Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mis juhtub kui solenoid pimedaks teha? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2965)
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 20.01.10 05:48 Tsiteeri
Mis juhtub kui solenoid pimedaks teha?



Küsimus siis selline,et avastasin seoses ic ümber ehitus tööde käigus,et on eelmise torustiku ehituse juures üks auk puurimatta jäänud nimelt siis see kust saab solenoidi ots inffi röhupoolelt.
Mis on nagu tagajärjed sellel kui ta nüüd sealt inffi ei saa.Kas piirdub ainult sellega,et ei avata wg?Vöi on veel mingi seos?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.01.10 05:56 Tsiteeri


Pole rõhku mida lasta wg membraani alla.WG ei avata enam ja kaitse funktsioon on kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.10 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Pole rõhku mida lasta wg membraani alla.WG ei avata enam ja kaitse funktsioon on kadunud.

Ma ei tea, kuidas selle konkreetse auto boosti juhtimine lahendatud on, kuid kui see ots lahti on, siis ei toimu ka softi poolt boosti kontrollimist.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.01.10 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Pole rõhku mida lasta wg membraani alla.WG ei avata enam ja kaitse funktsioon on kadunud.

Ma ei tea, kuidas selle konkreetse auto boosti juhtimine lahendatud on, kuid kui see ots lahti on, siis ei toimu ka softi poolt boosti kontrollimist.
Just seda sama ma mõtlesingi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.10 07:58 Tsiteeri


Ehk siis ilma rõhu kontrollerita juhib WG-d ainult selle vedru. Nii spoolup, max rõhk kui ka kõik, mis vahepeale jääb.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 20.01.10 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Ehk siis ilma rõhu kontrollerita juhib WG-d ainult selle vedru. Nii spoolup, max rõhk kui ka kõik, mis vahepeale jääb.


Ja seda ka vaid juhul, kui WG alla on toodud voolik otse rõhupoolelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.10 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Ehk siis ilma rõhu kontrollerita juhib WG-d ainult selle vedru. Nii spoolup, max rõhk kui ka kõik, mis vahepeale jääb.


Ja seda ka vaid juhul, kui WG alla on toodud voolik otse rõhupoolelt.

Eiei, kui rõhu poolelt on otse toru WG alla siis ei juhi ju ainult vedru, siis boosti ajal aitab rõhk teda ikka avada, lihtsalt ükski klapp ei reguleeri seda avamist. Kui aga rõhu poole ots pime on, siis WG alla miskit rõhku ka kunagi ei teki ning boosti juhib ainult vedru ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.01.10 12:13 Tsiteeri


Et asja täpsustada, siis boosti juhib vedru jäikus ja TIP surve (heitgaasi surve kollektoris)
Kuskilt mujalt v6id ka selle pilootr6hu solenoidile v6tta, näiteks sisselaskekollektorist, ei pea tingimata olema turbost.
Samas selle pilootr6hu nipli asukohal on omad nyansid, erinevates sisselaske osades on erinev r6hk ja see muudab wg käitumist.
K6ige 6igem on v6tta täpselt sealt, kus ta on algselt selle softi tehes v6etud.
Isegi turbost nö. scrolli algusest ja kompressorikoja väljundist saab erineva signaali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 06.02.10 09:49 Tsiteeri


Siinkohal küsiks veel täpsustuseks siis nii,et oli ka kinnine see ots mis läheb imipoolele.
Et siis olid nii surve kui imi pool kinni.Kas siis tulemus jääb ka sama vöi muutub veel miskit eelnevale jutule?
Aitähh ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 06.02.10 09:59 Tsiteeri


Tulemus jääb samaks nagu eelpool kirjeldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 20.02.10 14:29 Tsiteeri


Saab ka pimedaks teha jne! Kasutaja Forsinil peakski see lihtsalt juhtme otsas tilpnema! Nagu ka minu S2 oli!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]