Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure kütusepumbaga (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1293)
ylc
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe

postitati 22.01.10 14:48 Tsiteeri
Mure kütusepumbaga



Coupe 2.3 98kw 92a
Juhtus siis nii, et istusin külma pakasega (-20) soojas autos, auto tiksus oma tunnikese kohapeal ja järsku jäi seisma ja enam käima ei lähe, bensiinipumpa järgi enam ei võta. läksin benapumbale ligi ja mõõtsin pingeid mis sinna peale jooksevad. Sinna tuleb 4 ne pistik 2 juhet (lilla peenike ja pruun peenike ) on paagi näidiku jaoks ja 2 juhet ( rohekollane paksem ja pruun paksem) pumba jaoks. Süüte sisse keerates annab relee talle mõneks sekundiks toite peale ja multimeeter näitas ainult 6.8 V
Egas midagi, vedasin pumbale sigaretisüütajast toite peale. Juba tükk aega olen nii sõitnud, aga tahaks ikkagi veale jälile jõuda. Releed ja kaitsmed kontrollisin üle- korras.
Oskab keegi pakkuda kuhu võib pinge kaduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.01.10 20:24 Tsiteeri


Salalüliti kuskil, mingi ise tekitatud katkestus, signa vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Cert85
huviline



Registreerunud 01.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.10 14:38 Tsiteeri


Tuleb vaatama hakata, kus maal see vool kaob. Kas kaitsmeni jõuab vool? Kas releeni jõuab vool? Kas relee lülitus toimub?
Hakkad pumba poolt ettepoole minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylc
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe

postitati 03.02.10 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cert85
Tuleb vaatama hakata, kus maal see vool kaob. Kas kaitsmeni jõuab vool? Kas releeni jõuab vool? Kas relee lülitus toimub?
Hakkad pumba poolt ettepoole minema.

Kaitsmeni jõuab, relee plõksub aga pumbani tuleb 6.8 V.
Käisin juba ühes töökojas, kus sepp mässas poolteist tundi ja lõpuks ütles,et tal pole õigeid elektriskeeme ja lubas tagasi kutsuda kui selle leiab. Pole siiani helistanud :P
Ma ise praegu mõtlen, et peaks releest pumbani uue juhtme vedama, mingi lahendus on ju ometi vaja leida. Oskab keegi veel nõu anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cert85
huviline



Registreerunud 01.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.10 09:04 Tsiteeri


Relee plõksumine tähendab seda, et nagu lülitub ja jääb hoidma ilusti? Mitte ei tõmble see relee?

Kui asjadest aimu, siis võid algselt silla panna relee asemele ja vaadata, mis siis pinge teeb (ehk relee kontaktid vähekese väsinud juba). Kui pinge ikka madal, siis võta pumbal juhe tagant ja vaata, mida nüüd pingeks näidatakse.
Kui ikka pinge pole vastav siis võid tarbivust vaadata ampertangidega, kui pump lahti ühendatud ( seal ei tohi tarbivust olla). Võid ka takistust mõõta + juhtme ja kere suhtes, see võiks lõpmatus olla. Ja veendu ka kindlasti, et pump massi saaks, ei pruugi viga + poole peal ollagi.

Võid ka muidugi uue juhtmega proovida.

Ise mõõtsid pinget siis, kui pump ühendatud oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.02.10 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ylc
Tsitaat:
Algselt postitas: Cert85
Tuleb vaatama hakata, kus maal see vool kaob. Kas kaitsmeni jõuab vool? Kas releeni jõuab vool? Kas relee lülitus toimub?
Hakkad pumba poolt ettepoole minema.

Kaitsmeni jõuab, relee plõksub aga pumbani tuleb 6.8 V.
Käisin juba ühes töökojas, kus sepp mässas poolteist tundi ja lõpuks ütles,et tal pole õigeid elektriskeeme ja lubas tagasi kutsuda kui selle leiab. Pole siiani helistanud :P
Ma ise praegu mõtlen, et peaks releest pumbani uue juhtme vedama, mingi lahendus on ju ometi vaja leida. Oskab keegi veel nõu anda?


Väga tihti ongi viga relees endas kus relee jalad trükplaadi küljest lahti. Kui sul juba selline peenike riist nagu multimeeter on, siis sellega saab ju imet teha vigade otsimisel. Hakka järjest pinget mõõtma releest alates aga pumba pistik hoia küljes, et oleks koormus taga.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ylc
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe

postitati 03.02.10 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cert85
Relee plõksumine tähendab seda, et nagu lülitub ja jääb hoidma ilusti? Mitte ei tõmble see relee?

Kui asjadest aimu, siis võid algselt silla panna relee asemele ja vaadata, mis siis pinge teeb (ehk relee kontaktid vähekese väsinud juba). Kui pinge ikka madal, siis võta pumbal juhe tagant ja vaata, mida nüüd pingeks näidatakse.
Kui ikka pinge pole vastav siis võid tarbivust vaadata ampertangidega, kui pump lahti ühendatud ( seal ei tohi tarbivust olla). Võid ka takistust mõõta + juhtme ja kere suhtes, see võiks lõpmatus olla. Ja veendu ka kindlasti, et pump massi saaks, ei pruugi viga + poole peal ollagi.

Võid ka muidugi uue juhtmega proovida.

Ise mõõtsid pinget siis, kui pump ühendatud oli?

Töökojas kõva remondimees vahetas neid releesid seal...muidugi tükk aega pusis ta kojameeste relee kallal, eitahtnud talle halvasti ka midagi öelda. Aga ise võtsin ka releed lahti, panin pinge alla ja mõõtsin ära, et nendes viga ei tohiks olla. Kui ma mõõtsin pinget siis võtsin pumba juurest pistiku lahti ja panin multika külge. süüdet keerates, kui pump peaks mõne sekundi lööma näitas multikas alla 7V pinget.
Äkki on viga Relee pesades? aga muidugi see suhet mööda minemine pole halb mõte, lihtsalt hetkel pole võimalik seda kusagil teostada, Väljas külmavõitu.
Kui ma süüte sisse panen siis klõbiseb ABS-i juures ka mingi relee. Mis see on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]