automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.01.10 22:32
|
|
|
Löökmutrikeeraja ja Nm
Et siis enamus löökmutrikeerajad on lihtsalt mingi nupuga kust saad valida näiteks 3 jõuastme vahel. Kuid kas on olemas seadmeid kus seda täpsemalt
reguleerida saab. Näiteks midagi sellist nagu akutrellidel on, et kui õige jõud käes viskab lihtsalt üle. FEBi lehel on mingid momentvarred kuid hinda
ja mingit infot pole. Oleks nagu kuskilt kuulnud ka, et sellised vahetükid olemas löökmutrikeerajatele kuid näinud pole.
http://www.feb.ee/tooted/5/507/50701/7237/
Vaja oleks just rehvivahetuse juures kus võiks olla üks kindel jõud 120 Nm mis on enamus sõiduautodel. Selge, et asja saab ka jõuvõtmega aetud kuid
seda ei viitsita kasutada ja oleks mugavamat lahendust vaja. Et siis rääkige mida näinud olete ja kasutate.
Leidsin mingid padrunid ka. Need lihtsalt piiravad jõu ja peab ikkagi käsitsi üle keerama.
http://www.hsutechairtools.com/products/index.php?type_id=15&top=
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 21.01.10 04:44
|
|
|
NM reguleerimis nupuga löök keerajat ei tea aga sõbrad kasutavad kinnikeeramisel 2. astet tavalisel püssil ja pärast keeravad moment võtmega kinni
(moment võtit reguleerida ei saa ja on koguaeg 120nm, ilmselt ongi tehtud rehvitöökodadele). See febi momentvars tundub sarnane asi olevat.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.01.10 04:45
|
|
|
Ma olen kuskil teemas juba rääkinud sellest õhupüssi jamast . Mis tegurid seal jõudusid mõjutavad jne.
Need vardad ja padrunid kõlbavad heal juhl veel plekkveljele. Valuveljele jääb ikkagi dünovõti, kuna nedega ei tea kunagi mis juhtub.
Eriti veel igasugused paljukiidetud lusika alumiiniumist replicad.Ise olen tegelenud antud valdkonnas üle 15 aasta ja julgen oletada,et tean millest
räägin. Samuti oman isiklikku ingersolli TI klassi püstolit ja vastavat hoolduskomplekti, kuid ei tule mõttessegi valuvelgi kinni laksata.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.01.10 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Ma olen kuskil teemas juba rääkinud sellest õhupüssi jamast . Mis tegurid seal jõudusid mõjutavad jne.
Need vardad ja padrunid kõlbavad heal juhl veel plekkveljele. Valuveljele jääb ikkagi dünovõti, kuna nedega ei tea kunagi mis juhtub.
Eriti veel igasugused paljukiidetud lusika alumiiniumist replicad.Ise olen tegelenud antud valdkonnas üle 15 aasta ja julgen oletada,et tean millest
räägin. Samuti oman isiklikku ingersolli TI klassi püstolit ja vastavat hoolduskomplekti, kuid ei tule mõttessegi valuvelgi kinni laksata.
|
Hetkel on ka ingersolli püstol 3 astmelise jõu reguleerimisega. Ega ma ei väidagi, et see püstoliga kinni keeramine õige on sellepärast lahendust
otsingi.
Põder teab äkki midagi rohkem sest kindla jõuga võtmest? Või oskate soovitada korraliku jõuvõtit mis ka mõne aasta vastu peaks. Mõni näide äkki omade
kogemuste põhjal?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.01.10 10:13
|
|
|
Kindlasti kestavad gedore ja rahsoli võtmed, Luna on ka väga kõva asi.
Need võtmed kestavad täpselt niikaua kui on mees kes viitsib seda ka peale töö lõppu pingest vabastada.
Kui keeratakse rehvihooaja alguses sinna 11 kilo peale siis hooaja lõpuks võib selle ilmselt minema visata.
Gedore võtme eelis on ka see, et Stokkeris on neid võimalik nii remontida kui ka kalibreerida.
Samas rehvivahetuses ajab asja ära ilmselt ka odavam võti kui eelpool nimetatud.
See konstantse jõuga võti on minu silmis mõtetu, kuna kõigil autodel ei käi rattapoldid 120nm-ga kinni.
|
|
|
|
meli666
huviline
Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw
|
postitati 26.06.10 20:51
|
|
|
Elustan teemat.
Küsiks ka nende mutrikeerajate kohta. Kui suure jõuga (Nm) peaks valima, et saaks lahti keeratud kõik auto juures vajaminevad poltliited? Hea oleks,
kui jõuaks ka näiteks väntvõlli otsakäbi ja pooltelje otsamutri lahti keerata.
Kellel kogemusi, andke teada. Nendest suurte torudega murdmistest ja käe jakust välja venitamisest hakkab villand saama.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.06.10 23:00
|
|
|
Huvitav, et on kõik käbi ja pooltelje otsapoldid lahti saand keerata. Ja seda 3-4 tuhat maksva seadmega. Alati küll mitte etteantud 6 barise rõhuga
kuid korra rõhku tõstes on kõik lahti saanud.
