille välja praakisin:P


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 26.01.10 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Arupo´s praegu sees üks 3,2FSI C6 millel vasak ülemine ketipingutus puruks ja klapid peas.


See on omaniku enda hooletus. Ketipinguti hakkab aegsasti külmalt käivitades kergelt häält tegema, enne kui lõplikult otsa saab.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 26.01.10 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Me teeme kuskil paar C6 kerega autot päevas. Põhiliselt tavahooldus või siis näiteks piduriklotside vahetus. õõtsasid pole me vist kordagi vahetanud.

Ketiprobleeme pole samuti eriti esinenud, ehk mingi 5 kuni 10 autot selle ajaga.

Nii palju probleeme nagi Eintsil pole sellise autoga meil olnud. Diidli poolelt on probleemidega vaieldamatult esikoht Vedrul.

Ma ei tea kas Eintsil oli kasti õlivahetusel mingid muud tagamaad aga siin teemas loetu põhjal on asi veits nihu läinud...

Üldiselt soovitan C6'te kinnisilmi ning ostaks isegi kui peaks vajadus tekkima.

Kahjuks on aeg ja endised omalikud teinud ka oma töö ja tänu sellele on liikumas ka osad suht halvas seisukorras isendid, seega ostueelne kontroll ja ajaloo uurimine tuleks kindlasti teha.


Minu oma on vist jah esimene, mis liinilt väljus või tehtud reedel peale kella 5, hommikul remondid ühe probleemi ära, õhtul tuleb 2 juurde. Peab vist tegema uue teema, vedru A6 3,0Tdi probleemid. Saaks aru, et hooraks, lõhuks ise, aga ei, ta raip laguneb ja pedereerib mind ikka mõnuga. Ennem oli vist rool ainuke terve asi, nüüd andis see ka saba :D Järgmist ma enam audit ei osta, siis ostan Audi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tanel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 24.08.10 20:43 Tsiteeri


Tere!

Kuna selle kerega A6 on toodetud juba alates 2004 aastast siis ilmselt on nii mõnigi foorumlane seda kasutanud, kas siis tööalaselt või isikliku autona. Konkreetne huvi on tekkinud just 3,2 liitrise sedaan kerega quattro soetamise suunas. Eelnevalt on Eints loetlenud nimekirja mida autol vahetanud on kuid hindade suurusjärgust juttu pole olnud. Oskab ehk keegi välja tuua hoolduste umbkaudsed summad? Netist kaskot tehes näitab aastaseks väljaminekuks ca 14-15k kas selline on ka reaalne hind või kohale minnes ja konkureerivaid pakkumisi küsides langeb ka hind (kui palju Teil kasko maksab)? Kuidas käigukast neil vastu peab? Igasugune täiendav info on teretulnud.

Ette tänades

Tanel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi121
huviline



Registreerunud 30.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2004 3.0 tdi

postitati 25.08.10 15:49 Tsiteeri
a6 3.0 tdi



Kaldun natuke teemast kõrvale aga endal on probleem selles ,et august läbi sõites käib eest läbi päris kõva pauk ei teagi nüüd kas vahetada terve esisild ära või.Läbisõit on 200000.Oskab keegi kommenteerida mis c6-el tavaliselt veermikus järgi andma hakkab. Lisaks hakkab närvidele käima pidevalt hääli tegev esikonsool.Ei teagi kas see on ainult minu auto probleem või on kõigil nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lOOOOl
huviline



Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, SUV

postitati 27.08.10 04:57 Tsiteeri


Kaldun ka kõrvale, aga täna lugesin uudistest, et Toyota kutsub jälle üle miljoni auto remonti mootori defekti tõttu, autod on aastatest 2005-2008. Kas C6 3.2-e pingutite probleemi saaks ka defektina käsitleda ja võiks äkki ka nõuda tasuta vahetamist või isegi selle kiire kulumise kõrvaldamist? Hooldus ei näe ju ette nende vahetamist 100 000 km peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.10 00:53 Tsiteeri
A6 3,2 2007



Tere,


Kas peab siis paika, et uuematel isenditel ei tohiks see ketipingutus olla enam nii levinud probleem? Plaanis osta 2007 aasta auto ja kus ja kas oleks mõtekas teha ostueelne ülevaatus(nii compuutri(avariid, läbisõidud jne) kui tehniline kontroll, kas ainult Revalis? tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 20.07.11 08:13 Tsiteeri


Hei,

Tõmban ka aasta vanuse teema uuesti päevavalgele. Kuna peres hetkel üks A4 Q AT ja see vaja värskendust, siis silmapiiril on A6 C6. Olen mõelnud ka MB W211 (eelnevatest kogemustest ei usalda eriti mersut) ja BMW 500x (väga väike valik järelturul) peale.

Auto peaks olema kindlasti: Alates 2005a, Bensiin, nelivedu, automaat, nahk ja sedaan. Kui milleski hea pakkumise puhul järgi anda, siis keres - võib olla ka põllumajandusliku suunitlusega farmerkere. Võimalusel proovin vältida ka õhkvedrustust ja sportvedrustust. Kindlasti vaatan vaid uuena Eestist ostetud ja 100% kontrollitava ajalooga autot. Äärmisel juhul veel A2 Autowelt platsilt. Muud "Otsa saksast (läbi Leedu)" platsid jäävad ära - liiga palju tean automüüjaid...

Ok, nüüd oma küsimuste jurde:

1. Mootor kas 3,2 või 4,2? 3,2 oleks uuem põlvkond, 4,2 aga südamelähedasem.
2. Kuna teema juba aasta vanune, siis mis nüüd kasko hinnad teevad?
3. Kas viimasel ajal on veel mingeid uusi tüüpvigu ilmnenud?
4. Kas keti/pingutite (3,2) vahetus ka soodsam juba?

Hea oleks värskemat tagasisidet saada A6 omanikelt, eriti 3,2 ja 4,2 mootoritega autom, Q autode kohta.

Tänud ette.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Box
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.11 08:50 Tsiteeri


Tere,

84000 km sõitnud Eestist ostetud isendil vahetasin ära ühe ülemise pinguti. Pinguti on ainult originaal osa ja selle hind on sama, mis oli ca 160 Euri tk. Mingeid muid vigu ei ole esinenud. Teistel autodel on olnud probleeme kliima klappidega, et soe ja külm õhk ei liigu nii nagu peab.
Muutunud on niipalju, et ühte pingutit enam ei tahrta enam eriti vahetada vaid tungiv soovitus on vahetada kohe kogu ketiliin ca 1600.- E. Ka seda oleme teinud viimase aasta jooksul 3 x. ( eritööriist vajalik, mis on ehk 2-3 kohas olemas Tallinnas ).
Huvikorral on see auto saadaval sedaan 1 omanik ja esinduse ajalugu siiani. Hele nahk ,kardinad, xenon 18 " veljed all jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 20.07.11 16:18 Tsiteeri


Tere. Olen sõitnud A6 C6 3,2 FSI Quattro sedaaniga nüüd siis juba pea 2 aastat. Soetades oli auto Eestis sõitnud 3 aastat ja enne seda 2 aastat Saksamaal. Eestis hooldusega eriti vaeva polnud keegi näinud aga sellest hoolimatta olen autoga väga,väga,väga..... rahul! Algul võttis õlivahetuse vahel 1,5 liitrit õli juurde aga viimase õlivahetuse tsüklil õli juurde vaja ei olnud panna. Vahetanud olen esisilla kondid ja kõik piduriklotsid,aku ja sumbutite vaheline latt tuli keevitusest lahti. Kulud kahe aasta jooksul minimaalsed. Kütuse kuluga olen ka rahul,sõltub väga palju sõidustiilist aga kui Eesti seaduse järgi sõita siis polegi väga palju üle 10l/100km. või jääb isegi alla. Nüüdseks on auto läbisõit 145000 km. ketipinguti probleemi pole veel õnneks kuulnud! Remondikohaks Revali kõrval kindlasti Audihooldus!
Soojalt soovitan sellist autot ja ise sellest kindlasti veel niipea ei loobu. Nii suvel mererannas kui talvel lumesajus Quatrrost paremat ei ole!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sazz
huviline



Registreerunud 14.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.11 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa

1. Mootor kas 3,2 või 4,2? 3,2 oleks uuem põlvkond, 4,2 aga südamelähedasem.
2. Kuna teema juba aasta vanune, siis mis nüüd kasko hinnad teevad?
3. Kas viimasel ajal on veel mingeid uusi tüüpvigu ilmnenud?

Hea oleks värskemat tagasisidet saada A6 omanikelt, eriti 3,2 ja 4,2 mootoritega autom, Q autode kohta.



Tõstan natuke teemat. Plaanis endalgi soetada C6 A6 2006+ 3.2 või 4.2 mootoriga.
Tahaks just kuulda 4.2 mootoriga isendite omanikelt, kuidas nad rahul on ja millised on kulud just 2006+ isendite puhul?

Kui arvestada kokku hooldus, kasko, besiin (mõistlik liikleja) ja muu siis mis võiks olla 3.2 ja 4.2 kulude erinevus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 04.10.11 10:14 Tsiteeri


Kõik ei lähe just plaanipäraselt, ja seega uurin lisainfot veel adaptiivse õhkvedrustuse kohta. Autoks ikka A6 2006a.

1. Kuidas see õhkvedru kestab?
2. Kas kõik neli vedru on õhk?
3. Kas vedru/amort on üks tervik nagu MB-l? Või amort eraldi?
4. Vedru hind?
5. Kompressori vastupidavus ja hind?

Tänud ette.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 04.10.11 10:46 Tsiteeri


1. Niikaua kui katki läheb. Üldiselt kestavad hästi, ei ole võrreldavad I generatsiooni nivooamortidega.
2. Vedru ei ole üldse, igal rattal eraldi püstak.
3. Vedru ei ole, on üks detail amortisaatori näol.
4. u 1600€/tk
5. u 1300€


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]