Ise soovitaks midagi Ingersoll Rand valikust. Ära kõige odavamat osta ja vaata ikka võimsam natuke. Endal mingi vanem mudel 3 aastata juba kasutuses
igapäev ja pole veel otsi andnud. Tihti on tal taga trassirõhk 12 bar kuid ikkagi peab vastu julgen kindlalt soovitada.
http://www.marmax.co.uk/acatalog/1_2_square_drive_impactools.html#a80136112
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.06.10 23:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Huvitav, et on kõik käbi ja pooltelje otsapoldid lahti saand keerata. Ja seda 3-4 tuhat maksva seadmega. Alati küll mitte etteantud 6 barise rõhuga
kuid korra rõhku tõstes on kõik lahti saanud. |
No see sõltub ikka palju ka sellest, kui palju Sa seda teed. Kui korra kuus, siis on muidugi suva. Mul samuti lihtsamad tööriistad olemas, aga ma
pigem eelistan pikka toru, kui hiljem väristamisest väsinud käsi . Ja ma
paneks pommi alla nendele kodanikele, kes pärast käivad sellistele seadmetele garantiid huiamas . |
Selle püstoliga vägistatakse igapäevaselt lahti kõvasti kinnijäänud valuvelje polte ve mida iganes. Ise ka imestan, et töötab samahästi kui uuena. Kui
peaks ka rikki minema siis 3 aastaga on ta end ära tasunud ammu.
Lihtsalt need sedmed on suht võimasd minuomal on maks vääne üle 800Nm 2x suurema rõhuga peaks seda vast rohkemgi olema. Milleks käsitsi väänata kui
selleks on tööriist olemas. Toru on muidugi olemas juhuks kui muud üle ei
jää.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.06.10 11:26
|
|
|
Ise kasutan ka ingersolli püssi. Lahtikeeramine 890Nm.
Kinni vastavalt astmetele 110, 240, 500, 800Nm.
Seda siis 6,2 bari rõhuga. Audi mootorite vändapoldid on lahti nagu mõte.
Kasutusel olnud nüüdseks juba kolm aastat.
Kusjuures see topelthaamri süsteemiga püstol ei raputa sittagi käsi. Ja on mõnusa plöta-plöta käiguga.
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.06.10 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kusjuures see topelthaamri süsteemiga püstol ei raputa sittagi käsi. Ja on mõnusa plöta-plöta käiguga. |
Ok, ma siis räägin pisut pikemalt, mida ise katsetasin, eile hilisõhtul õlleselt ei viitsinud pikemalt kirjutada. Just paar nädalat tagasi jäin metabo
mingi 2xxx kahehaamrilisega käbi lahti keerates hätta ja viisin tänu tutvusele tagasi, hinnaklass kuhugi ~2700 eegu kanti ja kõik paberid viitasid
600+ nm'le . Saigi võetud prooviks ja asja tast polnud. Ingersolli püss, mis
oli samuti kuhugi 600nm kanti, tegi küll poolteljed nagu niuhti lahti, aga seda sai laenatud ja polnud võimalust proovida käbi kangutamisel. Igatahes
enda valikuks jäi suht kindlalt selline
toode, kui kellelgi sellest infost midagi kasu on, alla selle ma ei hakka enam proovima kah. Pisemate tööde jaoks sai kunagi ammu soetatud samuti
mingi metabo ~60nm pisike seade mingitesse imekohtadesse ronimisel, kus käega keerates ruumi pole. Teeb töö ära, aga sain samuti ingersolli pisikest
1/4 näppida ja see on sellest metabo 1/2'st peajagu üle, ehk siis ei tahtnud teist korda enam totaalselt ämbrisse asutuda ja sellepärast sai ka
suurem metabo kõigepealt ära proovitud, pettutud ja sel korral jäi üks mõttetu ost tegemata ja selle tootja jura ma rohkem ei vaata kah . Ehk siis jah, mõistlik hind mind enam ei võlu tööriista puhul, omad vitsad
pärast peksavad rahakotis.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
meli666
huviline
Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw
|
postitati 27.06.10 17:21
|
|
|
Ilmselt tuleb ka siis Ingersoll Rand-i oma muretseda. Mõtlesin samasuguse vaadata nagu "automees6" ja "westa" viitasid. See "kps-i" viidatud on
ka kindlasti veel parem (sellel vist isegi titaankorpus), aga hobi korras nokitsedes piisab vast sellestki.
Muidu siin lehel on ka mingid müügil: http://www.remonditehnika.ee/index.php?id=11201
2500 EEK eest koos käibega saaks sellise, mille jõud on märgitud juba 1019Nm. Aga võibolla on see nagu "kollase maa" muusikatehnikaga, et väike
muusikakeskus, aga võimsust 1000W.
Äkki keegi oskab soovitada, kust saaks kõige soodsamalt selle Ingersolli keeraja kätte. Välismaalt tellimisega vast ei hakkaks jamama.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.06.10 17:55
|
|
|
Kps. Mul ongi seesama mudel.
Ma ostsin küll mingi krdi ale ajal ja maksin sullis suts üle 4,5 kilo storkkeris.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 27.06.10 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kps. Mul ongi seesama mudel.
Ma ostsin küll mingi krdi ale ajal ja maksin sullis suts üle 4,5 kilo storkkeris. |
No sel juhul on minu otsus suht õige Thänks!
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.12.10 20:49
|
|
|
Vana teema jätkuks. Täna sattusin autoeksperti ühele kokku laotavale saanile õli võtma ja kahjuks või õnneks jäi näppu selline asi nagu kamasa K9803. Nii palju kui täna
ka proovitud sai siis hätta ei jäänud, aga ~600nm ingersoll tundus ikkagi kuidagi käepärasem ja effektiivsem olevat. Sellist jura võib ju reklaami mõttes toota, aga oma
käsi on kuningas. Kindlasti on hinna ja asja suhe hetkel paigas, kuna kamasal on sellele asjale suht kõva sooduskampaania käimas + veel igast nännile.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 05.12.10 11:02
|
|
|
Kui suur saladus pole siis palju selline lelu maksab ?
Juba sain teada
|
|
|
|